Publikováno Duben 16, 201312 r Ahoj všem, tak jsem byl zase po půl roce na výměně oleje, a protože bylo 60tkm, konala se velká prohlídka. V autorizovaném servise Škoda slov. Sestávala z výměny oleje a filtrů, jinak mne ujistili, že je to všechno v pořádků . Napínák bude dobrej.... Tak jsem se tedy včera mrknul na záznam ze sledovacího zařízení co máme ve všech autech. Mrkněte do přílohy. Technik nechal motor 6 minut zahřát na volnoběh, a pak...realizoval zkušební jízdu viz servisní knížka. Po okresce 2.třídy, silnice č.602. Tak jsme jim to byl říct dnes v servisu, slušně v klidu že takhle ne, 1. ani se neomluvili, 2. ani se pan šéf jen koutkem oka nepodíval mi do očí 3. řekl jen já mu to řeknu jó. Tak jsem se nasral podruhé. skoda horacke autodruzstvo.pdf
Duben 16, 201312 r ale tak napínák bude dobrej... vemena tohle bohužel je vše o lidech a tito emani si to neuvědomují. Pokud máte auta na firmu, tak jako firma napište stížnost do Boleslavi. Jen tak se dají podobné servisy řešit. Nebude to první a ani poslední stížnost na podobné téma. Je třeba na to neustále upozorňovat, protože výrobce toto nedokáže vše ohlídat když servisy (a je jedno jaká značka to je) doloží splnění certifikačních požadavků (odbornost, vybavenost atp.), tak to je jediná kontrola výrobce - žádné jiné neexistují a některé prováděné jsou dokonce v našem právním blázinci napadnutelné jako nepřípustné
Duben 16, 201312 r Pořád to říkám, že autorizák ani omylem. Tohle bych řešil s vedením ŠA a když i oni to zametou pod koberec tak bych to řešil mediálně. Takovým sviním se to musí konečně zatrhnout.
Duben 16, 201312 r žralok: nejde házet všechny autorizáky do jednoho pytle. To je jako kdyby někdo házel všechny garážníky, domácí opraváře a autoelektrikáře do jednoho (špatného) pytle jen proto, že se u dvou spálil. Taky se to nedělá
Duben 16, 201312 r No nevím, vyzkoušel jsem jich už dost. V Praze, na Moravě i tady na Vysočině a moje zkušenost je zatím stejná, proto to píšu a stojím si za tím.
Duben 16, 201312 r No, kdyby to bylo tvoje auto a ty se to dozvěděl, tak budeš taky prskat. Tak tady nedělej ramena.
Duben 17, 201312 r To jako opravdu jel 190km/h to jde po českých silnicích??? Koukal jsem podle navigace, tak to je docela kaskader, mezi vesnicema a dokázal to natáhnout na takovou rychlost. Viz foto polohy GPS Upraveno Duben 17, 201312 r od Ustecak21
Duben 17, 201312 r já znám servisy dobré a špatné, garážníky dobré a špatné, vše je o lidech ale bohužel škodovku vůbec nezajímá kvalita práce a spokojenost zákazníků z jejich "autorizovaných" servisů a to je ta největší chyba
Duben 17, 201312 r Autor tak mám další zprávu, pokračování, kolega byl na servisu dnes, když vyzvedával auto tak se bavili o všem možném, a šaryk šéf servisu ŠKODA říká: "no byl tady xxx (já) a ukazoval mi ten výjezd GPS, ...no jsem to v pondělí trochu přehnal s tou projížďkou" jinými slovy - mi osobně řekl, že to byl technik; ani se mi nepřiznal, že tak prasácky se k autům chová on (headbang) prohlédli jsme záznamy - jiné auta - a není to o moc lepší, 1,6diesely za ! studena projíždí 169kmh, 1,2TSi jen kolem 150kmh. ! ovšem má navrch, okolo žádný servis 40 km není, tak co by se bál .....
Duben 17, 201312 r vše je o lidech ale bohužel škodovku vůbec nezajímá kvalita práce a spokojenost zákazníků z jejich "autorizovaných" servisů a to je ta největší chyba zišlo by sa u vás v CZ takéto niečo ako máme u nás na SK http://www.toptest.sk/
Duben 18, 201312 r tak přesně toto jsem měl na mysli, když si zpětnou vazbu dělá kdejaká banka, dodavatel energie nebo telefonní operátor proč na kontrolu škodovka *ere ?
Duben 18, 201312 r Koukal jsem na trasu kolem Velké Bíteše. Není pravda, že není v okolí 40 km žádný jiný servis. Jsem z Třebíče, což je do 40 km a zde máme hned 2 (Horácké autodružstvo, F3K). Sám mám zkušenosti s oběma, nejvíce s Horáckým autodružstvem a jsem s nimi docela spokojen. Servisujeme pravidelně 2-3 OII a nikdy nebyl vážnější problém. Co se týče kontrol od Škodovky tak už minimálmě 4x po návštěvě servisu volali a dělali průzkum spokojenosti...
