FreeCZman Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Jak kdy opravdu, záleží na tom jak auto dlouho stálo studené. Nejčastěji je to okol těch 4 až 5 vteřin, pokud stojí den a více tak i 7-8 vteřin.. Budu to řešit v jiném servisu, protože mě čeká cesta do chorvatska a nerad bych to tam někde nechal odtahovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 zkus jiný servis a případně se posychruj papírem ze servisu, že je vše v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bluetango Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 JJ, já si taky po přečtení tohoto fóra objednal raději 1,4 16V než 1,2 TSI. A kvůli ceně to nebylo :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Keby tak aj o 5 rokov bol hrkotanie retaze po starte jediny 'kozmeticky' problem, ktory by sa riesil na tomto fore Bodaj by to u vsetkych skoncilo len tym neprijemnym zvukom a ziadnymi nasledkami na motore... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Bodaj by to u vsetkych skoncilo len tym neprijemnym zvukom a ziadnymi nasledkami na motore... Tak tato část mě zajímá nejvíc. Jak dlouho to může rachotit bez následků pro motor? U mě před výměnou rozvodů to bylo cca 20 - 22 000 km. Výměna byla ve 40 000 km a poprvé řetěz zachrastil asi 800 km po ní. Teď mám 63 000 km a rachotí to vesele dál. Frekvence výskytu tohoto fenoménu je čistě náhodná a nezávislá na podmínkách - dělá to při studeném,teplém i poloteplém motoru,za jakýchkoli venkovních teplot,nezáleží na čerstvosti motorového oleje a ani na jeho množství. A tak cituji klasika " Dámy a pánové, nechci se vás dotknout – kdo z vás to má?“ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 třeba já jsem přešel z 1.2 TSi na 1.4 16V Tak tvůj příběh znám, překvapil si mne tou 1,4. To bych fakt netipoval že pudeš do škodovky, natož do 1,4.......Tak at slouží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Tak me poslali do haje...ZKOUSELI JSME TO..NEPROJEVILO SE TO... A to jsem se jen predstavil Dobry den Kasny Ostrava,mam u vas auto na karosarskou a mely by se udelat rozvody na zaruku. Ani se me nezeptal o jake auto se jedna a hned to na me vypalil...???? Zkoseli jsme to v Pondeli...V Pondeli? Ale to bylo auto v Hlucine povidam...Aha,jo tak prominte ja jsem se spletl.... Nechapu nic??? A udelate mi zaznam do servisky,ze jsem to hlasil? Ne pane to se nedela... ACA TŘEBOVICE... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FreeCZman Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 Tak s tímhle přístupem sem se setkal taky při několika reklamacích mimo jiné i rozvodů. Zkus jiný servis, mě to ,sice ne u rozvodů, pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bassx Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Dobrý den, jezdím s Fábkou 1.2 TSI od 11/2011 úplně nová do dneška mám najeto cca. 90.000km. Stejné problémy s řetězem mám taky už tu sadu měnili 2x. Řetěz chrastí úplně náhodně a měnit ho po třetí už asi nebudou protože tam měli auto 4 x zrovna to nechrastilo a z Mladé Boleslavy jim přišel pokyn, že pokud už ta sada byla měněna za to a to.....+olej ..... tak mají informace o tom, že se už víc řetěz nevytáhne :-) Co k tomu říct, při první výměně cca. 30.000km mi začal téct olej okolo turba a frajeři nedokázali zjistit odkud. po reklamacích asi 3x začalo blbnout turbo. Jel jsem jinam a tam to opravili (podložka a zase nová podložka) a po čase i vyměnili tu sadu znova asi 50.000km Vydržela bez rachotu půl roku a od té doby to chrastí spíše za tepla než při prvních startech a taky třeba ne po startu, ale i během jízdy když někde parkuji. Jinak můžu říct, že už je to tak.... nějak bez zvyšující se frekvence dělá to prostě občas a jsou dny kdy vůbec a to mi prostě nejde do hlavy. Buď je něco v háji a dělá to pořád a nebo je to prostě divný. Jo taky si myslím, že až to skočí nebudou už na to slyšet. To jsou mé zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 Ahoj.zcela náhodou jsem zjistil,že řetěz tolik nevrci,když se startuje se sešlaplou spojkou,máte taky s tím někdo zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 Bez ohľadu na reťaz, alebo typ motoru, štartovať by si mal vždy aj so spojkou. Hlavne pri autách s dvojhmotným zotrvačníkom, resp. tam sa ešte silno doporučuje to zošliapnutie spojky aj pri vypnutí motora. Totiž keď držíš spojku, tak motor je pri štartovaní menej zaťažovaný a tým úplne logicky musí prekonať prekonať menší odpor. Zároveň sa nepríjemné vibrácie počas štartu a pri zhasnutí motora neprenášajú na celé auto. Vás to v autoškole neučili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 No, u mne rachotil i se spojkou sešlápnutou a to s těma vibracema při startu a vypnutí motoru bych zase tak neprožíval. Sešlápnutá spojka má efekt menší