Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

tak to neviem ci zarucim.by som to kupil z allegra.pl

pozeram ziadne s takym cislom som nenasiel.ked len 5Q0907567

Upraveno od hajo17

Tak to je už jen tvůj problém.

Radar distronic acc golf 7 audi a3 5q0907567g cena 5678korun ceskych

 

Audi A3 8V Abstandsregelung ACC Steuergerät Radar 5Q0907541H 5Q0907567H cena 259eur,

 

naslo mi ich viac 5Q0907541H  ale tam je pod tym ine cislo HW 5Q0907567H ktore potrebujem.teraz podla ktoreho sa mam orientovat?

Upraveno od hajo17

  • 3 týdny později...
V 9. 6. 2017 na 23:22, Aleš_BX napsal:

tak Amerika, to bych pochopil, ptal jsem se proto, že v Evropě to co jsem se o to kdysi zajímal, nejde dost dobře reálně zhomologovat

 Pokud vím, tak to má Subaru Levorg.

  • 3 měsíce později...

má zmysel adaptívny tempomat a manuálna prevodovka, resp. bude všetko fungovať ako má alebo je ten systém skôr pre automatickú prevodovku? Myslím, že v O3 FL nie je asistent pre zápchu (alebo ako sa to volá), mám na mysli to, že auto sa posúva samé v zápche. Neviem, či to priamo súvisí s adaptívnym tempomatom alebo Front asist.

Když jsem si vybíral Octu, tak mi prodávající tvrdil, že u DSG funguje až do zastavení, ale neumí se rozjet. Že to prý umí až adaptivní tempomat u Supa / Pašíka, kde je dělaný jinak (hw/sw)... U manuálu tuším funguje adaptivák při zpomalení do 30 km/h... Možná se pletu, ale jak jsem koupil, tak prodávám (tempomat mám klasický) ;-)

Upraveno od Rawac

Samozrejme ze umi s DSG auto zpomalit az do uplneho zastaveni, pote to udrzi asi 3-5 sekund, pote varovani, ze je treba slapnout na brzdu (O3FL nema elektromechanickou parkovaci brzdu), a pote brzdu uvolni. Pokud se ten interval neprekroci, auto se zase rozjede az na puvodni rychlost

ďakujem. Takže pri manuály to funguje tiež, asi si len musíš pri prudšom brzdení strážiť otáčky a preradiť, čo pri automate odpadá :D

No, mel jsem tempomat kdysi i na kvedlackach, ale samozrejme je jasne (a na to staci celkem zakladni znalosti), ze plne je vyuzit s automatickou prevodovkou. A u adaptivniho tempomatu bych to jeste umocnil na druhou... S manulaem nikdy ne zcela vyuzite :-( Jde o to, ze adaptivni tempomat dale rizeni automatizuje, coz je myslitelne jen s automat. prevodovkou...

Mám manuál a adaptivní tempomat. Už skoro 4 roky a nemá to chybu. Řeknu dvě podstatné věci: 

- Na rozdíl od normálního tempomatu i brzdí. Tedy při nastavení 50 km/hod třeba v obci a při jízdě z kopce se nerozjede nad limit, ale drží pořád konstantu ať už plynem nebo brzdou. Pokud si najdu někoho, kdo dodržuje rychlost, tak si nastavím třeba 100 km/hod, správný odstup (dle mě optimum střed, tedy 2 sekundy) a jedu pořád za ním. A auto jede pořád za ním 2 sekundy a v obcích zpomaluje, mimo obec zrychluje .... . 

- Spojka ho nevypíná. Takže mohu dle potřeby řadit, aniž bych ho musel opakovaně zapínat. 

Já už bych si to bez něj nedokázal představit. 

