tomasz. Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 nebudu to dál řešit, 0,05 l když odeberu nepozná nikdo a ani to z logického hlediska nemůže jít poznat, totální kraviny neřeším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 (editace) přidávám foto, které šrouby se povolují při vypouštění serva, je nejlepší je povolovat při sundaném levém předním kole, snad si dejte pozor at nezapomenete jako já tam dát z obou stran podložky, z jedné jsem zapoměl a začalo mi to kapat při odvzdušňování Editováno: 8. Prosinec 2009, autor: tomasz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 27. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2009 nechci dělat reklamu, na originalniautodily.cz servokapalina original škoda 1l za 262,-kč s DPH taky nechám vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrsak Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 Zdarec lidi, se servem problem nemam, ale potrebuju poradit. Prijde mi, ze mi jde trochu ztuha volant, tak jsem myslel ze doleju tu kapalinu nebo co, ale nenasel jsem vubec nadobku :-D asi komicke co ? :-D mam fabii 2.0 MPi kamarad rikal ze to muze bejt i baterkou, mam tam 44Ah :-D prej je to strasne malo prej... ale v zime sem vzdycky nastartoval, ikdyz bylo -15°C tri dny to stalo pred barakem a v pohode, sice ze zacatku to melo zvuk jak TDi ale po chvili v pohode :-) kdyz stojim na miste a tocim volantem, tak slysim takovy zvuky jakoby nejakyho servomotorku a trochu problikavaj svetla, jako kdyby to melo malo šťávy :-) tak poradte prosííím :-) snad to nebude nic moc zlyho ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 1) si v části fora co je pro Octavii a ta má servo řešený jinak 2) olej se dolévá blbě je pod levým světlem musí se často vyndat baterka 3) problikávání světel při točením volantu zpusobuje vadní snímač úhlu řízení co je na řízení 4) síla posilovače řízení se dá u Fabie nastavit přes diagnostiku kodováním řízení jde nastavit 5 stupňů účinku posilovače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 (editace) a Editováno: 30. leden 2011, autor: frantisek1979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiger0020 Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Dobry den, chcel by som sa spytat ako sa vypusta kvapalina zo servoriadenia na octavii 1,9 TDI .a este ci sa to aj nejak musi ovzdusnit alebo staci len vypustit staru a naliat novu ? dakujem za rady . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 http://forum.skodahome.cz/topic/14981-servo/page__hl__servo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarzde Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 Zdravim mám takový problem se servem , ,při vyšších otáčkách fuguje ,ale při volnoběhu ne nevíte co stím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Ahojte, mam dotaz ohledne servo oleje. Zjistil jsem ze mam uplne sucho v nadrzce servoleje (v motoru na leve strane, zelene vicko se znakem volantu, merka min-max) Muzu v O1 1.9TDI/66/2003 pouzit toto: http://www.autokelly.cz/#PATH=3761800;4731692;3761812;4730139|CT=5|PCT=4|CUR=0|EM=False|PGS=20|PT=0|PDID=2782167|PVT=1|SHT=1|SD=0|ST=0|LNG=0| Kazdopadne me prikvapilo, ze to na pravidelne servisce ve skodovce neodhalili. V rijnu me dokonce dolili letni kapalinu do ostrikovacu, ale toto ne. Jen tak BTW, manzelce ve Fabii nevymenili brzdovou kapalinu po 2letch, az jsem to musel urgovat, ze se mela menit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 (editace) Treba doliat ORIGINAL servo olej. Original JE este aj lacnejsi jak ten tvoj GOLD EAGLE. LINK: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g004000m2-olej-servorizeni-1-litr-felicia-fabia-fabia-2-roomster-octavia-superb.html Editováno: 19. Prosinec 2011, autor: PROCHY603 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Diky moc, to me nenapadlo. Zitra budu vyhlizet PPL :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Hlavně bys měl vyhlížet proč máš v nádržce sucho.Asi někde utíká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 jj, normálně neuniká. Jinak pokud budeš dolévat, tak max po rysku MIN nebo i 2 mm pod ní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Diky za radu Abych se priznal, tak jsem to nekotroloval, az kamarad, co mel auto pujceny rikal ze me jde servo moc ztuha a kdyz se podival na merku, tak tam bylo pod minimem. Zkusim to dolit a kontrolovat stav a pokud to bude mizet tak to samozrejme budu resit, proc to unika. Abych se priznal, vubec jsem nevedel ze to mam kontrolovat. Myslel jsem si ze to kontroluje skodovka pri prohlidkach, na ktere pravidelne jezdim. Sorry, ale jsem jen uzivatel a pokud se mi na DOTu neobjevi problem, tak to proste nechavam na servise moje znalosti konci u kontroly