Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdarec , už delší dobu sháním vývěvu na svoji octu vrakáče sou sice plný ale na všech je vyvyklanej ten nátrubek. A nová je celkem ranec taže bych řešil bud opravu nebo jestli někdo nemá jednu navíc?:) Nepřišel někdo na způsob jak to třeba opravit ?dá se to vůbec nějak opravit?

Vloženo

Pod tím nátrubkem je navíc těsnění a zpětný ventil. Ta pumpa není z obyč hliníku. Pár známých to zkoušelo zaklepat, ale pokaždé se to uvolnilo a nebo to prasklo.

Vloženo

a co to stálo ? já jsem to zalepil jakým si lepidlem od Wurthu ( ted si nemůžu vzpomenout na název , jeen den ho sem napíšu) a zatím pohoda ted jen jak dlouho to vydrží!!! Snad dlouho :prc:

  • o 3 roky později...
Vloženo

Ahoj chci se optat zda je normální takovéto chování podtlakové vývěvy nebo jestli jde do kytek? U tdi 66AGR

Když jedu nebo jsem na místě a několikrát cca 8x sešlápnu pedál brzdy tak pedál ztvrdne jelikož dojde podtlak, musím chvíli počkat cca 2s až zase vývěva udělá potřebný podtlak na brzdy a s tím souvisí i chcípací klapka, pokud to takhle parkrát propumpuji brzdový pedál a ihned na to chcípnu motor tak není pořebný tlak na uzavření vzduchu do motoru. Motor se otřese.

JE TOHLE CHOVÁNÍ NORMÁLNÍ? Nebo lepší zkusit jinou vývěvu. Trubka prasklá žádná není to bych si všimnul nebo slyšel.

Vloženo

Dnes jsem to zkoušel při jízdě, když vícekrát sešlápnu brzdu tak naprosto přestane fungovat posilovač pak je problém dobrzdit. Dotlakuje se tak po 2 sekundách.

Dnes jsem to zkoušel u služebního superba 1,8 T a tam se to chová stejně, brzda ztvrdne, ale dotlakování se děje kontinuálně sice je cítit polevení brzdného účinku, ale ne tak vehementně.

Nezkoušel jste to někdo na TDI?

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj,

tak jsem po zkoušení a nakonec výměně hotový.

Nakonec to dělala vývěva, ale ne že by byla špatná celkově, ale hýbal se ten kovový pičus, na který je napojena hadice jak na podtlak k EGR, chcípacímu ventilu a brzdám.

Ucházel podtlak kolem vyústění vývěvy, sice neznatelně a přesto to stačilo na nesprávné chcípání motoru (jak kdy).

PO zakoupeni jiné vývěvy je vše ok, dokonce zmizelo i černé pokuřování za autem asi díky přesné funkci podtlakového EGR ventilu.

Editováno: , autor: prokyprok
  • o 7 měsíců později...
Vloženo (editace)

Zdravím chlapi,nemáte někdo zkušenost s výměnou gufera na podtlakové vývěvě?-trochu mi sákne olej.

Jde mi o to,jestli pod těma 3šroubama není nějaká záludnost1,9 TDI.ASV 81KW :kol-33:

Editováno: , autor: milan1971
  • o 1 rok později...
Vloženo

uz jsem v takovem stadiu,ze to auto brzdi jen na dve slapnuti a pak vubec... takze si myslim,ze bude ko i valec brzdovej... ale zacnu tou vyvevou a pak dale budu rabolovat... jinak vag napsal chybu v podtlaku :D by hloupej nerekl :D

Vloženo

nevim co maju tie novsie, tam je z podtlaku viac napojenych veci, ja mam len posilovac brzd...a som sa na tom odrbal ze vyveva robila podtlak tak som siel po posilivaci. zbytocna draha kupa noveho. az potom som porovnal s druhym autom a ten mal podtlak daleko lepsi... takze vyveva spod ruky kupena za 30 eur a vsetko slape jak ma. tiez som brzdil na dve stlacenia pedalu s vytrestenymi ocami .. hnus

Vloženo

tak co jsem kde cetl,tak vyveva ovlada samozrejme brzdy o tom zadna.. ale co jsem se docetl dal tak udajne by mela domazavat hlavu motoru,stelovat nakym spusobem naftove cerpadlo,ovlivnovat turbo,k automatu to je prej pripojene a u manualu ke spojce,vypnuti motoru ovlada... no uplne mraky veci... jen to chci vedet pro zajimavost... 

Vloženo

ten podtlak ovládá:

- turbo - ,,náklon lopatek" , není podtlak - netlačí turbo, u starších tipů myslím obtok výfukových plynů kolem turba

- otevírá EGR ventil - z důvodu lepších emisí

- a při zastavování motoru zavře klapku v sání aby neměl motor dlouhej doběh

- a samozřejmě podtlakovej posilovač brzd

Když pominu EGR a zastavování motoru tak ten podtlak je velice důležitej - nejedeš a nebrzdíš - jedeš jak šnek :kol-32:  a na brzdovej pedál šlapeš obouma nohama aby si to zastavil :gunners3:

A to mazání, spojku a vstřikovací čeradlo si vyčet jako kde????

Vloženo

dal jsem do hledacku vyveva a cetl,cetl,cetl... a co mi rikal muj servisak tak na superbu je vyveva co ma dva okruhy.. jeden je na brzdy a ten druhej na honeni paliva a co jsem koukal tak ten podtlak jde vsude mozne....  kazdopadne to slepil,dal nove membrany a brzdi to nadherne...

snazim se o tom zjistit co nejvice.. kazdopadne se pise hodne a co je pravda a co neni netusim...

dekuji za Tve vysvetleni a snad uz vyvevu nebudu muset resit...

jen asi posledni otazka proc vyveva je tak draha?kdyz jsem ji hledal ze zacatku tak jsem objevil dve... jednu za 10tis a tu druhou za 20 tis... hledal jsem dal a novou za 4tis a na vrakaci jich maji nekolik za 800 korun...

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Já jsem ten volný nátrubek jednoduše, přímo na autě zaklepl na třech místech malým kladívkem - tenkou stranou napříč.  Vznikla rádiusová prohlubeň a drží to přes dva roky. Žádná extra síla, jen lehce tři body a drží to. Dá se udělat přípravek  - trubka s vnitřním kuželem. Nasadí se souose s nátrubkem a klepáním spolu  s kývavým otáčením se zaklepe celý obvod.  Takto pracuje i nýtovačka.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...