Říjen 18, 201311 r Urcite budou jeste dalsi veci, ktere se s privesem nastavi jinak. Tohle mi fakt jako reseni neprijde. (To uz se mi zda realnejsi vypnout kontrolu pasu a zapojit to tak, aby si auto neustale myslelo, ze nemam pas...)
Říjen 18, 201311 r Hmm. Byl to jen nápad, jak to odstranit bez zásahu do vozidla. Pak už je snad lepší dát pod vypínač relátko, které po nastartování ss automaticky vypne. Ale už je to zásah..
Říjen 18, 201311 r No každopádně ss nebude pro samotný motor žádná dobrota....než se řádně motor promaže tak to chvíli trvá a právě start je dost velkou zátěží pro pohyblivé a ne zrovna hned 100% promazané součásti....Tak proč mu to dělat opakovaně! Osobně nemám nic proti novinkám,ale vzhledem k tomu že rád řídím sám,tak bych oželel nejen ss ale další věci jako hlídání pruhu ,senzor únavy atp.(tím neříkám,že je to špatná věc-pro bezpečnost určitě dobré). Jenže když to tak půjde dál a jakože se již testují auta bez řidiče...tak si rovnou můžu sednout do vlaku a nemusím si kupovat auto co bude za mně řídit a jezdit.
Říjen 18, 201311 r Stane, souhlasím zcela s tvým názorem. Přesně jak jsi to vyjmenoval, tak tyhle věci tedy v autě mít nechci. Stačilo mi, když mi na dálnici začal systém hlídání JP brát z ruky volant a já se s ním pral. Když mě to přestalo bavit, nechal sem ho tedy řídit samotného a po chvilce napsal, abych si převzal řízení. Takže jsem hned zčerstva za jízdy hledal, kde to vypnout. Zrovna tak po pár křižovatkách jsem vypínal SS. Abych si třikrát popojel na červenou o pár metrů a pokaždé to chcíplo, na to jsem neměl nervy a držet spojku dole nehodlám. Rovněž i automatické přepínání potkávacích a dálkových, to bych byl na nervy hned, abych si chtěl posvítit a on mi z ničeho nic vypnul na tlumené. Abych řekl pravdu, ani nejsem nijak extra nadšenej z auto svícení, jak mi doporučil Stringo. Rozčiluje mě, že při 150km/h tam flákne už normální světla a ty hned tak nezhasnou a trvá to věčnost, i když pak jedu normálně a třeba i po okreskách. Někdy mi rozsvítí tlumené hned zpočátku zcela zbytečně, i když je ještě odpoledne krásně vidět a ještě svítí slunce. O nějakém čidle, aby mi hlídalo, jestli jsem unavenej, tak to už vbec. Tohle všechno bere svobodu řízení, já si chci tyhle věci ovládat sám.... Upraveno Říjen 18, 201311 r od Clint
Říjen 18, 201311 r kolegové souhlas souhlas, bohužel dnes na to lidi letí na tyhle elektrický wifikundace, že se motor 20 krát chcípne za jízdu atd, to je nezajímá
Říjen 20, 201311 r Všechno. Nebo jinak, nevadí mě, pokud tuto vymoženost mohu vypnout na pořád, což ovšem nejde. Nikdo ti neupírá mít možnost volby a tedy tento systém používat. Ovšem tato je u tohoto systému u koncernu hrubě omezena. Tečka. Nemám rád, když mě někdo (výrobce, potažmo Brusel) vnucuje něco, o co nemám zájem. Co je na tom k nepochopení? Ono těch věcí je víc, to není jen S/S.
Říjen 20, 201311 r ehm, to nejsou relevantní důvody. Co třeba se zamyslet i nad tím, že se tím snižují hlukové emise? Navíc se dneska lidi hádají o každou korunu, kterou musejí vydat a tento systém jim může pomoct jich za rok provozu pár ušetřit... Ale je to každého věc a názor - jen bych to nesváděl na Brusel, protože to není důvod. A vnucené to není, když máš volbu stisknutím tlačítka to vypnout. Ještě teda tu chybí názor, že se řidič cítí jako trotl, když mu na křižovatce zdechne motor.
