Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jsem asi slepej...žádnej rozdíl nevidím :kol-32:

  • Autor

Já taky ne. :kol-28:  Já bych sledoval papírový štítek na plastovém krytu rozvodů, předpokládám, že tam bude kód motoru.

  • 2 měsíce později...

V druhé polovině letošního roku pak bude nasazen motor 1.4 TSI ACT 110kW s funkcí vypínání dvou válců. 

  • 3 měsíce později...

Zadnej takovej nebude. Mam 110kW verzi a ACT tam nemam. Davaj to jen do Superbu.

  • 11 měsíců později...

Jinak tedy to vypada, ze tento motor EA211 103/110 kW s ACT i bez, se celkem povedl. Nikde na neho nejsou zadne extra stiznosti, jezdi slusne a dokaze jet i za malo.

Tak snad mu to vydrzi :-)

  • 3 měsíce později...

Jen takovej blbej dotaz .. má 1.4 110kW (v OIII -> bez ACT) dvouhmotový setrvačník nebo nemá? Někde jsem četl, že má ... a jinde že zas nemá ....

 

ne, že by mi to k něčemu bylo ... ale nemám rád rozpory .-D

Nemá, stejně jako 1.6 TDi.Tlumení rázu je řešeno soustavou pružin lamely spojky, se kterou jsou bohužel často problémy.

 

Zajímavé je, že v Superbu stejný motor dvouhmotnostní setrvačník má, stejně jako 1.0 TSi v Octavii, ušetřili na nás, co se dá dělat...

Upraveno od pava

Aha ... takze jedno kurvitko tam neni, a misto nej jedno pridaj... jasny :)

  • 3 týdny později...

Aký je rozdiel v motoroch 1,4 TSI - 103kw a 110kw.

Treba sa niektorému z nich radšej vyhnúť alebo sú v poriadku?

 

Mechanicky jsou stejné, rozdíl je jen v software nahraném v ŘJ

teoreticky rozdiel by mal byť, že silnejšia verzia má premenlivé časovanie sacích aj výfukových ventilov a má väčšie turbo.

Či je to len sw, neviem.

  • 6 měsíců později...

AHoj 110 KW ATC má řetězové rozvody nebo řemen ? Přemýšlím že do dalšího motoru půjdu do 1.4 TSI ale věčně řešit řetěz se mi nechce...

Řemen. Témeř všechny motory téhle řady ho mají.

 

Btw: Je to ACT, ne ATC (ATC je na Konopáči) :-)

Navíc ACT ma zatim pouze Superb. Nebo se to po faceliftu dostane i do Oktavky?

 

 

 

 

Tak předpokládám že 1.4 TSI 110 KW bude konstrukčně stejný motor a bude mít řemen jako verze ACT na superbu nebo ne ? Od kdy vlastně TSI motory přešli na řemen ?

Všechny OIII 1.2, 1.4 TSI mají řemen, řetěz zůstal 1.8 a 2.0 TSI. ACT OIII zatím nemá, bude mít až s nástupem nevé 1.5TSI

před 7 hodinami, pava napsal:

Všechny OIII 1.2, 1.4 TSI mají řemen, řetěz zůstal 1.8 a 2.0 TSI. ACT OIII zatím nemá, bude mít až s nástupem nevé 1.5TSI


Uff, to si me potesil bo jsem byl trochu nejisty v tomhle :D Diky :)

 

  • 4 měsíce později...

Ahoj Vážení. Nevíte někdo do kdy půjde O III s motorizací 1.4 TSI objednat?  Na škoda info mi nebyli schopni  (nebo ochotni) podat informaci. Diky....

Nooo pospichal bych ... na svk uz je vyradily a nasadili 1.5TSi ... Max. davam tomu do konce roku, ale cekam je uz driv ...

Co je prosím tě svk? Vím, že v Anglii už je k mání 1.5....

slovensko

1.5 TSI EVO s Millerem.  By mě lákal.... Ale bojím se spolehlivosti. Vemte si např.  1.2 1.4 1.8 a počáteční problémy s řetězem. Nebo 1.8 TSI a spotřebu oleje. Nebo 1.2 HTP. A 2.0 TDI.... ty motory mají jedno společné. A to že z počátku výroby velký problém a po letech super spolehlivé agregáty. Proč by to mělo být u 1.0 a 1.5 TSI jinak? Navíc to turbo s VGT... 

Budu objednávat do cca měsíce 1.4 s DSG, to ještě asi 1.5 nebude: (

Kdyz tak ctu ruzny testy, sam bych asi uprednostnil 1.4 TSi.

 

Mam ho uz v tretim aute a vzdy naprosto bez problem k maximalni spokojenosti. Ano, nemam na svych autech vysoke najezdy, ale projev motoru je skvelej, dynamicke parametry noveho 1.5 TSi jsou defacto totozne a jeho technika znatelne komplikovanejsi. Nejak zasadne nizsi realna spotreba se ocekavat neda. Tak proc? Snad jen jit s dobou a mit posledni stav techniky, pokud na tom nekomu zalezi.

Je pravda, že asi žádná revoluce se konat nebude

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.