Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mno, ono opravdu není rozumne jit do jiné, nez nejvyšší vybavy, pokud tedy clovek ma tu financni moznost/je ochoten peníze přidat. A uskakane, ja bych to nevidel uplne tragicky, takova dvojkova fabie ma podvozek podstatne slabsi, není to o tom, ze se bez DCC neda jezdit. Jen je proste podvozek s DCC komfortnejsi. A třeba se nekdy dočkáme lepších silnic... mozna... spis asi ne :( 

Vloženo

Mohl by mi prosím někdo kdo má Kodiaqa ve výbavě Style s 2.0 TDI 140 kw a DSG říci za kolik průměrně jezdí a kolik asi tak přibližně stojí havarijní pojištění při pořízení na firmu? Díky

Vloženo

zdravim, 140kW DSG, za 3800km prumerna rychlost 54km/h a spotřeba 7.7 l/100km, upozornuji, ze nejezdime na spotřebu! Pojisteni s GAPem cca 22t/rok, bonus za bezskodny prubeh ale mame za 160 mesicu. J.

Vloženo

Ta cena za pojištění se mi zdá docela vysoká. Spotřeba taky není zrovna nízká (i když nejezdíte na spotřebu to i 6ti válec bmw 5 s xdrivem jezdí stejně a často i za míň), v kategorii motorů psal někdo po 5tkm cca 6,1. 

Vloženo

|Běžte už doprdele s tou spotřebou.Pak ty motory vypadájí.Udušené,zadechtované.Vidím to u nás na servisu.Ti,co se bojí motor vytočit aby neměli vysokou spotřebu mají střeva motoru zadehtované,hnusné.

Nemáš na PHM,nekupuj si auto

Vloženo

pojisteni po aplikaci bonusu, chteli jsme s GAPem,  povinne ruceni 100/100, havarijni ALL risk, spoluucast 5%, všechna skla 20t, nahradni vozidlo 20dnu, zraneni ridice, zavazadla, zivel, poskozeni zvířetem, srazka se zvířetem bez spoluucasti do 100t, odtah zdarma, GAP, 1.skoda bez vlivu na bonus.
Spotreba se nam zda v pohode, DSG nastaveno na S,  ma to aerodynamiku satni skrine :-) a když to jede hodinku s tempomatem na 160km/h, proste to něco sezere :-). Nastesti se doma spis dohadujeme, kdo natankuje a kdo ma smulu a nemůže zaplatit :-) Kdybychom resili spotřebu, stacilo by nejet na obed 50km a zastavit se bliz :-)

Vloženo
před 23 hodinami, cosby napsal:

|Běžte už doprdele s tou spotřebou.Pak ty motory vypadájí.Udušené,zadechtované.Vidím to u nás na servisu.Ti,co se bojí motor vytočit aby neměli vysokou spotřebu mají střeva motoru zadehtované,hnusné.

Nemáš na PHM,nekupuj si auto

 

Osobně mi nejde ani tak o spotřebu jako takovou, že bych neměl na PHM. Spíš kolik je reálná. Auto nedusím a jezdím s podobnou spotřebou jakou udává výrobce. 

Vloženo

Jenže v tom případě to auto nejspíš dusíš. Neznám v okolí nikoho, kdo by auto provozoval za papírovou spotřebu (a přitom nejezdil způsobem "na dálnici 115, na silnici 90 a v obci 50 přesně od značky"). Včera jsem se jel projet se SIII 1.4TSI/110kW a i když auto dost často psalo o 2válcovém režimu, i tak byla v rámci testovací jízdy spotřeba 12,2 litru.. Možná máš stěstí na profil tratě, ale byl bys asi první, kdo za teoretické spotřeby dokáže jezdit.

Vloženo

Profil tratě dělá hodně. Já bydlím na kopci a když jedu na Prahu, je to skoro 5km z kopce, pak mám nízkou spotřebu celý den. Pokud jedu opačným směrem, kde je rovnou dálnice, už se za celý den nedostanu pod 6,5, i když by teoreticky auto zvládlo lepší výsledek.

