Ondrero Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 To máte hoši jako takovej omezovač... NENENE nebudu tomu dávat ...aby mi neutíkala voda Citovat
CEZAR Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 Takže když mi odešel termostat a měl jsem přehřátý motor, tak asi nebylo dobré otevřít nádobku chl. kapaliny za chodu motoru že? Já to otevřel, voda z motoru se mi vrátila do nádobky ( nádobka byla nad minimem - po otevření se skoro celá naplnila po okraj ). No a za pár hodiny byl termostat vyměněn a teď mi tam něco bzučí ( jako když se rozjedete rychle na zpátečku ) - jak jsem si tak vydedukoval, tak mi odešla pumpa. Teda ještě funguje, ale kdo ví jak dlouho - takže nové rozvody i s pumpou. Citovat
mariro Vloženo 31. leden 2012 Autor Vloženo 31. leden 2012 Tak moje auto omezovač ještě nevidělo Citovat
Ondrero Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 No ale jak píšeš,tak v sobotu ho zažije.... Citovat
Wojnar Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 To s tím vařením po otevření nádobky rozumím. Jasně, při vyšším tlaku voda vře při vyšší teplotě. Takže když je tam větší tlak, tak se do varu dostane až při větší teplotě. Jenže tam je max 90°C, a při této teplotě nevře ani při "normálním" tlaku. Citovat
mariro Vloženo 31. leden 2012 Autor Vloženo 31. leden 2012 No tak to asi ne, mám na mysli spíše delší jízdu, to by mi jinak srdce trhalo Citovat
Ondrero Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 .....ale až v sobotu ho budu trápit, tak se uvidí. Pod touto tvoji odpovědí jsem si opravdu jen delší jízdu nepředstavil Citovat
mariro Vloženo 31. leden 2012 Autor Vloženo 31. leden 2012 No naposledy to bylo asi 120 km a na dálnici 180, ale to omezovač stejně nebyl Citovat
Ondrero Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 Ahá tak to jsme si nerozuměli. Já nemyslel omezovač otáček. Ale to že se Vám ztrácí voda při větším zatížení.Je takovej pomyslnej omezovač. Já mám třeba jako omezovač přítelkyni v autě... Chápeme se? Citovat
mariro Vloženo 31. leden 2012 Autor Vloženo 31. leden 2012 Tak to já manželku., teda když jede se mnou ..... Citovat
FilipR6 Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 jojo pan Wojnar ma 100% pravdu trhlina muze byt tak mala ze pri noralni zatizeni se nic nedeje, ale az tomu date dostatecnou sadu tak se to projevi. Citovat
mariro Vloženo 31. leden 2012 Autor Vloženo 31. leden 2012 No pevně věřím, že to není můj případ, ale jak se dá taková trhlina najít, když v klidu se to neprojeví a pod tlakem se to asi zkoumat nedá ne ? Citovat
Wojnar Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 U nás ve výrobě polotovaru pro nábojnice do děl (vystřihovaly se placky ze kterých se pak jinde lisovaly nábojnice) "hledali" trhliny ultrazvukem. Citovat
FilipR6 Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 ......, ale jak se dá taková trhlina najít, když v klidu se to neprojeví a pod tlakem se to asi zkoumat nedá ne ? trhlinu na hlave se da dohledat pohym okem, tlakem nee, trhliny se hledaji necim podobnym jak rengenem na svary Citovat
PROCHY603 Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 FILIPR6: Trhliny na hlave motora sa kontroluju aj tlakom. LINK: http://www.dovalovsky.sk/fotogaleria/tlakova-skuska#pressure-test Citovat
mariro Vloženo 31. leden 2012 Autor Vloženo 31. leden 2012 No z hlediska principu to tak asi půjde, ale myslím že v tomto případě je tlak vzduch asi slabý, a velkou roli bude hrát i teplota Citovat
FilipR6 Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 (editace) jo mas pravdu, a aji o nich vim, jen sou cenove nakladnejsi (pro zakaznika), aspon to tak driv byvalo, dnes opravdu netusim. taky vim ze nejsou tak presne a nereknou presnou hloubku trhliny narozdil ultrazvuku, kdyby byla hlava v provozni teplote jak cely motor bylo by to o necem jinym (presnejsi) a prevazne se pouzivaji na tesnost ventilu Editováno: 31. leden 2012, autor: FilipR6 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.