Říjen 26, 201212 r To je dobrá informace, konečně se nemusím bát TSI 63 kW, páč třeba novej Rapid v Elegance je o 10 000 kč dražší, než Ambition s 77 kW
Říjen 27, 201212 r Dnes som si skusil rovnaku trasu s 24W6, celkovo 200 km z toho 60 km dialnica. Celkova spotreba 5,6 litra, 3,4,5 rychlost je uplne ako by tam ani turbo nebolo. Pred akciou som tu trasu robil za 5,2 litra. S novym softom sa odstranilo strielanie do vyfuku. Upraveno Listopad 29, 201212 r od akubus
Říjen 27, 201212 r Tak si to nesedne ani po 2000 km. Mě dělali fleš dvakrát a podruhé to vypadalo, že je všechno v pohodě, ale asi to bylo jenom moje zbožný přání. Teď to jede tak nějak a ještě to žere o 0,5 litru navrh..... Jinak se mě zase začíná ozívat to drnčení od toho táhla u turba. Příští týden jedu do servisu, tak jsem zvědavej co s tím zase budou dělat, tentokrát tam zůstanu. Jinak od vložení podložky mám najeto cca 2800 km, tak jsem zvědavej proč to zase drnčí. Voolnýho tam nic není a příjde mě to ještě horší než před jejich zásahem. \No, ja teda nejsem Skoda, ale Seat Leon 1.2 77 TSI... chrasteni v nizkych otackach mam jiz od koupe, Pri 12k kompletni vymena retezu, napinaku i noveho LL oleje, novy SW a podlozka pod turbo kdesi. V nizkych otackach do krizovatky je ten otravny retezovy zvuk pily stale pritomny / stejne tak pri volnobehu pri zapnute klime v lete na parkovisti.... jiny servis mi rekl, ze mam motor revize 2012 a pry to nebylo vubec potreba (btw, olej i filtr jsem menil pri 6k jinde). Problem pry je asi v necem jinem (predavaci technik mi potvrdil, ze to ma souvislost se seslapnuti spojky - sam to potvrdil, ale pote to pry nedokazal zopakovat technikovi). Takze spoleham na zaruku, ze se to snad nekdy projevi. Jinak prumerna spotreba po 14k kilometru 6,8, nicmene beru posledni 4 mesice 98+. Takze auto mam asi tochu tezsi, nez fabia 2, ale motor je asi stejny ;-) Jinak motor se po navsteve auth. servisu projevuje jinak - nastup turba je od vyssich otacek nez driv.
Listopad 29, 201212 r Musím povedať, že po odjazdení asi 1000 km od "akce 24W6" auto citeľne ožilo. Skúšal som novinku Rapid s motorom 1,6 TDI 77 kW a musim povedať že TSI je oveľa živšie. Výhoda že TDI pri 130 km točí iba 2400 ot/min sa mi páči. Upraveno Listopad 29, 201212 r od akubus
Listopad 29, 201212 r V úterý byl po roce olej a filtr, a tak sem ukecal známyho mech., ať koukne do VASu, jestli není novější verze než tam mám. A byla 3614,před tím 22 cosi to sem nestihl přečíst.Je škoda že nepíší co se tou novou verzí mění ( nedej bohu zlepší ). Zatím s tím ujeto jenom 12 km,tak nic nepozoruju, ale po podložce byla skoro hned cítit lenost a obžerství .
Listopad 29, 201212 r Musím povedať, že po odjazdení asi 1000 km od "akce 24W6" auto citeľne ožilo. Skúšal som novinku Rapid s motorom 1,6 TDI 77 kW a musim povedať že TSI je oveľa živšie. Výhoda že TDI pri 130 km točí iba 2400 ot/min sa mi páči. Při 130 točí moje 1,2 63 kW cca 2800. Myslím, že je to celkem slušný.
Listopad 29, 201212 r Pánové ,mám taky podložku pod turbem.Auto je línější,uvažuju o tom,že tu podložku vyndám.
Listopad 29, 201212 r To asi nebude dobrý nápad. S tou podložkou se totiž pojí i nastavení toho obtokového ventilu. No, můžeš to zkusit a pak popsat svoje zkušenosti.
Listopad 29, 201212 r Ja som to skúšal, je nutné prispôsobenie, na výkon to nemá absolútne žiadny vplyv, nakoľko sa práve v tom prispôsobení nastavuje minimálna a maximálna poloha, teda je úplne jedno či tam tá podložka je, alebo nie, obtok sa otvorí vždy rovnako. Pokiaľ sa neprevedie prispôsobenie, motor padne do núdzového režimu, nakoľko RJ vyhodnotí nesprávne parametre. Pokiaľ viem, podložka slúži na to, aby bolo možné jemné preregulovanie, inak dochádzalo vplyvom toleranciíí serva a sedla obtokového ventilu u niektorých kusov k rozkmitaniu v krajnej polohe vplyvom nasycovania regulátora serva. Problémom je FW RJ motora, jeho negatíva sa prejavia podstatne výraznejšie pri jemnej zmene časovania vplyvom predĺženej rozvodovej reťaze, ako som si to mal možnosť overiť po poslednej návšteve servisu, keď som neodolal novej rozvodovej sade, ale hlavne oleju a filtru zadarmo. S novými rozvodmi ťahá takmer ako pred 24W6, no nástup je stále "po rampe" teda je daný maximálnym dovoleným prírastkom momentu za jednotku času "na tvrdo" uloženým v RJ motora. Inak úplne stačí prevetrať TDI, či HTP, alebo nedajbože 1.4MPI, potom si uvedomíte aké skvelé je TSI, hoci aj na sedatívach 24W6. Tu som o tom písal, fešanda tam má aj fotku: http://forum.skodaho...ost__p__1634230 Upraveno Listopad 29, 201212 r od lubikSK
Listopad 29, 201212 r Pánové ,mám taky podložku pod turbem.Auto je línější,uvažuju o tom,že tu podložku vyndám. Bude Ti to v mezních požadavcích na motor padat do nouzáků.
