Malta Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 137000 km ... proč to vlastně řeším? Asi takhle, ve 120t km (únor 2008) jsem si měnil přední kotouče (Zimermann) a desky (Ferodo), dodavatel Sebo. Teď mi (tak 5000 km) začal kopat pedál jakoby byly kotouče křivé. Ale 17t km se mi zdá málo na to aby se zkřivili. Konzultoval jsem to se Sebem a ten mi doporučil než reklamovat tak ještě vyměnit ložiska, čepy řízení, silentbloky. K těm ložiskům: ikdyž nehučí, tak mám podezření že už nejsou nic moc, páč když jedu pomaleji tak např. mezi 40-50km/h po naprosto novém asfaltu a pustím volant, tak začne kmitat na obě strany tak 1cm, prostě jakoby šmajdalo kolo. Myslel jsem že to bude gumama ale dělalo to už na zimákách, pak na letních, pak jsem tam dal i gumy (sice jeté) ale které na mém autě nikdy nebyly a je to furt stejné, tak si myslím, že už asi bude to ložisko "vyglajdané" nebo jak to mám nazvat. A přemýšlím proto i nad těma čepama řízení ... než bych zreklamoval ty kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 no nevím, špatné ložisko se projevuje hučením, ne jak píšeš "vyglajdaním", příčinu bych hledal jinde, pokud při brždění kope pedál, tak to budou právě na 90% kotouče, podíval bych se na silenbloky ramen, volné čepy by se ti projevovaly boucháním při jízdě, ne kopáním do volantu při brždění, viděl jsem křivé kotouče i za 12.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 píšu ti SZ, ale jen pro zajímavost a pro ostatní přikládám co mi Sebo poslal za studii týkající se Octávií. Hazeni_kotoucu_Octavia_I.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 Proč (tedy kromě vytažení poloosy) musí čepy ven? A oba? To tam ten přípravek nevleze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 nemusí oba ven, apodní zůstane na těhlici - vysune se z ramene (3xM8), čep řízení zůstane na tyči řízení, vyťukne se z těhlice (1xM12 se závitem 1,5) viz návod - odkaz výše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prito Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Me take zacalo hucet PP ale je divne ze jenom kdyz mam letni gumy. Mam dve sady disku, jednu s letnima a jednu se zimnima gumama - obe rovnaky rozmer. Kdyz mam nahozeny ty zimni tak to nehuci a kdy dam letni tak PP kolo huci, skousel jsem uz i prehazovat pneumatiky ze predu do zadu nebo z leva doprava jestli neni na chybe pneumatika a porad stejne. Myslite ze bude chyba v tom lozisku? Ale je divne ze kdyz dam zimny tak to huceni neni slyset.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 tak to budeš mít pilku na dezénu. Já to tak měl na origo Matadorech Stella, taky jsem si myslel že mi odchází ložiska, ale dal jsem zimáky a byl klid. Když jsem pak pohladil rukou dezén tak to byly schody jako hrom. jinak v sobotu se chystám proměřit tu házivost, tak jsem zvědavý, jestli kotouče, nebo náboj s ložiskem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Září 2008 Sdílet Vloženo 14. Září 2008 tak jsem se na to dostal až dnes, ale mám jasno Měl jsem z hokny půjčený indikátor a tak jsem nejprve proměřoval kolo na straně řidiče, kde jsem zjistil házivost max.0,04mm, tedy dle mně žádná tragédie. Pak jsem se přemístil na kolo spolujezdce a tam byl udeřen hřebíček na hlavičku. Kotouč chodil v 0,17mm! Když jsem sundal brzdič s deskama, tak kotouč chodil dokonce ve 0,20mm. Sundal jsem tedy kotouč, abych buď vyloučil nebo potvrdil křivý kotouč, ale poté co jsem zjistil, že samotný náboj má házivost 0,10mm, tak už nebylo co řešit. Předpokládám tedy že kotouč je dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 14. Září 2008 Sdílet Vloženo 14. Září 2008 Min. tyždeň som toto riešil. Pri brzdeni chvenie volantu. Kotuč hadzal tak som tam dal druhy a to iste. Tak som vylisoval ložisko a zobral sustružnikovi ten upichol dosad kotuča a je po prbleme. (ale ta strana stretla obrubnik) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Září 2008 Sdílet Vloženo 19. Září 2008 tak náboj s ložiskem vyměněný, zlepšení pozoruju tak o 50%, ale přece jenom nepatrné vibrace při brždění cítím. Přemýšlím jestli není tím šmajdáním už zkřivený kotouč a nebude ho potřeba lehce líznout na