Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI EA111 63 kW a 77 kW


Honza9007

Doporučené příspěvky

Miklísek: No, jenže ten větrák tam žene vzduch o okolní teplotě. Jaká je teplota stlačeného vzduchu v mezichladiči netuším, ale že by to bylo tolik, aby se dalo mluvit o nějakém výraznějším dochlazení?

Editováno: , autor: camillio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až tak úplně přesně to není - vodní mezichladič stlačeného vzduchu (intercooler) je u motorů 1.2 TSI EA111 v sání na zadní straně motoru, pozice číslo 5 tamtéž. Detail lze najít v dílenské učební pomůcce pro tyto motory na straně č.18. Tam dochází k chlazení stlačeného vzduchu chladící kapalinou, která pak proudí do té tebou uvedené dvacítky. Do tohoto okruhu je také připojeno chlazení turbodmychadla a cirkulace chladící kapaliny je zabezpečena elektrickým čerpadlem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám zde hezké srovnání grafů 63 a 77kW  , a aspoň konečně od klubáka. Snad zachytí diskusi a připojí se, aby potvrdil autentičnost.

Při porovnání po převedení do bin, byl pocit , že se snad jedná o to samé, dle výsledku z brzdy potvrzeno. Určitě se najde lepší varianta, ale pokusů by bylo příliš mnoho.  Hlavní překvapení pro majitele bylo, že 63kW bylo naměřených na 74kW.  77kW bylo paradoxně slabší . Prošel jsem i zbývající varianty pro toto auto v bin souborech  a myslím si , že max rozdíl bude tak do 6 kW.

Pokud za toto chcete vyhazovat peníze , jsem v Praze blíž, a rád Vám pokusy i změřím.

škoda Roomster.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co si sám nezměřím tomu nevěřím.... :D  :D  :D

 

Tohle měření nic nedokazuje, když pak nebylo provedeno přehrání softwarem pro 77 kW a následně změřeno a protože to neumíš tak je vymalováno.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co nezměříš tomu nevěříš, ale přesto, že jsi u mě nebyl, neznáme se, tak víš bezpečně , že neumím přehrát sw. Půl republiky ví, že to praktikuji již 10 let, takže než něco tvrdíš , tak si to ověř a změř. Takto ze sebe děláš trošku ...... , to si vyber.

Už jsem psal, že to někdy může i zafungovat, ale to by jsi na každém autě musel odzkoušet, tak 5-10 softů a každý odměřit.

není  s tímto problém jen u koncernu , ale např. nová Mazda 6 Sky-activ má ve verzi 150 PS naměřeno 170PS úplně stejně jako silnější 180PS verze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lze to vytočit až do 6200ot

Když je neutrál a dáš plnej tak to jde jen do 4000ot

 

Teď jsem po dálnici testoval max rychlost u mé 1.2 77kw a když dam 6° tak to jede max 180km/h při cca 3900ot

Když ale zařadím 5° tak dám i 190km/h a točí to přes 4200ot 

Otázka zní jak to? 

 

Při této rychlosti je pěkná spotřeba 17l/100km  :kol-98:

 

 

Nepises nam pravdu pochybujem ze pri 180km/h na 6-ke to toci 3900 ot. a ked podradis na 5-ku a ides 190km/h tak to toci 4200 ot. Asi si zabudol podradit :-)

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Obecně asi tyto motory vydrží nejvíce těm, kteří se s nimi moc nemažou a nehrotí jejich údržbu do enormních mezí jako někteří zdejší uživatelé :-) Předevčírem byl v práci další rapid 77 Kw 2012 s najetými 140 000  a říkal mi ten pán že akorát měnil kotouče a desky jinak běžna long life údržba.Příště vyfotím tacháč. Nicméně je pravda, že ten motor má málo studených startů a nekordcá se ve městě což asi má velký vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím bych asi obecně souhlasil. Matize jsme jezdili relativně dlouho nasucho, dodnes mě u toho mrazí v zádech, když jsem po pár tisících km vytáhl měrku a ta byla SUCHÁ. Jako celá suchá, ne s kapkou na konci. A ten motor celé dva roky potom stejně ani nezaváhal. U citroenu dieslu 1.8 s nájezdem přes 230 tisíc a stářím 16 let jsem olej nehrotil, čekal jsem jen, kdy se toho zbavím, takže na poslední náplň dal vesele 20 tisíc a ani nebreknul. Ony ty věci vydrží zpravidla víc, než si člověk myslí. A když už se něco podělá, tak to bývá spíš hloupostí konstruktéra (tady typicky rozvody) nebo jinou vadou, než drsnějším zacházením.

 

Přiznávám ale bez obalu, že u nového rapida jsem připokakanější. LL olej půjde na výměnu v 15000 a pak nejspíš pevný interval (s tím ještě uvidíme).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Proč paradoxně? B) Náš Citroen ZX r.v. 1998 (možná 7) v 1.9 atmo dieselu byl našrot, kastle držela pohromadě jen silou vůle, místo prahů už to mělo lamino s pěnou a bůh ví čím ještě, zadní náprava do A, opravena panem Vaňkem tak, že sice do A nebyla, ale seděla nadoraz. Pásy nešly pořádně zapnout bez jistého grifu, jedno světlo drželo na nějaké pásce či čem, na závěr odešly poloosy - tím bylo rozhodnuto a citron letos šel z domu. Ale motor, pánové ten motor byl po 250 tisících jak nový, nezaváhal ani na moment. A to jsem na něj kašlal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hehe  :kol-31: Tak to je ten článek na který jsem čekal! No vida, netrvalo to dlouho a máme to tady. Pan Vaculík nám sem asi chodí číst fórum. Dobrý den pane Vaculíku  :kol-47: Nejdřív jsem si říkal že auto prodám jak to jen půjde, ale když to tak vidím tak si TSI ještě chvilku užiju. Jezdí se ním hodně příjemně.

 

díky Pawouku!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...