motosman Vloženo 21. Duben 2015 Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 (editace) Ne prasklá, ale od oleje. Koukni, jestli někde nerosí. A co ten vzduchovej. Ten je taky hodně důležitý. Editováno: 21. Duben 2015, autor: motosman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 21. Duben 2015 Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 Abych řekl pravdu v zádi na motoru tak kde je turbo tak nějak a ta hadice je od oleje. Čidlo na sání vzduchu jsme čistili a váhu vzduchu taky. Druhy den ráno na studený start 1200 otáček stabylní ale hned na to odpoledne o pět ani ne kolísání ale cukání motoru. Připadne posli číslo SMS Já ti zavolám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 Ahoj. Tak jsem se ještě v tom ne vrtal čim by to mohlo být.Ale dnes ráno při teplotách 14 C° vše o.k. žádné kolísání a žádné prohoupnutí otáček. Tak opravdu netuším čím to je. Tento problém jsem poslal prodejci Škoda. AI napsal toto: Vážený pane Šťástko, obdrželi jsme informaci o projevu, který se na Vašem automobilu vyskytuje při startu studeného motoru. Bohužel bez fyzického posouzení se můžeme pouze domnívat, že se jedná o projev, ke kterému dochází v souvislosti s nutností rychlého prohřátí výfukového systému – důvodem je dodržení emisních limitů. Vzhledem k tomu že, jak uvádíte, vozidlo v prvopočátku takovéto projevy nevykazovalo, dovolujeme si požádat Vás o sdělení čísla jeho podvozku (TMB…) a název autorizované opravny Škoda, se kterou bychom mohli tuto záležitost řešit. S pozdravem, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavouk777 Vloženo 4. Červen 2015 Sdílet Vloženo 4. Červen 2015 Ahoj tak servis nic nenašel. Jen mě napadla další věc a katalizator? Určitě se s tímto problémem setkal a vyřešil. Neříkejte ze se stím smíříte ze vám to dělá tyto projevy. Někteří píšou že nic takového na autě nepocitili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anorex Vloženo 5. Červen 2015 Sdílet Vloženo 5. Červen 2015 Napsalo ti to tu vícero lidí, hledáš neexistující poruchu...podle tebou popsaných projevů a podmínek,za kterých vznikající,je to běžný projev motoru kvůli ekologii a nic s tím pravděpodobně neuděláš, mě se doma vystřídalo x TSI motorů různých kubatur a v různých modelech,dělaly to jednou nebo vícekrát všechny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blue19 Vloženo 5. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2020 (editace) Zdravím, Také mám motor 1.4 tsi, konkrétně rs132kw, to ze motor pri sytici ma cca 1200 otacek, střílí do vyfuku a cele auto se klepe atd. je normální, ale zajímalo by me jestli je normalni i to ze pri tom zakolísaji otacky dolu, jako by se motor chvíli dusil a mel ještě hrubší chod a pak zase normal 1200 ot. , po cca minutě otacky spadnou na cca 700 otacek a vse je v poho, ja tohle zakolísání zaregistroval az ted a to 3krát za dobu co ho mám, co myslite? Editováno: 5. Říjen 2020, autor: Blue19 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavia3 lover Vloženo 24. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2020 V 5. 10. 2020 na 2:45, Blue19 napsal: Zdravím, Také mám motor 1.4 tsi, konkrétně rs132kw, to ze motor pri sytici ma cca 1200 otacek, střílí do vyfuku a cele auto se klepe atd. je normální, ale zajímalo by me jestli je normalni i to ze pri tom zakolísaji otacky dolu, jako by se motor chvíli dusil a mel ještě hrubší chod a pak zase normal 1200 ot. , po cca minutě otacky spadnou na cca 700 otacek a vse je v poho, ja tohle zakolísání zaregistroval az ted a to 3krát za dobu co ho mám, co myslite? To jsem zaregistroval taky (1.4TSI 110kw), a tedkom nemám na mysli jev volnoběhu na úrovni 1200 otáček, což vím, že je pouze eko terorismus, kvůli emisím. Mám na mysli, (studeny start), když to jako tobě vystřelí otáčky nahoru, tam to drží prvních cca 10 sekund studeného startu a následně to spadne na 750 pak zpět na 1000 a ještě párkrát ,,tam a zpět,, kdy při tomto kolísání jdou velké vibrace, jakoby se motor dusil s kovovým zvukem, (jako by chtěl spadnout do nouzaku) kdy této jev trva asi 5 sekund pak se otáčky ustáli a vše v pořádku, na diagnostice nic.... No jednou mi vypsalo : snimasnimac teploty nasávaného vzduchu.. Mohlo by to mít souvislost? Popřípadě co by to mohlo být? Díky VID_20201007_095206.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2020 Ptej se v odpovídající motorové sekci. Ony na foru nejsou vytvořeny jen tak pro nic za nic. Uvědomuješ si, že má naprosto jiný motor z jiné konstrukční řady? To, že se někdo před tebou ptá ve špatném tématu ti nezakládá právo dělat to stejně. Mimochodem, bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.