johnee_r Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 Zdravím, mám možnost koupit ojetou Octavii II combi 2.0 TDI, 4x4, z roku 2009 achci se zeptat, co bude pravděpodobně nutné řešit/měnit/opravovat. Něco k samotnému autu: Najeto cca 120k (určitě, jde o auto po 1. majiteli navíc z blízkérodiny). Auto nebylo garážováno, ale bylo k němu přistupováno veliceohleduplně. Auto bylo od Leaseplanu, takže obdrželo všechny požadované servisní prohlídky v jednom servisu. Auto bylo jednou odcizeno (a záhy opět nalezeno), přičemž byla zničena elektronika - vyměněno. Díky za podněty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 120 000 km to je velký servis, pokud je udělaný tak v pohodě, jinak bude hned investice. Pak jestli se oplatí koupit záleží na ceně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnee_r Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 OK, co je velký servis a na kolik případně přijde? A jaká by byla adekvátní cena zmíněného vozu? Omlouvám se za asi hloupé dotazy, ale auto je pro mne především dopravní prostředek, nikoli záliba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 Takže kdo by chtěl slavné auto? Je trochu dle mého názoru přeceněná, ale zahrála si důležitou roli v honičce na D1. http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/12455706?goFrom=list Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 Ten inzerát je nepravdivý. Auto nemá 5 dveří, nemá 8 airbagů, nemá 5 míst a spousta věcí je nefunkční. Cena je podle mě dost vysoká, protože nevím, co by z toho auta šlo použít. Za tu cenu si koupím ojetou a plně funkční octávii. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 Právě, taky si říkám, že tohle je totálka jak u učebnice, tady není snad nic, co by se dalo použít. Maximálně tak VIN a papíry... no a to asi bude to, co někdo koupí... Ale má platnou STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 Na co ti je ale VIN a papíry. Jedině to převařit na jiné auto ale to už je zase podvod jako prase. Ani bych nevěřil, že to má najeto 10 tisíc. Podle fotek to to bylo minimálně 4x kolem ztebekoule a aspoň 2x to jelo trasu Země - Měsíc a zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 To jo, podvod to je, ale na co jiného to využít? Určitě existuje nějaká skupina lidí, která by to udělala... ale i na tenhle účel se mi ta cena zdá dost šílená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 Na takovéhle případy by měla policie a pojišťovny dohlížet a okamžitě to nechat zešrotovat, aby se těmto podvodům předcházelo. Ale to by se museli zvednout ze židle a něco dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 Přesně tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 No a Octavia dodnes nebola odpredaná. Čo je sranda, otec nové dostal necelý týždeň dozadu teraz. Takže auto má, Octavia má 6 rokov, ale zase sa to komplikuje s odpredajom. Nakoľko vymýšľajú (dávajú všetky autá ako balík) a odpredávajú ich bazarom. Uvidíme čo z toho nakoniec vznikne, jeden takýto balík už vyšiel, vraj sa to moc neoplatilo. Tak som zvedavý čo nakoniec spravia, či mu ju ponúknu a za koľko mu ju ponúknu. Ja som sítce medzičasom kúpil Leona 1.4 TSI. Ale ak by bola rozumná cena zobral by som ju aj tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel14 Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 Myslíte, že má smysl uvažovat o OII s rozpočtem do 150tisíc? Kvůli nájezdu určitě benzín 1.6mpi, 2.0fsi případně 1.6fsi. Nejlépe auto po 1. majiteli, nebourané s doložitelnou historií. Určitě chci klimu, el. okna a zrcátka, víc jak 4xbag, centrál na DO,... Auto bych si chtěl nechat 6-8 let. Ještě přemýšlím o FII 1.4/1.6, která by byla za tu cenu o nějaký ten rok mladší. Do OI/FI se mi kupovat už nechce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 15. Duben 2013 Sdílet Vloženo 15. Duben 2013 Úplně přesně se v aktuální nabídce neorientuju, ale mám pocit, že za 150 000 Kč můžeš sehnat OII naprosto v pohodě, hlavně s motory, které uvádíš, jelikož jsou samozřejmě benzíny levnější než diesely a i diesel se dá za tento