Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Pozrite si nejaké reálne nameraná krivky výkonu tohto motora, a potom zistíte, že po obmedzovač sa oplatí ísť, lebo ak potom zaradíte ďalšiu rýchlosť, tak bude k dispozícií viac výkonu. Takže ak potrebujete rýchlo predbehnúť, najlepšie je motor čo najviac točiť. Motor to samozrejme bez problémov zvládne.

Po 4500 už motor nic nepředvádí a tedy nemá cenu ho trápit a je lepší přeřadit aby právě zase táhl. To můj názor.

jojo spíš se podívej na křivku s NM než s KW :) tzn. ideál do 4tis na předjíždění:)

  • 3 týdny později...

Zmerajte si šprint na 400 metroch s radením pri 4000 otáčkach a potom s radením tesne pred obmedzovačom. Potom sa môžeme porozprávať o názore, že motor po 4500 nič nerobí a ideál na prebiehanie je do 4000.

  • 3 měsíce později...

Nemá vedle řady motorů HTP letos kvůli emisní normě EU6 končit řada motorů EA 111?

Skončí atmosférická 1.2 MPI/55 kW a TSI s rozvodovým řetězem bude nahrazena jednotkou s řemenem a 16 ventilů.

Upraveno od Yosef

  • 2 týdny později...

Tak už jsou to 2 roky od založení tohoto vlákna (služební auta by už měli lízat  60 000 - 90 000). A už se tu našel někdo kdo by měl problémy s rozvodama u tohoto opraveného motoru z výroby?

 

Dá se považovat za problém od určitého roku nadobro vyřešen?

 

Plánuju koupit náhradu za Fábku a koukám po ojetých škodovkách r.v. 2013 rapid.

 

Díky!!!

V sekci Rapid jsem na výše zmiňovaný problém nenarazil.

  • 4 týdny později...

Chtěl jsem se zeptat, do nových rapidů 1,2 TSI se dává stále původní 8ventil s řetězovým rozvodem, nebo se taky přešlo na řemenovej 16ventil co se dává do fabii III ?

Díky.

  • 3 měsíce později...

V kolika otáčkách Vám zasahuje omezovač ?

  • 2 týdny později...

nechával si někdo měnit svíčky preventivně dřív než stanovuje interval? případně i vzducháč? mám najeto 36tis. a uvažuju o svíčkách a vzducháč bych si udělal sám, ale chtěl bych se zeptat, jestli je třeba si dát na něco pozor při výměně. 

V kolika otáčkách Vám zasahuje omezovač ?

Lze to vytočit až do 6200ot

Když je neutrál a dáš plnej tak to jde jen do 4000ot

 

Teď jsem po dálnici testoval max rychlost u mé 1.2 77kw a když dam 6° tak to jede max 180km/h při cca 3900ot

Když ale zařadím 5° tak dám i 190km/h a točí to přes 4200ot 

Otázka zní jak to? 

 

Při této rychlosti je pěkná spotřeba 17l/100km  :kol-98:

Vormene: neměnil, vzducháč si myslím není od věci, záleží v jakém prostředí se nejvíc pohybuješ, ale svíčky se myslím mění při 60tis -4roky a ty bych asi nehrotil. U vzducháče nevím, že by bylo třeba dávat pozor zvlášť na něco a svíčky Ti neporadím, ty jsem zatím se svými 43tis neřešil (auto funguje jak má). jediné co měním nad rámec proměnlivého intervalu je olej a pylový filtr (každý rok).

 

Kucis. máš to nějaké chcíplé, jel jsem na Plzeňské D5 200 na 6ku po rovině  a v pohodě a ještě malá rezerva tam byla. Bylo bezvětří.  

Svíčky měním po 30 000 km. Jednou mě nechaly ve štychu po necelých 50 000. Vzduchový filtr také tak. Občas ho také při větším mytí auta vysaju.

Petrrr: taky se mě to zdá jelikož každý říká jak mu to jede 190 bez problému, ale v nízkých otáčkách mě to jede dle mě OK. Bohužel nemám jak porovnat. 

 

Jinak převodovka má rezervu klidně i na 220km/h :D

já mám teda 63kW a 5q, ale co jsem párkrát zkoušel tak tacho cca 185, otáčky něco mezi 4-5tis. a dál už to prostě na rovince nezrychlovalo

Že by mě tam omylem dali 63kw místo 77kw?  :kol-98:

Jako do 175km/h to jede supr ale jak tam je 180 tak už nezrychluje při podřazení na 5° to zrychlí na 187km/h dle maxidotu. 

