Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Trochu jsem to pogoumal. Kdyz je zaple Auto a nasledne se vypne otocenim otacek ventilatoru, funguje v manulnim rezimu. Pokud se potom manualne vrati na uroven otacek, ktera byla kdyz clovek vypinal Auto, Auto se potom znovu zapne. Schvalne otestujte.

Upraveno od pusher...

Tak tak.

Vyzkoušeno, je to jak píšeš.

otáčky ventilátoru se mi pbčas taky změní i při vypnutém "auto" režimu, ale mám takový pocit, že se samy mění jen chvíli po nastartování.... pak už ne. Předpokládám, že jde o pozvolné spouštění po nastartování do stavu před posledním vypnutím motoru. takže pokud ihned po nastartování změním otáčky ventilátoru, tak ještě chvíli si je to samo přenastavuje, potom už je klid a jede to přesně jak je nastaveno a samo se nic nemění.

Jo přesně na toto jsem taky přišel, zrovna sem to chtěl psát.

  • 4 týdny později...

Ja si u sebe vsiml noveho problemku. Zatim co driv pri pustenem Climatronicu v rezimu treba auto at s AC nebo bez tak pri zarazeni zpatecky zapraskalo v palubovce (prenastavily se klapky) zvysili otacky ventilatoru jinymi slovy se automaticky spustila vnitrni recirkulace kvuli nasavani spalin z vyfuku do kabiny.

Nyni pri zarazeni zpatecky se nic nedeje a pokud se zacne dit tak z vyraznym zpozdenim tak 5s coz uz je vetsinou davno po couvani. Nevim jeste to zkusim odpozorovat, zatim letme seznameni. Jinak uz jednou jsem na prehrani softu klimatronicu s jinym problemem byl.

Toto už jsem vypozoroval dávno. Soft mám taky přehraný.

No trochu me to sere, nejak bych si toho ani nevsiml kdybych ted cas od casu necejtil v aute smrad z vyfuku. No jeste to budu sledovat a pak kdyz tak opet vstric novym zazitkum pri rejlamaci. Nic jineho mi nezbyva kdyz mi zaruka konci v unoru.

Tak dnes prozkoumáno detailněji a možná jsem tomu trochu křivdil. Ono když se zařadí zpátečka, tak se opravdu nic neděje, ale hned jak se rozjedeš tak se přenastavují klapky. Dřív mám pocit, stačilo jen zařadit zpátečku. Nyní se člověk musí ještě rozjed dozadu.

I drive ses musel rozjet. Mam to same, az po tom co se auto pohnulo se zapla vnitrni cirkulace.

Tak jsem asi jitrnice :D, ono ani to prenastaveni klapek neni tak slysitelne, tolik to nepraska. A nebo jsem to mozna driv tolik nezkoumal, nevim.

Buď rád, že už to neodchází jako u jedničkové Fabie. To chce méně naslouchat zvuků a raději si pustit rádio. :kol-28:

To v Rapidu bezny zvyk. Bez radia to tam nejde. Nejdulezitejsi priplatkova vybava :D

Ahoj, jsem před rozhodnutím zda mít manuální kłimatizaci, nebo si připlatit a mít Climatronic. Vždy jsem měl jen manuální.

Děkuji

Upraveno od ABAB

Pokud muzes, jednoznacne climatronic. Byl jsem na tom stejne jako ty. Dnes uz nechci jinak. 7 z 10 prednich diskutujicich na skodahome doporucuji climatronic :D:D:D

Joo, taky sem mel manual a ted uz nikdy vice :) jestli na to mas, tak nevahej..

Stejne tak jako treba tempomat :)

A havní důvody proč tedy Climatronic? Děkuji

Upraveno od ABAB

Po koupi auta nastavis teplotu... A dalších pět let na to nemusíš sáhnout.... Urcite ho ber.

Asi tak. Bohužel vzhledem k tomu, že koncern od MR 2011 zrušil Climatic, není jiné rozumné volby. Manuál fakt ne.

Cca pred 2mesicema sem mel nehodu a dostal sem nahradniho totoznyho rapida akorat s manualni climou a srovnani po 3tydnech jezdeni stim. Manual Lip chladi - vetsi vitr z ofuku Lip topi - vetsi vitr z ofuku. Coz bylo fajnee. Totalne me ale srra... lo vecne regulovat teplotu bud zima nebo vedro. Na delsi vzdalenost bych to vykuchal krumpacem z auta ven. A to jezdim cca 120km denne do prace tak vim o cem mluvim. Kup climatronic

Jak pise kolega HIZ - tempomat za me taky. Na delsi cesty luxus. V predchozim aute sem ho mel. Ted diky tomu ze sem bral skladovku tak nemam a tlucu se do hlavy. Dodelavka je raketa tak hold musim trpet.

Právě, že ve hře je tempomat. Ten jsem měl a bez něj už to nejde. Jen zvažuji zda ten Climatronic a vyhřívání sedadel. Jak je na tom Climatronic co do údržby a spotřeby.

Upraveno od ABAB

Nehledej v tom nějaké komplikace... Klimatizace jako klimatizace - údržba je stejná (občas to vyčistíš) a vliv na spotřebu .. asi tak stejný, jako manuální klimatizace (fyzikální procesy jsou v obou případech stejné)

Ke spotřebě - Climatronic řídí přímo výkon kompresoru, manuál to umí také?

Manual to podle me neumi, tam jede kompresor a nebo nejede. Ale mohu se mylit. Dalsi vyhoda climatronic myslum funguje az do + 2 st. manual do +5 venkovni teploty.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.