Přejít na obsah

Felicia 13 MPI


Radek TDI 0I

Doporučené příspěvky

Zdravím,potřeboval bych poradit.Sehnal jsem si Felici na do jíždění do práce,je to tady odnás z města.Ale mám problem Felicia Stála pul roku a je uplně vybitá baterka.Ani nesvítěj hodiny.Tak jsem to od táhnul ke mě do garáže a dal na nabiječku,nechal jsem to nabijet tak 3hod.Ale stejnak se nerosvítí vubec nic,ani hodiny nesvítí ani když je to na nabiječce.Tak prosím oradu na co se mám zaměřit?Děkuji moc za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tu Felici jsem nakonec,vrátil majiteloj.Byla tam hodně velká koroze.

Ale našel jsem jinou Felicii 1.6 MPI vypadá líp jak tam tá.Ale co mě napsal do email že prej je něco s motorem.Napsal mě tohle V motoru začlo něco tlouct a pak to začalo tlakovat vodu a diky špatný klapce to nedrží volnoběh. co myslíte bude to velkej poruser?Nakolik třeba příde ta klapka atd??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, pokud to háže vodu, pak může být špatné těsnění pod hlavou, utopená vložka anebo vadná hlava válců. Se škrtící klapkou jsou tady na fóru popsány stránky, takže můj vlastní názor je, že bych do toho nešel. Dnes najít v bazaru, či inzerci slušnou Feldu je jako by´s hledal jehlu v kupce sena. Ale když budeš hledat, snad budeš mít štěstí. Jinak bych doporučil motor 1,3MPi, mám s nim dobré zkušenosti. Mám najeto čtvrt miliónu km a káru stále vařím a do motoru jsem neinvestoval ani kačku. Podotýkám, že jsem ji koupil, když měla najeto 125.000 km. Čus-bus, Felicius! :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale našel jsem jinou Felicii 1.6 MPI vypadá líp jak tam tá.Ale co mě napsal do email že prej je něco s motorem.Napsal mě tohle V motoru začlo něco tlouct a pak to začalo tlakovat vodu a diky špatný klapce to nedrží volnoběh. co myslíte bude to velkej poruser?Nakolik třeba příde ta klapka atd??

Myslíme si, že to bude velký průser a že by ses měl spíš ptát na kolik přijde funkční motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nehleděl bych na to jestli je to 1.6 Mpi nebo 1.3 dle mě těch ,,dobrejch" 1.6 asi moc nebude naproti tomu 1.3jek bude hafo a moc jen vybrat tu správnou.. :kol-32:

1.6 Mpi stejně bude mít prasklý svody, to většinou ani nikdo nepozná, (není to vidět přes stínící plech), na ježdění do práce ti 1.3 stačí bohatě. Nemáš známého co rozumí autům ať ti na nějákou mrkne.. za pár kaček jsou v ,,každém" bazaru. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych v tomto případě vsadil ma soukromou inzerci a koupil něco po důchodci z prvni ruky.. Všichni víme, jak to s těma bazarama u nas je..Ja jsem koupil pred ctvrt rokem 1.3 z 99. roku se serviskou a mela 96tisic...a stejne sem do ni hned 7tisic dal.

Editováno: , autor: P1azer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky bych doporučil 1,3 MPi, už jenom proto, že je jich všude spousta a tím pádem nebude problém sehnat náhradní díly, Feld s motory 1,6 MPi se asi moc neprodalo, tím pádem se hůře shání některé náhradní díly. Čím to bylo, že o tyto motory 1,6 u Feldy nebyl moc velký zájem? Mohlo to být kvůli vyššímu povinnému ručení v té době nebo i kvůli něčemu jinému? Trochu mě to překvapuje, protože tyto motory měly mnohem lepší parametry než 1,3 MPi a přesto o ně nebyl takový zájem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslel jsem to tak, že oproti 1,3 MPi se hůře shání použité díly z vrakoviště, protože těchto motorů není tolik jako 1,3 MPi a nové díly se samozřejmě dají sehnat, ale některé jsou oproti 1,3 MPi dražší, ale to je jasné, protože 1,6 MPi je motor VW, nikoli Škoda. Proč o Feldy s motory 1,6 MPi nebyl takový zájem, když měly lepší parametry než 1,3 MPi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to usuzuji podle toho, že tady u nás v ČR těch Feld 1,6 MPi moc nejezdí, téměř každá Felda, kterou vidím, je 1,3 MPi, mohlo to být z důvodu vyšší ceny nové 1,6 MPi a vyššího povinného ručení nebo kvůli obavě z vyšší spotřeby paliva? Znám spoustu lidí, kteří motor 1,6 MPi nechtěli právě kvůli obavě z vyšší spotřeby paliva, přitom spotřeba je podobná jako u 1,3 MPi. Takové lidi nechápu. Jsou to převážně starší lidé. Ale ani Feld s motory 1,9 D moc nebude, ty tady u nás vidím také zřídka, takže o ty asi také nebyl moc zájem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dehty si pořizovali podnikatelé a hlavně v provedení Pick-up nebo Van-plus jich jezdilo a ještě jezdí neúrekom. Ten motor 1,9D byl hroznej dříč, navíc v podvozku feliny díky víc zatíženýmu předku i v zimě vyjel naprosto všecko.

"Jednašestky" se ve větším % neprodávaly hlavně kvůli ceně jak pořizovací, tak provozní - jasně vycházel najevo strach motoristů v ČESKU z jiných dílů na motor (dražších z produkce VW), z horší dostupnosti servisu (škodovky se dělaly skoro 60 let "pořád stejně" a uměl je opravit kde kdo doma ve stodole) i ta cena povinného ručení přinášela svoji část. Kupovala si je jen určitá část lidí, zvyklých na solidnější auto - proti 1,3 měla přece jen ta 1,6 lepší trakční vlastnosti a motor s vyšší kubaturou se v produkci ŠA spojoval s luxusnější výbavou. U těchto lidí pak cenový rozdíl nehrál tak velkou roli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...