Říjen 20, 201311 r Hluk? A při startování žádný není? A není v tom okamžiku větší, než když moderní motor běží na volnoběh? A to určitě je, toho jsem si všimnul při stání na křižovatkách již několikrát, když nějakému vozu naskočil motor s tímto systémem. To je slyšet i přes zavřené okno. O vypnutí tlačítkem samozřejmě vím, jenže to nevypneš napořád, resp. do doby, než budeš chtít systém opět zapnout, ale jen do příštího vypnutí zapalování. Takže je to vnucené.
Říjen 20, 201311 r už roky se hledá řešení s cílem snížit emise v městském provozu. A nejvíce jich je vyprodukováno při stání aut na křižovatkách, kdy není potřebné mít nastartovaný motor. A nejde jen o zplodiny, ale právě i o hlučnost. Léta se řeší např. problematiky překládání tramvajových kolejí do gumových rohoží s cílem snížit vibrace a hlučnost. S tím nikdo problém nemá. Ale se stejným cílem v autech problémy jsou. Proč?? Do hlavy mi i tak nejde jedna věc; proč v ostatních státech je akceptace tohoto systému v pohodě, bere se to jako samozřejmost a nikoho to neobtěžuje (bere se to jako technologický vývoj a pokrok, což opravdu je) a jen tady se řeší jak to ochcat a co to je zase za ptákovinu, kterou ti tam výrobce cpe?! Tuto logiku nechápu...
Říjen 20, 201311 r Honzo, v poměrech ČR bych se raději napřed zabýval řízením provozu (světelných signálů, tzv. zelených vln, atd.), aby se omezilo zbytečnému stání na křižovatkách, a až pak systémy jako je S/S. Netuším, jak je tomu v jiných západních státech, ale třeba v USA se to nesetkalo s úspěchem. Nemyslím si ovšem, že i Evropě to každý přivítal s nadšením. Já měl možnost tuto fičuru vyzkoušet v OIII a jak tam fungovala (nebo spíš si to dělalo, co chtělo) tak za mě tedy NE. Stále zapomínáš, že tento tzv. technologikcý pokrok je opravdu vynucený ekoteroristickou politikou EU, a to prostě neokecáš. Já naštestí zatím soukromým vozem v naprosté většině případů nemusím jezdit po městě, takže bych to se skřípěním zubů překousnul. Ale vzhledem k eko šílenství mám obavu, že za nějaký čas to nevypneš ani tím tlačítkem.
Říjen 21, 201311 r Mě se jenom líbí, jak to dovedou lidem vysvětlit, pač vědí, jak jsou všichnu ulítlí na spotřebu, hned první argument, že SS snižuje spotřebu.... Pokud zavedou, že to nepůjde vypnout, tak to b ymi hráblo...bych byl mezi prvníma, kdo by to v záruce jel někam vykuchat... Honzo...s tim zhasnutím motoru na křižovatce a pocitem trotla souhlasím . Nejhorší je, že ani na červenou nestojíš jednou, ale sem tam musíš popojet a jedeš třeba až na třetí zelenou. Si vem, že ti to po pár metrech furt zhasíná....(o kolonách a ježdění po Praze už vůbec nemluvě...to by bylo peklo) Upraveno Říjen 21, 201311 r od Clint
Říjen 21, 201311 r Přesně tak. To poskakování v kolonách asi moc šetřit nebude. Někde jsem viděl výpočet, jak dlouho musí auto stát, aby se S/S vyplatilo. A druhá stránka je výroba složitějších věcí do motoru. Ano, asi to ušetří nějaké deci a příroda si oddechne, na druhé straně se o to více kouří z komína, aby ty kraviny vyrobili a to je ještě horší. O poruchovosti ani nemluvím... Smysl má tohle kurvítko snad v hybridech.
