Přejít na obsah

Přední brzdové kotouče Brembo Max


Fabi Pavel

Doporučené příspěvky

Při větším brždění vzniknou zřejmě vyšší teploty, může dojít k oduhličení nebo k reakci s neorigo deskama a to by mohlo zapříčinit bílý povlak. Na zadku mám bubny a pokud bych dal na předek tyto výkonnější kotouče, nebude pak předek proti zadku přebrzděný tím, že mi bude stačit použít k brzdění menší sílu? 

nemej obavy zadek brzdi asi na 30% max samozrejme pdoel zatizeni v kufru,ale bubny brzdi pradne klidne si dej na predek aj keramicke brzdy nemusis se bat. prave na takovych autech co nejezdi zavody  a nemaji nastaveny tlak jinak je nesmysl tam mit kotouce co mam ja nevim,kery debil to tam dal. zatim se mi nechce investovat,ale pak tam dam to co vsme nabizim a porad prodavam a sam testuju na firemnich autech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ondiku, já třeba proti tobě nic osobně nemám, ale podle tvého vyjadřování tady na fóru jseš pro mě člověk, který je ve většině případů uplně mimo mísu ať už se mluví o čemkoliv. Ať už jednáš třeba se 100 servisy, je to úplně jedno. Ty třeba máš dojem, že tu svou pravdu máš a budeš si jí do krve bránit, ale ta realita může být právě úplně někde jinde než si sám myslíš... :kol-135:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kde zijes? nekde v lese? a to myslim bez prdele. Todle jsou vyjimky pro zname a nekde v  servisnu ve stodole,ale normalni servis si nenecha sahat na marzi z dilu a kdyz ano,tak si da hodinovku treba 600 a pracuje s vetsim poctem hodin:D. mluvime o klasickem servisu,ktery si koupim lozisko v kelly za 2900 a neresi to veme SKF a jede.

tak u nás bez problému i v autorizovaným škoda servise jsem minule si přivezl rozvody a oni bez problému mi je namontovaly a chtěly 450kč za hodku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ondiku, kecáš nesmysly ! Pokud je servis jen trochu solidní, tebou přinesené díly ochotně namontuje a rád tě tam uvidí i příště bez toho aby tě natáhli na ceně. Pokud máš ve svém okolí pouze nějaké vydřiduchy a vycházíš jen z toho, pak ok, není co řešit. A rozhodně teď nemluvím a nějakém servisu "ve stodole" :kol-31:  Do svého servisu jezdím většinou pravidelně se svými koupenými díly a aniž bych tam nějakého známého měl, rádi to namontují. Ty díly, většinou drobnosti  kterými se nechci zaobírat nechám kupovat pak je a vše je ok. Dnes je servisů III prdele, takže pokud by nevyhověli a namontovat nechtěli, najdu si jiný, jak jednoduché...

Tak tak přesně tak, u nás jim to vůbec nevadí když si přivezeš vlastní díly. minule jsem si přivezl vlastní originální spojku LUK a po dvou dnech jsem s ní byl zpět v servise na reklamaci že píská při sešlápnutí a bez problému vše opravili a zadarmo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý deň,
chcel by som sa spýtať či sa dajú použiť staré platničky + nové kotúče na predné kolesá. Nové kotúče dám ATE alebo Brembo Max a staré platničky mám kupované ako originál, boli drahšie ale držia dobre a nederú sa rýchlo, čo sa týka hrúbky sú skoro ako nové tak mi je ich ľúto vyhadzovať. Na starom disku mám cca 1mm hlboké nerovnosti, takže budú hrbaté aj platničky. Dajú sa takéto platničky nejako zbrúsiť aby boli rovné a aby som ich mohol ešte použiť? Má s tým niekto skúsenosť?  Ďakujem za názor. Robo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ešte dotaz, fabiu sedan 1.9tdi som kupoval ked mala najazdene 300tis, asi v 350tis som dal zrezat predne kotuce + som kupil nove original platnicky do predu, vzadu som nic nemenil. Teraz mam 420tis, predne platnicky su zodrate minimalne, vsetky kotuce maju uz malu hrubku su zrele na vymenu a zadne platnicky su tiez uz pass. Takze na prednych aj zadnych kotucoch som najazdil ja 120tis plus predpokladam, ze kym som to kupil tak aspon 50tis na nich najazdili (firemne auto). Moja jazda nieje ziaden brzda plyn, ale v klude, ked sa da brzdim motorom, a jazdim vacsinou dialnice. Nerozumiem tomu ked tu niektory pisu ze im kotuce vydrzia 3tis, 10tis...no viac ako 50tis som tu nevidel ze by niekto dal na brzdach.. Ale to bude asi stylom jazdy a intenzitou brzdenia.. tož to len malý postreh k výdrži bŕzd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

