mattyB Vloženo 18. Únor 2016 Vloženo 18. Únor 2016 (editace) Tož pravda, s TSI nemusíme řešit ticho, to už tam je. V exempláři OIII 1.6 TDI, s kterým jsem měl možnost jet, to ovšem bylo všechno jinak = špatně. S/S si dělal co chtěl. I úplně studený motor po ujetí asi 300 m a zastavení na křižovatce vypnul. Asi nějaká sw chybka. Mě to vypíná "aktivuje" start/stop taky i u studenýho motoru..ale né pokaždý..nemůžu si na to zvyknout vypnout to u nastartování..přes VAG to údajně jde deaktivovat, ale prý to už zpět aktivovat už nikdy nejde..tak nevím jestli to mám vypnout natvrdo, mám totiž auto ještě v záruce.. Editováno: 18. Únor 2016, autor: mattyB Citovat
ferda25 Vloženo 19. Únor 2016 Vloženo 19. Únor 2016 Start/Stop lze jak diagnostikou vypnout tak opětovně zapnout. Citovat
4r3 Vloženo 20. Únor 2016 Vloženo 20. Únor 2016 Ferdo, slo by kodovanim "otocit" funkci toho S/S tlacitka?Tzn. S/S defaultne vypnuto, jakmile stisknu tlacitko -> S/S zapnuto (do vypnuti motoru, pak po novem nastartovani opet vypnuto)? Citovat
michal2009 Vloženo 20. Únor 2016 Vloženo 20. Únor 2016 snad se ferda nebude zlobit když odpovím za něj - nejde to. Citovat
ferda25 Vloženo 20. Únor 2016 Vloženo 20. Únor 2016 (editace) Vidíš a já bych spíš napsal, že se mi na to ještě nepodařilo přijít...stejný problém jako u xenonů a jednotek, které k tomu nejsou určené. Mohu jen prozradit, že dokážu vypnout trvalý podsvícení tlačítka výstražných blinkrů, celkovou intenzitu světel celého vozu, atd. a analyzuju jednotku dále.. Editováno: 20. Únor 2016, autor: ferda25 3 Citovat
4r3 Vloženo 20. Únor 2016 Vloženo 20. Únor 2016 V ridici jednotce asi neni nejaka obdoba "po spusteni" jako u operacnich systemu pro pc, ktera by se dala upravit a provedla sadu zadanych instrukci (napr. by simulovala stisk tlacitka S/S, coz? Citovat
flope63 Vloženo 20. Únor 2016 Vloženo 20. Únor 2016 ja to udelal podle navodu bicista a super ,za par minut hotovo.Tady mas jeste jedno video od bicisty kde to mas vysvetlene uplne podrobne a jeste jeden napad ode mne na ulehceni prace 1 Citovat
LiveBomb Vloženo 27. Březen 2016 Vloženo 27. Březen 2016 (editace) Myslíte, že by to šlo vypnout přes tyhle možnosti? Případně mohl by někdo říci něco více k tomuto? Disable/memorize/invert Start & Stop:- module 09-Cent. Elec.- enter Security Code (20113)- Adaptation on Channel 34:subtract 4 to the value --> Start&Stop always disabledadd 32 to the value --> memorize last status (the Start & Stop status at engine startup will be the one at last engine shutdown)- test & saveIn addition of these values, if you add 64 to the value, the Start & Stop button light will be reversed: off if Start & Stop is disabled, and on if Start & Stop is enabled. Editováno: 27. Březen 2016, autor: LiveBomb Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 9. Květen 2016 Vloženo 9. Květen 2016 Mi pomohlo nastavení napěťového parametru. Natrvalo klid. Citovat
4r3 Vloženo 9. Květen 2016 Vloženo 9. Květen 2016 Myslíte, že by to šlo vypnout přes tyhle možnosti? 01.JPG 02.JPG Případně mohl by někdo říci něco více k tomuto? Disable/memorize/invert Start & Stop: - module 09-Cent. Elec. - enter Security Code (20113) - Adaptation on Channel 34: subtract 4 to the value --> Start&Stop always disabled add 32 to the value --> memorize last status (the Start & Stop status at engine startup will be the one at last engine shutdown) - test & save In addition of these values, if you add 64 to the value, the Start & Stop button light will be reversed: off if Start & Stop is disabled, and on if Start & Stop is enabled. Tak přesně tohle by mně také zajímalo, ideálně ta 2. nebo 3. možnost, tedy Memorize nebo Invert Start/Stop - ozval se ti někdo/podařilo se ti to vyzkoušet? Citovat
bojler Vloženo 1. Červen 2016 Vloženo 1. Červen 2016 Došel mně před pár dny kabel, tak zkusím. Tohle by bylo ideální řešení. 1 Citovat
