Host amissus Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 Tak brzy ráno a hned taková zvědavost :-) Prostě zjistili, že to má dobré emise i bez přiživování motoru vlastními výkaly a tak to tam v rámci snížení výrobních a potenciálních servisních nákladů přestali dávat. Někdo s BME tu psal, že ho tam má, tak DP určitě nelže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 takže MR2006 byl zlomový co se týká EGR. Pro tvojí informaci, mám BZG v Roomovi MR2008 a EGR nemá. Takže to bude jen nějaká krpa v DP. Já myslím že soudruzi v Bolce pochopili, že když bude v autě o jedno kurvítko méně, budou mít i méně problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 V DP to pisou dost zmatene, u 1.2 pisou v seznamu zlepseni - zpetne vedeni vyfukovych plynu s pneumatickym ovladanim, u 1.4 BXW - neni zpetne vedeni vyfukovych plynu (AGR), a zase v kolonce uprava vyfukovych plynu se o zpetnem vedeni vyfukovych plynu zminuji jen u dieselu. Kazdopadne je dobre, ze u benzino to uz nedavaji. to amissus: to vis, nemohl jsem dospat jak jsem byl zvedavy, ale dneska budu spat o to lip, ze mam v motoru o jedno k......o mene . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 tak tak, buďte rádi, já na fábuli to mám momentálně zaslepené a musel jsem teď zač.března na STK. Tak jsem to noťasem ještě mazal před vjezdem na emise, aby nesvítil check a zbytečně je nedráždil. Ono to pak 50km vydrží, než se zase rožne . takže pokud to nesvítí, na emisích ani nic nepoznají , to už jsem měl vyzkoušené, když jsem jel tehdy na druhou kontrolu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 tak skúsim trošku túto 2-stránkovú debatu o EGR ventile v BME motore ujasniť...prakticky ste sa k tomu dopátrali postupne sami ,len Petr L. to tu trochen zamotal ... takže EGR v motore s označením BME odpadol dátumom 11/2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wén@ Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Cus,potřebuji poradit... První problém nastal tím,že se rosvíilo EPC,na compu to nahlásilo brzdový spínač a chybný snímač ABS,které nemám(toť záhada) a začalo to cukat.Spínač se vyměnil,chyby smazali a po ujetí cca 500km znova,ty samé chyby.Dodnes nevyřešeno,mechanik neví. Po přečtení jsem se tedy pustil do vyčištění klapky,trubky k egru a egru...Sazí tam bylo,jak ve starých Petrách..Vyčištěno,zaslepeno ovšem cukání pořád,najeto na tom cca 500km..Zkusil jsem ho tedy vypojit uplně,po ujetí cca 100km chyba,na compu chybné spojení s egrem...Cukání ještě horší...Motor svítí pořád,ovšem auto už v 5000 ot. se začne dusit a motor přestává tahat..A vynechává v jakémkoliv rozmezí otáček,prostě kdy se mu zlíbí,vynechá...Zítra jdu znovu na comp a uvidíme,mechanik je z toho jalovej a já začínám bejt z nej...Potkalo vás někoho něco podobného? Dík Vašek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 a čo trebárs spojkový spínač??..rieši sa to tady od strany 3,alebo tu http://forum.skodahome.cz/topic/122109-fabia-htp-otacky/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wén@ Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Ten budu zkoušet taky,to škubání je děsné...Spíš teda co teď s tim egrem,že to začalo tak blbonout najednou?Klapka se seřizuje sama,nebo jak? Když to bude hlasit malý průchod vzduchu,bude to tomu motoru tak vadit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 tak skusil som nakoniec odpojit konektor od EGR ventilu a cukanie prestalo, tak cez vikend objednam novy EGR ventil a cez vikend namontujem. Otazka znie ci mozem takto tyzden jazdit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wén@ Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 tak jsem zkusil spojkový spínač a nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noEXP Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 libero: mam bme vyroba konec 11/2005 snad mam pocit nekdy 25-27.11.2005 a egr mam ale po 11/2005 se nemel montovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jimmy3 Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 čau, mám stejnej problém u tdiíčkový fabie, při sešlápnutí nebo puštění plynovýho pedálu mi auto cukne, od pátku se to doprovázený obrovskou ránou, myslíte že to může bejt silentblok vzpěry? jestli to sem nepatří tak se omlouvám ale nechtělo se mi zakládat další nový téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 Mi to cukání vyřešila výměna vzpěry převodovky a je pravda, že výjimečně to i tak tupě bouchlo, ale ne pravidelně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jimmy3 Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 tak vzpěru jsme vyndali a je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 tak uz som vymenil EGR ventil a auto zatial slape ako ma ziadna chyba nesvieti som zvedavy ako dlho to vydrzi )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 tak mi každý vyměněný EGR vydržel od 40 do 80t km ... s těma 40t km jsem se vlezl vždy do dvouleté záruky, takže výměna na záruku, ten poslední si dával na čas , takže bylo už po záruce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 A jakou značku jsi kupoval EGR, čínu nebo origo? Není teda lepší mít zaslepenej EGR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 TRW, pokud tě nesere rozsvícený check, tak jo. Mě to dřív štvalo, teď už to neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 25. Duben 2013 Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 tak ja ked som odpojil egr ventil tak som mal velku spotrebu tak neviem ci by sa znizila ak by som ho zaslepil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 pokud ho zaslepíš a necháš zapojený, tak by se ti zvýšit neměla (teda pokud ho nebudeš mít nějak elektricky špatný jako já jeden, tehdy jsem měl také vyšší spotřebu, ikdyž byl zaslepen)). To že ho odpojíš, ŘJ to zjistí a musí jet na nějaký náhradní program, proto to zvýšení spotřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 taka blbost v aute a tolko balamuty narobi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 přesně jak říkáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 EGR mám zaslepený už několik let...na svítící kontrolku jsme si těžko zvykal,ale zvykl.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 tak včera jsem konečně prohodil ten spojkový spínač za nový a musím říci, že změna k lepšímu rozhodně je . Sice taková ta díra na plynu tam zůstala u provozu na LPG, ale to přičítám už vůlím, najetým km atd atd. Ale takové to zacukání při přeřazování je pryč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wén@ Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 tak mě teda spínač vůbec,ale vůbec nic neudělal jinak egr jsem zaslepil,kontrolka motoru akorát a nic...auto se začalo dusit nad 3500 ot. a občas vynechalo...odslepeno,vyčíštěno celé,egr odpojen z konektoru a nic od té doby na vagu stála chyba malého přísunu vzduchu a svítí motor ;-) tak co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.