Ja mam takisto adaptivny tempomat, momentalne uz s automatom, ale mal som ho v passate s manualnou prevodovkou a podla mna vyborna vec. Napriklad aj v zlom pocasi je to dost dobry pomocnik, kedze napriklad v hmle sa nemusi dat dobre odhadnut vzdialenost a v dnesnej dobe denneho svietenia, ked niektori zabudaju zapinat svetla je to o to viac napomocne.

Lenze su dve verzie ACC...z toho jedna je len do 160km/h a ta "lepsia" je do 210 tusim, ale nedam zato ruku do ohna. Da sa to vobec nejako zistit? Je to len SW zalezitost?

  • 2 týdny později...

Ve včerejším sněžení, kdy to hned tálo, mě dost dlouho ACC hlásil "mimo provoz", a s tím spojené i ostatní věci, mj. Front Assist. Sníh zalepil čelní plochu radaru, a přesto, že jsem několikrát čistil, pořád se tak dělo dokola. Toto soudruzi nedotáhli, očekával bych, že to třeba bude mít nějaký povrchový ohřev pro zabránění takového stavu, ale nic... ACC potom nefunkční ani v režimu "hloupého" cruisecontrol...:(

Uz se to tu resilo. Kdyz je znecistene cidlo, nefunguje ACC ani jako "hloupy" tempomat.

Vyhrev to nema, ma ho ale udajne F3 (co psal Lukason v jinem vlakne). Nicmene ani predFL to vyhrev nemelo, minimalne o tom nevim.

 

Bohuzel tohle nevyresil ani presun radaru do masky.

Hmm... Octa ve faceliftu to nema, a Fabia 3 ano ? Zajimave rozhodnuti automobilky... To ze to nemela mit prvni verze O3, jsem asi jiz nekde zahledl, ale proc to tedy neresili v FL, kde takoveto hloupe chybicky mely byt prave resene ?

FL to ma resene stejne jako Superb, ten vyhrev take nema (minimalne jsem nikde neodhledal ze by mel).

To ze F3 ten FrontAssist radar ma vyhrivany jsem take nevedel, proto by mne zajimalo zda ho predFL ma vyhrivany, nebo nikoliv (pochybuju ze to tak ale bude)

Da sa dorobit aj MMRevo ? Cize radar gen2?(kockate?) od vyrobi som mal iba front assist. a3 radar som si dorobil a funguje ale nespolupracuje s kamerou 2.gen

 

popr vie to niekto spravit? Dakujem

  • 2 měsíce později...

Dnes som prechadzal moznosti prisposobenia ACC cez VCDS a nasiel som tam toto (vyrobene koniec 2014) :

 

acc_vyrievanie.PNG

  • 2 týdny později...

Prosím o radu, dokáže se ACC v O3 rozjet z úplného zastavení (např. v koloně) když má auto DSG? Případně je k tomu potřeba ještě nějaká výbava? (vím jen že můj starý passat se z nuly nerozjede (musím brknout do plynu a pak znovu nahodit ACC), ale nový Superb jo)

Rozjeti neumi. Po cca jedne , dvou sekundach stani se vypne a auto se krokem rozjede (stejne chovani jako tvuj citovany passat)

 

Rozjet se umi s3, karoq, kokodak.

 

Upřesnil bych to - po úplném zastavení se dokáže znovu rozjet, pokud to zastavení netrvá déle než ty cca 2-3 sec. Potom upozorní na nutnost sešlápnutí brzdového pedálu, a je automaticky uvolněn tlak v brzdách. Potom je to již na řidiči, auto již není brzděné....
O3 nemá elektromechanickou brzdu (na rozdíl od S3), proto se tak děje.

Tak se to chová i u mne, elmech brzdu mám. Jen pro rozjezd nešlapu na brzdu, ale přidám jemně plyn.

Aha, díky. Nevím proč jsem si myslel že O3 má elmech ručku....

A jak to vlastně v O3 funguje když nemám vůbec zaplej tempomat, prostě jedu v koloně a zastavím s nohou na brzdě? Má to autohold, nebo musím pořád stát jak trubec na té brzdě? :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.