Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Pridám postreh: kolega má TSI 77kw, kúpená v marci 2011, v Škoda servise podla VIN čísla povedali pred cca 2 mesiacmi, ze na jeho auto sa nevzťahuje servisná akcia - výmena reťaze, že už má tú novú... Tento mesiac mal najazdené cca 59500km a jedno ráno naštartoval a po nejakych 15 km jazdy sa mu rozsvietila kontrolka diagnostiky motora a spotrebu mal podľa PP asi o 1 liter vyššiu. Myslel že má skočené rozvody. Tak sa pýtal v Škoda servise, koľko by stála oprava /evidentne sa  mu nestretli piest-ventil/ čiže iba reťaz s príslušenstvom a olej  - cca 450 eur. Auto už nemá v záruke, tak skúsil známeho automechanika  - výmena rozvodov cca 250eur. Mechanik povedal, že reťaz bola oproti novej dlhšia asi o 1 cm, bola tenšia /nová že je o poznanie mohutnejšia/, šponovák robil čo sa dalo ale zašponovať to už nevedel, preto došlo asi k posunu predstihu a pravdepodobne nic nepreskočilo... Mňa osobne serie prístup ŠKODA auto, keď podľa VIN čísla ho uistili, že on má už rozvody čo vydržia... Moje TSI 77kw je z marca 2012, najazdené 35000km  tak čakám čím ma ŠKODA auto prekvapí... alebo žeby predsa už rozvody čo vydržia aspoň do 100tkm??? Dúfam, že áno, veď tieto CBZB s reťazou sa stále robia a dávajú do Fábií a Rapidov...   :kol-14:

Vloženo

myslim že to nemusi byť až take katastrofalne...naozaj poznam viac ludi čo maju tento motor nabehane okolo 100 000 km a stale jazdia...dokonca niektory aj s povodnou reťazou..niektory s vymenenou  po prvych 15 a odvtedy pokoj...

Vloženo

také si myslím, že se někdy už z toho dělá příliš....kolik je lidí, kterým to opravdu skočilo? já neznám nikoho. A pokud jo, tak je to určitě mizivý počet ku celkovému počtu prodaných těchto motorů....

Vloženo

Chlapy řekněme si to na rovinu.Nebýt tohoto  fora,tak mnozí ani neví,že nějaký problém existuje.Pak každý naslouchá a zkouší,jestli se to neprojevuje i u něho a hledáme a hledáme.Lidí kteří mají opravdu problém je opravdu minimum.Ostatní o problému neví a jezdí a jezdí a nestresujou se.Já  sice tsi nemám,ale nebál bych se koupě.Dneska je snad záruka a jestli není,tak koupím v případě opravdu velkého problému motor z vrakáče a frčím dál.Své auto mám rád,je to můj koníček,ale otrokem auta být nechci.

Vloženo

Nikdo nic hledat nemusí a ani naslouchat - ten zvuk je naprosto nepřeslechnutelný (pokud dotyčný není hluchý). ;) A poněkud si protiřečíš - nechceš být otrokem auta? V pořádku, pak tedy vyžaduji spolehlivost a ne abych musel řešit shánění jiného motoru a jeho výměnu. To už mi jako běžná údržba nepřijde.

Vloženo

dusan.k: Jedna ukázka běžného startu motoru, při okolní teplotě +12,5°C, kdy se to uklidní ještě velmi rychle, v zimně to bez problému rachotí cca 5-8 sekund... To ti přijde zcela normální? Netvrdím že je ten motor špatný, co se týče výkonu i spotřeby jsem s ním nad míru spokojený, doma jej máme ve 2 autech, takže že bych proti němu měl nějaký problém se říct nedá, ale jakou důvěru to v tobě budí, když ti toto dělá při každém startu?

 

 

Vloženo

Pawouku máš pravdu.Výměna motoru je až poslední varianta,ale i tato existuje.A v dnešní době vyžadovat spolehlivost od čehokoliv je nadlidský výkon.Jistota není u ničeho co koupíme.Je ale plno lidí,co auto používají k přepravě z bodu A do B a věř mi,že ti takové problémy neřeší a jezdí,dokud se neobjevý opravdu velký problém. A těch zatím moc není.

Glavi videjko ve mě důvěru nevzbuzuje,ale možná se opravdu jedná o jev tohoto motoru,auto jak píšeš jezdí,jestli v tom je problém,zajdi si do servisu,možná to do kupy dají,možná ne,ale život jde dál.