soustruhu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubox Vloženo 19. Září 2008 Sdílet Vloženo 19. Září 2008 tak náboj s ložiskem vyměněný, zlepšení pozoruju tak o 50%, ale přece jenom nepatrné vibrace při brždění cítím. Přemýšlím jestli není tím šmajdáním už zkřivený kotouč a nebude ho potřeba lehce líznout na soustruhu? Na sústruh to nedávaj. Dal som to aj ja, ale asi po 2000 km to znova začalo kmitať. Musel som investovať do new kotúčov. Cena 1000 sk za jeden a mám pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Září 2008 Sdílet Vloženo 19. Září 2008 tak to by spíše bylo na reklamačku, mám je od února (pravda už mám na nich 18t km) ale snad by to ještě šlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 19. Září 2008 Sdílet Vloženo 19. Září 2008 Mimochodem proč ty origo ložiska vydrží jen cca okolo 150.000km???? v životě jsem na žádném jiném autě ložiska neměnil při takových najetých km Takže když mám 158tis, mám počítat, že brzo umřou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 já se při 160.000km divil, že jsou ještě o.k. a při 172.000km jsem už měnil, asi jsem to zakřiknul , takže plus mínus nějak okolo to bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 A poznám to vůbec, že jsou KO? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 až ti něco na předku začne hučet, nejhorší je to kolem 50-60km/h tak to bude ono, do zatáček se bude intenzita hučení zvyšovat , jo a nemusíš se hned plašit, já na hučících najel ještě 5.000km než jsem měl čas je vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 Což o to, vepředu mi něco hučí už dlouho, ale ještě bych rád, aby to tak nějaký pátek zůstalo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 U mna 60 tisic a uz sa ozyva prave predne. SKFko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 Ty to máš načipované....tobě nevydrží.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubox Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Mám orig. od fi: FAG a od novoti vydržali 30.000km. Vymenil som, na lise znova za FAG, pridal podložky pod kolesá 20mm a po 15.000 znova v riti. Je to hovno materál a to nielen u Fábii ! Aj Ford Focus má Fagy a sú oničom. Slabo chránené voči špine a vode, vlhkosti a tak. Proste šmejd ako sviňa. Pri použití podložiek je strašne namáhané na páku a vyrží prd. Odskúšané, menené 3 ložiská ! Inak, celkovo celá náprava stojí za hovno. Fabia nieje proste auto na zlé cesty. Iba dialničky a tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Na jednej Fabii mám vymenené len jedno predné ložisko a na druhej zatiaľ bez výmeny. Najazdené 120 000 a 140 000km. Kamoš čo mal podložky, vydržali mu ložiská 10 000 km. A na náprave sa menili len tyčky stabiku a na druhej nič. Neviem kadiaľ jazdíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.BuBaK Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Ja som menil na O I 1,9 TDi po cca 280 tisicov, teraz mam 334 a hucia zas, origo je origo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubox Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Ja som menil na O I 1,9 TDi po cca 280 tisicov, teraz mam 334 a hucia zas, origo je origo Ak to dobre rátam, tak si nabehal 54.000km. No nie veľa. Hovoríš, že origo je origo.mLenže práve FAG je origo. Ako je toto možné? Asi len nekvalita. Môj názor a sklamanie s kvalitou náhradných dielov a nielen FAGu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Njn je to nejaky hybryd. Ale vydrzalo podla mna dost Ty to máš načipované....tobě nevydrží.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Vyhod podlozky a kup si kolesa s inym ET a myslim ze ti vydrzia viac ako 15tis. Mám orig. od fi: FAG a od novoti vydržali 30.000km.Vymenil som, na lise znova za FAG, pridal podložky pod kolesá 20mm a po 15.000 znova v riti. Je to hovno materál a to nielen u Fábii ! Aj Ford Focus má Fagy a sú oničom. Slabo chránené voči špine a vode, vlhkosti a tak. Proste šmejd ako sviňa. Pri použití podložiek je strašne namáhané na páku a vyrží prd. Odskúšané, menené 3 ložiská ! Inak, celkovo celá náprava stojí za hovno. Fabia nieje proste auto na zlé cesty. Iba dialničky a tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.