Duben 9, 201510 r Právě Powertec měl co vím problémy s cukáním nebo pulzováním při ustálené rychlosti mírně v tahu. To mně říkal "můj" úpravce. Sám jsem to zažil s powerboxem a není to moc příjemné. Snad to vychytali, možná to byly začátky na TSI.. Jak tu byla zmínka o jedničce, tak já rozdíl v projevu nemám, jako vystřelí rychlej, pak hluché místo jako série a na konci zátah jak prase že protočím kola i na suchu. Jakmile dám dvojdu kdykoliv tak táhne jak blbá. Prostě ta jednička je uškrcená, ale nevím jestli to běžný úpravce dokáže předělat. Oni se hrají hlavně s množstvím paliva, tlakem turba a možná jiskrou. Tady se to snad dá udělat jen s mapou krouťáku naráz?? Spíš otázka pro Motorpowera.. Jinak já už mám po čipu asi kolem 13tis km tuším. A jestli to má cenu? Snad jo za cca 5tis a hlavně z verze 63kW, ale už za 15tis třeba od Cimbu bych do toho nešel.
Duben 9, 201510 r Mě nic zatím necuká a to mám už 1200km takže bych to poznal hned takže ja sem spokojen hol každý kdo dělá chip bude tvrdit že on to dělá dobře a druhy špatně ještě že je tolik firem že si každý můžem vybrat
Duben 9, 201510 r Tu už by se ti projevilo.. Myslím že donekonečna blbě nikdo nic dělat nebude a naučí se to dobře, nebo skončí úplně. Pokud už mají základnu a kšefty, snad se budou snažit dělat dobrou práci. Nebo aspoň já bych to tak dělal. To je těžko, každý si může pokazit jméno nějakým zmetkem, každý člověk je totiž omylný, vidím to v práci.. Takže buď rád že nemáš problém a užívej výkonu navíc..
Duben 9, 201510 r Já mám najeto přes 40tis, tankuji spíše lepší adetivovaná paliva a řekl bych, že až teď se ten motor pořádně zajel, sedl si atd. Jsem s ním spokojen v podstatě i bez čipu. Táhne a jezdí se s ním hezky. Samozřejmě výkonu není nikdy dost a v budoucnu na to třeba taky dojde, ale co se chodu, kultivovanosti atd. motoru týče, jsem spokojen. Jak na tom bude spolehlivost (lehký strašák) ukáže čas.
Duben 9, 201510 r Nejhorší je, že po pár tisících km si člověk zvykne a auto je zas slabé. Nejlépe koupit hned něco silnějšího abych byl spokojený a ten čip by byl někdy v budoucnu ještě takový bonus. Rapida už jsem kupoval s tím, že ho zajedu a načipuju protože se mně zdál slabý hned. Ale na silnější nové auto nebyly prachy a ojetý vrak jsem už nechtěl, jako hromada lidí tady.. Jo a motor jede i od toho čipu až teď fakt dobře. Mám cca 31tis km celkově, tankuju Vervu 100 a mám i sportovní filtr. Poznám i reset jednotky, auto je línější. Tady hraje roli prakticky všecko, kolik lidí v něm jede, kolik je v nádrži, jak teplo je venku. Šak to znáte..
Duben 9, 201510 r Přesně tak, žádná výhra.. Ve finále jede podobně jako 1,2tsi 77kw, dokonce je tady v jiném vlákně jak 1,2tsi drtí 1,4 tsi. Možná tak 1,4 tsi ale turbo-kompresor 132kW jako F2 RS nebo 1,8 tsi, obojí s manuálem když už svezení.
Duben 9, 201510 r no protože v Rapidu je ten motor dost přiškrcený. Kdyby měl 103kW jako v Octavii tak je to jiné a já už bych jiný auto než s automatem nechtěl - na to každodenní ježdění nic lepšího není...
Duben 9, 201510 r Jenže v OIII je jiný motor 1.4 TSI, než v současném Rapidu. Nicméně Rapid teď dostane novou 1.4 TSI, ale jen s výkonem 92 kW.
Duben 14, 201510 r Nevím jak někdo jiný, ale já jsem s 1,4TSI a automatem nadmíru spokojen, ať už chci jet na spotřebu či provětrat všechny koně pod kapotou... Aktuálně najeto něco přes 46 000km
Duben 17, 201510 r Když už nic, tak si aspoň jeden z mála co mají tento motor.. Ale upřímně? Spokojený za 450 táců bych byl v jiném autě než je Rapid. Aspoň ho nech načipovat ať máme o čem kecat. Teď tě bohužel ujede každý s načipovanou 1,2 tsi a přitom ušetřil tak 150 tis, pokud se budeme bavit o výkonu. Ne vážně, tvoje konfigurace auta je tragédie(neber to osobně). Neadekvátní tragédie, myšleno obecně pro tento typ Rapida. Upraveno Duben 17, 201510 r od mx6
Duben 17, 201510 r já bych bral Rapida s 1.4TSI a automatem všemi deseti, ale jelikož v akčním modelu Fresh není a s výbavou co bych chtěl, šel sestavit pouze z Elegance, tak mi pak vyběhla nakonci taková suma, že jsem málem spadl ze židle... Ale ať jsme u tématu, určitě bych ho nechal načipovat
Duben 17, 201510 r Ja ho koupil jako referencku, puvodni cenu bych za nej taky nedal, navic jsem nepokukoval po automatu, ale autko si ke mne cestu tak nejak naslo. Bylo o 40 000,- drazsi nez co jsem mel tehdy poskladane nove 1.2 77kw v zakladu akorat s automatickou klimou vic nic... A tady mam krom navigacky vse...
Duben 23, 201510 r Mě přijde, že nespokojení s 1,4 TSI jsou jen ti, co jej nemaji :-) Ne kazdy proste ma chut motor zdimat, ja mel cip v aute co jsem koupil, jezdilo super ale ze bych mel potrebu jej davat do noveho...
Duben 24, 201510 r Viděls toto? http://forum.skodahome.cz/topic/131657-12-drt%C3%AD-14/ Hlavně poslední příspěvek..
Duben 24, 201510 r Tak u 1.4 TSI nejde jen o vykon, ale i DSG a muzu rict ze i pri razantnim predjizdeni ci zrychleni nezeslapnu plyn vic jak za pulku a auto stejne vystreli, ale je to velice subjektivni, nekomu by se zas mozna zdalo ze to vubec nejede, sto lidi sto chuti... Tim bych to uzavrel a vratil bych se z5 k tematu
Červenec 15, 201510 r Uvažuji o chipu 77kW Rapidu. Většinou nevěřím neschváleným úpravám, ale rezerva tam myslím je - přece jen škodovka bude vyrábět 1.0 TSI s 81kW, francouzi mají 1.2ky s 97kW, atd.. Měl by někdo nějaké doporučení na firmu? Kamarád byl u dieseltechnik (5.000,- za 92kW/206Nm) a na nic si nestěžoval...
Červenec 29, 201510 r Já už delší dobu váhám mezi motorpowerem a powertecem. K oboum to mám z Ostravy přes celou republiku, takže vzdálenost nějak neřeším, ale jinak se ne a ne rozhodnout : \
Červenec 29, 201510 r Hoši zas nemůžeme mít všechno. Těsnění, silentblok, voda, interiér, atd. ... statisticky se nám musí alespoň ty rozvody už vyhnout
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.