stavu nadrze, oleje (i kdyz vim ze na dotu se pripadna kriticka urovne signalizuje), chladici kapaliny a ostrikovace. Koukam do servisky a hladina kapaliny serva se ma kontrolovat kazdych 60tkm. 190t - posledni prohlidka s dodatecnymi ukony 60t byla provedena ve (pocitam ze to servo kontrolovali) 224t - vymena oleje (longlife), filtru Tedka jsem byl ve 246t a podle me meli delat taky, ale nedelali Takze zaverem, pred kazdou serviskou se podivat podle poctu km a stari co se ma vse menit a to si dusledne kontrolovat. Jak se muze stat ze na 3 roky starem aute (Fabia II) jsem si musel dodatecne rict ze chci vymenit brzdovku, kdyz je v servisce napsano, ze se ma menit po 2 letech? Prijde me to ze se na to nekdo vykaslal. Kazdopadne v tom servise jsem byl naposledy (nechci psat jmeno, abych nebyl narcen ze nekoho ocernuji, pomlouvam, atd), a vracim se zpet do AutoMedia Brno i kdyz to budu mit pres cele mesto, tam jsem byl vzdy spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 Já s tím servem mám také problémy, někde mi to furt teče a nevím kde...mám i novou nádobku, ale zase to někde uniká... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 a uniká ti toho veľa??....auto na zdvihák alebo jamu,poriadne poprezerať a musí to byť niekde vidieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 21. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2011 Teď už veľa Včera jsem našel skvrnu pod motorem...kape to jakoby kousek od šroubu "výpusťáku" na olej. Ale hadičky od serva jsou suchý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2011 chcelo by to nejaké foto ( ak sa ti podarí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaviernaidoo Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 Teď už veľa Včera jsem našel skvrnu pod motorem...kape to jakoby kousek od šroubu "výpusťáku" na olej. Ale hadičky od serva jsou suchý... Jestli to někomu pomůže při hledání. Mám Octavia 1U2 1,8 Turbo a v poslední době začalo být hlučné servo, hlavně při stání a pomalé jízdě (logicky při větší námaze čerpadla) Mrknul jsem na hydraulickej olej v nádobce a ejhle.....3 cm pod rysku "min."Takže jsem dolil, ale posléze našel loužičku pod autem na straně u spolujezdce. Tak jsem hledal a objevil díru v hadičce od nádobky oleje asi v polovině délky. Z hrůzou jsem zjistil, že jeden úchyt s průchodkou povolil a hadice se tak pohnula, že narážela na horní převod klínového řemene a to kolo hadici na jednom místě prostě prodřelo durch.spodek hadice samozřejmě od oleje. Takže ted nahradím část hadice a vymyslím nové přichycení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Confiman Vloženo 6. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2013 Zdravim, taky me zacina trapit servo, chvilema tuhne a po nakouknuti do nadrzky sem zjistil ze jsem dost pod minimem. Dneska se chystam dolevat olej a zjistit zda to nekde chcije,cehoz se bojim nejvic pri tech cenach Jenom se chci zeptat, jak je to s odvzdusnenim kdyz budu dolejvat? Nekde sem cetl ze staci parkrat plnej rejd leva i prava, nebo se to dela jinym zpusobem? Diky za odpovedi M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 6. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2013 Přesně tak, bude to v nádržce pěnit a několikrát plný rejd, dolít olej zase plný rejdy a je to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2013 Zdravim, taky me zacina trapit servo, chvilema tuhne a po nakouknuti do nadrzky sem zjistil ze jsem dost pod minimem. Dneska se chystam dolevat olej a zjistit zda to nekde chcije,cehoz se bojim nejvic pri tech cenach Jenom se chci zeptat, jak je to s odvzdusnenim kdyz budu dolejvat? -ak ti mizne olej pravidelne,tak čoskoro sa ti ten olej objaví pod vozidlom...bude KO riadenie,olej uteká cez gufero prevodky riadenia do manžety a následne von.. -ak máš len olej pod minimom,tak doleješ a nemusíš nič odvzdušňovať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 ... a olej v servu se kontroluje v chladném stavu a doplňuje na rysku "MIN", klidně i těsně pod. V případě, že olej je teplý musí být hladina mezi ryskama, NIKDY ne nad "MAX"! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Confiman Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 Auto mam od leta a problem se objevil az ted. Olej sem dolil nadvakrat k minimu a hned poprvy byl znat velkej rozdil. Nasledne sem mrknul zespod a vse vypadalo dobre, kolem cerpadla, hadic i manzet rizeni, nikde nic nechcalo ani oroseny nebo mastny. Cidlo taky v dobrym stavu. Budu doufat ze to bylo vazne jen nedostatkem oleje. Rizeni bylo komplet 2 roky zpet meneny, tak snad by to mohlo byt ok a jen se tenkrat dolilo malo servooleje. Uvidim casem no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.