MBDusan Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Nevím čím bys to chtěl, mimo vypnutí tlačítkem, vychytat. jedině stát na spojce a vyslat manžeklu ať otevře vrata ... To je problém to tlačítko zmačknout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 no je to v tomhle směru trochu nedomyšlené. Ono pořád myslet na to tlačítko taky není ideální. Asi koupím elektrické vrata a bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 26. Únor 2016 Sdílet Vloženo 26. Únor 2016 Já se bojím, že se snažíš mít auto trvale přepínatelné mezi režimy "ekologický dle EU" a "neekologický". To druhé je z pohledu Bruselu téměř synonymum k "zbraň hromadného ničení", takže pochybuju, že uspěješ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Chlapi, existuje někde přesný seznam podmínek, kdy je SS automaticky deaktivován? Dílenská/servisní příručka apod. Jde mi o to, že jsem vysledoval, že když je venku méně jak 5°C, tak se motor sám nevypíná i když je auto pořádně prohřáté (např. po 30km jízdě). V infotainmentu SS píše, že se neaktivoval z důvodu topení/klimatizace. A přitom v létě, kdy je venku 30°C a auto už je vychlazené na 24° tak se SS aktivuje a motor vypne. Jediné na co jsem narazil na netu je, že když je rozdíl venkovní a nastavené vnitřní teploty větší nebo rovno 8°C tak se SS deaktivuje. Je to tak? To by i pasovalo. Teď si neztěžuji, naopak jsem rád, že nemusím furt mačkat to tlačítko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Kdoví, co se za tím ve skutečnosti skrývá za další podmínky. To, že se něco píše na infotainmentu, ještě nemusí nic znamenat. Ke S/S existuje učební pomůcka, bohužel je hodně stará a tudíž je těžko říct, do jaké míry jsou ty údaje aktuální i pro současné modely se S/S. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zavoznik Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 @Pawouk: ta příručka je tak stará, že jí už někdo smazal ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
corve Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 soubor jde dohledat 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 před 30 minutami, Zavoznik napsal: @Pawouk: ta příručka je tak stará, že jí už někdo smazal ... Hm, nemohu jaksi stále sledovat všechny uploady - holt to někdo nabonzoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 10. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2016 (editace) V 8. 12. 2016 at 16:52, Jirka_CZE napsal: Jde mi o to, že jsem vysledoval, že když je venku méně jak 5°C, tak se motor sám nevypíná i když je auto pořádně prohřáté (např. po 30km jízdě). V infotainmentu SS píše, že se neaktivoval z důvodu topení/klimatizace. Podľa mňa to bude naozaj kvôli tomu kúreniu alebo klimatizácií, moja skúsenosť zo včerajšieho dňa: olej na 56°C, vonku ukazovalo 0°, Climatronic bez klímy na Auto, vyhrievanie zadného skla zapnuté a motor sa na križovatke veselo vypínal. Potom som odbehol na 2min mimo auta a po opätovnom naštartovaní, keď som už mal olej na 80°C, a vyhrievanie skla vypnuté.. S/S sa nechcel aktivovať, pretože mám vraj veľký odber prúdu. Mám Fabku s rovnakým motorom, malo by to hádam byť rovnako nastavené. Možno sú tam ešte iné podmienky, možno na to okamžité vypínanie malo vplyv aj to, že som práve vyliezol z podzemného parkoviska (15°C).. A dnes po celej noci strávenej vonku mi pri teplote oleja 62°C nechcelo aktivovať S/S, pretože sa vraj nedosiahla prevádzková teplota. O pár minút neskôr pri - 2°C vonku a olej 78°C sa úspešne aktivoval. Z toho mi vychádza, že S/S musí mať niekde ešte iný teplotný senzor alebo niečo. Editováno: 10. Prosinec 2016, autor: brrrrm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubajznik Vloženo 18. