viper86 Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Fabia během jízdy skočila do nouzového režinu a na panelu začala blikat kontrolka ''chek engine'' a auto začalo jet na tři válce. Doma byly vyměněny svíčky to, ale ničemu nepomohlo - stále na tři válce. Po napojení diagnostiky psala diagnostika chybu zapalování, tu jsme vymazali a skočila tam znovu, tak jsme si mysleli, že je špatná zapalovací lišta, tu jsme však ozkoušeli v jiné Fabii a tam byla OK. Nevíte co by to ještě mohlo být? Pozn. Fabia je garážovaná, nebouraná má najeto cca 40tis. ročník 2002. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 a čo vstrekovač??... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viper86 Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 taky mě to napadlo, ale kdyby to byl vstřikovač tak by to prý napsalo chybu vstřikování tak nevím :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 tak se jednoduše vytáhne lišta, otočí, pomocník bude startovat a ty se díváš jestli všechny vstřiky práší, když píšu práši tak musí fakt rozprašovat a ne plivat .. taky muže byt zasekly vstřik... pak můžete koumat dál.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 chybu vstřikování to psát nebude, pokud nebude správně dávkovat vstřik, bude to psát chybu zapalování, páč ŘJ bude zap. odpojovat z důvodu hrozby zničení katu nespálenou směsí. Takže pokud nepomohlo to co jste už vyzkoušeli, opravdu bych se zaměřil na ty vstřiky jak tu radí kolegové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viper86 Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 zítra to vyzkoušíme, ještě mě napadlo jestli nemůžou být poškozeny kroužky na pístu a nebyl by schopen vytvořit dostatečnou kompresy pro spálení směsi a řídící jednotka by odpojovala zapalování z důvodu nespálení směsi a tím poškození katalyzátoru. Ale podle mě kdyby tam bylo tohle tak by to taky napsalo něco jiného ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 není nic jednodudššího, než tlaky nechat proměřit (na teplém motoru) a bude jistota hned, nebo resp. vyloučena další možná příčina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 takže viper86 hop na tie tlaky a ak budú OK,tak potom na tie vstrekovače..a daj vedieť čo a ako Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 (editace) Tak takový motor má ve FAB model 2003 moje sestra. Když jí to začolo asi přeeddvěma lety jet na 3 válce automaticky jsem řešil totéž co ty svíčky, lišta, pořád v diagnostice chyba zážehu 2. válece. Ještě jsem vyndal vstřikovače a na Bosch stolici s nima. Taky OK. Konečně mi došlo, že tam může být mechanická závada Motor měl najeto asi 190 000 (dnes má asi 225 000 a jede bez problémů). Tak jsem změřil tlaky a ano 2. válec bez komprese. Zběžně jsem pod víkem ventilů prohlédl kozlíky - všechny makaly, žádnou chybu jsem neviděl. Tak hlava dolů a světe div se Pootevřený sací ventil 2. válce. Byla prasklá ventilová pružina tak, že to shora nebylo vidět. Jinak nic poškozeného. Hlavu jsem nechal přerovnat, všechny ventilové pružiny nové, ještě když už jsem se v tom hrabal tak rozvody(byly původní) a motor ševelí jako by byl v nejlepším stavu. Ještě to čtu znovu co píše Malta. Ano tato ř.j. motoru po tom když vyhodnotí, že některý válec nepálí tak do něj odstaví dodávku paliva Je to z důvodu ochrany katalyzátoru. Aby ho nespálené palivo nezničilo. Editováno: 24. Únor 2013, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viper86 Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 dneska jsme prohodili vstřikovač 3. válce se vstřikovačem 4. válce a po přehození na 4. válci vstřikovač šel a na 3. válci nešel, takže zítra bude nový vstřikovač a motor snad bude běhat normálně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 no a máme vyřešeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sturgeon Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 (editace) Tenhle problém jsem řešil nedávno,blikala kontrolka motoru a psalo chybu zapalování na prvním válci,tak jsem