Přejít na obsah

1.9 TDI PD 77 kW nebo 2.0 TDI PD 103 kW


xstorm

Doporučené příspěvky

Aspoň, že tak!! tak přeju, ať tenhle motor slouží líp než ten předchozí! Hlavně, ať ho zajede nějakej slušnej řidič :rolleyes:

To je můj poslední 2.0TDi co ještě vlastnim,ale místo něj už mám od začátku týdne 1.8TSi,takže hned po vyzvednutí ze servisu jde rovnou do bazaru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je můj poslední 2.0TDi co ještě vlastnim,ale místo něj už mám od začátku týdne 1.8TSi,takže hned po vyzvednutí ze servisu jde rovnou do bazaru.

Tak to je asi nejlepší řešení, který si mohl udělat :palec2: Když se vývojář sekne, tak s tim člověk nejspíš neudělá vůbec nic..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes mi volali ze servisu ohledně toho mého nemazajícího 2.0TDi,nejprve prý měli zprávu z MB že budou měnit olej.čerpadlo,rozstřik.olej.trysky a ojnice,ale dnes prý jim tam ze servisu volali jak to vypadá s tou opravou,tak nakonec se rozhodnuli k výměně celého motoru a během příšt.týdne to bude hotové a k mému překvapení se ani necukaj a vše hradí MB :palec2: ,tak aspoň že tak.

jo tak to je aspoň trochu satisfakce.

To já zase mám jinej špek. Jak jsem psal v minulým týdnu o tom zaměstnanci, co nám kurvil firemní auta, tak jsem zase něco přivolal. Sedím v sobotu doma, čumím do zdi, je blbej den, tak přemejšlím, co s tím. Najednou telefon a volaj chlapci od někud pod Klínovcem, že tam stojej s Movanem (2,5 DCI) a v motoru to divně kovově tluče. Tak jsem skočil do jiný dodávky a jedu tam. Nebudu popisovat tu anabázi s odtahem atd.. Bavil jsem se s tím celej víkend. No a výsledek je přepůlená klika a díra v bloku. Motor na šrot.

A minule jsem se myslím splet, protože tohle není 2. rozvalenej motor, ale už 3. za posledních asi 5 let. Tentokrát to ale vypadá, že za to nikdo osobně nemůže. Ty kliky prej praskaj. Má to asi 300 t. km. Nevíte někdo o nějaký bouračce nebo přímo o tom motoru ? Je v tom vlastně motor Renault.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak to je aspoň trochu satisfakce.

To já zase mám jinej špek. Jak jsem psal v minulým týdnu o tom zaměstnanci, co nám kurvil firemní auta, tak jsem zase něco přivolal. Sedím v sobotu doma, čumím do zdi, je blbej den, tak přemejšlím, co s tím. Najednou telefon a volaj chlapci od někud pod Klínovcem, že tam stojej s Movanem (2,5 DCI) a v motoru to divně kovově tluče. Tak jsem skočil do jiný dodávky a jedu tam. Nebudu popisovat tu anabázi s odtahem atd.. Bavil jsem se s tím celej víkend. No a výsledek je přepůlená klika a díra v bloku. Motor na šrot.

A minule jsem se myslím splet, protože tohle není 2. rozvalenej motor, ale už 3. za posledních asi 5 let. Tentokrát to ale vypadá, že za to nikdo osobně nemůže. Ty kliky prej praskaj. Má to asi 300 t. km. Nevíte někdo o nějaký bouračce nebo přímo o tom motoru ? Je v tom vlastně motor Renault.

Tak to je pech....koukám že si se závadama na autech taky pěkně "užíváš".

Na Renault díly žádné kontakty nemám,ale určitě bych zkusil vrakoviště,tam si myslim že by mohl být úspěch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Dneska jsem měl tu možnost vyzkoušet jaký je rozdíl mezi 1,9 TDi 96 KW v Superbu a mojí 2,0 TDi 103 KW ve Scoutu . Takže rozjezd vyhrál Scout ,ale dále při rozjíždění ze 60 km/h na 130 km/h jsem lehce ztrácel s dvoulitrem. A to jsem si myslel ,že budu o kousek rychlejší a ono né.

