Ildmac Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 Jak chceš zesílit něco co už zesílené je ? ta origo sada obsahuje kola a k těm i přislušný řetěz, to že je vadný napínák je zase jiná o tom já nic nevím ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doonio Vloženo 5. Duben 2018 Sdílet Vloženo 5. Duben 2018 No já v tom cítím jen ten marketing, jó kdyby byli levnější...ale oni jsou ještě o 1k dražší :-D To že je to číňán jsem se nikde nedozvěděl, na stránkách píšou "Made in EU". Zatím nejlevnější sadu jsem objevil na skoda-dily za cca 2500,- což mi příjde fér. Jen nevím jeslti to odvézt to autorizáku (mám už po záruce), nebo stačí nějaký neautorizovaný (ale ověřený) servis, abych nedopadl jak @Ildmac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 6. Duben 2018 Sdílet Vloženo 6. Duben 2018 V 24. 2. 2018 na 9:18, Václav Š. napsal: Zatím ne. Nerachtá ani při krátkých trasách. Ale mám ho tam teprve 7 týdnů. Tak už jsem se dočkal zarachtání i s novým napínákem (F), který tam je 3 měsíce. Stalo se to, když auto stálo celý den na slunku. Odpoledne pak zarachotil. Uvidíme dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 10. Duben 2018 Sdílet Vloženo 10. Duben 2018 Hm, tak je to v pytli. Jak vystoupaly teploty, tak už mám zase rachot s každým startem. Je to asi tím, jak teplem zřídl olej. Ale domníval jsem se, že nový typ napínáku to nějak vyřešil. Tak bohužel :-( Vy, co máte napínák F, rachtá vám to taky, když se venku oteplilo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 10. Duben 2018 Sdílet Vloženo 10. Duben 2018 To je nějaký divný. Myslíš studené starty?? V tom případě rozdíl v teplotě (a tím pádem viskozitě) až takový vliv mít nebude, protože v teplém motoru je olej mnohem řidší (tekutější). Když staruješ teplý motor, po krátké odstávce, po 5 - 10 minutách, tak to rachtá taky?? Pokud ne, tak bych měl podezření na špatnou funkci zpětného ventilu v olejovém filtru, z mazacích kanálů vyteče olej a než se po startu zase naplní olejem, tak to rachtá. Zkus jiný filtr, u nového jde těsnost ověřit tak, že když foukneš do díry se závitem, tak by neměl jít profouknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 11. Duben 2018 Sdílet Vloženo 11. Duben 2018 Rachtá to u studených i teplých startů. U teplých možná trochu míň. Hlavně to fakt přišlo ze dne na den spolu s oteplením. Bohužel to, co radíš, nemohu vyzkoušet, páč nejsem automechanik. Asi to za čas zase odvezu na reklamaci, auto je furt v záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 11. Duben 2018 Sdílet Vloženo 11. Duben 2018 To rachtání myslíš že to zaklepe a nebo zvuk podobný řechtačkám ? Mě to někdy klepne třeba 1 - 2 s a někdy zařechtá. To klepání jen u studeného startu, zařechtání i u tepleho. Mám podezření že to klepání dělaj ventily ale taky to muže být něco kolem rozvodu pač jsem je nechal měnit při 75 000 (ted 89 000) a předtím to nedělalo. Kdo ti měnil napínák? zajed za ním at ti ho vymění za jiný třeba třídu nižší je to otázka chvilky, škodovka prej když měří řetez musí sundat napínák tak mi to řekli. At víme čím to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Duben 2018 Sdílet Vloženo 11. Duben 2018 Hm, tohle už nikdo z koncernu nikdy nevyřeší, musíte se s tím smířit. Rachocení rozvodů po startu je prostě vlastnost těchto motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 11. Duben 2018 Sdílet Vloženo 11. Duben 2018 (editace) To nejsou jen rozvody to je vše ventily, ta kravina od turba, spojky, převodovky ... celý koncern na čiču kdyby ty auta nebyla oproti konkureci tak hezká tak bych neuvažoval o dalším Editováno: 11. Duben 2018, autor: Ildmac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 6. Květen 2018 Sdílet Vloženo 6. Květen 2018 V 16. 2. 