Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, ako som si vsimol, tema "Zvolavacka TSI ma cez 860 prispevkov, a viac ako 106k zobrazeni. Je to s tym motorom naozaj take zle?

Nechcem to zakriknut, ale ja mam cez 20000 km, a ziadne zvuky som zatial nepocul (mozno iba neviem, co mam pocut).

Bol by som rad, keby do ste do tohto fora zapajali iba ti, ktori problem "zatial" nemaju. Zaujimalo by ma nasledovne:

1. typ motora

2. datum vyroby

3. stak kilometrov

4. zaobchadzanie s motorom (styl jazdy).

Moje udaje su nasledovne:

1. 1,2 TSI 77 kw

2. 11/10

3. 20680

4. podla nalady, okolnosti a casu ... , niekedy podtacanie, inokedy sportova jazda...

ps: dufam, ze pri najblizsom starte to nezacne:o)

ps2: som zvedavy, kto prvy napise, ze som zo Skodovky:o)).

1. 1,2 TSI 63 kW

2. 09/11

3. 14600

4. Taková všehochuť, ale spíš motor dostává zabrat

mám tam KN filtr, spotřeba je sice o něco vyšší, ale rozdíl v tahu v nízkých otáčkách je znát... Jinak zatim naprosto bez problému, akorát jednou nechtěl imobilizér načíst klíč. No uvidíme co to bude dělat po dnešní 24W6...

...

Upraveno od VAG BoBo

1. 1,2 TSI 77kW (Octavia)

2. 09/11

3. 11.000

4. Podle nalady. Denne mestsky provoz min. cca 13 km.

Minuly tyden mnou odmitnuta servisni akce 24W6. Byl jsem na kontrole klimy (opravdu zjisten nizsi objem media) a pry jsem se jim objevil v pocitaci. Tak jsme se domluvili, ze to nechame az na nejakou pristi navstevu, nejlepe pravidelnou garancni prohlidku. ;-)

1. 1,2 TSI 63 kw

2. 25.03.2011

3. 16 890

4. Ako kedy, 1200 - 6200 n/min, denne "courání kolem komína" + mesto + sem-tam okresky + dialnica

Po 24W6 nespokojnosť v porovnaní s pôvodným stavom v pásme 1500 - 2300 n/min, zrejme vplyvom vyššieho a častejšieho vytáčania na 3 nárast spotreby + 0,5l/100km

Upraveno od lubikSK

1. 1,2 TSI 63 kw

2. 10.2010

3. 25 000km

4. Motor nepodnáčím pod 1600ot,než se motor ohřeje točím do 3000ot, auto v provozu téměř každý den.

Po 24W6 spokojenost výkon i spotřeba stejná, preventivně děláno na 19 000km problémi jsem žádné neměl, podložka turba cca2mm + flesh SW ŘJ, rozvody nechrastí- nebýt tohoto fóra nevim otom, preventivně vyměňuji olej po 7500km,

Servisováno v Porsche Hradec Králové

Jsem s autem spokojen ťuk ťuk

Upraveno od voltys

Len či máš naozaj po 24W6, akcia s 1mm podložkou mala iný názov a soft zostával pôvodný.

1. 1.2 TSI 77kW

2. 3.2011

3. 40.000km

ve 30tis rozvody a podložka. Motor jezdí casto 1200ot díky DSG

1. 1.2 TSI 77kW

2. 2.2012

3. 28000

4. vetsinou radim kolem 2-2500ot, obcas vytocim az k 5-6kot, zatim zadne problemy. Jednou prehrany soft na novejsi verzi a sporadicky se ozve retez.

"Bol by som rad, keby do ste do tohto fora zapajali iba ti, ktori problem "zatial" nemaju."

David C3,proč sem tedy přispíváš,když téma je určeno pro ty, co nemají žádný problém? :kol-44: To se to tady může rovnou zamknout! :kol-32:

Upraveno od Pawouk

Já neměl problém žádný. Výměna sady a podložky proběhla automaticky. Voltys a lubiki sem taky psali že mají po 24W6 :-)

Tak at můj koment moderátor smaže je mě to jedno. Sem s motorem spokojený klidně bych ho koupil zase to je pozitivní pro případné kupce TSI a i najezd 40tis bez problémů za pár měsíců...

Upraveno od David C3

1. 1.2 TSI 63kW

2. 2.2011

3. 26000

4. Klidná a plynulá jízda

Zatím vše šlape (výkon, hlučnost). 1 start z cca 20 zvýšená hlučnost ne silná po dobu cca 1až 1,5 sec.

David C3: Ja som to pochopil tak, že otázka v preklade znie: Komu to zataľ nehŕka a jazdí s pôvodnými rozvodmi.

edit

Upraveno od Dandisan

Dandisan,ty také nechápeš psaný text? :kol-32: Bohajeho.... :kol-44: Toto vlákno přestává mít smysl. Co je na tom k nepochopení,když zakladatel vlákna napíše:

"Bol by som rad, keby do ste do tohto fora zapajali iba ti,

ktori problem "zatial" nemaju."

Nebo to chcete přeložit do češtiny?

Výměnu rozvodů,podložku a jiné úpravy považujete za normální a bezproblémové? Ještě sem může někdo napsat,že má nové turbo... :wacko: Jestli vám toto přijde jako bezproblémové,tak proč pak brečíte v jiných vláknech o problémech motoru 1.2 TSI?

1. 1.2 TSI 77 kW DSG

2. Asi 11/11, neviem presne.

3. 13600 km

4. Buď jazdím na spotrebu (1200-2000 rpm) + často brzdím motorom, alebo idem veľmi svižne s kick down-om pri predbiehaní. Prvý olej menený pri 12 tisíc km, a plánujem tento interval ponechať alebo skrátiť na 10 tisíc km.

