Mara2000 Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 No právě z toho důvodu to dávám do škodovky ať to řeší oficiálně, musí mít svoje postupy přijít na to odkud to jde a následně dožadovat se kulance. Nemá někdo uložené maily komunikace se škodovkou přes zákaznickou linku po kterých kulanci uznali? abych věděl na co slyší .... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 (editace) Přeju Ti, aby to dopadlo co nejlépe k Tvé spokojenosti, ale velké naděje bych si předem nedělal. Žádná svolávačka na tohle nebyla a každý případ řeší individuálně. Nevím jestli jsi psal kolik oleje to bere, ale i v případě, že váhová zkouška ukáže více jak 0,5l, tak si myslím, že nový shortmotor nedostaneš a maximálně nabídnou inovovanou pístní sadu a i v tomto případě je samotná cena za práci dost vysoká. Pokud bychom brali, že válcům nic nebude, tak že v nich budou nové kroužky, písty, ojnice bude asi ok. Větší problém co vidím já je skutečnost, že se motor celý rozebere a bude se následně skládat a těžko říct kdo a jak to bude dělat. (lidský faktor, tolerance dílů, dotahovací momenty, atd), ale k tomu se Ti tady lépe vyjádří kluci jako suri, nebo libero co ty motory znají i zevnitř.Já mám taky pětileté auto a nějaký úbytek oleje pozoruji taky. Váhovou zkoušku jsem si na doporučení vedoucího servisu nechal udělat taky a už když jsem si auto přebíral ke zkoušce, tak jsem z reakcí technika litoval, že to vůbec dělám. Dohodli jsme se, že najedu rovných 1000 km a musím říct, že za celou dobu co to auto mám jsem se k němu nikdy nechoval tak jako v průběhu zkoušky. Výsledek zkoušky byl 0,2l a za nějaké 4 tisíce korun, co mě stála váhovka, jsem se dozvěděl, že motor je v naprostém pořádku.Ale je pravda, že na novém oleji ten úbytek nikdy nepozoruji tak jako třeba po nějakých 10 tis. Editováno: 13. Květen 2015, autor: hansHK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 (editace) S Tvojí ,,relativně malou spotřebou,, bych to neřešil ale u mě je to bohužel cca. 1,2l/1000km a to je již pro motor hodně špatně prostě se zanáší kde co tak to nemůžu odkládat. Vím, kulance se řeší individuálně, ale pokud se bude eskalovat přes autorizák i přes zákaznickou linku tak se snad např. 50% z ceny opravy nebo dílů podaří vyhádat. Svolávačka nebyla, ale je to konstrukční vada za kterou nemůže uživatel, ale výrobní závod a průser je to hodně velkej protože těch aut je fakt mraky co tenhle problém mají. Oficiálně se škodovkou to řeším také proto že jsem vůz zakoupil od předchozího majitele a po nájezdu 1000km od koupě se objevila taková spotřeba oleje ( on si stojí za tím že když mi auto prodával tak to prostě olej nebralo ) , bez oficiálního vyjádření od škody my žádnou slevu z prodejní ceny auta nedá nebo se na opravě nebude podílet což je zcela pochopitelné. Jde tedy o to zaprotokolovat spotřebu, diagnostikovat jestli to jde opravdu přes kroužky - ano rozeberou motor ale tohle musí zvládnout a jiná možnost prostě není a po zjištění závady se bude komunikovat s výrobním závodem kulance a řešení. Jinak mě trochu překvapuje proč po tobě chteli nájez 1000km. Oficiální postup je nájezd 333km a pak dopočet. Editováno: 14. Květen 2015, autor: Mara2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 Pokud máš 1,2l, tak to je opravdu hodně. Mě sice naměřili 0,2l, ale nebylo jak si to ověřit a kvůli dvěma deci (i když tedy na nájezd 50 tkm považuji i to za moc) bych tam nejezdil. Jinak co se týče toho počtu najetý km, tak 300 km je minimum a čím více najedeš, tak podle mě lépe pro Tebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 Takže dle očekávání kulance neuznána, auto je prý moc ,,staré,, tedy přešvihlo již 5let stáří, škodovka nacenila cenu opravy tj. pístní sada + práce 45-50.000Kč. Nyní jdu dělat binec na zákaznickou linku nevím jestli si pomůžu ale horší než se neozvat a nezkusit to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 Jaký úbytek zkouška prokázala ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaspi88 Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 Mara2000 << nic ti nepomůže, já to zkoušel i přes známého přímo v MB, nicméně jsou dané postupy a nikdo žádnou výjimku neudělá.. U mě auto bylo staré 4 roky a mělo najeto 120 tis km a jediné co bylo, když to MB zamítla, nabídka na nový polomotor za 120 000 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radpav Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 Takže dle očekávání kulance neuznána, auto je prý moc ,,staré,, tedy přešvihlo již 5let stáří, škodovka nacenila cenu opravy tj. pístní sada + práce 45-50.000Kč. Nyní jdu dělat binec na zákaznickou linku nevím jestli si pomůžu ale horší než se neozvat a nezkusit to. Tak to jsem na tom stejně, mám ale najeto 140 000 tak teď babo raď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 Dejte si hromadný sraz a bezte si stěžovat: D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaspi88 Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 kokta7 << jestli to je na mne, tak nemám důvod si stěžovat, je mi celá škodovka a její MB