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2017 Také mám SS, ale prostě mi to přijde vůči motoru/turbu/startéru dosti na prd, proto ho po každém nastartování vypínám, teda chvilku mi to dalo zabrat si na to vzpomenout :-) Jinak určitě to jde trvale deaktivovat pře comp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ipetr Vloženo 13. Září 2018 Sdílet Vloženo 13. Září 2018 Zdravím konferu. Je tu někdo z Liberecka, kdo umí deaktivovat start/stop systém. Prý se to dělá nastavením hranice teploty motoru na třeba 120 st. a tím se funkce nikdy nebude aktivovat. Rapid poslední model 08/2018 Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbyšekSU Vloženo 14. Září 2018 Sdílet Vloženo 14. Září 2018 Tohle je jednoduchý zásah na pár kliknutí například v Caristě, případně složitěji přes VCDS. Je tu na fóru kupa lidí, kteří na to mají prostředky. Pokud se někdo sám neozve, zkus mrknout do tohoto tématu koho máš poblíž sebe https://forum.skodahome.cz/topic/134493-aplikacia-carista-obd2-elm327-adapter/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ipetr Vloženo 16. Září 2018 Sdílet Vloženo 16. Září 2018 Tak jsem včera večer malinko zapátral a našel verzi Carista_Pro_3.7_beta52 která není omezená/placená. V kombinaci s "Vgate iCar ELM327 Bluetooth V3.0 OBD2" funguje spolehlivě. Zkusmo jsem nejdříve otestoval funkčnost na nastavení doby Coming home, po nastavení na 20 sekund v Caristě jsem toto zkontroloval v nastavení auta na rádiu a úprava se promítla. Následně jsem tedy nastavil v Caristě pomocí Metody A minimální napětí pro aktivaci start/stop funkce na 12.1 voltu. No a auto už při zastavení nevypíná motor. Byl jsem to projet, teplotu motoru jsem měl 90 st a při zastavení jen vyskočí na maxidotu škrtlé kolečko s A jako když je nezahřátý motor. Při rozjezdu symbol zase zmizí. Takže mohu potvrdit, u Rapida 08/2017 se takto dá vypnout Start/Stop. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 26. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2018 (editace) Jak typicke .... Co by jini dali za to kdyby jim ten nesmysl nefungoval . Editováno: 26. Říjen 2018, autor: zwan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 2. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2019 Přidám svou zkušenost. Přestal mi fungovat start-stop systém, což jsem celkem uvítal, ale s příchodem chladných rán se objevily velmi těžké starty. Baterii jsem zkoušel několikrát dobíjet, což mělo většinou efekt tak na 1 až 2 následující dny, poté to stejné. V servise diagnostikována chybná řídící jednotka dobíjení (krabička na mínus pólu baterie) a údajně tím časem popravila i baterii. Vyřešeno v záruce, auto v servise bylo 4 dny, Škoda má nějakou testovací proceduru pro reklamace baterií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Co přesně znamená hláška "provozní teplota nedosažena"? Např. dneska ráno když jsem jel do práce, tak i po 30 kilometrech mi to tohle psalo. Motor byl přitom už minimálně 20 km na 90 stupních a i teplota oleje byla přes 80 stupňů. Neměří to spíš nějak teplotu baterie? Mám ji v kufru pod rezervou, takže se moc neohřeje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Rucicka teploty motoru neukazuje presnou hodnotu. Aby nedrazdila uzivatele, ukazuje jinou nez prostredni hodnotu jen pri extremni odchylce. S timto motorem (byt v OIII) bezne jezdim s teplotou oleje (na maxidotu) kolem 95-100 stupnu. Ale po dvaceti kilometrech je to zvlastni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Start/Stop je samozřejmě nesmysl. Jeho vypnutí je snadné. Stačí rozpojit malý konektor (sonda proudu) u "-" pólu baterie. Současně se také vypne "inteligentní" nabíjení baterie (rekuperace), které nabíjí baterii na max. 80%, což ji samozřejmě ničí (sulfatace, ztráta kapacity, častá nefunknčnost spotřebičů