Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Cau vikino1! Momentálne niet na to času,ale keď bude

tak to určite pozriem.Môj email: nemeth@inmail.sk Dakujem.

Maš to v maili.

  • 2 měsíce později...

Zdravím Vás, chci se zeptat, jestli je možné pomocí naprogramování ŘJ konfortu nastavit aby když pustím rychlý cyklovač stěračů a zastavím třeba na křižovatce aby se automaticky spustil pomalý a při rozjezdu se zase zpustil ten rychlý. na starým autě jsem to měl a teď to nemám a docela mi to dost chybí. nevím ani jak se ta funkce jmenuje abych si to vyhledal někde na netu ale tady na fóru jsem to nenašel... díky

O tom slyším prvně, to by mne také zajímalo...

Je možný, že auto z 87 to umělo už v základu a auto v plné výbavě 2007 to neumí? to je minimálně hodně na nasrání a taky trošku divný... :aggressive:

Jaké to bylo auto?

Dnes se používá lepší vychytávka - senzor deště.

měl sem renault scenik 1,6... ale kamoš má starýho bavoráka (nejakej 95 rok bo tak a ma to tam taky... vím že senzor deště je ale ten si asi jen tak nezapnu tak sem si chtel zapnout tuto vychytavku se kterou sem byl maximalne spokojeny... nevite nekdo aspon jak se tato funkce jmenuje? bych si o ni aspon nekde precetl a treba by se to dalo resit...

Pre inšpiráciu - podobnú vec sa chystám riešiť, len v trochu inej podobe. Mám upravený cyklovač riadený mikroprocesorom, ktorého jeden vstup ovplyvňuje činnosť cyklovača. Tento vstup chcem aktivovať signálom rýchlosti - t.j. pri zastavení prepne cyklovač na napr. 10 násobný čas, po pohnutí auta vráti späť pôvodný čas. Soft by bol pripravený, len nie je kedy to implantovať do auta.

Jenze u BMW nemuzes nastavovat interval jako u Fabie...nicmene je to dobra vec to musim uznat.

Všeličo sa dá, keď sa vie ako a dokonca aj na BMV ...

  • 10 měsíců později...

Ahoj, momentalne mam stejny problem. Po dodatecne montazi tempomatu a vymene centralni ridici jednotky mi prestal jit cyklovac steracu....vsechny rychlosti....zbyle dve polohy a spodni poloha funguje. V cem by mohl byt problem?

-------------------------

A jen tak mimo, ta nova ridici jednotka umi i tripling, cimz jsem dost nadseny, nemate nejake dalsi tipy co by se jeste dalo zprovoznit? Vybava classic :-(

Diky.

  • 1 rok později...

Zdravím všechny profíky.

Po výměně BSG mi nejde cyklovač stěračů. Stěrače normálně fachčí, jen když přepnu na cykl tak nic. Poraďte prosím, nechci vracet nazpět starou BSG nemá trojblik.

Mám Fabii 2001 1.9 TDI Elegance.

Vag žádnou závadu neukazuje.

pokud pamatuji dobře, tak u nové a staré jednotky je jiné zapojení cyklovače, stačilo přehodit jeden drát

nejsem si úplně jist, ale ve vagu by jsi mohl vidět v měřených hodnotách stav cyklovače.

Upraveno od boobika

post-37373-0-26381700-1345306910_thumb.j

Tak vše vyřešeno.

Royce díky za schéma. Dlouho se nikdo neozval a tak jsem se zeptal na dieselpower fóru. Váša mi se vším pomohl. Stačilo vytáhnou ze šesti pinové zásuvky hnědý drát č. 5 a zaizolovat, místo něj osadit volnej drát a spojit hnědočernej č. 7 v osmi pinový zásuvce.

Vše maká jak má. Díky Vášovi.

Upraveno od berki1

  • 3 roky později...

Zdravím všetkých,

nemá niekto náhodou ten hex súbor z prvej strany tejto témy?
Rád by som si ten cyklovač tiež spravil.

  • 3 roky později...

Zdravím, 

 

vím že se k tomuto tématu dlouho nikdo nevyjadřoval ale mám problém s koupenou fabií a nějak mě s ní dochází síly.

Zlobí stěrače a to tak že normálně fungují a zničeho nic přestanou, stačí vypnout a zapnout motor a zase nějakou dobu fungují.