Musím dodať že auto som kupoval ako predvádzacie vozidlo a od predajcu mám info že podložku aj soft najprv dávali, ale nakoniec to vrátili späť, lebo to nebolo ono, takže mám auto "v pôvodnom stave". Zatiaľ som spokojný a problém nemám.

Tak teda ja 24W6 nepovazujem za problem, je to akcia nariadená škodovkou na autá do určitého výrobného čísla, teda z ankety by sa vylúčili všetci majitelia s pred určitého dátumu, ktorý majú viac nabehaných kilometrov. To, že tá akcia nie je zo strany škody zvládnutá je problém iný......

Taky si myslím že akce 24W6 není závada, každý na ní musí nebo už ji má. Já mám najeto teprve 4000km tak nevím jestli sem můžu psát?

Dobře,tak důvod,proč se dělá akce 24W6 není závada? Tzn. problém s pádem motoru do nouzáku,úprava sw, spočívající mimo jiné v pozvolnějším náběhem točivého momentu = "ochrana" rozvodů? Akce jako taková dejme tomu není závada,ale má nějaké příčiny proč se dělá = např. bez montáže podložky (sice jen 1mm a bez úpravy sw) můj motor padal do nouzáku,a nejen můj. Musíte si uvědomit,že ne všem to bylo provedeno preventivně,ale některým z nás právě kvůli pádu motoru do nouzáku a to bych řekl,že to už závada je. Máte pravdu v tom,že by to vyřadilo spoustu vozů. Pak by tedy bylo dobré,aby každý uváděl,proč byla provedena 24W6 (problém s motorem,nebo provedl servis automaticky při návštěvě) u každého konkrétního vozu. Ať je v tom jasno.

Escrito,ty máš distanční podložku už z výroby? Tak víš jak to je,chtělo by to mít najeto o pár tisíc km víc,aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu.

U mňa bola 24W6 prevedená v rámci ročnej prehliadky na bezproblémovom motore proti mojej vôli, z dôvodu nariadenia Škodovky. Mechanik mal tú drzosť klamať, že motor po 24W6 pôjde lepšie. Na motore neboli pozorované žiadne nežiadúce prejavy.

Myslím si, že toto vlákno je absolutně ujeteté. My přeci nesoutěžíme mezi sebou, kdo má či nemá problémy. Už ten název Antisvolávačka předurčuje jakousi snahu o boj mezi majiteli 1,2 TSI. Proč zakladatel nezvolil méně konfrontační název? To, že většina třeba nemá žádné problémy (což má toto vlákno asi dokázat) je třeba? pravda, ale otázkou je, kdy říci, že výrobek je problémový, zda je to např. při 10% či 20% postižených či ... Fakt je, že problémy jsou. V jakém poměru se stejně nedozvíme, neboť ne všichni sledují toto fórum či dokonce mají ambice něco vůbec napsat. Nikomu neupírám toto vlákno, ale váha informace "jezdím, žádný problém" je řekl bych nezajímavá a majitelům s problémy nijak neposlouží, neporadí. Snad, že víme, že už někdo dokonce najel x tisíc km a stále se točí, ale nikdo stejně neví, jak ještě dlouho bude. Prostě my nikdy nebudeme mít seriózní statistická data pro učinění pravdivého závěru (kromě VW) o obecné spolehlivosti tohoto motoru. A co je vlastně ta obecná spolehlivost? Také jsem si prošel výměnou řetězu, 24W6, špatný sw, dobrý sw, ... dnes jsem zase spokojen, ale jak dlouho?

U mňa bola 24W6 prevedená v rámci ročnej prehliadky na bezproblémovom motore proti mojej vôli, z dôvodu nariadenia Škodovky. Mechanik mal tú drzosť klamať, že motor po 24W6 pôjde lepšie. Na motore neboli pozorované žiadne nežiadúce prejavy.

A ide lepsie?:)))))

Myslím si, že toto vlákno je absolutně ujeteté. My přeci nesoutěžíme mezi sebou, kdo má či nemá problémy. Už ten název Antisvolávačka předurčuje jakousi snahu o boj mezi majiteli 1,2 TSI. Proč zakladatel nezvolil méně konfrontační název? To, že většina třeba nemá žádné problémy (což má toto vlákno asi dokázat) je třeba? pravda, ale otázkou je, kdy říci, že výrobek je problémový, zda je to např. při 10% či 20% postižených či ... Fakt je, že problémy jsou. V jakém poměru se stejně nedozvíme, neboť ne všichni sledují toto fórum či dokonce mají ambice něco vůbec napsat. Nikomu neupírám toto vlákno, ale váha informace "jezdím, žádný problém" je řekl bych nezajímavá a majitelům s problémy nijak neposlouží, neporadí. Snad, že víme, že už někdo dokonce najel x tisíc km a stále se točí, ale nikdo stejně neví, jak ještě dlouho bude. Prostě my nikdy nebudeme mít seriózní statistická data pro učinění pravdivého závěru (kromě VW) o obecné spolehlivosti tohoto motoru. A co je vlastně ta obecná spolehlivost? Také jsem si prošel výměnou řetězu, 24W6, špatný sw, dobrý sw, ... dnes jsem zase spokojen, ale jak dlouho?

Suhlasim, máme tu predsa anketu poruchovosti :))

Pre Škodovku možno áno, pre mňa je to od 1500 dob2200 ako keby na 3 valce....... Mam v servise otvorenú zákazku už 3 mesiace, vraj sa to rieši, mechanikovi som vynadal hneď druhý deň. Problémy zatiaľ nie sú, len sa mi nepáči správanie motora po 24W6.

Upraveno od lubikSK

Koupil jsem to už s 24W6, myslím se že mě byla akce udělaná v před prodejním servisu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.