Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Ano, a pak , když si čtu fakturu z AS, tak mě omejvaj kol100a říkám si: už nikdy a pak tam jedu zase a opět a furt a stále už asi 25 let. Teď mě čeká první garančka  a výměna oleje u Flll a u FI výměna oleje, svíček, atd a jsem rozhodnut jet s Fl jinam, jen ještě nevím kam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 3. 2017 na 20:02, Pawouk napsal:

No ono tady není o co stát - buď tady někdo skuhrá na škodovky, jiný zase pořád cosi mektá o seatech, další  píše jakési nesmyslné sáhodlouhé litanie, které stejně nikdo nečte - tak co bych tady dělal? Mrknu sem, proletím to, číst není prakticky co, tak obvykle není ani na co reagovat. Tož tak.

Pro pawouka :D krasnej vylet na kronsplat

p.s. Akce od dodavatele

IMG_1096.JPG

IMG_1098.JPG

IMG_1076.JPG

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj jedine v AS jsou ti nejvetsi profici co oni jedini na svete se dokazi v prvotridni kvalite se postarat o Vas vuz.. Mechanici v 19ti letech co tam vetsina dela za 14 hrubyho jsou Ti nej pac chodili do uceni do CVUT v Praze a jsou to vsechno inzenyri co pouze oni vsechno vedi nejlepe a radu zavad kdyz tam vlovek prijde videli poprve protoze Skoda normalne zavady nema. To je 1 pripad na 100tis vyrobenych vozidel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Petrrr napsal:

Mechanici v 19ti letech co tam vetsina dela za 14 hrubyho jsou Ti nej pac chodili do uceni do CVUT v Praze a jsou to vsechno inzenyri co pouze oni vsechno vedi nejlepe a radu zavad kdyz tam vlovek prijde videli poprve protoze Skoda normalne zavady nema.

 

No, jelikož je ČVUT vysoká škola, tak se obávám, že ten 19letý machr nebude mít bakaláře, natož inženýra. Má maximálně maturitu, kterou dostal, jen aby škola dostala prachy. :D

 

Ale máš pravdu, dnešní generace (včetně té mé) se již automechaniky nestává, jsme měniči dílů. Nic se neřeší důkladně, protože auto, které přijede do autorizovaného servisu je v záruce nebo se majitel nemá rád, takže se mění, mění, mění, až se přijde na to, co tomu opravdu je. A výjimkou už dnes nejsou ani garážové servisy, ve kterých bylo dost mechaniků, kteří dokázali rozebrat např. převodovku. Takovou věc už dnes uvidíš málokdy.

 

Jinak plat by plus mínus odpovídat. On těch 14 tisíc základ bude. Pak jsou bonusy za práci, takže pokud nebudeš mít čas od času vyměněný kompletně olej nebo kabinový filtr, tak budeš vědět, že na servisní prohlídku měl frajer 60 minut, ale z toho 35 minut prokecal s kámošem u kávy a pak to dělal buď učeň nebo to udělal mechanik jen tak, aby se neřeklo.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Trochu to pripomina legendarni hlasku Microsoftu. Lepsi piratske Windowsky nez pocitac s linuxem :D
Dneska jsem byl na výstavě karavanů a dal se do řeši s mnoha lidma. Vesměs všichni nadávali na kvalitu aut koncernu VW a i v případě sanitek to bylo docela drsný zjištění. Prostě Koncern to s šetřením přehnal a důvěra pomalu odchází fuč.

Tady kazdej hani Skodovku / VV a ja byl v patek poprve v zivote v autosalonu VV. Prijeli jsme tam Pazoutem, takze prodejce ihned v pozoru, jelikoz rozsirim stado a nebudu pouze menit VV za VV :D. Inu prvni veta, chci velkej kram za malo penez. Hned vedel co ma delat. Golf Variant. Tak jsme se sli podivat na skladovky a pak mi ukazal rocni vozy. Jeden jsem uz mel vybranej, za peknou cenu, mel volant, klimu, pedaly, zrcatka v elektrice, malo najeto a jen za 400tis. No a pak jsem zjistil ze to auto je bez motoru - 1.2 TSi :(, tak nic, ale kdyby tam byla 1.4, tak ho beru. VV je fakt 2 kroky pred Skodovkou. Tata si tam zase nasel UPa, rikal ze na stary kolena by stačil, ale vse jen 44KW a CitiGa mely vsechny 55KW, asi je UP drahej. Nez jsme odesli, tak přijela cestva varka rocnich vozu, tak jsem k nim ihned bezel a vsechno Golf Variant / Passat a na nalepky na zadnim sklu Globus Team. Jedno auto melo na palubce obrovskou ceduli tankuj Benzin nebo CNG (byl to jedinej plynar). Inu zase me to vratilo na zem, ty rocni vozy musej byt utyrany. Zadnej soukromej majitel, co meni po roce, protoze na to ma.
Jenže ono je to takové těžší. Stačí se podívat i do diskuzí tady na fóru, jak moc jsou ovlivnění lidi reklamou a bláboly prodejců, kteří tady působí - drtivá většina Ti povypráví příběh z přednášky, kterou dostali od ŠA a budou Ti tvrdit, že Octavia je čím dál tím kvalitnější auto a jak Kodiaq porazí všechny SUV ve své kategorii...
 