 

Nebo že by se špatně zajel motor?

Myslím, že i v návodu nebo někde je napsáno, že maximální rychlosti se dosahuje na 5. převodový stupeň. Je to prostě dáno výkonem motoru a zpřevodováním. Pří této rychlosti je třeba "podřadit", aby to tento motor vytáhl. Pokud pojedete v klesání s větrem v zádech kdy to utáhne i šestka, dostanete se v "pohodě" na 215km/h. Mrkněte na youtube

Upraveno od Mariacek

6-ti kvalt má lehce kratší 2-5 stupen oproti 5-kvaltu

díky motoru a převodovce je to kroutákem na kolech živější o 18,6% (nejenom 9.4% rozdíl na motorech)

post-42020-0-78267100-1433707157_thumb.j

  • 2 měsíce později...

Nněkde na fóru to tady už je a jednu dobu se to dost řešilo. Jde o povídačku, že verze 63kW má po zapnutí klimatizace výkon jak silnější verze. Nevím jestli to někdy někdo měřil, ale já mám za sebou teď větší ježdění s naloženým autem a hodně dálnice, vedra, takže manuální klima pořád zapnutá a zaznamenal jsem právě nárůst výkonu, tak jsem si na to vzpomněl. Do 2500ot. je to s klimou mírně línější než bez klimy. Po překročení 3000 to překvaivě nevadne a nad 3000 to jakoby znovu zabere a prostě na dálnici ve vyších rychlostech to líp reaguje a mnohem líp se s tím jede do stoupání a předjíždí. Normálně klimu moc nezapínám, jednou jsem ji cestou z práce zapl a ve stoupání na Kývalce jsem si říkal, že to jede líp něž jindy, ale moc jsem tomu nevěnoval pozornost. Teď jsem to testoval a jezdil se zap/vyp a opravdu v tom rozdíl je. Při normálním ježdění mimo dálnice to poznat nejde, ale na dálnici se to vyplatí zapnout, ikdyž venku není vedro :-D 

Jedina brzda by byla prukazna. Na aktualni vykon motoru ma vliv vice veci. Teplota vzduchu, palivo atd. Samotna klima ubira vykon cca 5kw. Ja jezdil na dov v tech paracich s nalozenym autem s climou a bylo to hodne znat pri courackach po okreskach ale smerem dolu a to mam 77kw a auto klimu. Spotreba ze standartnich 6.2 letela i klidne k 7,5. Pri dalce za stejnych podminek uz to tak hrozive nebylo 6.5. Tedy jedine mereni. Mne se take obcas zda ze nekdy mi to auto jede lepe jindy hure na stejne trase za obdobnych podminek, to je ale jen muj subektivni pocit a jestli to tak je cert vi.

Že by to s klimou jelo lépe se mi taky nechce moc věřit, leda že by to chlazení mělo vliv na vstup něčeho (palivo, vzduch) do motoru. Ale jako další spotřebič by to logicky mělo jen ubrat na výkonu jdoucím do pohonu, bo to samo má nějaký příkon a ten si od toho motoru prostě vezme. Jako když si na kole člověk pustí dynamo - výkon dává sice stejný, ale jede pomaleji. Subjektivní rozdíly ve výkonu pozoruju hlavně v závislosti na tom, kde tankuju. Paradoxně ONO se základním "neaditivovaným" benálem jede stabilně dobře, zatímco od dražších pump jsem se základním benálem občas měl pozorovatelný pokles výkonu. Teď se chystám pořídit VIF a uvidíme, jestli to nějak poznám (spíš si myslím že pocitově ne, pocit bude dobrý asi jen z čistějšího motoru).

Hele teď si na to možná kápnul. Když běží klima naplno běží většinou i větrák, aby se to vůbec uchladilo a to dost často na maximální otáčky. A mezichladič stlačeného vzduchu je pod chladičem, před kterým je kondenzátor klimatizace. Takže vlastně klima pomáhá turbu v lepším plnění motoru stlačeným ale díky běžícímu větráku chladnějším vzduchem. Proto lepší výkon když sepne klima. Myslíte, že by to mohla být správná teorie?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.