rozpočet koupit. Pokud tedy nechceš jen verzi po faceliftu, to pak asi ne. A jestli Octavii nebo Fabii si musíš vybrat sám. Než začneš řešit cenu, vyřeš, co potřebuješ. Já to znám, měl jsem tři FI, pak jednu úplně novou FII a hned jsem rád přešel do OII a je pro mě lepší ve všech směrech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jurajs_89 Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 Pěkný večer, myslím si, že toto téma je pro mou otázku asi nejlepší. Pokud mi vše dobře dopadne (ťuk, ťuk), tak v časovém horizontu cca 2 měsíců, bych si chtěl pořídit OII FL, r.v. 2009 nejhůře. Pravděpodobně combi, výbavu Elegance (tempomat, vyhřívané sesle, automatická klima, no prostě už auto na úrovni). Limit jsem si stanovil v úrovní 250 až 275 tisíc. - Je reálný cíl, že seženu nebourané auto, ve slušném stavu se servisní knížkou? - Jaký motor je spolehlivější? Technologie CR nebo PD? Který je spolehlivější? - Pakliže PD, 1,9 (77 kw) nebo 2,0 (103 kw)? Rád bych si koupil auto, co relativně pojede a ne sekačku na trávu. Nechci auto na závodění, ale něco, co když naložím, tak bude schopné jízdy (rychle akcelerovat při předjíždění atd...) Vím, že je tady mnoho témat, ale bohužel, nemůžu si dovolit to celé pročítat. Děkuji za případné odpovědi. Jurajs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atoma Vloženo 18. Červen 2013 Sdílet Vloženo 18. Červen 2013 Podle mě je nejspolehlivější 1.9 Tdi-PD bez DPF. Při slušném zacházení, nešizené údržbě by do 200 000 neměl být problém. Spotřeba je taky menší o cca 0,5-1l/100 U 2.0 TDI-PD jsou 2 verze: (BMM) 8V(r.v.2006<) dalo by se říct, že je to převrtaná 1.9 s DPF filtrem. Tento motor je ve všech octaviích 4x4 v předokolkách jen málokdy. Hlavně v dovezených autech. Má vždy DPF filtrem. Spotřeba se blíží k 6l/100 (ne 4x4) kolem 150 000 odchází dvouhmota+spojková sada (cca 25-30 000Kč) (Jsem s ní spokojen) (BKD) 16V(r.v.2004<) spotřeba je o cca 0,3l/ menší, ale zato má víc problémů. Čím starší tím horší. (Prasklé hlavy, utržená nap. kladka rozvoďáku, prasklá hřídelka olejového čerpadla, dvouhmota, spotřeba oleje, problémy se vstřikovači. Jediná výhoda je že námá DPFa motor táhno do cca 4500 otáček Jezdit s 2.0 TDI-PD za 4.8l/100 je utopie. Buď je samurai ekojezdec nebo mu ukazuje špatně palubák. 2.0 TDI-PD má výhodu ve spotřebě proti 1.9 TDI-PD je tak od 140Km/h víše. Ahoj, chtěl bych koupit rodinné auto = Oktávii 2 1,9TDi s výkonem 77kW (ročně najezdím cca 20.000km, z čehož cca 10.000km na dálnicích, 5.000km mimo město a 5.000km ve městě). S jakými motory (kód označení) se tato Oktávie 2 vyráběla (nikde to nemůžu najít)? Které z nich mají/nemají DPF filtr? Jsou některé motory, kterým se u 77 kW verze vyhnout, protož "mají mouchy"? Dost mě vyděsilo vlákno k tomu, že u Oktávie 2 1,9TDI praskají ojnice: http://forum.skodahome.cz/topic/84877-zlomena-ojnica-19-tdi/ Díky moc za názory ... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Červen 2013 Sdílet Vloženo 18. Červen 2013 BJB,BKC,BXE,BLS tyto vidím v Etce. DPF snad jen u BLS,ale za tuto informaci neručím. Podívej se také do sekce motor,třeba tam najdeš,co potřebuješ: http://forum.skodahome.cz/forum/60-motor/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atoma Vloženo 18. Červen 2013 Sdílet Vloženo 18. Červen 2013 (editace) Díky za prověření ... Fóra jsem prohledával a nic (zkoušel jsem jak prohledávačem tak ručně ... tak buď jsem to přehlídl nebo to nikde není :-) ... vždy jen kusé informace o záměně 2 motorů apod. BJB,BKC,BXE,BLS tyto vidím v Etce. DPF snad jen u BLS,ale za tuto informaci neručím. Podívej se také do sekce motor,třeba tam najdeš,co potřebuješ: http://forum.skodahome.cz/forum/60-motor/ Dá se z nějakého typového označení poznat, že auto má/nemá DPF? Na některém fóru jsem našel, že v papírovém štítku co je v servisce mají auta s DPF uvedený kód 7GG ... ? Taky jsem u Octavia II 1.9 TDI PD četl ( http://www.auto.cz/skoda-octavia-tdi-bazar-vs-aneb-dve-generace-srovnani-ojetin-64675 ), že některé mají z výroby nekvalitní ložiska - má s tím někdo zkušenosti ... dá