Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tož pravda, s TSI nemusíme řešit ticho, to už tam je. V exempláři OIII 1.6 TDI, s kterým jsem měl možnost jet, to ovšem bylo všechno jinak = špatně. S/S si dělal co chtěl. I úplně studený motor po ujetí asi 300 m a zastavení na křižovatce vypnul. Asi nějaká sw chybka.

Mě to vypíná "aktivuje" start/stop taky i u studenýho motoru..ale né pokaždý..nemůžu si na to zvyknout vypnout to u nastartování..přes VAG to údajně jde deaktivovat, ale prý to už zpět aktivovat už nikdy nejde..tak nevím jestli to mám vypnout natvrdo, mám totiž auto ještě v záruce..

Upraveno od mattyB

Start/Stop lze jak diagnostikou vypnout tak opětovně zapnout.

Ferdo, slo by kodovanim "otocit" funkci toho S/S tlacitka?Tzn. S/S defaultne vypnuto, jakmile stisknu tlacitko -> S/S zapnuto (do vypnuti motoru, pak po novem nastartovani opet vypnuto)?

Vidíš a já bych spíš napsal, že se mi na to ještě nepodařilo přijít...stejný problém jako u xenonů a jednotek, které k tomu nejsou určené. Mohu jen prozradit, že dokážu vypnout trvalý podsvícení tlačítka výstražných blinkrů, celkovou intenzitu světel celého vozu, atd. a analyzuju jednotku dále..

Upraveno od ferda25

V ridici jednotce asi neni nejaka obdoba "po spusteni" jako u operacnich systemu pro pc, ktera by se dala upravit a provedla sadu zadanych instrukci (napr. by simulovala stisk tlacitka S/S, coz? :)

ja to udelal podle navodu bicista a super ,za par minut hotovo.Tady mas jeste jedno video od bicisty kde to mas vysvetlene uplne podrobne a jeste jeden napad ode mne na ulehceni prace

 

 

 

 

 

post-95083-0-71647700-1455981915_thumb.p

  • 1 měsíc později...

Myslíte, že by to šlo vypnout přes tyhle možnosti?

 

post-80737-0-45464800-1459072350_thumb.j

post-80737-0-34583400-1459072354_thumb.j

 

 

Případně mohl by někdo říci něco více k tomuto?

 

Disable/memorize/invert Start & Stop:

- module 09-Cent. Elec.
- enter Security Code (20113)
- Adaptation on Channel 34:
subtract 4 to the value --> Start&Stop always disabled
add 32 to the value --> memorize last status (the Start & Stop status at engine startup will be the one at last engine shutdown)
- test & save

In addition of these values, if you add 64 to the value, the Start & Stop button light will be reversed: off if Start & Stop is disabled, and on if Start & Stop is enabled.
 

Upraveno od LiveBomb

  • 1 měsíc později...

Mi pomohlo nastavení napěťového parametru. Natrvalo klid.

Myslíte, že by to šlo vypnout přes tyhle možnosti?

 

attachicon.gif01.JPG

attachicon.gif02.JPG

 

 

Případně mohl by někdo říci něco více k tomuto?

 

Disable/memorize/invert Start & Stop:

- module 09-Cent. Elec.

- enter Security Code (20113)

- Adaptation on Channel 34:

subtract 4 to the value --> Start&Stop always disabled

add 32 to the value --> memorize last status (the Start & Stop status at engine startup will be the one at last engine shutdown)

- test & save

In addition of these values, if you add 64 to the value, the Start & Stop button light will be reversed: off if Start & Stop is disabled, and on if Start & Stop is enabled.

 

 

Tak přesně tohle by mně také zajímalo, ideálně ta 2. nebo 3. možnost, tedy Memorize nebo Invert Start/Stop - ozval se ti někdo/podařilo se ti to vyzkoušet?

  • 4 týdny později...

Došel mně před pár dny kabel, tak zkusím. Tohle by bylo ideální řešení.