Editováno: , autor: Bburago
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem měl tu možnost vyzkoušet jaký je rozdíl mezi 1,9 TDi 96 KW v Superbu a mojí 2,0 TDi 103 KW ve Scoutu . Takže rozjezd vyhrál Scout ,ale dále při rozjíždění ze 60 km/h na 130 km/h jsem lehce ztrácel s dvoulitrem. A to jsem si myslel ,že budu o kousek rychlejší a ono né.

To bude spíše rozdílem v převodovkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, pokud se vrátím k původnímu dotazu ohledně rozdílu 1.9 a 2.0TDi můžu z vlastní zkušenosti říct, že je značný, jistě jsou tu lidi co to budou namítat, že rozdíl to není. Ale kroutící moment je vážne překvapivej a 6.ti kvalt je taky využitelnej. Spotřeba +O.5l/oproti 1.9TDi a u 2.0TDi už není čekací doba na nažhavení svíček. Nejlepší by bylo se svézt.Nejlépe zkusit předjíždet v rychlostech 90+

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, pokud se vrátím k původnímu dotazu ohledně rozdílu 1.9 a 2.0TDi můžu z vlastní zkušenosti říct, že je značný, jistě jsou tu lidi co to budou namítat, že rozdíl to není. Ale kroutící moment je vážne překvapivej a 6.ti kvalt je taky využitelnej. Spotřeba +O.5l/oproti 1.9TDi a u 2.0TDi už není čekací doba na nažhavení svíček. Nejlepší by bylo se svézt.Nejlépe zkusit předjíždet v rychlostech 90+

V rychlosti 90 + nemáš šanci s 2,0 TDi . Včera jsem to zkoušel a ani jsem se trošku nečapal . Dokázal jsem se jenom držet ,ale 1,9 TDi mě lehounce ještě ujížděla. Podotýkám že 1,9 TDi 96 KW byla v Superbu a já mám Scouta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Som trocha prekvapeny s poruchovstou tych 2.0 tdi. Dost som o tomto motore uvazoval. Predsa 1.9 nema 6-kval (okrem 4x4). Asi pojdem do focusa s 2.0 tdci. Rozhodne je tichsi a kultivovanejsi .

Nevim jak jsou na tom ty 2.0TDCI,ale kamarád má Mondeo Combi 2.2TDCI a to byl ten nejhlučnější diesel s jakym jsem kdy jel oproti PD od VW,fakt hnus a to má ted momentálně najeto ani ne 80.000km a to je řinčák jak blázen i po zahřátí.

Jinak Pozor na ty CommonRaily od Fordu,kolem 90-100.000km na nich odcházej nějaké vstřikovácí lišty a oprava je dosti nákladná (40-50.000kč za výměnný díl),zeptej se nebo poraď se z někým nezávislým bez předsudků kdo Fordy dělá,já mám toto od lidí kteří Fordy TDCI měli v mé branži což je autodoprava a jezdily s nima hodně km a docela si stěžovali taky na poruchovost.

Jó a ikdyž to má řetěz.rozvody které se neměněj,tak se tam prý stejně mění po určitých km nějaká řemenice s tlumičem kmitu a to je prej taky dosti drahý,víc než celé rozvody.

Poraď se než do toho zkočíš!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano mas pravdu na starsich tdci focusoch a mondeach odchadzali vstreky atd. , oproti tdi boli poruchovejsie. V mondeu je 2.2 tovarensky motor zo stajne fordu. Novy focus 1.8 tdci (85 kw) ma este fordacky motor , ale 1.6 tdci (81 kw) a 2.0 tdci (100 kw) su z automobilky PSA (peugeot-citroen). Tie 1.6 montuju aj do mazdy 3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já upřímně na Fordovský a Peugeotácký motory nejsem(nemám k nim důvěru),tak se o ně nějak nezajímám,ale právě co vím od kolegů tak ty vstřik.lišty odcházej u těch novějších modelů TDCI a ta finan.nákladná řemenice která se mění po určitých km se taky mění až od těch novějších motorů,právě že to ty známý nadávali.