Časový interval po jak dlouhé době přestanou fungovat je různý.

Vyměnil jsem páčku stěračů a problém přetrvává zároveň jsem oměřoval relé na ŘJ a podle mě je v pořádku.

Podle všeho by to měla být řídící jednotka ale měnit se mi moc nechce. 

 

Nevíte jestli je i nějaké další řešení.

 

Díky moc

pojistky? zoxidované kontakty?

  • 3 týdny později...
V ‎23‎.‎8‎.‎2012 na 18:12, berki1 napsal:

Tak vše vyřešeno.

Royce díky za schéma. Dlouho se nikdo neozval a tak jsem se zeptal na dieselpower fóru. Váša mi se vším pomohl. Stačilo vytáhnou ze šesti pinové zásuvky hnědý drát č. 5 a zaizolovat, místo něj osadit volnej drát a spojit hnědočernej č. 7 v osmi pinový zásuvce.

Vše maká jak má. Díky Vášovi.

 

mozem poprosit tu schemu?

ani mne nejde cyklovac po vymene BCM - Skoda Fabia 1 1.2HTP 40kW 2004 (BMC je z F1 74kW 2001 Elegance)

Diky

Zdravím,

 

nakonec se mi to povedlo opravit. Ikdyž jsem si to nemyslel, bylo to špatné relé. Na řídící jednotce jsou dvě stejná, podle mě jedno pro přední stěrače a jedno pro zadní, zkusil jsem je mezi sebou prohodit a problém na předních stěračích je pryč a na zadním (který stejně používám málo) se zatím neobjevil.

DSC_0765.JPG

  • 3 měsíce později...
V 23. 8. 2012 na 18:12, berki1 napsal:

Tak vše vyřešeno.

Royce díky za schéma. Dlouho se nikdo neozval a tak jsem se zeptal na dieselpower fóru. Váša mi se vším pomohl. Stačilo vytáhnou ze šesti pinové zásuvky hnědý drát č. 5 a zaizolovat, místo něj osadit volnej drát a spojit hnědočernej č. 7 v osmi pinový zásuvce.

Vše maká jak má. Díky Vášovi.

Nejak nechapem ktory drot kam patri...

Nema to byt nahodou zo 6pin zasuvky hnedocierny krory spojit s hnedociernym za 8pin zasuvke?

lebo hnedy v 6pin nemam...

a tie hnedocierne su medzi sebou prepojene..

viete mi niekto poradit?

diky

 

 

C8DA1022-42AE-4C2F-B603-AD62D15C6E3D.jpeg

Upraveno od Dataman

V 26. 3. 2007 na 16:52, Koldo napsal:

Schéma:

post-10-1174920774_thumb.jpg

Zdravím,

můžeš tu dát fotku plošného spoje? Máš tam jen fotku ze strany součástek. Budu muset si to nějak vyškrábat. Dík

  • 5 měsíců později...

Zdravím,mám fabii 1 rok 2000,mám tam centrální řídící jednotku 6Q2 937 049 a po otevření dveří asi 3x probliknou kontrolky blikačů,po zapnutí klíčku kontrolky blikačů blikají,bliká i zátěžová kontrolka jako kdyby byl zapojený přívěs,ale tažné zařízení nemám,po nastartování ještě bliká kontrolka dobíjení a po chvíli auto pípá jako když dochází benzín.Jednotkou to není,zkusil jsem 3 a vše stejné,přestane to když odpojím svorkovnici xs4.Když jsem zkusil jednotku 6Q2 937 049 B,tak se žádná závada neobjeví,ale nejde jen cyklovač stěračů,můžete mi někdo poradit kam přepíchnout kabel cyklovače nebo co by mohlo být za závadu u původní jednotky.Děkuji Martin

  • 4 měsíce později...
V 23. 5. 2019 na 6:31, nightstar napsal:

Zdravím,

 

nakonec se mi to povedlo opravit. Ikdyž jsem si to nemyslel, bylo to špatné relé. Na řídící jednotce jsou dvě stejná, podle mě jedno pro přední stěrače a jedno pro zadní, zkusil jsem je mezi sebou prohodit a problém na předních stěračích je pryč a na zadním (který stejně používám málo) se zatím neobjevil.

DSC_0765.JPG

Ahoj, kde najdu prosím řídící jednotku? Řeším stejný problém. Díky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.