bojler Vloženo 25. Červenec 2017 Vloženo 25. Červenec 2017 Kolik lidí ví, že Kodiaq (Octavia i Superb) má v základní verzi horší sedadla? 1 Citovat
Arnie J Vloženo 25. Červenec 2017 Vloženo 25. Červenec 2017 Tak já bych si to tipnul, koncern tohle rád dělá V tomto ohledu jsem neriskoval a objednal Style s paketem Plus, přesně jako to bylo v tom autě, co jsme si prohlíželi. Citovat
jakoubek_ Vloženo 26. Červenec 2017 Vloženo 26. Červenec 2017 Mno, ono opravdu není rozumne jit do jiné, nez nejvyšší vybavy, pokud tedy clovek ma tu financni moznost/je ochoten peníze přidat. A uskakane, ja bych to nevidel uplne tragicky, takova dvojkova fabie ma podvozek podstatne slabsi, není to o tom, ze se bez DCC neda jezdit. Jen je proste podvozek s DCC komfortnejsi. A třeba se nekdy dočkáme lepších silnic... mozna... spis asi ne 1 Citovat
ms3791 Vloženo 30. Červenec 2017 Vloženo 30. Červenec 2017 Ahoj. Netušíte, co je pravdy na tom, že by měla být digitální přístrojovka ve 37kt/2017? Citovat
DavidSK Vloženo 31. Červenec 2017 Vloženo 31. Červenec 2017 Žeby až od ďalšieho modelového roku? 22KT/2018 Citovat
Habi001 Vloženo 3. Srpen 2017 Vloženo 3. Srpen 2017 (editace) S okamžitou platností je možné objednávat barvu červená Velvet Editováno: 3. Srpen 2017, autor: Habi001 Citovat
l79 Vloženo 3. Srpen 2017 Vloženo 3. Srpen 2017 Mohl by mi prosím někdo kdo má Kodiaqa ve výbavě Style s 2.0 TDI 140 kw a DSG říci za kolik průměrně jezdí a kolik asi tak přibližně stojí havarijní pojištění při pořízení na firmu? Díky Citovat
Arnie J Vloženo 3. Srpen 2017 Vloženo 3. Srpen 2017 žrát to bude tak 7 a hav+pov bude tak za 20 Citovat
jakoubek_ Vloženo 4. Srpen 2017 Vloženo 4. Srpen 2017 zdravim, 140kW DSG, za 3800km prumerna rychlost 54km/h a spotřeba 7.7 l/100km, upozornuji, ze nejezdime na spotřebu! Pojisteni s GAPem cca 22t/rok, bonus za bezskodny prubeh ale mame za 160 mesicu. J. Citovat
l79 Vloženo 6. Srpen 2017 Vloženo 6. Srpen 2017 Ta cena za pojištění se mi zdá docela vysoká. Spotřeba taky není zrovna nízká (i když nejezdíte na spotřebu to i 6ti válec bmw 5 s xdrivem jezdí stejně a často i za míň), v kategorii motorů psal někdo po 5tkm cca 6,1. Citovat
cosby Vloženo 7. Srpen 2017 Vloženo 7. Srpen 2017 |Běžte už doprdele s tou spotřebou.Pak ty motory vypadájí.Udušené,zadechtované.Vidím to u nás na servisu.Ti,co se bojí motor vytočit aby neměli vysokou spotřebu mají střeva motoru zadehtované,hnusné. Nemáš na PHM,nekupuj si auto 8 Citovat
jakoubek_ Vloženo 7. Srpen 2017 Vloženo 7. Srpen 2017 pojisteni po aplikaci bonusu, chteli jsme s GAPem, povinne ruceni 100/100, havarijni ALL risk, spoluucast 5%, všechna skla 20t, nahradni vozidlo 20dnu, zraneni ridice, zavazadla, zivel, poskozeni zvířetem, srazka se zvířetem bez spoluucasti do 100t, odtah zdarma, GAP, 1.skoda bez vlivu na bonus. Spotreba se nam zda v pohode, DSG nastaveno na S, ma to aerodynamiku satni skrine :-) a když to jede hodinku s tempomatem na 160km/h, proste to něco sezere :-). Nastesti se doma spis dohadujeme, kdo natankuje a kdo ma smulu a nemůže zaplatit :-) Kdybychom resili spotřebu, stacilo by nejet na obed 50km a zastavit se bliz :-) Citovat