2018 na 13:08, DušanV napsal: Takže jak jsem psal v mém minulém příspěvku ze dne 3.2.2018, tak jsem koupil napínák poslední řady F a ihned namontoval do auta i bez té avizované výměny oleje. Olej jsem neměnil (zatím na nynější náplň oleje ujeto cca 9000 km), abych neovlivnil výsledek (vždy po výměně oleje to na pár stovek kilometrů utichlo a neřinčelo skoro nic). Nyní po x,y........ startech musím konstatovat že se to rapidně zlepšilo a zařechtání po startu skoro zmizelo. Tedy všiml jsem si, že místo řechtání řetězu po startu, vyletí otáčky dosti vysoko tak na cca 1 vteřinu ( to dříve nebývalo), ale ten protivný zvuk řinčení řetězu zmizel. No uvidíme po výměně oleje, plánuji ji po cca 12 000, tedy asi v dubnu , no a pak sem dám další zkušenosti. Takže jak jsem slíbil, tak dodávám poslední zkušenosti s řachtáním rozvodů po výměně oleje a předchozí výměně napínáku. Stále se občas u teplého i studeného motoru ozve po startu ono po 1-2 vteřiny charakteristické a známé zařachtání ( i když v podstatě docela menší frekvenci výskytu než dříve) , a tímto dále to nebudu již řešit a pokud se to nebude nijak rapidně zhoršovat, tak nic již měnit nebudu. Uvažuji o kompletní preventivní výměně rozvodů až po cca 10 letech provozu, nebo při nájezdu cca 120 000 km, podle toho co nastane dříve. Nyní mám najeto asi 46 000 km a auto mám v červenci 4 roky, takže zatím je čas. Holt jak někde výše to řekl Pawouk, lepší to už od Škodovky nebude, takže co? Výměna tedy zatím nebude, pokud se nebudou ozývat nějaké nové a hlasité zvuky z motoru !!! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 16. Květen 2018 Sdílet Vloženo 16. Květen 2018 (editace) Cili byl jsem na mereni retezu, mam 72 a strop je 74, skoda podle jejich slov uz jak nameri 70 doporucuje menit ... cili prolezl jsem net, koukal na sady a budu ji zase menit, po 15 000 km od prvni vymeny problem byl v tom ze moje sada neobsahovala dolni ozubene kolo a retez nebyl modifikovan ... ovsem co je divne, ze od te doby co mi ho skoda promerila je motor hlucnejsi, klapani vic kovove nez cvrlikave ... Dotaz, mate nekdo poznaceno jakou sadu vam davali? Skoda mi rekla ze oni nedavaj sadu ale skladaj to ... takze pokud jsem si nasel sadu kde dily konci prevazne na F - napr. napinak, mohlo by to u hezky klapat a ne cvakat sada vag 03F198158B Editováno: 16. Květen 2018, autor: Ildmac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 20. Květen 2018 Sdílet Vloženo 20. Květen 2018 (editace) Mám nejnovějši sadu rozvodů i s napínákem a chrastí při startu jízdu před tím když neohřeju olej delší jízdou.. Po delší jizdě mi nikdy nezachrastil zatím.. Mají najeto cca. 45 000 km od výměny... Motor má 125 000 km... Editováno: 20. Květen 2018, autor: lukino200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 21. Květen 2018 Sdílet Vloženo 21. Květen 2018 Tak pokud ti to zachrast při startování je to ok a pokud to neslyšíš za jízdy tak je to taky ok, ale zajímalo by mě jakou sadu ti dali popřípadě vypís Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 24. Květen 2018 Sdílet Vloženo 24. Květen 2018 V 20. 5. 2018 na 23:38, lukino200 napsal: Mám nejnovějši sadu rozvodů i s napínákem a chrastí při startu jízdu před tím když neohřeju olej delší jízdou.. Po delší jizdě mi nikdy nezachrastil zatím.. Mají najeto cca. 45 000 km od výměny... Motor má 125 000 km... Ano, toto mohu potvrdit. Nejdřív jsem myslel, že je to tím, jak se venku udělalo teplo, ale tím to být nemohlo, protože teď už to zase nechrastí. Zachrastí však po krátké jízdě a opětovném startování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mizu1603 Vloženo 6. Červen 2018 Sdílet Vloženo 6. Červen 2018 Zdravím mám možnost koupit fabii 1.2 tsi 63Kw kod motoru CBZA rok výroby 12/2012 myslte že rozvody v tomto roce už budou po všech modifikacích a změnách v pořádku a nenastane známé rachtání