U firem to prostě neklapne. Řekni si, že stejnou nebo lepší kvalitu nabídla Kia se svým Ceedem. To auto má už od výroby záruku na 5 let nebo 150 tisíc kilometrů, má zajímavější motory, stejně drahý servis a je levnější. A přesto Octavia vyhrává.

U firem hraje hlavni roli i image, proste si porad mysli, ze kdyby meli Kie, tak jsou menecenni nez konkurence a zakaznik radsi koupi produkt u konkurence, protoze ta ma sluzebaky Skodovky. Za dalsi muze byt i benefit sluzebni Skoda, zni to lip, nez mate narok na sluzebniho Opla :D.
A dalsi vec je samozrejme naklady za cely provoz auta po celou dobu. Nejde jen o nakupku a nebo leasingovou splatku, ale o veskery vydaje za dobu provozu vozu.
Ono se hlavně teprve ukáže jestli to byl dobrej krok(tím se nechci zastávat ŠA), nemá to cenu řešit jen podle nákupní ceny. Vošický v H je opravdu posedlej bojem proti ŠA, takže klidně tu cenu podstřelí jen aby "vyhrál". Uvidime co chlupatý vezmou za par let. 

Ja se ptal policajtu co prijeli v ix35 a rikali ze jsou nespokojeni, do mesta velky neobratny, na pole nepouzitelny, nezpevneny vozovky ok. Ale ruku na srdce, (tehda Kozak jeste nebyl a otazka je, jestli by byl lepsi) copak by tohle zvladl Yeti? Všestranné auto bude vzdy o kompromisu.
Největší sranda je, že combi má u oktavky po zatažení rolety úplně stejně velký kufr jako lift. Takže jde jen o prostor od rolety ke střeše. Ale když to naložíš ke střeše, tak pak hovno vidíš dozadu.

Ja se vzdy bal, ze bych necim vymlatil okno.
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zase novina ... Jenom Škoda a jenom Rusko ... DSG7 prý produkovány v rámci koncernu v Kasselu, Vrchlabí a Dalianu (CN) ...

 

Možná zajímavé info na prvních stránkách

http://www.odborykovomb.cz/assets/File.ashx?id_org=200202&id_dokumenty=1217

http://www.odborykovomb.cz/assets/File.ashx?id_org=200202&id_dokumenty=1216

 

http://www.digitovarna.cz/clanek-84/high-tech-prevodovky-dsg.html

 

To jsem zvědav, co se z toho vyklube, asi na lince výroby DSG používali do mechatronik pro převodovky do Škodovek vždy jiné komponenty ... Tomu říkám sekvencování dotažený do konce ...

http://gost.ru/wps/portal/pages/news/?article_id=5340

maj tam dobráci i seznam VIN

http://gost.ru/wps/PA_RSNews/get/attachment/?path=/files/2017/03/13/14/attachment_1489403267941.pdf

 

Jsem zvědav, kdy zahají servisní akci i další značky v koncernu, informace se musí dávkovat postupně, aby nevznikla panika ...

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/2056962-servisni-akce-skodovek-se-dotkne-celkem-192-tisic-aut-cast-z-nich-je-i-v-cesku

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je to furt stejné. A musim souhlasit s clinton. Vse se sere. Zijem ve spotřebním svete. Vse se dela do záruky a ani to ne. Kdyz se podíváte na jiné fora je to same. Je jedno jestli škodovka. Renault. Kia. BMW. kdyz mne neco štve.nejsem spokojen tak si to priste nekoupím. A koupím jinou značku a stejne budu nadávat. Ale tady sou uz nejake lide asi nemocní trochu. podivejte se kolem sebe jak zijem. nehledejte chyby v autech ale v nas.

  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr, všetci výrobcovia mali, majú a budú mať zvolávačky. Niektoré boli aj životu nebezpečné. Mne na BMW menili nejaké káble, lebo mohli spôsobiť požiar :-) To z mechatroniky asi nehrozí. Keby sa tie autá nekazili, tak by nás ani nebavilo jazdiť. No nie ?  Či ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pancho. Nebudes mi verit, ale vzpomnel jsem si na tebe zrovna pred chvili. Uz sem nechodis, na caj nejezdis. Jde to s tebou z kopce. [emoji23] Jak se dari?
Je videt jak se nazory meni. Jeste pred 3mi lety bys me tady presvedcoval a ne jen ty jak jsou Skody lepsi nez ostatni. Ted uz jsi smirenej s tim, ze se ta super Skoda vlastne sere jako vsechno ostatni. Ano je to tak. Bohuzel. Jako vsechny ostatni a nekdy jeste o neco vice a cena za kterou se prodava tomu neodpovida. No to je taky duvod proc muj vztah ke Skode je uz stejny jako k rychlovarne konvici Sencor. [emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...