Přejít na obsah

Servo hydraulická kapalina - dolití a výměna


Relic

Doporučené příspěvky

přidávám foto, které šrouby se povolují při vypouštění serva, je nejlepší je povolovat při sundaném levém předním kole, snad si dejte pozor at nezapomenete jako já tam dát z obou stran podložky, z jedné jsem zapoměl a začalo mi to kapat při odvzdušňování

post-22323-1260276299_thumb.jpg

Editováno: , autor: tomasz.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Zdarec lidi, se servem problem nemam, ale potrebuju poradit. Prijde mi, ze mi jde trochu ztuha volant, tak jsem myslel ze doleju tu kapalinu nebo co, ale nenasel jsem vubec nadobku :-D asi komicke co ? :-D mam fabii 2.0 MPi kamarad rikal ze to muze bejt i baterkou, mam tam 44Ah :-D prej je to strasne malo prej... ale v zime sem vzdycky nastartoval, ikdyz bylo -15°C tri dny to stalo pred barakem a v pohode, sice ze zacatku to melo zvuk jak TDi ale po chvili v pohode :-) kdyz stojim na miste a tocim volantem, tak slysim takovy zvuky jakoby nejakyho servomotorku a trochu problikavaj svetla, jako kdyby to melo malo šťávy :-) tak poradte prosííím :-) snad to nebude nic moc zlyho ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) si v části fora co je pro Octavii a ta má servo řešený jinak

2) olej se dolévá blbě je pod levým světlem musí se často vyndat baterka

3) problikávání světel při točením volantu zpusobuje vadní snímač úhlu řízení co je na řízení

4) síla posilovače řízení se dá u Fabie nastavit přes diagnostiku kodováním řízení jde nastavit 5 stupňů účinku posilovače

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Ahojte,

mam dotaz ohledne servo oleje. Zjistil jsem ze mam uplne sucho v nadrzce servoleje (v motoru na leve strane, zelene vicko se znakem volantu, merka min-max)

Muzu v O1 1.9TDI/66/2003 pouzit toto:

http://www.autokelly.cz/#PATH=3761800;4731692;3761812;4730139|CT=5|PCT=4|CUR=0|EM=False|PGS=20|PT=0|PDID=2782167|PVT=1|SHT=1|SD=0|ST=0|LNG=0|

Kazdopadne me prikvapilo, ze to na pravidelne servisce ve skodovce neodhalili. V rijnu me dokonce dolili letni kapalinu do ostrikovacu, ale toto ne.

Jen tak BTW, manzelce ve Fabii nevymenili brzdovou kapalinu po 2letch, az jsem to musel urgovat, ze se mela menit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za radu

Abych se priznal, tak jsem to nekotroloval, az kamarad, co mel auto pujceny rikal ze me jde servo moc ztuha a kdyz se podival na merku, tak tam bylo pod minimem. Zkusim to dolit a kontrolovat stav a pokud to bude mizet tak to samozrejme budu resit, proc to unika.

Abych se priznal, vubec jsem nevedel ze to mam kontrolovat. Myslel jsem si ze to kontroluje skodovka pri prohlidkach, na ktere pravidelne jezdim. Sorry, ale jsem jen uzivatel a pokud se mi na DOTu neobjevi problem, tak to proste nechavam na servise moje znalosti konci u kontroly stavu nadrze, oleje (i kdyz vim ze na dotu se pripadna kriticka urovne signalizuje), chladici kapaliny a ostrikovace.

Koukam do servisky a hladina kapaliny serva se ma kontrolovat kazdych 60tkm.

190t - posledni prohlidka s dodatecnymi ukony 60t byla provedena ve (pocitam ze to servo kontrolovali)

224t - vymena oleje (longlife), filtru

Tedka jsem byl ve 246t a podle me meli delat taky, ale nedelali

Takze zaverem, pred kazdou serviskou se podivat podle poctu km a stari co se ma vse menit a to si dusledne kontrolovat.

Jak se muze stat ze na 3 roky starem aute (Fabia II) jsem si musel dodatecne rict ze chci vymenit brzdovku, kdyz je v servisce napsano, ze se ma menit po 2 letech? Prijde me to ze se na to nekdo vykaslal. Kazdopadne v tom servise jsem byl naposledy (nechci psat jmeno, abych nebyl narcen ze nekoho ocernuji, pomlouvam, atd), a vracim se zpet do AutoMedia Brno i kdyz to budu mit pres cele mesto, tam jsem byl vzdy spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Teď už veľa :o Včera jsem našel skvrnu pod motorem...kape to jakoby kousek od šroubu "výpusťáku" na olej. Ale hadičky od serva jsou suchý...

Jestli to někomu pomůže při hledání. Mám Octavia 1U2 1,8 Turbo a v poslední době začalo být hlučné servo, hlavně při stání a pomalé jízdě (logicky při větší námaze čerpadla) Mrknul jsem na hydraulickej olej v nádobce a ejhle.....3 cm pod rysku "min."Takže jsem dolil, ale posléze našel loužičku pod autem na straně u spolujezdce. Tak jsem hledal a objevil díru v hadičce od nádobky oleje asi v polovině délky. Z hrůzou jsem zjistil, že jeden úchyt s průchodkou povolil a hadice se tak pohnula, že narážela na horní převod klínového řemene a to kolo hadici na jednom místě prostě prodřelo durch.spodek hadice samozřejmě od oleje. Takže ted nahradím část hadice a vymyslím nové přichycení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim,

 

taky me zacina trapit servo, chvilema tuhne a po nakouknuti do nadrzky sem zjistil ze jsem dost pod minimem.

Dneska se chystam dolevat olej a zjistit zda to nekde chcije,cehoz se bojim nejvic pri tech cenach :) Jenom se chci zeptat, jak je to s odvzdusnenim kdyz budu dolejvat? Nekde sem cetl ze staci parkrat plnej rejd leva i prava, nebo se to dela jinym zpusobem?

 

Diky za odpovedi :)

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

taky me zacina trapit servo, chvilema tuhne a po nakouknuti do nadrzky sem zjistil ze jsem dost pod minimem.

Dneska se chystam dolevat olej a zjistit zda to nekde chcije,cehoz se bojim nejvic pri tech cenach :) Jenom se chci zeptat, jak je to s odvzdusnenim kdyz budu dolejvat?

-ak ti mizne olej pravidelne,tak čoskoro sa ti ten olej objaví pod vozidlom...bude KO riadenie,olej uteká cez gufero prevodky riadenia do manžety a následne von..

-ak máš len olej pod minimom,tak doleješ a nemusíš nič odvzdušňovať...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto mam od leta a problem se objevil az ted.

 

Olej sem dolil nadvakrat k minimu a hned poprvy byl znat velkej rozdil. Nasledne sem mrknul zespod a vse vypadalo dobre, kolem cerpadla, hadic i manzet rizeni, nikde nic nechcalo ani oroseny nebo mastny. Cidlo taky v dobrym stavu. Budu doufat ze to bylo vazne jen nedostatkem oleje.

 

Rizeni bylo komplet 2 roky zpet meneny, tak snad by to mohlo byt ok a jen se tenkrat dolilo malo servooleje. Uvidim casem no  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...