Weithfisto Vloženo 8. Srpen 2017 Vloženo 8. Srpen 2017 Tak to pak asi jo, tam hodně dělá GAP, mě to práve překvapilo, jelikož za RS 2.0 platím 13500 a mám tam vše kromě GAP a povinné 50/50 Citovat
l79 Vloženo 8. Srpen 2017 Vloženo 8. Srpen 2017 před 23 hodinami, cosby napsal: |Běžte už doprdele s tou spotřebou.Pak ty motory vypadájí.Udušené,zadechtované.Vidím to u nás na servisu.Ti,co se bojí motor vytočit aby neměli vysokou spotřebu mají střeva motoru zadehtované,hnusné. Nemáš na PHM,nekupuj si auto Osobně mi nejde ani tak o spotřebu jako takovou, že bych neměl na PHM. Spíš kolik je reálná. Auto nedusím a jezdím s podobnou spotřebou jakou udává výrobce. Citovat
bojler Vloženo 8. Srpen 2017 Vloženo 8. Srpen 2017 Jenže v tom případě to auto nejspíš dusíš. Neznám v okolí nikoho, kdo by auto provozoval za papírovou spotřebu (a přitom nejezdil způsobem "na dálnici 115, na silnici 90 a v obci 50 přesně od značky"). Včera jsem se jel projet se SIII 1.4TSI/110kW a i když auto dost často psalo o 2válcovém režimu, i tak byla v rámci testovací jízdy spotřeba 12,2 litru.. Možná máš stěstí na profil tratě, ale byl bys asi první, kdo za teoretické spotřeby dokáže jezdit. Citovat
signoflife Vloženo 8. Srpen 2017 Vloženo 8. Srpen 2017 Profil tratě dělá hodně. Já bydlím na kopci a když jedu na Prahu, je to skoro 5km z kopce, pak mám nízkou spotřebu celý den. Pokud jedu opačným směrem, kde je rovnou dálnice, už se za celý den nedostanu pod 6,5, i když by teoreticky auto zvládlo lepší výsledek. Citovat
l79 Vloženo 8. Srpen 2017 Vloženo 8. Srpen 2017 Jezdím naftou a přes průměrnou udávanou spotřebu se dostanu o půl litru (nepsal jsem, že jezdím za tu samou), ale většinou se to k ní blíží. A rozhodně nejezdím pod limity nebo podle něj, spíš víc. A neberu to jen podle PP, ale i podle tankování. Profil tratě určitě udělá hodně to je samozřejmé, tak mám holt asi štěstí na oblast, kde nejčastěji jezdím. Citovat
Arnie J Vloženo 8. Srpen 2017 Vloženo 8. Srpen 2017 před 11 hodinami, bojler napsal: Včera jsem se jel projet se SIII 1.4TSI/110kW a i když auto dost často psalo o 2válcovém režimu, i tak byla v rámci testovací jízdy spotřeba 12,2 litru.. To by mě zajímalo, cos s tím dělal Citovat
