Leden 13, 201510 r Autor Já taky ne. Já bych sledoval papírový štítek na plastovém krytu rozvodů, předpokládám, že tam bude kód motoru.
Duben 1, 201510 r V druhé polovině letošního roku pak bude nasazen motor 1.4 TSI ACT 110kW s funkcí vypínání dvou válců.
Červenec 3, 201510 r Zadnej takovej nebude. Mam 110kW verzi a ACT tam nemam. Davaj to jen do Superbu.
Červen 6, 20169 r Jinak tedy to vypada, ze tento motor EA211 103/110 kW s ACT i bez, se celkem povedl. Nikde na neho nejsou zadne extra stiznosti, jezdi slusne a dokaze jet i za malo. Tak snad mu to vydrzi :-)
Říjen 3, 20168 r Jen takovej blbej dotaz .. má 1.4 110kW (v OIII -> bez ACT) dvouhmotový setrvačník nebo nemá? Někde jsem četl, že má ... a jinde že zas nemá .... ne, že by mi to k něčemu bylo ... ale nemám rád rozpory .-D
Říjen 7, 20168 r Nemá, stejně jako 1.6 TDi.Tlumení rázu je řešeno soustavou pružin lamely spojky, se kterou jsou bohužel často problémy. Zajímavé je, že v Superbu stejný motor dvouhmotnostní setrvačník má, stejně jako 1.0 TSi v Octavii, ušetřili na nás, co se dá dělat... Upraveno Říjen 7, 20168 r od pava
Říjen 22, 20168 r Aký je rozdiel v motoroch 1,4 TSI - 103kw a 110kw. Treba sa niektorému z nich radšej vyhnúť alebo sú v poriadku?
Říjen 22, 20168 r teoreticky rozdiel by mal byť, že silnejšia verzia má premenlivé časovanie sacích aj výfukových ventilov a má väčšie turbo. Či je to len sw, neviem.
Duben 27, 20178 r AHoj 110 KW ATC má řetězové rozvody nebo řemen ? Přemýšlím že do dalšího motoru půjdu do 1.4 TSI ale věčně řešit řetěz se mi nechce...
Duben 27, 20178 r Řemen. Témeř všechny motory téhle řady ho mají. Btw: Je to ACT, ne ATC (ATC je na Konopáči) :-)
Duben 28, 20178 r Tak předpokládám že 1.4 TSI 110 KW bude konstrukčně stejný motor a bude mít řemen jako verze ACT na superbu nebo ne ? Od kdy vlastně TSI motory přešli na řemen ?
Duben 28, 20178 r Všechny OIII 1.2, 1.4 TSI mají řemen, řetěz zůstal 1.8 a 2.0 TSI. ACT OIII zatím nemá, bude mít až s nástupem nevé 1.5TSI
Duben 28, 20178 r před 7 hodinami, pava napsal: Všechny OIII 1.2, 1.4 TSI mají řemen, řetěz zůstal 1.8 a 2.0 TSI. ACT OIII zatím nemá, bude mít až s nástupem nevé 1.5TSI Uff, to si me potesil bo jsem byl trochu nejisty v tomhle Diky
Září 12, 20177 r Ahoj Vážení. Nevíte někdo do kdy půjde O III s motorizací 1.4 TSI objednat? Na škoda info mi nebyli schopni (nebo ochotni) podat informaci. Diky....
Září 12, 20177 r Nooo pospichal bych ... na svk uz je vyradily a nasadili 1.5TSi ... Max. davam tomu do konce roku, ale cekam je uz driv ...
Září 12, 20177 r 1.5 TSI EVO s Millerem. By mě lákal.... Ale bojím se spolehlivosti. Vemte si např. 1.2 1.4 1.8 a počáteční problémy s řetězem. Nebo 1.8 TSI a spotřebu oleje. Nebo 1.2 HTP. A 2.0 TDI.... ty motory mají jedno společné. A to že z počátku výroby velký problém a po letech super spolehlivé agregáty. Proč by to mělo být u 1.0 a 1.5 TSI jinak? Navíc to turbo s VGT...
Září 13, 20177 r Kdyz tak ctu ruzny testy, sam bych asi uprednostnil 1.4 TSi. Mam ho uz v tretim aute a vzdy naprosto bez problem k maximalni spokojenosti. Ano, nemam na svych autech vysoke najezdy, ale projev motoru je skvelej, dynamicke parametry noveho 1.5 TSi jsou defacto totozne a jeho technika znatelne komplikovanejsi. Nejak zasadne nizsi realna spotreba se ocekavat neda. Tak proc? Snad jen jit s dobou a mit posledni stav techniky, pokud na tom nekomu zalezi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.