Publikováno Únor 16, 201312 r Zdravim vsechny,prosim o radu.Dnes pri startovani se mi rozsvitila oranzova kontrolka motoru,a konec.Mam najeto cca 63000 km.Pred 4 mesici auto bylo na svolavaci akci ohledne turba.Ted je nepojizdne.Podle predbeznyho infa by mohli byt ohle ventily na hlave.Prosim vsechny o radu co s tim.Mockrat diky David
Únor 16, 201312 r Pokud máš auto ještě v záruce, volej v pondělí do autorizovaného servisu, domluv si odtah, který by tě neměl nic stát a samozřejmě náhradní vozidlo po dobu opravy také v rámci záruky. Pokud auto v záruce není tak buďto opět servis něbo nějaký opravdu dobrý soukromý automechanik, jelikož sám to asi nespravíš
Únor 16, 201312 r Autor Auto je 2 mesice po zaruce.Do servisu jsem volal,a je moznost,ze by se k tomu vyrobce mohl postavit celem..Sam bych to ale rozhodne neopravoval.
Únor 16, 201312 r Zkus to, třeba ti nakonec Škoda poskytne tzv. kulanci a budeš platit např. polovinu...záleží co zjistí, v čem je příčina
Únor 16, 201312 r To ti řákal kdo že by mohly být ohlé ventily? Motor se točí? Trochu to více popiš jak se to stalo.
Únor 16, 201312 r Různě se psalo, že koncern, potažmo škodovka, má údajně nějakou "zvýhodněnou" kulanci na motory TSI, co mají problémy s rozvody. Předpokládám, že ti to skočilo? To bys tady byl asi první...protože se výrobce kasal, že mají opatření, proti přeskočení řetězu. Určitě pak napiš, v čem byl problém. Motorem bych už pro jistotu raději netočil. Určitě pomůže napojit to na diagnostiku a přečíst závady.
Únor 17, 201312 r Auto je 2 mesice po zaruce.Do servisu jsem volal,a je moznost,ze by se k tomu vyrobce mohl postavit celem..Sam bych to ale rozhodne neopravoval. Ahoj. Kamarád mí O II 1.2 TSI 77kW a měsíc po záruce mu skočil řetěz,takže motor KO ,najeto necelých 60000.V servisu mu řekli,že Škodovka mu vymění motor grátis + odtah auta do servisu. Tak doufám,že ti to dopadne dobře.Držím palce.
Únor 17, 201312 r Autor Zdravim vsechny,v pondeli to zkusim odtahnout do Skodovky a uvidim..Vypada to ce motor je na kasi.Prvni natoceni slo jakoby na tri valce,pak to zhaslo a potom uz se ani netocil motor...Jen starter mel tendenci to nastartovat,ale motor se ani nepohnul..
Únor 17, 201312 r Autor Ohledne ventilu,to mi rikal primo mechanik ve Skodovce,kdyz jsem tam volal.Udajne tomu dost veci nasvedcuje.Jako dost hlucne starty po ranu,kovovy zvuk od motoru,a tendence chytat na tri valce na poslednim startu.Nehlede kdyz jsem s ni jel naposledy cca 20 km. tak mi asi tak 2 mela tendenci chcipnout.Dojel jsem domu,ze to vezmu na servis,a uz jsem to nenatocil.Spis uz se neotocil ani motor..
Únor 17, 201312 r Ohledne ventilu,to mi rikal primo mechanik ve Skodovce,kdyz jsem tam volal.Udajne tomu dost veci nasvedcuje.Jako dost hlucne starty po ranu,kovovy zvuk od motoru,a tendence chytat na tri valce na poslednim startu.Nehlede kdyz jsem s ni jel naposledy cca 20 km. tak mi asi tak 2 mela tendenci chcipnout.Dojel jsem domu,ze to vezmu na servis,a uz jsem to nenatocil.Spis uz se neotocil ani motor.. Menil si dakedy rozvody? Aky je rok/mesiac vyroby auta?
