Přejít na obsah

Zahrievanie motora 1.9 TDI


Doporučené příspěvky

zdravím mám taký problem že sa mi strašne tažko zahrieva motor. Ak je vonku asi 0 stupnov tak to trvá pri jazde 100km/h asi 20km. A ked by som mal pustené kúrenie na 2 tak asi aj dlhsie.Dodam este že mám celý chladič zakrytý s kartonom a bez žiadnej zmeny.Termostat je tam už trerí a aj čidlá som už menil. Prosím o radu

Editováno: , autor: mopol01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

záleží jak jedeš. při stovce můžeš plyn jen tak lechtat, tudíž spaluje málo nafty a z mála nafty velké teplo v motoru neuděláš. v současném počasí mi trvá ohřát auto na provoz cca 12km. jakmile se ale zapne větrák a topení, teplota jde domů. termostat jsi koupil značkový nebo něco levného?

částečným řešením je po vyjetí pustit topení na max. aby se pustil el. příhřev a až se vše odmlží apod., stáhnout třeba na 18st a vypnout větrák. motor se bude ohřívat a částečně bude i topit náporem vzduchu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemám EGR ventil (tudíš pomaleji se mi motor ohřívá) a ručička se mi na 90°C (budík to ukazuje pokud je motor ohřátý na 75°C a víc) dostane po cca 10-12km plynulé jízdy při venkovní teplotě 2-7°C pod nulou....to co píše mopol v těch teplotách co jsou teď, to budíky musí ukazovat '90°C, nkde bude chyba...

mopol: spotřeba je ok? kolik si to vezme? ten karton zahoď, je ti tam k ničemu ;) jinak na VAG jsi koukal, zda ti budíky ukazujou správně??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vag BoBo: osobně bych mrkl na VAGu na teploty, zda dobře dovírá termostat.....palivový a vzduchový filtr je měněn? nebyly dělaný rozvody? já nejezdím jako čepičář, naví s mojí úpravou to baští lehce víc a mám teď průměr 5.7...6.6 je tak na couračky no

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

záleží jak jedeš. při stovce můžeš plyn jen tak lechtat, tudíž spaluje málo nafty a z mála nafty velké teplo v motoru neuděláš. v současném počasí mi trvá ohřát auto na provoz cca 12km. jakmile se ale zapne větrák a topení, teplota jde domů. termostat jsi koupil značkový nebo něco levného?

částečným řešením je po vyjetí pustit topení na max. aby se pustil el. příhřev a až se vše odmlží apod., stáhnout třeba na 18st a vypnout větrák. motor se bude ohřívat a částečně bude i topit náporem vzduchu

Zaujimave s tym elektrickym prihrevom. Kde presne sa to nachadza? Osobne som nikde tento box s tromi zhavicmi nenasiel na celom chladiacom systeme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne osobne sa motor zohrieva napriek volnobehu cca 3-5 min, potom po 10 km kludnej jazdy na 1800 otackach jazda vacsinou kopce stupanie-klesanie 10 stupnov.

Dnes rano bolo -15, motor sa zohrial ale potom po pusteni kurenia rucicka teploty zacala znova klesat.

Ziaden karton nepomoze. Jedine ak odizolovat hadice chladiaceho systemu ktore vstupuju a vystupuju z a do chladica.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Caute, mam stejný problém, čídla sem měnil, 3x měněný termostat. Při mrazech musím mít vypnuté topení aby se alespoň po 20 km ohřál motor. Pokud mám topení zapnuté tak se neohřeje skoro vůbec ani po 20 km.

Je nějaká jednoznačná odpověď kde by se mělo hledat dál ? Zkusit ještě jednou vyměnit termostat ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kupoval si original termostat alebo cinsku napodobeninu?

Cina nevydrzi nic, resp. nemusi ani vobec fungovat.

Ak si kupil original, odporucam vymenit aj hadicu priruby aj termostat. Moze byt ze aj hadica prepusta.

Otazka: Podla coho usudzujes ze motor sa nezohrial, podla cidla a teploty na pristrojovke, alebo si otvoril aj kapotu a zmeral teplotu chladiacej kvapaliny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

topí během chvilky protože se spustí ptc článek. jenže kvůli tomu se motor pak moc neohřeje, protože mísící klapka je pak na "teplo" a motor se stačí uchladit výměníkem v kabině. škoda že nejde uzavřít vodu do kabiny a topit jen elektrikou. motor by se mohl pěkně ohřát zatím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den,také mám problém že se mi motor neohřeje na provozní teplotu.Poradíte mi někdo prosím kde najdu čidlo teploty chladící kapaliny motoru.Fotečka by byla super kde to je.Díky moc předem.Výměnu bych mohl zvládnout sám ne?Mám Fábku chvilku a tak tápu kde co najít.Díky moc předem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...