bojler Vloženo 8. Srpen 2017 Vloženo 8. Srpen 2017 Jezdil. Je pravda, že cca polovina cesty byla po městě v koloně a zbytek téměř úplně kopce (nahoru i dolů). Cesta zpátky byla už po městě ovšem plynulá, vzal jsem to cíleně jinudy kvůli testování podvozku na přejezdu. Každopádně na stejné trati bere (s ohledem na turbomotory lehce předpotopní) Roomster s 1.6/77kW deset a to samé aktuální plynová OIII. Turbo je v tomto případě v nevýhodě, protože na protahování není moc zvědavé. Ale i tak. Podle všeho to je špatně zajeté, protože pokud by platila úměra ve stylu hmotností OIII - SIII - Kokodák, tak se poslední jmenovaný ani nerozjede. Dynamicky byl SIII oproti 81kW OIII jen o málo lepší. Až mě to hlodá zkusit 1.4TSI v Kokodáku, jenže tam je jenom se 4x4 nebo automatem, takže to nebude srovnatelné. Citovat
Arnie J Vloženo 8. Srpen 2017 Vloženo 8. Srpen 2017 Mám 1.4 automat předokolku a žere to při normální jízdě tak 7 litrů. Včera jsem jel trochu svižněji, tak to bylo za 10 Jednalo se o 50 km po relativně kopcovité okresce první a druhé třídy tempem 20-50 km/h nad limit s předjetím asi 15 aut. Taková moje běžná jízda, když někam jedu sám. Pro srovnání, s normálním autem (Mazda 3 2.0 G165) by stejná jízda byla tak za necelých 8. Jelikož znám osobně člověka, co se superbem 1.4 TSI ACT jezdí dlouhodobě (!) za 5 litrů a jezdí přitom předpisovou rychlosti, nikoliv 70 mimo obec, tak si myslím, že u tebe bylo něco špatně. Citovat
bojler Vloženo 8. Srpen 2017 Vloženo 8. Srpen 2017 To auto bylo divné konfigurací a zjevně i původním majitelem. Protože dlouhodobá spotřeba byla 6,1 litru. Od natankování 14 a moje 12.. Jak říkám, jednalo se o testovací jízdu a během té člověk auto logicky nelechtá na pedálu. Citovat
Celerjehnusnej Vloženo 10. Srpen 2017 Vloženo 10. Srpen 2017 V 24. 7. 2017 na 9:33, Arnie J napsal: To máš bohužel pravdu a nemusí to ani stát na sluníčku. Na druhou stranu, aspoň to nevrže za jízdy To teda nevím, ale...měl jsem 2x Fabia Combi, 1x Roomster, 2x Yeti. Pouze se jednou stalo, že u Fabie mi odešel senzor startéru, nebo co to bylo. Oprva za chvilku, za pár korun. Nic nevrzalo a nevrže.... Citovat
Arnie J Vloženo 10. Srpen 2017 Vloženo 10. Srpen 2017 No tak já mám kodiaka a tam to madlo vrže Prý je to běžné, stejně jako v O3. Citovat
jakoubek_ Vloženo 10. Srpen 2017 Vloženo 10. Srpen 2017 Když se madlo "zmackne" v dlani, vrze, zkouseno ve 2 autech, za jizdy ne, při zavirani taky ne, reaguje na stisk, proste není z jednoho kusu plastu a vrze kontakt mezi dily.... cekam na upadate madla 2.0. Ano, třeba ve dvojkove fabii madlo toto neumi, asi není z tolika dilu. Zatím nechavam byt, jestli dorazeji nova madla, budu resit Shrnuto - zadni sedak - moc zastrizena alacantara, madlo vrze při stisku, mlade ne, asi madlo méně tiskne při zavirani. Jinak ok. Jinak jsem se byl projet "v terenu" - offroad rezim, karoserie se nekrouti, nic nevrze, vyjede to opravdu dost, trat pouzivaji na motocross, ale zadne extrémy jsem s tim nedelal, 2x objel dokola, zadne zavodeni, jen získat predstavu o prostupnosti, hlavne vedet, co si muzu dovolit při ceste mimo civilizaci. Mam predstavu, uz mu dam s terenem pokoj. Nasledovala práce s Wapkou, je sucho a prasilo to. 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.