po startu. Děkuji za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 6. Červen 2018 Sdílet Vloženo 6. Červen 2018 Noooo nevěřil bych tomu, škodovka montovala ty na prd motory aj dal .... zajedte do servisu, at to prohlednou nic vic se neda dělat, kolik to má km?? to je duležite že pokud třeba 80 což určitě jo tak nechat vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2018 Sdílet Vloženo 6. Červen 2018 před 10 hodinami, mizu1603 napsal: Zdravím mám možnost koupit fabii 1.2 tsi 63Kw kod motoru CBZA rok výroby 12/2012 myslte že rozvody v tomto roce už budou po všech modifikacích a změnách v pořádku a nenastane známé rachtání po startu. Děkuji za odpověd To ti bohužel nikdo nezaručí. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/motory-tsi-dale-nici-problematicke-rozvody-na-jake-modely-skody-ci-vw-si-dat-pozor/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 6. Červen 2018 Sdílet Vloženo 6. Červen 2018 Přesně tak a jelikož se další úpravy dělaly i u Rapidu v letech, kdy ten motor dobíhal, nespoléhal bych na to, že budeš mít nějakou "definitivní" sadu. Výměna rozvodů na 1.2 TSI ale není taková hrůza, předpokládám, že auto chceš nějakou dobu mít, takže u ježděnky bych je hned po koupi vyměnil i s olejem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mizu1603 Vloženo 6. Červen 2018 Sdílet Vloženo 6. Červen 2018 Najeto má 100000km je to kupované v čr servisní knižka k tomu auto si chci nechat dlouho je to druhe auto pro manželku já vlastním rapida s motorem CBZB najeto 40000km už čtyři roky a rozvody ani jednou nechrastili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 6. Červen 2018 Sdílet Vloženo 6. Červen 2018 Koukni k meho vlakna a uvidis kolik stoji poradna vymena rozvodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 6. Červen 2018 Sdílet Vloženo 6. Červen 2018 před 10 hodinami, mizu1603 napsal: Zdravím mám možnost koupit fabii 1.2 tsi 63Kw kod motoru CBZA rok výroby 12/2012 myslte že rozvody v tomto roce už budou po všech modifikacích a změnách v pořádku a nenastane známé rachtání po startu. Děkuji za odpověd Myslím si to, co ty. Motory se 4 písmeny v kódovém označení už mají širší řetězy i rozvodová kola (kromě jiného), takže vydrží. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2018 Sdílet Vloženo 6. Červen 2018 Citovat Motory se 4 písmeny v kódovém označení už mají širší řetězy i rozvodová kola (kromě jiného), takže vydrží. Na to jsi přišel jak? Je to nesmysl, kterým jenom pleteš lidi - od začátku výroby mají motory EA111 1.2 TSI kódové označení CBZA (63 kW) a CBZB (77 kW). Toto kódové označení nemá vůbec žádnou souvislost s použitým řetězem v rozvodech. Hlučné rozvody mají i poslední vyrobené kusy těchto motorů po všech možných provedených úpravách, prostě tohle už nikdy nikdo nevyřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 6. Červen 2018 Sdílet Vloženo 6. Červen 2018 Já se omlouvám, že jsem pletl lidi nesprávným komentářem označení motorů. Neomlouvám se za tvrzení, že od června 2011 používají tyhle 1,2 TSI motory širší řetěz a kola, které mají podstatně větší životnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sumar Vloženo 6. Červen 2018 Sdílet Vloženo 6. Červen 2018 Mám fabku 1.2 63 rok výroby 2013, a řetěz vydržel 160tkm, ale už rachtal fest. Výměna v AS 8500, tak to není zas tak hrozné cenové a dá se s tím při nákupu počítat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroslavii Vloženo 7. Červen 2018 Sdílet Vloženo 7. Červen 2018 (editace) Zdravim vsechny. Chci se zeptat, kdyz vymenim retezovy rozvody, musi se to napojit na diagnostiku, aby se udelal nejaky reset nebo se to nemusi? Staci jen mit aretacni sadu a ta to drzi v puvodnim stavu..? Editováno: 7. Červen 2018, autor: jaroslavii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.