rcm Vloženo 11. Červen 2016 Vloženo 11. Červen 2016 (editace) Tak programovatene rele po dlouhem cekani dnes doruceno. Podle mne nejlepsi reseni pro kutily, Nejmene prace. Tady sem davam video, kde uvidite vhodny princip pro start-stop. super, jednoduché a účinné. A co se bezpečnosti těchto zařízení tak buď klidný , radia, dvdčka, navigace jsou mnohdy vyhotoveny víc amatérsky než celá čínská produkce dohromady. A zrovna před měsícem tady v brně shořelo RSko (ještě v záruce ) od bolera. A to ani nemrzlo, či nebylo parno. V dobách, kdy žádné ŘJ v plechovkách nebyly jsme dělali otáčkoměry, palubní voltmetry, rádia, apod. a za celou dobu se ani mě, ani mým kamarádům žádný problém nestal. Jistě stát se může - ale to riziko je shodné se vším ostatním. Jsi v každém pádě myslící a šikovný , palec nahoru. Já SS mám, vypínám, když potřebuju ručně, ale tvůj návod použiji, včetně přístupu k tlačítkám, kam chci dát ovládání od vrat od garáže. Editováno: 11. Červen 2016, autor: rcm Citovat
bojler Vloženo 12. Červen 2016 Vloženo 12. Červen 2016 (editace) Mi pomohlo nastavení napěťového parametru. Natrvalo klid. Šel jsem do toho stejným způsobem a funguje (1.6TDI MR2016). Z podstaty věci by to nemělo ani ovlivňovat nic dalšího, je to, že se prostě nevypne motor kvůli nesplnění podmínky.. Editováno: 12. Červen 2016, autor: bojler Citovat
vetfol Vloženo 13. Červen 2016 Vloženo 13. Červen 2016 A není jednodušší vytáhnout konektor na baterce, co hlídá pro Start/Stop napětí ? 1 Citovat
MaroCZ Vloženo 13. Červen 2016 Vloženo 13. Červen 2016 nejsem si jisty, ale tohle by mohlo vyhodnotit jako zavadu start stop Citovat
LiveBomb Vloženo 14. Červen 2016 Vloženo 14. Červen 2016 Taky sem to nakonec vyřešil přes napětí baterky. Citovat
kokta7 Vloženo 14. Červen 2016 Vloženo 14. Červen 2016 (editace) otázka jak ti to přes napětí bude fungovat stále, u novějších MR či jednotek to ani často už nejde. U fabie 3 třeba vůbec. Editováno: 14. Červen 2016, autor: kokta7 Citovat
vlenko Vloženo 15. Červen 2016 Vloženo 15. Červen 2016 Mam RS 230 a vcera STOP START vypnute auto 5/2016 Citovat
vetfol Vloženo 1. Červenec 2016 Vloženo 1. Červenec 2016 nejsem si jisty, ale tohle by mohlo vyhodnotit jako zavadu start stop žádnou závadu to nehodí a má to stejný vliv na vše jako když změníte nastavení napěťového parametru Citovat
bicista Vloženo 2. Červenec 2016 Vloženo 2. Červenec 2016 Tak ten konektor je dobra podpasovka:) vymyslime slozitosti, diaognostika, rele atp. Dnes odzkouseno. Na baterce se nachazi primo senzor na start/stop. Stacu vytahnout konektor a hotovo. Pri zastaveni se zobrazi na maxidotu ikona preskrtleho SS a motor nezhasne. Po rozjeti ikona zhasne. Konektor je viz obrazek. Citovat
acom Vloženo 2. Červenec 2016 Vloženo 2. Červenec 2016 potvrzuju funkcnost, kabel vytazen a po start/stop zbyla jen preskrtla ikona na maxidotu Citovat
bicista Vloženo 2. Červenec 2016 Vloženo 2. Červenec 2016 (editace) Tady jsem k tomu pro uplné trotly natocil video - diky velfol za inspiraci. A deaktivatoři nebudou mít co žrát Editováno: 2. Červenec 2016, autor: bicista Citovat
ferda25 Vloženo 2. Červenec 2016 Vloženo 2. Červenec 2016 Jen, že jsi tím úplně odpojil jednotku, která má na starost baterii(tj. dobíjení jako takové). To té baterce asi moc nepomůže. Citovat
bicista Vloženo 2. Červenec 2016 Vloženo 2. Červenec 2016 (editace) Tuhle odpoved a rekci jsem cekal ale taky je mozne, ze je to senzor pouze pro start/stop a pro nic jineho. Ale myslim ze ten senzor sleduje, vykon beterie, teplotu aj. pro optimalni vyuziti a nabijeni atp. Ted otazka co se vyplati. Beztak jde cca po 3 letech baterie do kopru. To musi kazdej zvazit sam zda se trapit se start/stop nebo mit hlidanou baterii. http://de.bosch-automotive.com/de/parts_and_accessories/motor_and_sytems/start_stop_system/sensors_10/sensors_11 Editováno: 2. Červenec 2016, autor: bicista Citovat
Voice Vloženo 2. Červenec 2016 Vloženo 2. Červenec 2016 (editace) Mám dojem, že jak bicista napsal pro trotly tak tím myslel hlavně sebe. Editováno: 2. Červenec 2016, autor: Voice 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.