Přejít na obsah

Axialni lozisko predniho tlumice


davidd

Doporučené příspěvky

No neviděl jsem tu pružinu kde rupla ale je to opravené .. měl to asi za 2 a půl hoďky zmákle .. vyšlo mě to i s prací na 1700 pružina + axiální ložisko .. není to žádna china a rozhodně ne starline tak uvidíme já doufám že to vydrží co nejdýl. Hodně mě lidi říkali proč měním jen jednu pružinu že to bude tužší ale není to znatelný rozdíl. Snad jen když se to opravdu hodně zhoupne. Takže mám klid konečně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Divné, divné .. koukl se už někdo pořádně na tu nápravu? To se ten volant samovolně stočí po zatížení auta více na pravé straně? Nebo za jízdy jenom či jak? Nemůže to být taky třeba prasklá pružina? Která by se zasekla a tím slačením by nutila kolo natočit? Asi blbost že. Jen uvažuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pardon volant de do leva ne do prava:-).... sedne spolujezdec rozjedu se a volant do leva cim vic zatizim pravou stranu tak tim vic de do leva..uvedu priklad ja mam 90 kilo spolujedec mel 130kilo a dalsi sedici zanim mel 80kilo a volant byl skoro o 90stupnu do leva a tahlo to do prava tak sem toho sediciho vzadu posadil za sebe a byl klid:-) auto najeto 95tisic

Editováno: , autor: Wranic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to bych viděl možná i na zmrzlý tlumič. Zkoušel jsi zmáčknout to auto jak pruží? Jestli se vrací zpět? Mě se zasekl zadní pravý tlumič a řeknu ti že to byly rány .. kámoš jak jsem ho vezl si málem rozbil hlavu jak poskočil do střechy :D řešil bych to hnedka. Může to být uložení + ložisko ale taky pružina co jsem měl já před pár dny .. pružina mě rozsekala ložisko .. tím jak s tím budeš jezdit zničíš gumu po pár tisích nejspíš pokud ti to mlátí a ložisko v kole a ostatní jeho části to taky dost schytají.. řeš to hned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem měl ruplou pružinu tak to praskalo jen při plným rejdu, nebo skoro plným. Když jsem měl ložisko rozsypané, přeskakovala tam jakoby guma a to při každém menším otočení. A vzpomínám si že ta pružina mě auto stáčela šíleně do stran. Křupla nalevo, auto táhlo na levo, ale extrémně. Křupla otáčením na pravo, auto táhlo napravo. Tlumič bych vyzkoušel zatlačením na auto jestli není tvrdý a odtlumí to. Ale každopádně bych to řešil hned. Zbytečně si ničíš další díly pokud to je něco s kolem. Mě i pneumatika poskakovala po silnici a vyfukovala se. A přenášely se vibrace až do volantu při rychlosti okolo 100-120km/h ..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...