Listopad 29, 201212 r Padne to do núdzového režimu po niekoľkých sekundách, respektíve prvom zošliapnutí plynu. To neplatí, pokiaľ sa prevedie prispôsobenie, potom to ide rovnako nemastno-neslano, ako s podložkou.
Listopad 30, 201212 r ... a bolo nutne tam tu polozku davat? nestacilo prehranie softu na novsiu verziu? Znamena to ze nove TSI bez podlozky ma novy soft a ide rovnako lenivo? Upraveno Listopad 30, 201212 r od akubus
Listopad 30, 201212 r Při 130 točí moje 1,2 63 kW cca 2800. Myslím, že je to celkem slušný. Neviem ake mas auto, ale na pneu 195/55 R15 toci fabia 5kvalt pri 130 km/hod presne 3050 ot/min.
Listopad 30, 201212 r Mohu potvrdit akubusův údaj - já to mám na Fabii na kolech 195/55 R15 také tak. Ocituji jeden svůj starší příspěvek: "Už jsem to tady někde psal,tak to dám znovu: je to teda jenom TSI 63 kW,ale 77 kW bude určitě podobně točit - otáčky motoru: 50 km/h (III rychlostní stupeň) - 2000 ot./min 50 km/h (IV) - 1500 ot./min 50 km/h (V) - 1200 ot./min 90 km/h (V) - 2100 ot./min 100 km/h (V) - 2350 ot./min 130 km/h (V) - 3050 ot./min 150 km/h (V) - 3500 ot./min Rychlosti jsou podle tachometru." Upraveno Listopad 30, 201212 r od Pawouk
Listopad 30, 201212 r Pokud motor chladí katak benzinem až od 4000 otaček tak nevím jak ušetři nový motor 1.2tsi chlazený vodou
Listopad 30, 201212 r Na nemeckých dialniciach výrazne......... ... a bolo nutne tam tu polozku davat? nestacilo prehranie softu na novsiu verziu? Znamena to ze nove TSI bez podlozky ma novy soft a ide rovnako lenivo? Podložka rieši "drnčanie" teda rozkmitanie wastegate u niektorých kusov, u 24W6 sa rieši tak 4-5 vecí súčasne. Upraveno Listopad 30, 201212 r od lubikSK
Prosinec 1, 201212 r Neviem ake mas auto, ale na pneu 195/55 R15 toci fabia 5kvalt pri 130 km/hod presne 3050 ot/min. Mám Golfa plus a při 90 km/hod jsem na cca 1800-1900 ot.min a při 130 km/hod. cca 2800 ot.min.
Prosinec 1, 201212 r Mám Fabia II FL 1.2 TSI 63 KW výroba 10/2011.Před akcí s podložkou a 24W6 nástup turba jednoznačně na 1500 otáčkách.Sice při nízkých otáčkách drnčela tyčka táhla obtoku,ale záběr motoru byl perfektní a především byla spotřeba cca o 0,4 l/100km nižší. Teď po akci je zkrátka nutné motor víc vytáčet.Také pozoruji,že volnoběžné otáčky při studeném motoru jsou vyšší a déle trvají.Pravdou je,že se běh motoru trochu zklidnil a citlivost akceleračního pedálu je jaksi pozvolnější od nízkých otáček směrem nahoru.Ta vyšší spotřeba je evidentní.Bohužel.Jinak s motorem žádný jiný problém.Najeto asi 13500km.
Prosinec 3, 201212 r Mám Golfa plus a při 90 km/hod jsem na cca 1800-1900 ot.min a při 130 km/hod. cca 2800 ot.min. Myslel som ze to bude Golfik, 5 kvalt, v tom pripade je to tak ako pises, mal som moznost povozit sa. Otazne je ako tocia Golfiky 1,2 TSI 77kW 6 kvalty, no asi to bude podobne. Inac super sprevodovanie.
Prosinec 3, 201212 r Mam Golf plus 77kw 6q a točí na 6ke 2800ot/min pri 130km/h, takže rovnako ako 5q na 5ke. Upraveno Prosinec 3, 201212 r od voodoo123
Prosinec 3, 201212 r Chtěl, bych vědět od odborníků co zde píší, že nejezdí pod 2000 ot.min, zda když jedu cca 80 km/h auto točí cca 1700-1800 ot.min, po rovině na pětku. Co je na tom špatně? To mám jezdit na čtverku, abych se dostal nad 2000 ot.min?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.