úplně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 Já se teď domluvám z jedním šikovným mechanikem z Benešova jestli by mě to dal dohromady, samozřejmě jen překroužkování v Else už je nějaká nová náhrada za původní kroužky a po 8000km mu no nesebralo ani deci po opravě na svém autě. Fakt ať jde celá škodovka někam. práce 4-5 dní celý motor ven. Mimochodem technik de v autorizaku splet později volal že to není 45-50 ale prý do 60.000Kč což je bez kulance uplně mimo hru. Váhovka dopadla1,8L/1000Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 Náhodou někdo od Brna to neumí překroužovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 jo vim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafka1 Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Zdravím, nemáte někdo zkušenost s přípravky od firmy Liqui Moly mají přípravky při úniku oleje a na zlepšení viskozity oleje. Prej to docela funguje. Volal jsem i do centrály do Německa a mluvil s technikem a ten zná tento problém , tak mi doporučil nedříve vypláchnutí motoru před výměnou oleje. Mají přípravky co by měly ty usazeniny na píst. kroužcích rozpustit a pak s novým olejem dát ješte dvě přísady. Mluvil jsem z mechanikem z Brna a prý to dělají běžně a prý to funguje. Tak se chci zeptat jestli nemáte někdo nějakou zkušenost. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 (editace) Připravky na tento problém ... nevim nevim kroužky jsou tak brutálně zapečeny že pokud to zvládne uvolnit chemie jako přísada tak klobouk dolů. Jinak kluci v Brně mi to už opravili, je to malá GO motoru stím že motor je defakto ve stavu nového. viz. link http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=28696 Editováno: 8. Červenec 2015, autor: Mara2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Motor 1.8TSI,nejčastější problém u těchto motorů je napínák řětězů za jehoš konstrukci by se měli VW stydět a dále používání nevhodných olejů s nízkým teplotním stupněm karbonizace a tenkým mazáním filmem,které způsobují praskání či zapékání písních kroužků... prosím jaký tedy olej používat???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 (editace) Ja tam leju Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5W-30 a olej mi to nezere ani trochu. Najeto 210.000, vymena kazdych 30.000, ale jestli je to olejem nebo necim jinym netusim. Editováno: 28. Březen 2016, autor: 5icz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 9. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2016 Hledám, ale nenacházím - jaký je rozdíl v objemu oleje mezi minimální a maximální hladinou na kontrolní rysce? Kontroloval jsem včera nejdřív v garáži po dlouhém stání a chvíli na to na benzině se zahřátým motorem (mohlo být cca 5-10 minut po vypnutí motoru). V obou případech mi ryska ukázala cca 50%. Od výměny oleje auto ujelo cca 2500 km. Že spotřeba oleje asi nebude úplně ideální, o tom žádná, ale jaká teda je? Ohledně rysky ještě jedna věc - když mi v autorizáku ukazovali stav oleje, tak při standardním postupu (vytáhnout, otřít, změřit) vytáhli rysku s krásně viditelnou hladinkou. Když provedu já to samé, tak je obvykle ryska dosti oslintaná, obzvlášť po delším stání. Co dělám špatně, mám radši vždy měřit se zahřátým motorem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 9. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2016 od min po max je to myslim 1L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sprite Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Jen dotaz jeste k te merce. Ja zase vzdy kdyz ji vytahnu, tak na ni mam hladinu oleje zešikma. Tzn. ze nedokážu přesne určit kolik je oleje, protoze hladina na merce neni kolmo k merce, ale pod uhlem. Jako by merka do olejové vany zajizdela ne úplně svisle, ale zkriva. Taky to tak mate? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Měrka je sice na krivo, ale placatejsi sranou vůči hladině... tím pádem to nezkresluje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sprite Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Tak pak mam nějakou divnou merku. Kdyz ji zasunu zobackem na merce k zobacku v uchytu, čímž se zároveň i dobre vytahuje, tak mi merka zajíždí tak jak jsem psal. Je možné, ze nekdo treba špatne nasadil "trubku" na merku, kdyz se dělaly rozvody? Ze by ji otočil o 90stupnu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wizaard Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 @Sprite: Hladinu oleje na měrce mám taky nakřivo, předpokládám, že je to normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sprite Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 @wizaard: Ja si nechal ve škodovce ted pred chvilkou vyhledat podle VINu číslo merky a je to skutečně ta, co mam v autě. Uz jsem si i rikal, jestli tam nekdo z předchozích majitelů nedal z nějakého důvodu treba jiný typ z jiného auta. Takze ji mas taky směrem od oranzoveho "ouška" tak jak psal p2p (správně vůči hladině oleje) a pak az dole nad značkou MAX je na ni vrtule a otočí se o 90stupnu a tudíž hladinu měří zesikma.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.