Duben 18, 201312 r Hezky to protáhnul Já servisu vůz v origo škoda servise Auto Jarov. Sice nevím, jak rychle protahují moje auto a bůh ví, co s ním dělají, zatím po 130 000 km jezdí a funguje dobře. Ale co se týče zpětné vazby, tak mi vždycky do týdne od servisu volá slečna z Auto Jarov a ptá se, jak jsem byl se servisem spokojený. Takže tam možná na názor zákazníka dbají, protože jestli to dělají jen proto, aby nějaká frnda měla práci, to by mi přišlo divné
Duben 18, 201312 r Mně taky většinou volají,ale jen když servis nic nezmatlá. Když byly problémy,nikdo se neozval. Jen jednou volala nějaká slečna,ovšem přímo z fabriky a to jsem je pořádně osolil. Výsledek - za pár dní zavolal vedoucí servisu (jeho se to také týkalo) a s čímže jsem to byl nespokojen a tím to také nejspíš skončilo - žádné změny v kvalitě jsem se nedočkal. Upraveno Duben 19, 201312 r od Pawouk
Duben 18, 201312 r to spätné volanie je v konečnom dôsledku o ničom ...jeden taký "TOPTEST" ,ktorý servis neurobí a finančná paleta ide na triko technika poprípade mechanika
Duben 19, 201312 r když volá jarovská frnda tak tvoje fňukání se za Prahu nedostane, co se doma uvaří to se tam sní, mě po servisech nikdy nikdo nevolal a to ani po stížnostech na servisem neřešené reklamace i u výrobce
Duben 19, 201312 r Mně zase volali po servisní prohlídce ze Škody a volání z Jarova bylo tedy lepší - ačkoli oboje je asi na nic, tak když volali z Jarova, tak to alespoň byla nějaká holka, která tušila co je auto a že má čtyři kola, zeptala se na zkušenosti a zapsala to. Jestli to pak hodila do skartovačky nevím. Ale to ze Škody, to byla hrůza - bylo to spíš jak nějaký univerzální dotazník, pořád jen známkovat 1 až 5 a když jsem ji řekl cokoliv, co bylo dobře, nebo špatně, tak jen "Hmm, hmm... A další otázka..."
Duben 20, 201312 r A tak to já jsem z servisem tady u nás spokojený (servisoval jsem tam i VW) a nikdy nebyl problém. Sice nevím jak s autem jezdí a radši to snad ani vědět nechci ale vždy vyjdou maximálně vstříc! Možná je to taky menšíma známostma ale po nějaké opravě atd. mi volá slečna/paní z MB jestli se může poinformovat o nedávno provedeném zásahu... Absolutně nemá souvislost ze servisem protože nevěděla podrobnosti ani některé věci které jsem řešil mimo klasickou objednávku...
Duben 23, 201312 r Nechcem sa nikoho zastávať, ale čo vlastne čakáme za také platy ? Verím tomu, že keby boli v servisoch ľudia, ktorých to baví, sú šikovný a slušne zaplatený, tak by sme nikdy nemali žiaden problém v servisoch (určite by sa výnimka našla). Ale takto, keď ten človek má robiť za (dajme tomu 600€ v hrubom) a to som asi prehnal, tak sa na to môže vy.... a ešte ho stále niekto buzeruje. Ešte raz, nechcem sa ich zastávať, lebo my zákazníci za to nemôžeme a preto nie je fér že si to odserieme my, ale takúto asi ja vidím príčinu, prečo to tak je. Ja si svojho technika radšej pravidelne podplácam a potom to už vyzerá inak
Duben 23, 201312 r Pokud k tomu pristupuji jak pises, tak se ale nemuzou divit, ze maji platy jake pises. S takovym pristupem si nikdo jeste zvyseni platu nezaslouzil.
Duben 23, 201312 r Ja viem, ale osobne som poznal niekoľko ludí, ktorý boli príkladným prijímacím technikom a takisto pár servisákov, ani jeden v autorizovanom servise už nepracuje a dôvod ? Môžeš byť dobrý ako chceš, môžeš sa snažiť ako chceš, plat ti tam nikto nedvihne. Konkrétne jednému môjmu bývalému kolegovi (predtým robil v autorizáku, super chalan, vždy so všetkým pomohol, komunikácia na vysokej úrovni, s vysokou školou technického smeru, aj sa vyznal, robil to preto, že ho to bavilo) povedali, že buď bude robiť za to, čo mu dávajú, alebo sa môže dvihnúť a ísť preč (čo aj spravil) lebo na jeho miesto vonku čaká ďalších 10. Tak nie je to celkom tak ako hovoríš (aj keď výnimky sa určite nájdu)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.