radler Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 Tak u tatky v práci mají 1.9 SDI a má najeto 820 000 km a to fakt už to sice jede max.130 třepese to jak trabant ale i tak klobouk dolů. Jinak tam je ještě 1.4 50kw a má najeto 265 000 a zatím taky drží tedka odešla akorát vodní pumpa ale s tím se při těch km musí počítat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 radler:tak to dojdi do práce vyfoť to a ukaž foto....jo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radler Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 řeknu tatovi at to cvakne až tam bude bo to furt jezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 Fabia I HTP 40kW r.v. 9/2005 Najazdene aktualne 42500km a poruchy ziadne, opravy ziadne, pazvukov kopa, ale to riesim radsej zvysenim hlasitosti na radiu, ale jedna vec ma predsa hneva, tak rapotavy zvuk od motora pri rozjazde prudsom a vo vyssich otackach, a neviem cim to je? niektore fabie co som pocul to robia niektore nie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 1.2HTP 04/04 75tis.km-vyfuk k.o. zadní díl upadl od trubky,prostřední je děravej -přední brzdy vydržely 65tis(což docela jde) -neustále teče do auta voda a pokaždy jinyma dveřma -v 70tis vyměněny homo klouby u kol(zbytečně cvaká a klepe předek furt) -auto začína při jizdě lehce plavat a pohupovat(tlumiče asi pujdou do věčnejch lovišť) Tak nevím je toho dost na 75tis nebo málo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 1,2 HTP,40kw,04/06,56000km zatím jen dvě opravy nepočítam běžnou údržbu: při 48000- výměna hlavy motoru(oprava v záruce) při 53000- výměna čidla polohy vačkové hřídele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
severni_vitr Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Fabie 1.4 50kw 1999, 173 000 km svíčky si měním sám po 30 tiskm,olej dávám castrol 5/40 neplánováné opravy pravé přední ložísko kosti. po druhé budu měnit přední silentbloky na ramenou - nyní tam půjdou z Cupry zadní tlumiče - jeden odešel oprava kabelového svazku - zásach kuny zádní sklo - odešlo se po zapnutí vyhřívání čidlo oleje - hlásilo nulový tlak termostat prventivně budu měnit těsnění pod hlavou , sáním a výfukem, převodový olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czechfoto Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 zdravim ja mam 1,9SDI najeto asi 125000 do motoru nula kc jsem spokojen v lete jsem jezdil spise mimo mesto a max.2000 otacek a jezdil jsem za 4,5 l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekkona Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 mr 06,1,2 htp. 15 000 výměna tyček stabilizátoru,20 000 výměna vstřikovací trysky,přetěsnění zadních dveří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Takže už je čas, aby som aj ja niečim prispel. Pondelok sa mení FI. za FII. Takže niečo na začiatok: Je to firemné autíčko, ktoré máme od novoty. Otec na ňom robí denný nájazd okolo 200-300km. Fabia Combi 1.4 16V 55kW BKY, Ambiente ICE, MR2006. Aktuálny stav tachometra: 179 200km. žiarovky a ostatné spotrebné veci tú nebudem rozpisovať. 30 000km - vysypala sa spojka. Výmena na záruku. Vraj výrobná vada... 40 000km - odišiel transpondér v kľúči. Výmena na záruku. 90 000km - rozvody, axiálne ložiská... 120 000km - výmena silentblokov na predných ramenách cca 135 000km - odišla cievka, deň po tom, čo auto bolo na servisnej prehliadke. 150 000km - výmena kotučov!!! (vydržali toho veľa) 175 000km - rozvody... Pred rokom: zalomený káblik dobíjania. Výsledkom toho bol i nový akumulátor. Starý to nevydržal, 3x vybitý + zima ho odrovnala... Za káblikom dobíjania sa zlomil i káblik štartéra... Nedávno menená predná hmlovka za novú, starú rozsekal na polku nejaký šutrík... Ani mesiac neprešiel a už je aj ta nová OFF. Na mesiac starom aute nejaký chytrák nacúval s vanom na predné svetlo... Výmena svetla a predného nárazníku. Raz sa ukázala kontrolka chladenia: sporadická chyba. EPC: Vypálené obidve brzd. žiarovky. Emisie: Motor si ťahal falošný vzduch... V servise asi mali naponáhlo a nedotlačili kryt motoru na škrtiacu klapku poriadne. Potom sa ešte pár krát ukázala, ale to boli už isté chyby ako cievka... Potrebovala by k dokonalosti už len vymeniť komplet tlmiče, sú