Přejít na obsah

FRS turbo-rady


Doporučené příspěvky

Zdravím lidi, před zhruba 2 měsíci jsem si pořídil FRS r.v. 2004. U nás v rodině nikdy nebyl koncernovej motor TDi a proto jsem teď trošku v rozpacích. Můj brouk v hlavě: když jedu s RS, tak nepocitim žádnej problém, přijde mi, že tahá výborně a v celém spektru otáček, tak jak by měla, jenže mi píská turbo a to už od zhruba 1200ot. ale he to jen pískání, žádný hučení, nebo tak. Slyším to jen se stazenymi okýnky, jinak to dovnitř není slyšet. Přijde mi ale, že naplno turbo zabírá poměrně pozdě-zhruba v 2400ot(je tam citelný kopanec, pokud jedu třeba na půl plynu). Nějak jsem to neřešil, ale teď mě svezl známí v jeho Octe, ve které ma výkonově stejný motor, jako ve FRS a jemu turbo zabírá zhruba ve 2000ot.(prý tam nemá chip) Tak jsem z toho teď na větvi, jestli mi nepůjde kakat turbo:/ V kolika ot. by měl být cítit ten kopanec?

A ještě otázka: všichni říkají, že když odchází turbo, tak má zvuk, jako sirena sanitky, ten zvuk je slyšet i dovnitř do auta a nebo jen zvenku auta?

Díky za rady, mám z toho těžkou hlavu :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zvuk může být způsoben lehce zbroušenýma náběhovýma hrankama vrtulky dmychadla - zanedbaná výměna vzduchového filtru , netěsnost mezi filtrboxem a samotným filtrem atd....ale je to jen spekulace, udělej log, ať se vidí, jak ti funguje turbo = VAG spojit se s RJ motoru a logování skupin 3, 10, 11 - cca od 1500ot dát plnej plyn, nejlépe až do 4000ot a poté vypnout logování...soubor s .csv koncovkou sem postni...někde bude chyba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak jsme dneska udelali log, bylo to na 3.ku, podle kolegy je turbo v poho, tak mi to prosim nekdo zhodnotte.. Diky

http://www.ulozto.cz/xDN5vig/log-01-011-xxx-xxx-csv

http://www.ulozto.cz/xgvTyj2/log-02-xxx-010-xxx-csv

Jestě jsme měřili vstřiky, tak bych potreboval vedet, zda jsou ty hodnoty ok? Dik

http://www.ulozto.cz/xPbAy5A/fabia-rs-bmp

nevim, jak vkladat obrazky a soubory, sorry

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

první log mi nejde otevřít....u druhýho mám jen skupinu 11 (když se dělá log, tak vždy všechny tři skupiny pod sebou, tedy log skupin 3-10-11 najednou), takže nevidím úplně vše ale i tak vidím, že ti turbo tlakuje na samou mez čidla = jestli je dle kolegy turbo ok, tak až ti odejde, ať ti na něj přispěje ;)

jestli máš kolem sebe někoho schopnýho, ať se ti mrkne na regulaci turba a s tím věci související =

1.) hadička blok řízení podtlaku - regulační baňka turba - zda není prodřená

2.) regulační baňka turba - zda drží podtla podtlak

3.) odpojít baňku a vyzkoušet zda jde samotná regulace naprosto hladce - dle mne je tohle kámen úrazu!

turbo není ok, tlačí ti moc = nepadá ti to do nouzáku?

jinak vstřiky jsou naprosto ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene, do nouzaku nepadá, když jí nalozim, tak to tahá pořád stejně... takže máme udělat log ještě jednou? Sakra, takže to nejspíš nechám někde zkouknout, jen úplně přesně nevím, kde tady...:/ bude to tedy nejspíš turbo v háji, nebo to půjde vyřešit nějak jinak?

Díky, aspoň těmi vstriky jsi mě uklidnil ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ani nemusíš, to turbo prostě dává nad požadavek...jen je divný, že ti to nespadne do nouze (nemáš pryč EGR?)....nech to u někoho zkouknout, turbo nemusí být KO, jen ti špatně reguluje...nejspíš přidřená regulace turba - na to bych se zaměřil ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to auto mám 2 měsíce, předchozí majitel na to nevypadal, že by se v tom šťoural, EGR tam je, jedine, že by byl zaslepeny, to jsem ještě nestudoval. Myslíš, že ta regulace dělá ten skok v těch 2400ot. Musím někoho sehnat, kdo tomu rozumí, kousek mám servisaka, ale ten dělá hlavně francouze, tak nevím, jestli si k němu troufnu... Díky za rady... když bude přidrena ta regulace, tak se to dá vyčistit, nebo co s tím?

ještě otázka mimo:kolik max jsou ty hodnoty na vstrikach? +-2,8mg?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím si že právě ta regulace dělá ten skok a i to, že ti to ve vyšších otáčkách dává víc než RJ motoru požaduje ;)

omrknout vše kolem regulace, pokud bude přidřená = turbo ven, omrknout v jakym je stavu a když bude ok, tak rozložit - vyčistit regulaci....není to nic drastickýho ;) u těch vstřiků je to jak píšeš

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sehnal jsem jednu firmu, která mi to za 4tis. kč udělá(demontáž turba, montáž, čištění ultrazvukem, diag., grafy) myslíš, že je to normální cena a mám do toho jít? když jim privezu jen turbo, tak čištění stojí 800kč. Ta firma spolupracuje s DieselPower.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

první se přesvěč, zda je chyba skutečně v regulaci - aby jsi nelatil 4.000,-Kč a nebyla chyba v hadičce - baňce atd ;) ... jinak na firmu cena ok, já to dělal sobě a kámošovi před panelákem sám - turbo je venku za necelou hodinku, ale pak záleží, jak je turbo zapečený (u mne rozebráno za pár minut, u kámoše se musel použít autogen), pak jen správně složit a vrátit do auta...osobně měním při vyndavání turba těsnění a olej......běžnej mechanik ti to udělá asi levněji, záleží na koho narazíš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám spíš strach, aby mi to beznej mechanik nějak nezprznil... tahle firma to nabízí přímo ve svých službách, tak myslim, že to nebudou nějaký fusari, snad... je to vwservisplzen.cz... tak uvidím, o vikendu se podívám na hadicky a tak a když nic, tak bych to nechal vyčistit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

tak jen pro info, zatím se mi s turbem nepovedlo nic udělat, nemám vůbec čas a auto potřebuji denně...:/ ale nedávno jsem zkoušel protáhnout pavučiny a krapet jí naložil, auto pak celkem ožilo, mělo lepší reakci na plyn a i ten kopanec se dle mě zmenšil, takze myslím, že bude pridrena regulace.. jinak jsem slyšel, že nedaleko mě dělá nějaký člověk turba a že je čistí nějakým sprejem a ani je nedemontuje z auta, je to možný??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Nebol by niekto ochotný pozrieť na môj LOG?

Fábia RS 2004, predošlí majitel tvrdil , že je tam chip 126 kw.

EDIT: promazal jsem ti to schválně, nedávej sem samotná data ale ulož někde .csv soubor, ať to je přehledné a nejsou tu stohy dat ;)

tvůj log zde: http://uloz.to/x4GMxZs/log-01-003-010-011-csv

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...