Únor 17, 201312 r Lesku87, mohl bys vyfotit, či se alespoň podívat na číslo krytu rozvodů (viz fotografie)? Na ní je vidět číslo 03F 109 210 D - je to kryt rozvodů, údajně s nálitkem proti přeskočení řetězu (existuje minimálně ještě 03F 109 210 C, kde by měl být také). Psalo se o tom i zde: http://forum.skodahome.cz/topic/111700-zvolavacka-12-tsi/page__view__findpost__p__1611884 A nezodpověděl jsi otázku kolegy wifizn, zda-li máš již rozvody měněné...
Únor 17, 201312 r Autor Rozvody tam jsou puvodni,menene jeste nejsou. Cislo je 03F109210B Upraveno Únor 17, 201312 r od Lesek87
Únor 17, 201312 r Tak to asi ještě nemá nálitek proti přeskočení, ne? Pokud ne tak to by mu jistě měla škoda uznat a opravu odělat na její náklady. Je to jejich bordel. Upraveno Únor 17, 201312 r od Escrito
Únor 17, 201312 r Tak to je podle toho TPI z VW fora průšvih - vypadá to tak, že tento kryt není optimalizován proti přeskočení (nemá údajně ten nálitek proti přeskočení). Podívej se na fotky od voodoo zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=231&t=208781&start=165
Únor 17, 201312 r Tak s písmenem B je teda bez nálitků? Já mám taky s B r.v. 10měsíc 2010 Najeto 31000km a zatim vpohodě původní rozvody.
Únor 17, 201312 r Já mám rozvody poprvý měněny vloni v létě.Mě se při studeným startu občas ozvaly pak jak to bylo ohřátý tak byl klid.Rok výroby je 9 měsíc 2010.Akorát teď v zimě s tím nejezdím. Mám najeto necelých 24000 km.Ani nevím co mám za písmeno zítra se podívám. Upraveno Únor 17, 201312 r od Mišule
Únor 17, 201312 r Já to mám vyrobeno 05/2010, kryt s indexem D (je na té fotografii). Ale počítám, že ten tam není z výroby. Mám podezření, že byl vyměněn při výměně rozvodů v 04/2012 i když se k tomu servis nepřiznal. Bohužel jsem si před tou výměnou rozvodů nevšimnul, jaký kryt tam mám...
Únor 17, 201312 r Tak mi to nedalo zkusil jsem to vyfotit co mám vlastně zakryt.Číslo mám: 03F 109 210B.Je stejný co má Voltys.Takže jestli tomu dobře rozumím znamená to že to je bez toho nálitku. Upraveno Únor 17, 201312 r od Mišule
Únor 17, 201312 r Podle toho příspěvku na VW foru to také tak chápu. Logicky odvozeno - píše se tam, že se má zkontrolovat, zda je na skříni rozvodů (krytu) ochrana proti přeskočení a zjistí li se, že není, tak se má namontovat ta skříň (kryt), která ten nálitek již má a to je ta s indexem C. Z toho usuzuji, že s indexem B to nemůže mít. Protože předcházela céčku.
Únor 17, 201312 r Autor Nechci byt poslem spatnych zprav pro vsechny co maji cislo 03F 109 210B,ale mam to same r.v.10/2010.Najeto 63000,a pri rannim startu K.O.,Zitra necham odvezt do servisu,a dam vsem vedet co to bylo a jak se k tomu Skoda postavila..Doufam ze to bude kladne vyreseno..
Únor 17, 201312 r a jéje už to opravdu začíná, pandořina skříňka se po letech začíná otvírat.................
Únor 17, 201312 r Koncern machroval, jak vylepšil kulance u motorů TSI, kvůli rozvodům. Tak ti držím palce, ať to pro tebe dopadne co nejlépe.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.