vyměnil vstřik za nový a po 20km opět auto jelo na 3 válce a psalo chybu vynechávání zapalavání tentokrát na třetím válci,tak jsem vyměnil i tento vstřik za nový a zatím mám najeto 4000Km a tak čekám kdy odejdou zbylé dva. Mechanik říkal že jakmile odejde jeden tak brzy i ostatní,tak jsem zvědavej. Nemáte někdo zkušenost zda tomu tak je? Editováno: 27. Únor 2013, autor: sturgeon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 já nevím , já mám už 255 000 km origo vstřiky , ale je pravda, že těmi mými, zase tolik benzínu neproteklo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sturgeon Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 No mně ty dva vstřiky oděšly při 65000KM,ale pořád lepší vstřiky,než na mojí druhé fábce (1.2HTP) to při 90000KM psalo vynechávání zapalování na třetím válci a zjistilo se že jsou podpálené ventily,což se u 12V prý moc často nevidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 to je fakt, u 12V to není časté, ale tam mám také hlavu ještě origo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 no holt máš jednoducho nezmar auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladislav26 Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 Ahojte ja mam podobný problém mam Fabiu 1,4 MPI rok vyroby 2000 mam tam namontované LPG . Ked idem na LPG tak ide auto ako má ale ako nahle prepnem na benzín ako keby mi nešli všetky valce a robí to iba s benzínom. Mali ste niekto podobný problem ? dakujem za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 studené, teplé je to jedno? Asi bych se zaměřil na vstřiky, ale to tu koneckonců máš popsané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smpe Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 Ahojte ja mam podobný problém mam Fabiu 1,4 MPI rok vyroby 2000 mam tam namontované LPG . Ked idem na LPG tak ide auto ako má ale ako nahle prepnem na benzín ako keby mi nešli všetky valce a robí to iba s benzínom. Mali ste niekto podobný problem ? dakujem za odpoveď Zdar, nahod na diagnostiku ak bude o.k. nesetri, kup kvalitne cistiace aditivum do benzinu, natankuj plnu nadrz benzinu a daj mu 500 - 1000 km na benzine (nezabudni ho obcas pretiahnut) , je to mozno najlacnejsia alternativa pred dalsimi moznymi rieseniami poznas rozdiel, znova diagnostika Jazda s tymto motorom na dva druhy paliv, ma svoje specifika...napr. "zahadzovanie" vstrekovacov pri velmi uprednostnovanej jazde na LPG. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 6. Březen 2013 Sdílet Vloženo 6. Březen 2013 tak tak... u LPG klasika.. jsou zaprané vstřiky.. můžeš zkusit ten čistič do benzínu.. pokud by to nepomohlo tak jedině ultrazvuk.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacatej Vloženo 15. Březen 2016 Sdílet Vloženo 15. Březen 2016 Dobrý den, mám problém s fabii 1,4 55kw typ: AQW Vynechává mi 4 válec, když je teplý motor někdy nejde nastartovat. Diagnostika píše: 16688 - valec 4 zjisteno vynechavani zazehu a 16502 - cidlo teploty chladici kapaliny (G62) Četl jsem v jiných vláknech co to způsobuje, tak jsem dal nové svíčky, novou zapalovací lištu, nový vzduch filter, měřil kompresi ( 12barrů cca, všechny 4), přehodil jsem vstřikovače a stále to dělá 4 válec, koukal na el. kabely a momentálně nevím co dál. Díky předem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 15. Březen 2016 Sdílet Vloženo 15. Březen 2016 napsal si si to sam a jak jsem cetl to co ti to jasne psalo jsi nevymenil,.... takze vymen a uvidis jestli to bude OK cidlo teploty chladici kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 16. Březen 2016 Sdílet Vloženo 16. Březen 2016 Silne pochybujem ze vynechavanie jedneho valca sposobuje cidlo teploty. Skor skus este zamenit sviecky medzi sebou ..potom kablovacka nie pozriet ale premerat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 16. Březen 2016 Sdílet Vloženo 16. Březen 2016 samozrejme ze nemusi, ale chybu muto hlasi, takze je dobr to vymenit .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.