citlivých na nízké napětí - typicky přídavné topení) a dojde k přepnutí na "konvenční" nabíjení, kdy je baterie nabíjena na 100%, což mj. požadují v návodu všichni výrobci baterií. O tom, že vám ŠKODA AUTO, ale i další výrobci aut, nabíjí baterii jen na 80% a tím ji ničí, v návodu k autu radši nikde nepíší... V USA by to bylo na hromadnou žalobu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Jj vím, že 90 to ukazuje od nějakých 70 do 115, ale na těch 90 se to dostane celkem rychle. A topí to dobře. Po 10 km už topení ubírám (mám manuál). Běžnou teplotu oleje mám, co tak občas kouknu, většinou mezi 85 - 95 stupni. Nad 95 stupňů se dostanu jen když ho držím v táhlým kopci na dálnici. Ale s teplotou oleje to nesouvisí. třeba včera odpoledne bylo lehce nad nulou a tahle hláška zmizela po asi 14 kilometrech a teplota oleje v tu chvíli byla 70 stupňů. Nehledě na to, že v létě to tohle nepíše ani při studeným motoru. Proto mi napadá souvislost s vnější teplotou a umístěním akumulátoru v kufru pod rezervou, kde nemá možnost se ohřát od motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Caster: jo o tom konektoru vím, ale zatím jsem ho neodpojoval. Auto mám od září (cca 11 tkm) a zatím nebyl žádný problém. Auto startuje bezproblémově a klidový napětí aku je 12,5 V, takže vyloženě špatně na tom není. Baterie je Varta 70Ah AGM. S/S samo vypínám i když je mi jasný, že inteligentní dobíjení jede dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
corve Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 před 45 minutami, Jarda-k napsal: Co přesně znamená hláška "provozní teplota nedosažena"? Např. dneska ráno když jsem jel do práce, tak i po 30 kilometrech mi to tohle psalo. Motor byl přitom už minimálně 20 km na 90 stupních a i teplota oleje byla přes 80 stupňů. Neměří to spíš nějak teplotu baterie? Mám ji v kufru pod rezervou, takže se moc neohřeje.... Jedním z důvodů přerušení provozu start-stop může být: Teplota nastavená na klimatizaci se liší o více než 8 °C od skutečné teploty v interiéru vozidla. Ale psal jsi, že máš topení manuál, a po 30 km je snad vyhřáto dost.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 No těch osum stupňů, to nebude při topení. Tuhle mně auto chcíplo při teplotě kolem nuly asi po kilometrové jízdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Járinek1 Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 před 1 hodinou, Caster napsal: Start/Stop je samozřejmě nesmysl. Jeho vypnutí je snadné. Stačí rozpojit malý konektor (sonda proudu) u "-" pólu baterie. Současně se také vypne "inteligentní" nabíjení baterie (rekuperace), které nabíjí baterii na max. 80%, což ji samozřejmě ničí (sulfatace, ztráta kapacity, častá nefunknčnost spotřebičů citlivých na nízké napětí - typicky přídavné topení) a dojde k přepnutí na "konvenční" nabíjení, kdy je baterie nabíjena na 100%, což mj. požadují v návodu všichni výrobci baterií. O tom, že vám ŠKODA AUTO, ale i další výrobci aut, nabíjí baterii jen na 80% a tím ji ničí, v návodu k autu radši nikde nepíší... V USA by to bylo na hromadnou žalobu. Ahoj klubáci, měl bych dotaz na odpojení snímače stavu akumulátoru. Je mi jasné, že po odpojení tohoto konektoru dojde k zápisu do závad gateway. Po znovu zapojení konektoru tato závada zmizí z historie, nebo je tam napořád? Jde mi o záruku, aby pak servis ŠA neprudil. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Má to být v řídící jednotce auta nastavené tak, že když to před servisem zapojíš nazpět a auto prodělá určitý počet startů se systémem uvedeným do původního stavu, tak se paměť závad vynuluje. Přesný počet startů neznám, ale někde v minulosti jsem četl něco o 40-ti startech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.