Březen 14, 201510 r Nezavisly servis tezko bude mit propojeni se skodou, presto dle blokove vyjimky auta servisovat mohou vcetne aut v zaruce. Ano vim jak funguje praxe. Znamej jezdil i s novym do nezavisleho, odesel mu motorek na xenonu a i kdyz ho z prvu odpalkovali tak se nenechal zasypal paragrafama a nakonec mu to vymenili.
Březen 14, 201510 r Kdepak, to je omyl. Oni musí postupovat podle pokynů výrobce, tzn. musí brát informace (dílenské příručky, postupy, atd.) z jejich placeného systému. Například u koncernu VW je to ErWin. Ostaní výrobci mají svoje obdobné. Jak by jinak bylo zaručeno, že je vůz servisován podle nařízení výrobce? To bys mohl servisovat vedle u souseda v garáži, on by ti dal razítko a bylo by to OK. Jenže takhle to nefunguje.
Březen 14, 201510 r Ano mas pravdu. Oni ovsem zaznamenavaji servis urciteho auta do skoda systemu? Treba elektronicke servisky Ten nezavisly servis co k tem priruckam placenym bude mit pristup?
Březen 14, 201510 r Ale stejně pokud je auto takto mladé, tak málo najeto je to od výrobce ten motor by měl vydržet úplně jiné km... ale to samozřejmě zde nevyřešíme.. no budu hledat nějaké fachmany přes motory jestli by to dokázali za normální peníze dát do kupy pokud ne tak hurá na náhradní díly.. hnus..
Březen 14, 201510 r Ano mas pravdu. Oni ovsem zaznamenavaji servis urciteho auta do skoda systemu? Treba elektronicke servisky Ten nezavisly servis co k tem priruckam placenym bude mit pristup? Bude muset mít, jinak ti tu servisní prohlídku nikdy nikdo neuzná. Ale stojí to peníze, tak proto těch nezávislých servisů moc není.
Březen 14, 201510 r Zjistim jak to je. Mam znameho treba v auto kelly coz je taky nezavisly servis, jak to je.
Březen 14, 201510 r Já jezdím se služební TSI do neautorizovaného relativně velkého servisu, který se škodovkou nijak nespolupracuje, takže to už skončilo i tak, že s autem po provedení mechanické práce museli jet do autorizáku na napojení na originální diagnostiku a provedení určitých úkonů, které oni prostě nejsou schopni provést, bez patřičných informací a přístupu k datům. A ty ti nikdo zdarma nedá. Tamtéž při poslední výměně rozvodů je vyměnily za stejné, protože nevědí, že je nějaké TPI, které určuje, co a jak se má vyměnit (rozvodové kolo na klice).
Březen 14, 201510 r Ještě bych měl chlapci jeden dotaz.. myslíte si, že se motor potkal již během toho když nám to zaškubalo a chcíplo? Pokud ano, měl by to autoservis poznat ihned? Já když s nimi v pátek ráno mluvil, ptal jsem se na to jestli když se udělají rozvody bude to ok? jestli se to náhodou nepotkalo, říkal že to prohlíželi, a nic neviděli a mělo by to být ok.. no a za 3 hodiny volali že je to v hajzlu... že se to potkalo.. jen špekuluji jestli to není chyba servisu.. nejsem typ člověka, který by to dokázal důrazně řešit, ale trochu mě to vrtá hlavou, pokud jsem odborník tak to snad musím vidět? PLETU SE? Díky
Březen 14, 201510 r Možná mě někdo doplní/opraví. Tento motor má problém v prodlužování řetězu. Takže, jestli to skočilo za jízdy, řetěz musel být hodně dlouhý, aby se kolečka protočila. Divné. Nicméně na rozvodech jsou rysky, které musí ladit. Kouknu a vidím.......
Březen 15, 201510 r pravda je, že nejezdit s motorem Tsi do autorizaku je hazard ... klidne si vzit svuj olej, vymena oleje, s razitkem a vsim, co k tomu patri stoji par stovek... mozna zkus sehnat motor z nejake bouracky, prodavat auto na ND se ti moc nevyplati, protečeš na tom strašný peníze... celý to slavný Tsi je pruser jak mraky.. představa, že mi to takhle skočí na dovolené v chorvatsku je přímo děsná... mohl by jsi sem hodit potom nejake fotky?? určitě by nas to všechny zajímalo.. každopádně zkus ještě napsat do škodovky... třeba...
Březen 15, 201510 r Nicméně na rozvodech jsou rysky, které musí ladit. Kouknu a vidím....... tu by hladal rysky zbytočne ...