Vloženo (editace)

V servise mi bylo řečeno, že s tím nic dělat nemohou  :kol-32: .. Takže jestli to skočí, tak pak se pokusí mi s tím pomoci, ale do té doby mají svázané ruce. Navíc je to opravdu jeden z prvních 1.2 TSI (r.v. 2010, MR 2011), kde ještě žádné vetší opatření prostě nejsou, kromě výměnu řetězu v cca 30 tis. km)

 

Je pravda, že jsem na to teď rezignoval a jezdím jak potřebuji, bez ohledu na rachocení.. Holt když se tomu něco stane, tak pak to začnu řešit víc, teď mám tolik starostí, že motor v autě je relativně to poslední... 

Editováno: , autor: Galvi
Vloženo (editace)

To je fakt ujištění jako prase od servisu. Ještě se dá napsat do MB, ať tam někoho pošlou od nich. Jak je starý ten motor?

Editováno: , autor: Pandora
Vloženo

TY VOLE, V PRVÉ CHVÍLI JSEM MYSLEL, ŽE STARTUJE DIESEL. Hustý.

Heh, to celkem nic není, toto mám skoro denně několikrát. A řekl bych, že ten zvuk je ještě intenzivnější. A výměna rozvodů byla k ničemu.

Vloženo (editace)

tak já mít 22tis a u mě to zařechtalo při startu jen jednou a to tak na 1s. Paradoxně když jsem si vyzvedával auto ze servisu (reklamovalo se něco jiného), od té doby nikdy nic. Abych odpověděl mezi tím i na Pandorův dotaz MR 2013, r.v. leden 2013.

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo (editace)

dusan.k: Jedna ukázka běžného startu motoru, při okolní teplotě +12,5°C, kdy se to uklidní ještě velmi rychle, v zimně to bez problému rachotí cca 5-8 sekund... To ti přijde zcela normální? Netvrdím že je ten motor špatný, co se týče výkonu i spotřeby jsem s ním nad míru spokojený, doma jej máme ve 2 autech, takže že bych proti němu měl nějaký problém se říct nedá, ale jakou důvěru to v tobě budí, když ti toto dělá při každém startu?

 

 

 

Přesně takto mě to šrotovalo,než jsem vyměnil olej a to jsem reklamoval ve dvou servisech,ale podle nich je vše prostě v pořádku.

Editováno: , autor: Pawouk
Upravena citace.
Vloženo

Chlapy řekněme si to na rovinu.Nebýt tohoto  fora,tak mnozí ani neví,že nějaký problém existuje.Pak každý naslouchá a zkouší,jestli se to neprojevuje i u něho a hledáme a hledáme.Lidí kteří mají opravdu problém je opravdu minimum.Ostatní o problému neví a jezdí a jezdí a nestresujou se.Já  sice tsi nemám,ale nebál bych se koupě.Dneska je snad záruka a jestli není,tak koupím v případě opravdu velkého problému motor z vrakáče a frčím dál.Své auto mám rád,je to můj koníček,ale otrokem auta být nechci.

A proto jsi si ho raději nekoupil........a klidně jsi podle svých slov mohl. Proč jsi teda vzal 1,4? Proto že jede líp než TSI, to asi nebylo...

Vloženo

Taky mně občas řetěz zarachotí, ale podle zvuku - nejde v tomto případě spíše o hydoštefty-hydroštely? Na jejich chování (zarachocení) má přímý vliv olej (viskozita) a delší doba stání motoru, tj. olej z nich může odtéci.

Vloženo

Podobně to zakloktá i mně s řemenem, když mám auto delší dobu odstavený - než se natlakuje celej rozvod a hydroštely se "natáhnou" na potřebnou dýlku. Rozvodovej řetěz rachtá jinak - to je ječivej zvuk článků drhnoucích o kryt nad rozvodovýma kolama...

Vloženo

Milý Voice.1.4 jsem koupil proto,že už mám čtvrté auto na LPG.Fábia bude páté.Boužel je to jeden z posledních motorů u Škodovky,který je vhodný pro přestavbu LPG.Je to samozřejmě zastaralý motor a 1.2 tsi se výkonem s 1.4mpi nedá srovnat,ale boužel přestavby tsi motorů na LPG ještě nejsou moc rozšířené a průkopníkem tsi s LPG být nechcu,tak proto byla má volba mpi.Počkám do srpna,to bude mít auto rok,jestli se neobjeví žádné problémy,tak hurá do LPG.Jestli máš ale ještě nějaké otázky jsem ti k dispozici.Ja jen napsal můj názor na problematiku motorů tsi.Možná se mýlím,ale je vás tu dost co už máte něco najeto a opravdu motor v prdeli tu měli snad 2 lidi.Teda aspon myslím.Až zas to tu tak nesleduji.Přeji všem majitelům tsi,bezproblémové km a málo starostí.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...