na nové kotouče bych staré desky nedával...

jinak na mé staré octavii 81kw jsem dával komplet předek i zadek kotouče klasické bremba s kombinací destiček od textar a bez sebemenšího problému i po x tisících kilometrech

ložisko jsem měnil pouze jedno..(hučelo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Brembo max jsem dal na předek i zadek, byly ve slevě asi 60procent dolů z elitu. Tak 10tis km a zvlnili se, tak jsem je vyhodil a dal ATE kotouče i desky a zatím klid, najeto tak 30tis km. Na zadku jsem je nechal a zatím pohoda.

Zase na druhou stranu montovali jsme ATE na octavia I 1.9tdi a zvlnili se i ATEpo cca 3tis km, reklamace neuznana, tak jsme je stočili na soustruhu a je zatím klid tak cca rok. Přitom bylo nové horní uložení i uložení ramene, nikde žádná vůle.Ale ty octávie jsou na to hajsavé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám na autě kotouče brembo max http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-12?brands%5B4556%5D=0&brands%5B394%5D=0&brands%5B30%5D=0&brands%5B65%5D=1&sort=cena_dph&count=60.

 

Desky brembo http://www.cc-autodily.cz/segmenty-treci-predni-6

 

Montoval jsem si je sám při cca 80 000 a mám je už asi 10 000 a zatím všechno v pohodě.

Editováno: , autor: martin pleva
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Pridam se, automechanika delam uz 7 let. A popravde 80% soukromych autoservisu je zivo z nakupu dilu. Coz znamena konkretne u naseho servisu ze mame 240Kc na hodinu a cca 20-30% z dilu.

Z tech 240kc na hodinu jsou placeni lidi,elektrika a provoz dilny, vercajk atd. takze z 240kc zbyva asi tak 0kc vydelku. Takze kdyz tam pirijede nekdo s vlastnim dilem ano udelame mu to ale cena prace je vyssi a cekaci doba delsi. Vi si snad nosite do hospody vlastni pivo??? To se proste nedela. Mam vyplatu z toho co vydelame a vydedlat znamena prodat a namontovat dily. Kdyz ma nekdo svuj dil nevydelal bych si nic. A me je uplne jasny ze vi radi chodite do prace zadarmo a nedostavate vyplaty. Navic vemte si svuj dil a zajedte si do originalu oni vam to vysvetli :D

A co se tyce brembo max namontoval sem je na audi a3 1.8t quatro 160kw s destickami zimmerman maji najeto 23000 a jsou netknute a bez hrany. Nevim jak muzete hanit ate kdyz je to original pro koncern.

Po vetsinou kdyz se to posere je na vine ten domaci kutil co to vymeni a nema o tom ani paru.

O nejakem zacistovani dosedaci plochy kotouce o pouziti maziv na dosedaci plochu kotouce a desticek, o kontrole brzdoveho trmenu.

Zamackout ve sveraku prasatko a namlatit to tam umi kazdy.

Ale vyjimky jsou uz jsem ate co se zvlnilo namontoval jenze sem je poslal na reklamaci a hned druhy den prisli nove s vyjadreni o vadne serii kotoucu. pak uz problem nebyl.

A taky je ate a ate. ate kotouce na octavii stoji cca 1500kc +/- 300kc dle obchodu takte kdyz uvidite ate za 600kc jeto replika/nebrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...