se identifikovat, kterých aut se to týká = zda se dodávali s nějaký kódem motoru nebo se to dá nějak vyčíst ze servisky?Co ty uvedené kódy motoru BJB,BKC,BXE,BLS ... jaké jsou v nich rozdíly, který je lepší a který spíš nebrat? Předem děkuji za všechny názory ... :-) Editováno: 19. Červen 2013, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Červen 2013 Sdílet Vloženo 18. Červen 2013 (editace) Při případné prověrce výbavy podle datového štítku (je nejen v servisce,ale také nalepený v kufru pod koberečkem u rezervy) můžeš použít tento dekodér výbavy: http://igorweb.org/equidec/Default.aspxPS: necituj předchozí příspěvek To je asi tak maximum,co ti 1.9 k TDI PD můžu říct. Ještě se můžeš podívat na konkurenčí forum Octavia Club. Editováno: 18. Červen 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atoma Vloženo 18. Červen 2013 Sdílet Vloženo 18. Červen 2013 Díky za odpovědi. Snad se ještě někdo ozve co se týká těch motorů, ojnice a ložisek ... ať mám jasno v tom co budu poptávat za ojeté auto ikdyž u dieslů je to vždy tak trochu loterie ... snad nepřeberu .. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atoma Vloženo 18. Červen 2013 Sdílet Vloženo 18. Červen 2013 Už jsem našel ty jednotlivé kódy motorů u O2 1,9 TDi 77kW, tak ji dávám do přílohy pro případ, že by to někdo hledal jako já ... :-) DPF má pouze typ BLS, ostatní jsou bez DPF. Jinak v tabulce není rozdíl kromě nejstaršího BJB, který nemá chlazení zpětného vedení výfukových plynů = to znamená, že je BJB bez EGR ventilu ...? Pak by asi u mě vedl právě tento motor v duchu hesla = čím jednoduší tím míň věcí co se může pokazit ... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Červen 2013 Sdílet Vloženo 19. Červen 2013 O řádek výš,než chlazení,máš v tabulce kolonku "Zpětné vedení výfukových plynů" a u motoru BJB je "ANO". Já tedy myslím,že i tento motor EGR má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atoma Vloženo 19. Červen 2013 Sdílet Vloženo 19. Červen 2013 (editace) Díky za upozornění s tím EGR ... jsem běžný uživatel a autum moc nerozumím (jen to co mám vyčtený z fóra ) a proto bych požádal o vysvětlení k tomu chlazení zpětného vedení výfukových plynů = jak to funguje u motorů BKC a BXE (BLS má DPF o tom neuvažuju) oproti BJB, který chlazení nemá ...? Má to nějakou souvislost s tím, že BKC a BXE plní Euro IV a BJB pouze BJB EURO III ... ? Pokud mají všechny EGR, tak asi raději půjdu do těch s EURO IV, abych neměl v budoucnu v ČR problém se zajížděním do center měst jak to mají někde v Německu ... EDIT: Ještě bych měl jeden dotaz = v čem je rozdíl mezi BKC (vyráběný do 3/2006) a BXE (vyráběný od 2/2006) ... co Škodovka modernizovala nebo změnila, že začala vyrábět motor s jiným označením? Editováno: 19. Červen 2013, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dolky Vloženo 15. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2013 Ahoj potreboval bych poradit momentalne vlastnim fabii 1.4MPI a premejslim o vetsim aute a asi to vypada na Octavii dvojkovku a chtel bych se zeptat jakej motor?Rocni najezd kolem 15 000km jezdil bych s ni denne a stridave do prace nekdy 4 km a nekdy 12km + nejakej ten vejlet nebo dovolena.....a pravdou je ze hodne premejslim o 1.9tdi jaky je tenhle motor?Na co si dat pripadne pozor?Pak jsem jeste koukal na 1.6 MPI ale to bude asi liny a jak je to s dilama u tehlech motoru?Dekuju za kazdej nazor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šindyk Vloženo 21. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2013 (editace) Ahoj, chci koupit octu II combi s tímto motorem - 1.6 TDI CR. Rok 2010, 140k km. Na co si dát především u motoru pozor. Je to octa od o2 takže servisováno v autorizáku. Vím kdo je předchozí majitel (uživatel) vozidla, 50ti letý pán který tomu moc nedával. Jaké "věci" v motoru se v těchto km mění? Díky za rady Editováno: 21. Červenec 2013, autor: šindyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šindyk Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 Nikdo nic ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.