Říjen 21, 201311 r MIT auto na operák nebo jako pro zaměstnance škodovky, po pul roce zase jiné či jako běžný zákazník po zaruce poslat pryč, tak klidné at Tim systémem setrim, at si pak další kupce po me užije s opravami
Říjen 21, 201311 r S/S se vyplácí již při stáních od 10s. A nevím kde berete ty kouřící komíny výrobních závodů? Např. v Evropě jsou všechny výrobní závody energeticky soběstačné - všechny mají na výrobních halách solární panely, popř. vlastní větrné elektrárny (např. BMW v Lipsku či Mnichově, AUDI, VW má vlastní elektrárnu/teplárnu na biopaliva, ŠA má taktéž vlastní elektrárnu/teplárnu a solární panely všude možně i nemožně atp.). Konstrukčně tam nic navíc oproti jiným motorům není. Je tam jiná baterka a startér, jinak vše téměř při starém. Clint: Jirko se S/S systémem jezdím v téměř všech služebácích a popojíždění v kolonách není problém, neboť nástup systému je bleskový. Krom toho není potřeba se posouvat v koloně o půl metru a následně zase zastavit. Je třeba šetřit i spojku
Říjen 21, 201311 r každá normální výrobna jak píše Honza v EU, využívá co možná nejvíce zpětně vytvořené nepotřebné energie, že to takhle funguje v číně s tím my nic asi neuděláme. u menších klidně tepelná čerpadla a u větších pokročilejší systémy.
Říjen 21, 201311 r Ano, lepší AKB, startér a možná altík a kabely. A pak jiná speciální mj. kliková ložiska atd. OK. Když budu mít upravený motor pro S/S a po vypnutí motoru poběží stále olejové a vodní čerpadlo, tak ať si to tam dají....
Říjen 21, 201311 r A co klima? Ta se při SS taky pak stále zapíná a vypíná? (kompresor) Logicky nebeží motor, nejde klima, to musí dostávat zabrat ne? Upraveno Říjen 21, 201311 r od Clint
Říjen 21, 201311 r Kompresor vypne, ale větráky běžej. Když dojde k velkému rozdílu nastavené a skutečné teploty, motor naskočí a klima dochladí. Pak zas vypne. Kompresor je aspoň lépe mazanej...
Říjen 24, 201311 r Já bych v tom panové takový problém neviděl,když to někomu vyloženě vadí,tak si to hned po startu může vypnout, grif na zapínání světel(který už dnes nepotřebujete) si přeškolíte na vypínání SS:-) a je po problému.Já osobně ten systém používám jak kdy,reaguji na situaci v provozu a nedělá mi teda vůbec žádný problém ho během jízdy vypínat a zapínat. A někteří by si o tom měli zjistit aspoň nějaké info a neargumentovat tu stylem jedna paní povídala...
Říjen 25, 201311 r za sebe přidám zkušenosti s ss v citigu. Je to jak píše Sanek81, člověk se s tím musí naučit fungovat, my už jsme dneska tak zmlsaný, že čekáme, že všechno půjde hned a samo. Někde byl článek kolik sekund je dobrý stát aby měl ss smysl. Bylo to pro každou značku jinak. Já SS používám s ohledem na aktuální situaci, tzn. že když vidím, že mi padla červená, tak ho nechám dělat si svoje, ale pokud přijedu na konec fronty a vidím, že vpředu už je zelená a že se za chvilku rozjedu, tak prostě tu chvilku podržím sešlápnutej pedál spojky a ss nenechám dělat si svoje. . Potvrzuji, že když motor vychladne pod určitou teplotu, tak ss ho znovu nahodí, i když auto stojí. Stejně tak při zapnutý klimatizaci nebo výhřevu, prostě při velkým odběru proudu, jakmile si ss spočítá,že už by se mohlo něco začít kazit nebo vybíjet až moc, tak se postará o nahození motoru. Je mi jasný, že to není samospásný a inteligence toho celého systému je nějak nastavená, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Pokud to někdo nechce používat, tak na palubce citiga (nevim jak v OIII)je tlačítko na vypnutí. To ale funguje jen do vytažení klíčku ze spínačky. Po dalším startu je ss zase aktivní. Jezdím 90% město a zbytek okresky a zatím jsem se ss spokojenej. Pokud se to začne sr..kazit tak se ozvu. Prostě na sblížení se s SS to chce trochu víc času .
Říjen 25, 201311 r Pokud to někdo nechce používat, tak na palubce citiga (nevim jak v OIII)je tlačítko na vypnutí. To ale funguje jen do vytažení klíčku ze spínačky. Po dalším startu je ss zase aktivní. A to je celý ten problém, proč mám něco stále vypínat, když to nepotřebuji, nebo nechci? Prostě to mají udělat tak, abys to tlačítkem vypnul a systém zůstal stále vypnutý, dokud řidič neusoudí, že je pro něj výhodné systém zapnout. Asi tak, jako je vypnuté vyhřívání zadního skla, které si zapneš, jen když ho potřebuješ. O nic jiného tady nejde.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.