Mám pár známých z branže kteří měli dříve koncernové TDi,pak přešli kvůli s strachu s TDi-PD do jiných značek jako Ford,Opel,Peugeot a dnes se zas s radostí vracej ke koncernovým TDI.Prý už ani Peugeot se svými HDI už neni to co to bývalo.

Já jedině co bych si už od VW nikdy v životě nepořídil je 2.0TDi,to je noční můra,obzvláště když někdo jezdí hodně km,to je potom peklo,to každej koho znám z kolegů z branže s 2.0TDi trpí,včetně mě po zkušenostech se třemi 2.0TDi.

Já z vlastní 15.leté zkušenosti za volantem můžu jediné bez obav doporučit od VW 1.9TDi,to je nezničitelnej motor,na každym co jsem měl já nebo mi na tom jezdil někdo z mých řidičů se najelo ke 400.000km a max.oprava byla u starších TDi Váha Vzduchu za 2500kč jinak naprosto nic.

Jasně,současné 1.9TDi 77kw nejsou nějak zvlášt výkonné,ale znám i nějaké lidi co maj na tom decentní chip,maj na nich přes 250.000km a jezděj bez problémů a jsou s tim spokojeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo,zrovna tři s těch známých maj Passaty klasika 103kw a jeden 125kw a dva Superby a maj totožný problémy co jsem měl já i známý na Oct.II 2.0TDi.

Já bych to tehdy taky ani náhodou po bohatých a spokojených letech s 1.9TDi nečekal jak dopadnu,ale bohužel zkušenost s 2.0TDi byla hořká.Ještě že aspoň moje auta jezděj hodně km že jsem vše stihnul v garanci,teda až na jeden případ,protože za ty částky za garanční opravy u jednoho 2.0TDi na co se mi to vyšplhalo bych si koupil fungl.novou Fabii,takže platit to by nebylo zrovna příjemný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano mas pravdu na starsich tdci focusoch a mondeach odchadzali vstreky atd. , oproti tdi boli poruchovejsie. V mondeu je 2.2 tovarensky motor zo stajne fordu. Novy focus 1.8 tdci (85 kw) ma este fordacky motor , ale 1.6 tdci (81 kw) a 2.0 tdci (100 kw) su z automobilky PSA (peugeot-citroen). Tie 1.6 montuju aj do mazdy 3.

dnes známej přivezl nove volvo,1.6 tdi,koukam na ten motor a do papíru a hle,motor PSA.......počítám,že to za chvilku bude uplně všude

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci nechci zakládat nové vlákno a tak to vrazím sem jako zajímavou informaci.Jak jistě víte emisní limity dramaticky přitvrdíí a výrobci intenzívně zkouší nové metody jak snížit emise.Taková dost nezvyklá cesta zkoušená ve VW v TDI v Tuaregu spočívá ve vstřikování močoviny do výfukových svodů což prý velice pomáhá snižovat emise u dieselů větších objemů u kterých je exhalace vysoká a limit 110 mg/km se u nich nedaří splnit ani náhodou.Ta močovina je prý vysoce účinná.U Tauega to funguje tak, že vzadu je 15 litrová nádrž s močovinou a oběhový okruh vede k čerpadlu a tryskám na paroží.Problém je s vlastní močovinou-zamrzá.Proto se po každém zastavení motoru močovina odčerpává zpět do nádrže.A to se děje i při nechtěném zastavení motoru např. při nepovedeném rozjezdu na křižovatce.Nežli se systém znovu z aktivuje je to cca 20 vteřin-na pražských křižovatkách proto bude jistě hluboké pochopení.Systém asi nedovolí start motoru pokud močivina nebude připravena k akci. Takže chlapi neplývejte močí bude to drahocená tekutina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...