Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Dneska sem frčel 212km/h, ale nějak se tomu nechtělo víc. Když jsem přijel domů, běželo zrovna vypalování DPF. Tak nevím, buď to ten přede mnou šetřil a zajel spíš na spotřebu (čemuž by odpovídalo to economy nastavení profilu a greentec vozidlo) a motor není zvyklej tahat, nebo prostě tenhle motor moc nejede a nééébo prostě kápnul zrovna na nějakou mouchu, stejně jako kápnul na mouchu 1,8 TSI Stanmar. Tenkrát mi ta 1,8 svištěla 238 a Stanoví max něco kolem 220.

 

A néééébo to mělo na svědomí to vypalování DPF, kdy dochází ke ztrátě výkonu. Když jsem se ptal servisáka dneska, uplně se zděsil :D :D a říkal, že s tím takhle nemám nikdy jezdit :D Že si to můžou prej zjistit z něčeho, jak to jelo rychle, kdyby se posral motor. Takhle vyděšenýho jsem ho ještě neslyšel. Tomu samozřejmě moc nevěřím.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na všetko potrebujem odborných specialistov.

Já dneska řešil modem k telce. Tak jsem se cestou stavil v érotelu a co jako s tím. Prý není problém. Zrušíme vaší smlouvu, dáme modem a zavedem novou službu. Samozřejmě dražší. Říkám, že chci pouze modem a starou službu si nechám. Oni zase, že to nejde, modem je svázán s novou službou a když si koupím modem, tak vyhodím prachy. Vzpomněl jsem si na Petrra a tak jsem ho koupil. A co by jste řekli? Funguje. ;-)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska sem frčel 212km/h, ale nějak se tomu nechtělo víc. Když jsem přijel domů, běželo zrovna vypalování DPF. Tak nevím, buď to ten přede mnou šetřil a zajel spíš na spotřebu (čemuž by odpovídalo to economy nastavení profilu a greentec vozidlo) a motor není zvyklej tahat, nebo prostě tenhle motor moc nejede a nééébo prostě kápnul zrovna na nějakou mouchu, stejně jako kápnul na mouchu 1,8 TSI Stanmar. Tenkrát mi ta 1,8 svištěla 238 a Stanoví max něco kolem 220.

 

A néééébo to mělo na svědomí to vypalování DPF, kdy dochází ke ztrátě výkonu. Když jsem se ptal servisáka dneska, uplně se zděsil :D :D a říkal, že s tím takhle nemám nikdy jezdit :D Že si to můžou prej zjistit z něčeho, jak to jelo rychle, kdyby se posral motor. Takhle vyděšenýho jsem ho ještě neslyšel. Tomu samozřejmě moc nevěřím.....

Pravda pravda, moje TSI fakt není nejrychlejší, ale zato jezdí pouze na benzin bez oleje :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, bude to tím vypalováním, máš maximálku kolem 220km/h ne? Vždycky to jde za tuhle tachometrovou hranici. Já se podle Tacho dostávám na 225-230 km/h když jedu z kopce a končím na omezovači, předpokládám že ty na tom budeš někde podobně...

A co jako ze by si mohli vyčíst v servisu? Myslíš maximálku? A co, jednou jr to psané, tak proč bys tolik nemohl jet?

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, bude to tím vypalováním, máš maximálku kolem 220km/h ne? Vždycky to jde za tuhle tachometrovou hranici. Já se podle Tacho dostávám na 225-230 km/h když jedu z kopce a končím na omezovači, předpokládám že ty na tom budeš někde podobně...

A co jako ze by si mohli vyčíst v servisu? Myslíš maximálku? A co, jednou jr to psané, tak proč bys tolik nemohl jet?

 

Maximálka je psaná 218km/h. Já se dostal na 212. Myslím si, že těch 220 by to jet mělo.

 

Zkusím to ještě jednou, až se nebude vypalovat filtr. Ale mám takové tušení, že to asi víc nepojede. Některej motor holt jede rychleji a některej pomaleji :(  

 

Stringo, jak končíš na omezovači??? To mi ten servisák taky říkal, že končím na omezovači, ale omezovač zasahuje u nás až ve 250, což je pro naše motory nedostižná meta. Nebo ne?

 

 

Sranda byla, že mi to tam při té dvoukilovce strčil zprava náklaďák, co chtěl předjíždět pomalej osobák, ale včas mě zpozoroval a rychle uhnul nazpátek.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u cupry píšou taky 250 a na GPS sem tam měl přes 270 po normální rovině. tachometrově skoro 300... o tom to ovšem není :) je to nuda.

To je uplně něco jiného, protože oni nemůžou napsat víc, pač omezovač v Evropě nedovolí jet více jak 250 u žádného auta. Takže ve finále i sporťáky mají napsáno 250, ale jedou samozřejmě víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z Rapidem jsem lehce k 200 jel taky a jestel by jel. Tak ze ty vase velkoobemove chrchle nic moc. Max. psana 195.

 

Tak nikdo netvrdil nikdy, že je to závoďák. Tady jde o krouťák a o spotřebu. Ve finále je to stejně fuk, pač se má jezdit max 130 a víc jak 160 stejně nejezdím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je uplně něco jiného, protože oni nemůžou napsat víc, pač omezovač v Evropě nedovolí jet více jak 250 u žádného auta. Takže ve finále i sporťáky mají napsáno 250, ale jedou samozřejmě víc.

dost aut má omezovač, jediné porsche skoro nemá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo, jak končíš na omezovači??? To mi ten servisák taky říkal, že končím na omezovači, ale omezovač zasahuje u nás až ve 250, což je pro naše motory nedostižná meta. Nebo ne?

No jedu a prostě motor přestane táhnout, je to těsně pod červeným polem, dávno za turbo efektem, tam kde už je výkon TDi v háji, už jen zrychluje s setrvačností. Zkus někdy vytočit trojku na max, pocítíš jak motor začne auto najednou brzdit. To co máš na tachometru jako max, to je jen sranda pro ty co vidí na budíku 250 a myslejí si, že mají Porsche

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...