Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

a to jsou tady kaskadéři s předělávkama na LPG. Ten motor je nas.aný na benzín, co by dělal na LPG? Ten rachot je ale nechutný...

Taky mám každé ráno nastražené uši jestli už něco neuslyším (8000km)

no já nevím pánové, asi jsem dítě štěstěny, nic podobného jsem nikdy nepozoroval... Vyrobeno 09/11, najeto 20 000

To buď rád. Spíš si myslím, že jsi jen čekatel.

no já nevím pánové, asi jsem dítě štěstěny, nic podobného jsem nikdy nepozoroval... Vyrobeno 09/11, najeto 20 000

To datum výroby "09/11" je myšleno měsíc/rok, nebo týden/rok? V prvním případě už máš motor s širokým řetězem a hlavou (průvlaky) přizpůsobenou tomuto dílu, ve druhém bys měl stále ještě starší verzi a tím pádem bys byl opravdu jen tím čekatelem na první zaryčení... Rozhodující datum do kdy starý úzký - od kdy nový široký je červen 2011 - výš je to uvedené přesně na den...

Potvrzení KoNGova TPI přímo od p.Hrdličky:

post-32075-0-53727000-1352129133_thumb.jpost-32075-0-06349900-1352129137_thumb.j

Upraveno od Pawouk

Tak od včera mám na Fabii (výrobba 03/2011) po necelých 20K km novú rozvodovú reťaz, subjektívne ťahá lepšie aj so softom z 24W6, on totiž zatiaľ na CBZA iný nie je. K výmene rozvodovej sady (reťaz + napinák) olej a filter zadarmo. Povedal by som, že niečo klesla spotreba, no zatiaľ mám s novou reťazou len cca 100km. Ak sa to potvrdí, napadá ma teória, že posledný FW je citlivejší na vzájomné časovanie kľukového a vačkového hriadeľa.

Mám TSI a som tomu stále rád

Upraveno od lubikSK

Po tom 18. 6. 2011 došlo ještě k nějaké změně v tom motoru např. jiné turbo nebo už ne?

Mám vyměněný řetěz v 19 tis. Km, po výměně to byla paráda. Teď mám najeto 28 tis. Km a už to zase začíná rachtat - by mně zajímalo, kdepak soudruzi asi udělali chybu.

Upraveno od jarek95

Rozvody 1.2 TSI = neverending story... Pan Hrdlička to přece vysvětlil,jak to je - zajeď do servisu a dostaneš definitivní řešení. :skoda:

Nechám to na servisní prohlídku (asi leden). A pokud to nebude "definitivní řešení" , tak pro značku Škoda to bude u definitivní konec u mne.

Jestli bude problém s rozvoďákem ukončen záleží na datu finální montáže motoru - pokud je DO už zmíněného 18.června 2011, máš Smolíčka Pacholíčka, protože do hlavy s úzkýma průvlekama širší (novej = údajně definitivní) řetěz nedostaneš.

Nedostane, ale nový, inovovaný je brán rachotící jako běžně se projevující a ani na záruku to nikdo měnit nebude- jen za své. My s "malýma" je na kulanci i po záruce dostaneme údajně vyměněné. Třeba to do 60000km než záruka skončí stihnu. :kol-46:

Upraveno od Jakub Nabel

Jestli bude problém s rozvoďákem ukončen záleží na datu finální montáže motoru - pokud je DO už zmíněného 18.června 2011, máš Smolíčka Pacholíčka, protože do hlavy s úzkýma průvlekama širší (novej = údajně definitivní) řetěz nedostaneš.

To je strašná blbost. Takže do 18.6.2011 je vlastně motor neopravitelný? Asi jo. Nejvíc se mi líbí, že zde přispívají i ti co motor 1,2 TSI ani nemají.

Jak jsem psal, je opravitelný, ale neustále dokola a po záruce na kulanci případně za vlastní nová hlava.....

Upraveno od Jakub Nabel

Videl už niekto rozdiel medzi starou úzkou reťazou 03F 109 158 K a novou širšou 03F 109 158 G?

Ak je rozšírená o 20 percent, tak to tiež s tou životnosťou asi žiadna sláva nebude.

tu som našiel nejaké obrázky. Jedna vyzerá na 03F 109 158 K a druhá neviem.

post-51255-0-96570500-1352821142_thumb.j

post-51255-0-39476500-1352821171_thumb.j

Jak jsem psal, je opravitelný, ale neustále dokola a po záruce na kulanci případně za vlastní nová hlava.....

SM 42/2012 Doslovná citace: Nyní již máme komplexní servisní rešení obsahující kromě jiného řetězu i odlišné řetězové kolo a upravený napínák. Pokud dnes začne někomu na libovolně starém 1,2 TSI chrastit řetěz a přijede do servisu, získá již definitivní úpravu. Neznám případ, kde by byl s takto upraveným agregátem opět problém. Martin Hrdlička.

Tak pan Hrdlička toho už napovídal. :kol-32: Scan toho článku je o pár příspěvků výš. :kol-28:

Ha ha ha ha ha .............Pořád je tato opravná sada původních(i mého)motorů á la úzká varianta, tedy dle fotky je ta širší z inovovaných motorů. V sadě je řetěz a pár serepetiček. Rozhodně ne celá hlava s širším průvlakem. Ten mají právě inovované motory, které rachotící řetězy záruční oprava míjí a bere se to jako jednotlivý přirozený projev toho daného motoru. A bude-li to extra vadit tak za prachy majitele toho kolovrátku.

Upraveno od Jakub Nabel

Ha ha ha ha ha .............Pořád je tato opravná sada původních(i mého)motorů á la úzká varianta, tedy dle fotky je ta širší z inovovaných motorů. V sadě je řetěz a pár serepetiček. Rozhodně ne celá hlava s širším průvlakem. Ten mají právě inovované motory, které rachotící řetězy záruční oprava míjí a bere se to jako jednotlivý přirozený projev toho daného motoru. A bude-li to extra vadit tak za prachy majitele toho kolovrátku.

Pokud mi to zarachotí při startování, ale motoru se nic nestane, tak s tím nemám nejmenší problém. Že se může ozvat kovový zvuk při startování je dokonce nápsáno v knize, která náleží ke každému vozidlu.

Ano,v manuálu se píše o hluku při startu,ale toto: "Po nastartování studeného motoru může krátkodobě dojít k zesílení hlučnosti motoru, neboť se v hydraulickém vymezování vůle ventilů musí nejprve vytvořit tlak oleje. To je normální jev a není třeba se tím znepokojovat."

O řetězu se nějak nezmiňují... Ale to už jsem tady psal...je to pořád to samé dokola. :kol-32:

Jsem rád ,že jsem se té plečky zbavil..... Nemám zájem za své prachy poslouchat nějaké chrastění v motoru i kdyby to bylo napsané v nějaké knížce (viz příspěvek výše) a poslouchat dokola výmluvy ze ŠA. Byla to moje 13tá škodovka a tahle byla poslední. Od teď bude platit - Škoda SIMPLY NEVER.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.