Březen 15, 201510 r (Příspěvek z fóra Rapid) Pro toho, koho zajímá vývoj problému v Německu, tak TV Vox uvedla tuto neděli v pořadu Automobil další příspěvek (předtím 21.12.2014) věnovaný problémům srozvod. řetězem u koncernových motorů 1,2 a 1,4 TSI s tím, že vlna rozhořčení stále neutichá.Na příkladu majitelky vozu Yeti s tímto motorem 1,2 TSI zdůrazněny zejména problémy majitelů po garanci. Zde došlo k destrukci motoru po přeskočení rozvodů při 40tkm a oprava byla řešena novým polomotorem v ceně cca 4.000,- EUR. Mj. uváděno, že výrobce už zdražil tyto polomotory o dalších 200,- EUR a pro údajně velkou potřebu se dodací lhůty stále prodlužují , nyní na cca 4 týdny. Doloženy záznamy, že Škoda odmítla žádost o kulanci a částku uhradila až po intervenci TV.V pořadu vystupoval i prof. Dust z Univerzity Wuppertal, který naznačil, že:- zvolený typ řetězu je sice konstrukčně mimořádně tichý, ale současně velmi náchylný na opotřebení nečistotami v oleji. Podle něho by byl vhodnější klasický válečkový řetěz, který je sice o něco hlučnější, ale z hlediska životnosti bezproblémový- navíc z hlediska jeho dimenzování je použitý řetěz spíše jen na hranici únosnosti, protože na silnější není ani v motoru místoOpět zdůrazněno, že dle vyjádření koncernu o tom, že by motory vyrobené v r. 2013 již měly být bez poruch není pravda, jak dokazují fóra v Německu. Dále zase citován mimo kameru jiný pracovník značkového servisu s tím, že v průměru dělají týdně jeden a půl motoru s touto závadou.Také uvedeno, že oficiálně uváděné vysvětlení o tom, že chrastění rozvodů po startu je neškodnou vlastností tohoto rozvodu je zcela zcestné, protože kdyby bylo vše v pořádku, právě rozvody s tímto typem řetězu by měly být tiché i po startu a jejich rachot souvisí s již postupujícím vytaháním...Kdo vládne němčinou, může si tento celý příspěvek najít v na internetu (části II. pořadu Automobil z 15.3 t.r.) v archivu uvedené TV.
Březen 16, 201510 r to je zase nejaký blbý kec , celé motory ak sa menili 2-3 tak je to veľa , rozvodov sa robilo kopec ,tie nové kde sa mení aj koleso na kluke podľa mňa budú ok , jazdia aj Rapidky čo majú dva roky a nič ...
Březen 16, 201510 r tO JSEM TŘEBA JÁ, přes 2 roky 40tis a nic. ťuk, ťuk. Přesto ŠA atd. nevěřím už ani jméno. Upraveno Březen 16, 201510 r od Petrrr
Březen 16, 201510 r Což je divné, páč jsou ty motory až na soft úplně totožné. Max. každý co se Rapida týče má jinou převodovku.
Březen 16, 201510 r ty mas ale verzi 77kW.. povetsina problemu se tyka verzi 63kW Protože jich je u nás víc. Jinak je to úplně stejné.
Březen 16, 201510 r mechanicky rovnaké motory , akurát tu jeden CBZB 77Kw vo Fábii mám , 2010tka ...výmena rozvodu aj s koliečkom Upraveno Březen 16, 201510 r od suri.
Březen 16, 201510 r Já mám 34 tis.a za tu dobu mi to zarachtalo dvakrát.Je pravda,že ten problém bude asi trochu přifouklej,určitě se nepodělá každý,stejně jako kdysi HTP.To jak se k tomu staví Škodovka potažmo koncern je věc další.
Březen 16, 201510 r Za dva a pol roka najazdených 106tkm 77kw 1,2TSI pri servisnej prehliadke pri 90tkm meraná reťaz a zatiaľ v norme ale povedali, že pri ďalšej servisnej prehliadke pri 120tkm hu asi vymenia pre istotu, pretože občas to zavrčí nie je to zatiaľ pravidlom. Do minulej servisnej prehliadky auto išlo super na to aký to je motor a po nej to ide ako zdochlina vzhľadom na to ako to išlo. Ale našťastie žiadne problémy nie sú, občas si síce motor cukne ale to len občas. Jedine čo je také divné tak to je keď sa dochádza na križovatku alebo na kruháč tak pri zaradenej rýchlosti to okolo 1000ot to trhá nič strašne.
Březen 26, 201510 r Dopručim kouknout do servisky strana 164. nic nepišou že pada zaruka a pišou jen o odbornych znalost teoretiky stači sehnat někoho kdo da štempl že byl vyměne olej odborně . akorat upozorněni nesmite přidavat žadne přisady -nebezpeči poškozeni motoru! Škody zpusobene temito prostředy jsou vyloučene ze zaruky. nic otom že pada zaruka. Tak že by měl stačit při hloupych kecech rozbor oleje ten by měl určit i staři a pokut tam neni přisada seš vysmatej. Naděje umíra posledni. Mě tady taky trochu postrašili ale nakonec dopadlo v poho ale měl sem vše od servisu ikdyž sem vozil svuj olej a filtr cena vyměny pak 350kč Přeji až to dopadne dobře. Nepřeji to nikomu a sam to už nechci zažit tel ze servisu mate motor na sračku je fak coool. Upraveno Březen 26, 201510 r od Jan tsi
Březen 27, 201510 r Na auto jsou dva roky záruky. A to nepíšu o tom, že se dá zaplatit prodloužená záruka. Co se stane v té době, to Vám značkový opraví bezplatně. Co se stane po záruce, to se platí. To je základní pravidlo. Nikde není napsáno, že po skončení záruky má majitel na něco nárok. Je jen věcí automobilky, že něco po skončení záruky proplatí. A to pouze za splnění určitých podmínek. Pokud nejsou dodrženy, tak bohužel...Nikdy by mně nenapadlo jet k někomu do garáže s novým autem minimálně osm let. Znám případ s hlučným rozvodem na 1.2 TSI. Najeto 37000km,stáří 4 roky. Řetěz rachotil i při volnoběhu. Né jenom při startu. Kdyby dojel na tu jednu výměnu oleje do značkového, nešetřil 300Kč, dostal by vše zadara. Bohužel to stálo přibližně 10000Kč.Výměna kompletních rozvodů, řetěz, horní kolo, přelisování spodního na klice,gufero, olej, filtr. Flash ř.j.
Březen 28, 201510 r Proto.i když se živím servisem,jezdím na předepsané výměny do autorizáku.Mám prodloužený interval a po deseti si vyměním olej sám, používám origo filtry a až nastane čas, zajedu si pro razítko.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.