KubinoPv Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Sada řetěz + napínák + vodicí a napínací lišta bez pumpy stojí v ELITu 2724,- Kč s DPH, plus nějaký 3 hodinky práce á dejme tomu 300,- na hodinu, plus výměnu oleje a filtru, kterou je u toho dobrý učunit, plus náhradní šrouby do pravýho závěsu motoru - jsem na nějakejch 4500,- až 4800,- s dostatečnou rezervou. I kdybych řekl pětku, tak za to chtít 6800 je nehoráznost... Jenže Elit není "originální díl" a 300 tak bez DPH. Ovšem nikdo nikoho nenutí to dělat u autorizovaného. Nyní je dle TPI doporučeno i přelisovaní pastorku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Záleží od servisu , riešime samozrejme aj s kolesom ... prípravok → máte ho už na servise vo vlastníctve? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iwoteck Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Zdravim panove,mam mensi poznatek ohledne chrasticiho retazu..Uz delsi dobu zkousim jednu vec a to ze kdyz zaparkuju auto a dam spatecku (kvuli uzamknuti zpatecky) tak se snazim aby se to jakoze neoprelo o zuby nebo jak bych to laicky nazval,proste ze to neni opreny o tu spatecku a kdykoliv to tak udelam tak nasledujici start je bez zarachoceni.Uz to zkousim delsi dobu a neco na tom je..Tot muj poznatek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Ja to už hovorím dávno. Parkovať sa má na neutrál so zatiahnutou ručnou brzdou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wifizn Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Ja parkujem uz 4 roky na neutrale a hrkocem... mozno menej , ale asi v tom nebude extra rozdiel... rv.3/2011 54000km retaz menena 14 500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 (editace) Ja to už hovorím dávno. Parkovať sa má na neutrál so zatiahnutou ručnou brzdou. Jak tohle učuníš s namontovaným Constructem/Defendlockem ? Ten je přeci primárně nastavenej na zabezpečení auta proti ukradení tím, že blokuje ZAŘAZENOU ZPÁTEČKU - A V NEUTRÁLU JEDNODUŠE ZAMKNOUT NEJDE... Editováno: 14. leden 2015, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Každý to pochopil tak, že zastaví na neutrále, zatiahne rúčku, zaradí spiatočku a lock. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 U normálního řetězu a motoru je tutově jedno, jestli se parkuje s rychlostí nebo bez. Já parkuju vždy jen s rychlostí. Mám ale opravdový řetěz a ne jeho čínskou napodobeninu. Přes 230 tis. najeto a nechrastí. Vlastně se vůbec nijak neprojevuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAN-roomik Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 (editace) Ja parkujem uz 4 roky na neutrale a hrkocem... mozno menej , ale asi v tom nebude extra rozdiel... rv.3/2011 54000km retaz menena 14 500 Souhlas mam to stejné, původní řetěz, 3/2011, najeto 112 000km, sem tam to rachotí, ale je už znát že řetěz je natažená motor při záběru je trochu hlučnější ale nic hrozného. Přeji hodně kilometrů :-)) Editováno: 14. leden 2015, autor: JAN-roomik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
big Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Zdravim pánové mám dotaz ohledně výměny řetězu.Jak se ktomu dnes stávý servis, mám původní řetěz 1,2tsi yeti 5/2011 sporadicky zarachotí při startu na 1až 2 vteřiny.Bude mi končit čtyřletá záruka tak bych ho chtěl nechat vyměnit.Budou ho měřit a zkoumat rachocení nebo se mění automaticky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Pokud to chceš na záruku budou měřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 přesně tak, nikdo nebude řešit jestli řachtá nebo neřachtá, posuzuje se to podle délky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Ako dlho rachotí? Ak je to krátko, bude sa merať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
big Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Myslel jsem že když je to původní řetěz ta starší verze že ji automaticky opravý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Původní reťaze (iné usporiadanie článkov) sa menili za opravné sady, to by si nemal platiť. Ak máš 05/2011 tak je asi stará. Novšie sa dávali až od 06/2011 a tú už teraz meniť nechcú, najprv merajú stav vysunutia napínáku, ak je v tolerancii, reťaz nemenia. Ťažko povedať, ako sa k tomu teraz postavia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 "První reklamace u vozů s motorem vyrobeným do 18.6.2011. Může dojít k prodloužení rozvodového řetězu. Proveďte měření délky napnutí rozvodového řetězu." Bude se měřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Určite je ešte veľa 1.2 tsi vyrobených pred 06/2011 ktoré majú pôvodnú reťaz. V roku 2011 sa žiadne meranie reťaze nerobilo, kto to reklamoval dostal opravnú sadu, kto nie má smolu budú ho naťahovať, merať a kto vie čo ešte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 akubus - ale ty tvrdíš len svoje domnienky a Pawouk ti číta presné znenie posledného vydaného TPI pre servisy , takže tak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 To nie sú moje domnienky, ale fakty s mojej osobnej skúsenosti, keď mi menili reťaz 05/2011. Importér odsúhlasil opravnú sadu. Dokonca sa ešte nerobila akcia 24W6. Takže som si ešte do roku 2012 užíval pôvodný soft a novú reťaz. Potom ma bohužiaľ oklamali a dali tú podložku na turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Zanechme dohadování, popisuješ tehdejší praxi (mně řetěz tehdy taky nakonec vyměnili bez nějakého měření, jen na základě otravování a uslyšení příslušných pazvuků), dnes je postup jiný, viz můj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 Ale dnes je už rok 2015 a platí príspevok Pawouka č.1366... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOstruszka Vloženo 7. Únor 2015 Sdílet Vloženo 7. Únor 2015 Zdravím všechny, po víceméně přečtení vlákna o rozvodech 1.2 TSI jsem se rozhodl že svoje auto taky "překontroluji". Píše se tady o krytu řetězu a značení písmeny A B C a D, kde bych tohle označení měl hledat, díval jsem se všude kolem krytu ale nic nenacházím. Dále tady popisujete tzv. rachocení řetězu, jak přesně tento zvuk zní, protože mě příjde že v některých pasážích TSI docela rachotí, ovšem jestli je to přesně řetěz..., tak to těžko říct. nahrál jsem na youtube video, můžete tady psát jak zní ten váš, jestli odlišně, nebo víceméně stejně a jestli rachotí zmiňovaný řetěz. Auto mám chvíli, kupoval jsem ojeté v programu Škoda PLUS, jedná se o 1.2 TSI Combi, najeto cca 85 000, r.v. 2010 tuším že 9. měsíc v roce. Doplním že v servisní knížce není zmíněno o měněných rozvodech. Kdyby někdo napsal jestli je tento zvuk v pořádku nebo je něco špatně, na kontrolu jdu až v 9. měsíci (olej, filtry, atd) tak nevím jestli je nenavštívit už rychleji. Předem díky za reakce. tady zmiňované video: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Únor 2015 Sdílet Vloženo 7. Únor 2015 To zařehtání těsně po startu každej servis už dneska označí za normální - ale to cvrlikání při běhu připomíná starej motor z favorita s vytahaným Duplexem. Máš ten řetěz hodně vytaženej, budou ho měřit - a všecko další až podle toho, o kolik se vytáhnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 7. Únor 2015 Sdílet Vloženo 7. Únor 2015 Pokud řetěz nedělali, tak bych lpěl na výměně. Pořádný servis to udělá a pokud bylo auto pravidelně servisované tak je velká šance na kulanci v plné palbě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 7. Únor 2015 Sdílet Vloženo 7. Únor 2015 přesně jak píše Ekkar... jenom jedno si neodpustím. Škoda plus nic neznamená. Je to cca 2 roky co jsem si chtěl koupit Polo - rok max 2 roky starý. Vše přeš Škoda plus. Vždy výborný stav apod. nebouraný. Vždy jsem přijel, vytáhl měřák na barvu, prodejce protáhl obličej a 5 z 6 aut mělo vždy něco přelakovaný, pak mi došla trpělivost a počkal až si koupím nový... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.