pôvodné ale stále ešte vo forme a chcelo by to asi komplet tesnenia okien a dverí. Dosť to počuť a cítiť teraz v zime. Auto ma pravidelný servis každých 15 000km. Motor si ako už býva zvykom u 16V ráno zaklepká, potom už beží čisto celý deň. Olej sa nikdy nemusel doliať medzi servisnými prehliadkami. S autom bola spokojnosť celé 3 roky, na túto fabku nedáme doma dopustiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darda Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 TAk u mě je to 1.4MPI rv2002,najeto 78000km v záruce cca 5000km teklo do dveří opraveno pak na 50000km čidlo teploty 60000km stabilizátory a levé uložení přední nápravy 75000km výměna brzd. jinak pravidelné garančky. Jinak bez závad,takže spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Únor 2011 Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 FI Combi 1.4 16V 74 kW 2004,najeto 91500 26 700 km - přetěsnění předních a zadních dveří - zatíkání,vrzání v palubní desce (řešeno záruční opravou) 36 700 km - výměna kloubu poloosy... 51 800 km - výměna podpěr pátých dveří (nedržely v otevřené poloze) 53 000 km - oprava koroze pátých dveří (řešeno záruční opravou),po čtyřech letech koroze... 76 600 km - výměna zapalovací cívky 4.válce 80 000 km - podpálené výfukové ventily na 1.válci... 80 300 km - výměna zapalovací cívky 3.válce Dále různé vrzání a pazvuky v interiéru,no a opět začíná hlodat koroze na pátých dveřích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baraba13 Vloženo 26. Únor 2011 Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 Tak já mám nalítáno 65000Km jsem druhý majitel.Fabia 1.4 Mpi 50Kw. Za tu dobu jsem měnil těsnění pod hlavou,vodní pumpu,ložiska v předu a slavný snímač natočení úhlu volantu. Opravy za dohromady cca 5000Kč mám dobrého mechoše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 (editace) htp 40 kw rocnik 2003, kupena myslim so 67 tisic na tachu v juli 2007, co bolo predtym netusim. predpokladam vsak, ze bol podpaleny ventil, pretoze potom ako som ju kupil, strasne zrala olej. no a tu niekde som sa docital ze olej zacne tento motor papat po repase hlavy. 80 tkm kosti stabilizatora, brzdove oblozenie 117 tkm podpaleny ventil, pretesnenie motora, nove kruzky ( traslavy volnobeh, vysoka spotreba oleja ) 127 tkm sme sa v tom vrtali zase, zase koli ventilu, menene voditka( traslavy volnobeh, ) 140 tkm ulozenie stabilizatora, snimac teploty, termostat ( dlho sa ohrieval motor ) 150 tkm - pretesnenie vnutorneho "plechu" vsetkych 4 dveri, zatekalo ako svina 147 tkm prestavba na lpg ( som si myslel ze uz som s ventilmi za vodou ) 167 tkm podpaleny ventil, GO hlavy teraz ma este znova caka vymena ulozenia stabilizatora -- ten som nakoniec nerobil. buchanie sa utisilo, alebo som si nan len zvykol ;-) asi skor to prve 175 tkm vymena brzdovych celusti, brzdove valceky, vymena kvapaliny. na valcekoch odisli tesnenia, unikala kvapalina, mastila celuste asi mozem byt rad ze som sa s tym nikde nevyvalil 179 tkm - naprsalo mi do kufra. len jediny raz ked bol desny, ale desny lejak. potom dalsie dazde uz zase ok, nenasiel som dieru, kaslem na to 184 tkm ( sept 2011) - dost ma uz zacina stvat vyhoreny kat a oranzova kontrolka, mam doma uz asi pol roka novy a konecne sa ho chystam vymenit. a znova sa ozyva stabik, pri prejazde cez kolajnice. asi sa uz na to vazne musim mrknut 192 tkm - zaznamenavam navrat investicie do LPG. zaroven strasna vec, zle sa mi zamkol zamok kapoty, otvorila sa mi potom za jazdy a capla na celne sklo. vyvalene panty, prasknute sklo, vpravo dole, prasklina ma asi 10 cm. panty porovnane doma vo zveraku, kapota vyklepana gumenym kladivkom. na estetiku velmi nehladim, auto ma uz takmer 9 rokov. az mi padne do oka vrakac za dobru cenu, vymenim kapotu. 