  • 2 týdny později...

Tak programovatene rele po dlouhem cekani dnes doruceno.  Podle mne nejlepsi reseni pro kutily, Nejmene prace.

Tady sem davam video, kde uvidite vhodny princip pro start-stop.

 

 

super, jednoduché a účinné.  A co se bezpečnosti těchto zařízení tak buď klidný  , radia, dvdčka, navigace   jsou mnohdy vyhotoveny víc amatérsky než celá čínská produkce   dohromady.   A  zrovna  před měsícem   tady v brně   shořelo RSko  (ještě v záruce ) od   bolera.  A to ani nemrzlo, či nebylo parno. V dobách, kdy žádné ŘJ v plechovkách  nebyly  jsme dělali otáčkoměry,    palubní voltmetry, rádia,  apod. a  za celou dobu   se ani mě, ani mým kamarádům žádný problém nestal. Jistě stát se může - ale to riziko je shodné  se vším ostatním.   Jsi  v každém pádě  myslící a šikovný , palec nahoru. Já SS mám, vypínám, když potřebuju ručně, ale    tvůj návod použiji, včetně   přístupu k  tlačítkám, kam chci dát ovládání od vrat od garáže.

Upraveno od rcm

Mi pomohlo nastavení napěťového parametru. Natrvalo klid.

 

Šel jsem do toho stejným způsobem a funguje (1.6TDI MR2016). Z podstaty věci by to nemělo ani ovlivňovat nic dalšího, je to, že se prostě nevypne motor kvůli nesplnění podmínky..

Upraveno od bojler

A není jednodušší vytáhnout konektor na baterce, co hlídá pro Start/Stop napětí ?

nejsem si jisty, ale tohle by mohlo vyhodnotit jako zavadu start stop

Taky sem to nakonec vyřešil přes napětí baterky.

otázka jak ti to přes napětí bude fungovat stále, u novějších MR či jednotek to ani často už nejde. U fabie 3 třeba vůbec.

Upraveno od kokta7

Mam RS 230 a vcera STOP START vypnute auto 5/2016

  • 3 týdny později...

nejsem si jisty, ale tohle by mohlo vyhodnotit jako zavadu start stop

 žádnou závadu to nehodí a má to stejný vliv na vše jako když změníte nastavení napěťového parametru

Tak ten konektor je dobra podpasovka:) vymyslime slozitosti, diaognostika, rele atp.

Dnes odzkouseno. Na baterce se nachazi primo senzor na start/stop. Stacu vytahnout konektor a hotovo.

Pri zastaveni se zobrazi na maxidotu ikona preskrtleho SS a motor nezhasne. Po rozjeti ikona zhasne.

Konektor je viz obrazek.

post-79848-0-86111600-1467445828_thumb.j

potvrzuju funkcnost, kabel vytazen a po start/stop zbyla jen preskrtla ikona na maxidotu

Tady jsem k tomu pro uplné trotly :) natocil video :) - diky velfol za inspiraci.   A deaktivatoři nebudou mít co žrát :)

 

Upraveno od bicista

Jen, že jsi tím úplně odpojil jednotku, která má na starost baterii(tj. dobíjení jako takové). To té baterce asi moc nepomůže.

Tuhle odpoved a rekci jsem cekal :) ale taky je mozne, ze je to senzor pouze pro start/stop a pro nic jineho. Ale myslim ze ten senzor sleduje, vykon beterie, teplotu aj. pro optimalni vyuziti a nabijeni atp. Ted otazka co se vyplati. Beztak jde cca po 3 letech baterie do kopru. To musi kazdej zvazit sam zda se trapit se start/stop nebo mit hlidanou baterii.

http://de.bosch-automotive.com/de/parts_and_accessories/motor_and_sytems/start_stop_system/sensors_10/sensors_11

Upraveno od bicista

Mám dojem, že jak bicista napsal pro trotly tak tím myslel hlavně sebe.

Upraveno od Voice

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.