setrvačné a roztáčené hmoty, ale odpor studeného oleje v dnešní době dalece kvalitnějších maziv převodovek měl význam u š120tek a spol kde po startu a uvolnění pedálu motor kolikrát chcípl jak byla skříň "slepená". Já sešlapuju vždy podvědomě i z bezpečnosti i přes to že se dnes nestane ono "slepení" koleček olejem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAN-roomik Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 Zdravím. Mám 1,2TSi z 3/2011, teď mám najeto 76 000 km, zatím mi řetěz neměnily - alespoň o tom nevím. V poslední době se mi zdá, že občas řetěz zarachotí, asi budu požadovat na další servisní prohlídce výměnu řetězu pokud to bude přetrvávat. Jezdím normálně (tj. otáčky od 1200 do cca 3000), občas i vytočím motůrek, a vypozoroval jsem, že pokud motor nevytáčím tak ani nepapá oleje, ale pokud vytáčím tak dolívám. Řekl bych že motor když se vytočí nad 4tis ot, tak i olej sežere. Takže pokud někdo vytáčí pořád motor při každé jízdě tak musí dolívat, podobný problém měl 1,8T. Já jsem s tímto motůrkem spokojený, pokud by neměl problém s řetězem tak je to ideální motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 Podobný problém měl 1.8T? No nevím..s kamarádovo RS co mělo nalítáno 220tkm sme jezdili jak hovada a olej od výměny do výměny neubyl. Měla teda nové turbo, se starým už olej žrala..druhý kamarád má 1.8 tsi a tam se motor podívá na 4000 a víc skoro každou jízdu a olej taky nemizí - najeto 196tkm..a to se o něm taky píše že papá..dolívat do nového resp něčeho technicky vyspělejšího..to by mě osobně vadilo..není to Škoda 120..olej sem nedolíval ani do favorita a teď mě sežerte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 (editace) Některé 1.8 TSI olej žerou,píše se o tom např. zde:http://forum.skodahome.cz/topic/125086-18tsi-spotreba-oleje/http://forum.skodahome.cz/topic/123440-18-tsi-spot%C5%99eba-motorov%C3%A9ho-oleje/Dále bych se držel původního tématu. Editováno: 15. Srpen 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 16. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 ja vim,ze se ma mackat při startovani,ale nekde jsem cetl,ze se zase opotrebovava nejake lozisko,kdyz tam není natlakovany olej,nevim které,ale pry tim trpi vice auta se start stopem,tak u nas bez start stopu to asi není tolik namahane,tak jsem ji asi pul roku nemackal a poslední mesic mi retez zarachotil skoro pokazde,tak jsem ji zase zacal mackat a poslední tyden nezarachotil ani jednou,na podruhe meneny retez mam najeto 12000,pri nezmackle spojce to i hure startovalo,to muj poznatek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 16. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 tak to bude asi lozisko spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 16. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 ja jen ze jsem si toho vsiml,ale jestli to muze retezi pomoct nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 16. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 Já jsem myslel, že bez zmáčkuté spojky nestaruje nikdo.......jak jsem se mýlil. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 16. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 ja vim,ze se ma mackat při startovani,ale nekde jsem cetl,ze se zase opotrebovava nejake lozisko,kdyz tam není natlakovany olej,nevim které,ale pry tim trpi vice auta se start stopem, ... tak to bude asi lozisko spojky To netrpí ložisko spojky, ale axiální ložisko na klikovce v motoru. Sešlápnutá spojka tlačí na celou klikovku, axiálně a ještě nenamazané ložisko se může více opotřebit. Otázkou je jak moc a snad se to projevuje jen u START STOP, kdy je těch startů poněkud více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 17. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2013 Tak to je přesně,ale už ji zase mackam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 5. Září 2013 Sdílet Vloženo 5. Září 2013 Tak mám najeto 17800 rok 2012 a hlásím se do klubu rozvodů, dnes mě to poprvé zarachotilo. No tak autíčko půjde z domu a škodovka to už asi nebude. Začalo to výměnou celého motoru 1.4 63Kw a teď rozvody. At jde do h... celá škodovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Září 2013 Sdílet Vloženo 5. Září 2013 Tak to je pech... Se někdo kasal,že je tento problém již vyřešen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 6. Září 2013 Sdílet Vloženo 6. Září 2013 A není náhodou u "vyřešených" rozvodů to zarachocení opět "běžným" projevem, ovšem bez nároku na výměnu v záruce? Tak to přeci bylo v dílenských manuálech z Š-A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Září 2013 Sdílet Vloženo 6. Září 2013 To ten pan někdo ovšem neřekl. Jinak to vidím stejně,jako ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.