193 tkm (dec2011) - vymena katu, vymena tesnenia pod hlavou, pretoze bol permanentne natlakovany chladiaci system. po otvoreni motora som s hrozou zistil, ze niektori z tych " mechanikov " ktori sa v motore vrtali predo mnou, strhli zavit v bloku motora. nemozem poriadne utiahnut hlavu. nechal som si zohnat dlhy zavitnik, na jar sa na to mrknem. v umyvarke som si vsimol ze prasklina postupuje, je uz asi do polovice vysky okna, rovnobezne s pravym stlpikom. zatial neriesim. Editováno: 25. leden 2012, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.JakuB Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 1.4Mpi 50Kw 2000 250000km Motor beži ako novy bez poznania počtu Km :)Boli na nom len bežne opravi a to : Vodna pumpa,škrtiaca klapka,termostat,čidlo teploty a dalsie..Olej ma Castrol Magnatec 10W40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 11. Březen 2011 Sdílet Vloženo 11. Březen 2011 2008 1.2 HTP 51kw 32000km (nj, nic moc), nicméně kromě nehod se měnily jen držáky zadního plata a snad to tak nějakou dobu zůstane :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďury Vloženo 12. Březen 2011 Sdílet Vloženo 12. Březen 2011 (editace) 1,2 HTP 47kw 2003 Kupil som to po 1 majitelovi a mala 134000km teraz ma 161000km a mam ju vyse 2 roky a menil som stierace, po lesnej zvery svetla predne + mriezka motor: novy EGR ventil, nadrzka a cidlo chladiacej kvapaliny pred tyzdnom komplet zadne bubny...treba este predne kotuce komplet, geometria a vymena pravej tyce a treba mi nove rovne kolesa... ...oprava celneho skla od kamienka spokojny som zatial...jaaaj a este jeden stredny tlmic Editováno: 12. Březen 2011, autor: Ďury Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 1,2 HTP 6V 40kW rv.2005 kupovaná při 73tis km, nyní najeto 109tis. 105tis- podpálené ventily-výměna komplet hlavy+katalyzátoru 105tis- výměna silentbloků předních ramen jinak zatím nic měněno, teď mě čekají přední brzdy+brzdovka a začlo hučet ložisko kola, tlumiče už podlě mě taky dosluhují, tak uvídíme kolik to ještě vydrží. Nebýt těch ventilů. tak jsem maximálně spokojený :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sturgeon Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 (editace) Fabia I r.v.2006 1.2HTP 47kW 60700km-odešlo servo =( 80000km-spojka,kotouče+destičky 90000km-GO motoru (podpálené ventily)Fabia I r.v.2002 1.4MPi 44kW 42800km-měněna lambda sonda 65000km-vstřiky na 1 a 3válci Editováno: 16. Září 2013, autor: sturgeon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 Fabia 1,9 SDi, r.v. 2000, 191925km: nový světla, 2x rozvody, všechny ložiska kol, zadní tlumiče 3x, klínový drážkový řemen, napínací kladka, ventily, zdvihátka, vodítka ventilů, zadní brzdy komplet 2x ořední jen 1x, stabilizátory nepočítaje, přední pružiny, stěrače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dar3cek Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 Tak ja mam FRS I rv2004 117 000km... meněny.. tycky stabilizatoru..spojovacky rizeni...alternator(nejaka dioda vnem) a pomalu slysim spojku takze počítam 10tis a menim! jinak chvili po rozvodech ... vse ostatni oka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vares Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 Zdar lidi. Ja mam 1.9SDI rv.03 najetych poctivych 159785km. Pocet oprav: nespocet 2x komplet novej predek(bouracka) 4x Vymena prednich ramen (ohle od dir v praze).1x Novej motor nasal vodu a prdla hlava a ohle pisty(povodne). Komplet zadni naprava(z bubnu na kotouce). 3x Vykradeny (radio+Veci). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ULAMBATOR Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 1.2 HTP rv. 2006 najeto: cca 19.300km ja s ní zatim ujel cca 5000 Žádné opravy ani servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
red_giant Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 (editace) FI 1.9tdi 74kw 2001 najeto ,,159 000" kupovaná bouraná na předek: stěna, příčka, kapota, lampy atd... potom: druhy motor, převodovka, servo spojka, přítlačák, zadní brzdy(bubny) sakum prásk vše, přední brzdy, ložisko LP. Tedka bude vštší foukátko (páč moje padá do nouzáku) Záruka...co to je...? Editováno: 10. Květen 2011, autor: red_giant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďan Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 Fabia 1,9 fei 2002 Najeto 501.000 km Co si pamatuju, tak ve 300 převodovka, špatný kontakt na vstřikovaci, servo, turbo ok, jen praskly svody, tak jsem ho vyměnil za starší komplet. Praskla hlava, na tu už jezdím hodně dlouho dál. Přední náprava a pak menší věci jako je brzdovy spínač, stahovacka atd, snad jsem na nic nezapomněl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.