Vloženo

Jezdím naftou a přes průměrnou udávanou spotřebu se dostanu o půl litru (nepsal jsem, že jezdím za tu samou), ale většinou se to k ní blíží. A rozhodně nejezdím pod limity nebo podle něj, spíš víc. A neberu to jen podle PP, ale i podle tankování. Profil tratě určitě udělá hodně to je samozřejmé, tak mám holt asi štěstí na oblast, kde nejčastěji jezdím.

Vloženo
před 11 hodinami, bojler napsal:

Včera jsem se jel projet se SIII 1.4TSI/110kW a i když auto dost často psalo o 2válcovém režimu, i tak byla v rámci testovací jízdy spotřeba 12,2 litru..

To by mě zajímalo, cos s tím dělal :D

Vloženo

Jezdil. Je pravda, že cca polovina cesty byla po městě v koloně a zbytek téměř úplně kopce (nahoru i dolů). Cesta zpátky byla už po městě ovšem plynulá, vzal jsem to cíleně jinudy kvůli testování podvozku na přejezdu. Každopádně na stejné trati bere (s ohledem na turbomotory lehce předpotopní) Roomster s 1.6/77kW deset a to samé aktuální plynová OIII. Turbo je v tomto případě v nevýhodě, protože na protahování není moc zvědavé. Ale i tak.

 

Podle všeho to je špatně zajeté, protože pokud by platila úměra ve stylu hmotností OIII - SIII - Kokodák, tak se poslední jmenovaný ani nerozjede. Dynamicky byl SIII oproti 81kW OIII jen o málo lepší. Až mě to hlodá zkusit 1.4TSI v Kokodáku, jenže tam je jenom se 4x4 nebo automatem, takže to nebude srovnatelné.

Vloženo

Mám 1.4 automat předokolku a žere to při normální jízdě tak 7 litrů. Včera jsem jel trochu svižněji, tak to bylo za 10 ;)  Jednalo se o 50 km po relativně kopcovité okresce první a druhé třídy tempem 20-50 km/h nad limit s předjetím asi 15 aut. Taková moje běžná jízda, když někam jedu sám. Pro srovnání, s normálním autem (Mazda 3 2.0 G165) by stejná jízda byla tak za necelých 8.

 

Jelikož znám osobně člověka, co se superbem 1.4 TSI ACT jezdí dlouhodobě (!) za 5 litrů a jezdí přitom předpisovou rychlosti, nikoliv 70 mimo obec, tak si myslím, že u tebe bylo něco špatně.

Vloženo

To auto bylo divné konfigurací a zjevně i původním majitelem. Protože dlouhodobá spotřeba byla 6,1 litru. Od natankování 14 a moje 12.. Jak říkám, jednalo se o testovací jízdu a během té člověk auto logicky nelechtá na pedálu.

Vloženo
V 24. 7. 2017 na 9:33, Arnie J napsal:

To máš bohužel pravdu a nemusí to ani stát na sluníčku. Na druhou stranu, aspoň to nevrže za jízdy ;)

To teda nevím, ale...měl jsem 2x Fabia Combi, 1x Roomster, 2x Yeti.

Pouze se jednou stalo, že u Fabie mi odešel senzor startéru, nebo co to bylo. Oprva za chvilku, za pár korun.

Nic nevrzalo a nevrže....

Vloženo

Když se madlo "zmackne" v dlani, vrze, zkouseno ve 2 autech, za jizdy ne, při zavirani taky ne, reaguje na stisk, proste není z jednoho kusu plastu a vrze kontakt mezi dily.... cekam na upadate madla 2.0. Ano, třeba ve dvojkove fabii madlo toto neumi, asi není z tolika dilu. Zatím nechavam byt, jestli dorazeji nova madla, budu resit :) Shrnuto - zadni sedak - moc zastrizena alacantara, madlo vrze při stisku, mlade ne, asi madlo méně tiskne při zavirani. Jinak ok.
Jinak jsem se byl projet "v terenu" - offroad rezim, karoserie se nekrouti, nic nevrze, vyjede to opravdu dost, trat pouzivaji na motocross, ale zadne extrémy jsem s tim nedelal, 2x objel dokola, zadne zavodeni, jen získat predstavu o prostupnosti, hlavne vedet, co si muzu dovolit při ceste mimo civilizaci. Mam predstavu, uz mu dam s terenem pokoj.  Nasledovala práce s Wapkou, je sucho a prasilo to.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...