slapnahrabe Vloženo 12. Únor 2016 Vloženo 12. Únor 2016 Moje 77 měla ve výchozím stavu 84, ale takový skok jako z 63 to prostě nebude, to je pravda. 1 Citovat
Petrrr Vloženo 12. Únor 2016 Vloženo 12. Únor 2016 77 kw verze je oproti 63 znat az ve vyssich rychlostech nad 100km/h. Citovat
slapnahrabe Vloženo 12. Únor 2016 Vloženo 12. Únor 2016 Tak tak. Kde to bylo markantní byl 5. a 6. rychlostní stupeň na dálnici, tam jsem to nepoznával, jinak se mi nezdálo, že by byl nějaký zásadní rozdíl. Citovat
Rypicong Vloženo 12. Únor 2016 Vloženo 12. Únor 2016 Moje 77 měla ve výchozím stavu 84, ale takový skok jako z 63 to prostě nebude, to je pravda. nebude, ale rozhodně se nedá brát, že u 63kw verze to bude o půlku lepší než u 77kw verze, to si nemyslím... Citovat
e1. Vloženo 19. Únor 2016 Vloženo 19. Únor 2016 Neví náhodou někdo kolik snese Nm sedmistupňové DSG??? Oficiálne 250 Nm, ale motory Fabie II RS sa upravovali tak, že potom dávali aj niečo cez 270 Nm a vraj s tým nebol problém. Takže v prípade kombinácie DSG s motorom 1.2 TSI by nemal byť žiaden problém u prevodovky. Aspoň čo sa maximálneho točivého momentu týka. Citovat
Josef Pedro Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 Dobrý den doporučí mi někdo z vlastních zkušeností firmu na chip na Moravě. Mám 1.2 TSI 63KW. Díky moc za odpovědi. Citovat
mx6 Vloženo 13. Únor 2017 Vloženo 13. Únor 2017 Co je přesně na Moravě? Mně "nalél" Rapida v Brně -Motorchip.eu -mapy mu upravuje firma Tpower Racing(TDIchip) a znám i pobočku u Kyjova - "Brouk" Moravia Tuning, taky hodně dobří, měl jsem u nich nafťáka. Oficiální sídlo mají někde u Telče i s brzdou. To jsou osobní dobré zkušenosti i když bez brzdy, ale za nízké prachy. No a pak už zkusit ty klasiky TDIFun Těšín? Nebo třeba Bratislava Profituning pokud jsi někde od hranic jako já. Ještě je něco i ve Zlíně, ale to už nevím jaká kvalita.. Citovat
Josef Pedro Vloženo 13. Únor 2017 Vloženo 13. Únor 2017 Bavil jsem se včera s Motou (Nick Motaaa) a pojedu do Kladna do Powertecku. Citovat
mx6 Vloženo 13. Únor 2017 Vloženo 13. Únor 2017 Jo, to vím že má Motaaa od Powertec a snad taky spokojený ne? Já jsem najel s čipem na 1.2 tsi cca 45 tis km a to jsem neměl ani na brzdě. Prostě to tam borec nasypal a auto jezdilo bez problémů. Víc neřeším, stejně auta -relativně- střídám. A pro zajímavost, ve finále jelo skoro podobně jak nynější 1.8 tsi, která je dole neskutečně chcíplá. Citovat
Motaaa Vloženo 13. Únor 2017 Vloženo 13. Únor 2017 Mx6 ano jsem spokojen a na chipu už mám najeto 49 tisíc a auto bylo chipnuto po roce co jsem ho koupil a nemám žádný problém. Citovat
bobanHTP Vloženo 15. Únor 2017 Vloženo 15. Únor 2017 Zdar chlapi, zkoušeli jste někdo chiptuning na 1.2 TSI 66kw http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-rapid-12-tsi-90hp/?#detail ? Mě by zajímalo, jak to snese převodovka, protože ty nm jsou docela vyšší :-) ? Citovat
motorpower Vloženo 15. Únor 2017 Vloženo 15. Únor 2017 Slíbil jsem grafy. Firma tohoto typu...úprava z 230 na 260 PS. Graf pro 63kW Citovat
whitecoat Vloženo 26. Březen 2017 Vloženo 26. Březen 2017 V 15. 2. 2017 na 12:31, bobanHTP napsal: Zdar chlapi, zkoušeli jste někdo chiptuning na 1.2 TSI 66kw http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-rapid-12-tsi-90hp/?#detail ? Mě by zajímalo, jak to snese převodovka, protože ty nm jsou docela vyšší :-) ? Čau, mám úpravu na Rapidu s tímto motorem už cca rok a musím ji jen chválit Najeto více než 12 tis. km bez jediného problému. Akorát to nemám přes autochip, ale úpravu prováděl jeden ze zdejších členů. Více info na mém profilu a nebo přes SZ... 1 Citovat
Sissinka Vloženo 7. Září 2017 Vloženo 7. Září 2017 Dobrý den, pánové. Potřebovala bych poradit ohledně načipování. Mám pár týdnů rapida 1.2 TSI, 63 kw, jede to docela svižně, ale předjíždět se s tim moc nedá :-O A taky bych se chtěla prostě víc svézt. Nedávno jsem objevila, že existuje něco jako chip tunning a přemýšlím o tom, ale nevím, jestli to má smysl, jestli to nepoškodí auto atp. (četla jsem o tom na internetu leccos). Mohl byste mi někdo poradit, napsat klady, zápory, popř. doporučit nějakou spolehlivou firmu okolo Plzně. Předem moc děkuji. Citovat
Wittmann Vloženo 7. Září 2017 Vloženo 7. Září 2017 nelze od toho čekat zázraky. Jestli se chceš "povozit", tak si pořiď jiné auto. Konkrétní firmu nedoporučím, ale vyber si takovou, která má ten chip homologovaný a je schopná ti zajistit jeho zápis do techničáku. V Česku se narozdíl od Německa většinou chipuje bez zápisu do TP, což je nelegální a vozidlo se stává nezpůsobilým k provozu - za určitých okolností s tím mohou být velmi nepříjemné problémy. Citovat
Pawouk Vloženo 7. Září 2017 Vloženo 7. Září 2017 Zkus oslovit motorpowera (viz o dva příspěvky výše), sice je vlastně u Prahy, ale tam jistě dojedeš za 45 minut. Citovat
e1. Vloženo 8. Září 2017 Vloženo 8. Září 2017 (editace) Zapisovať chip do technického preukazu? To by pri dnešných poistkách so zohľadnením výkonu motora bola blbosť. Čo sa týka chipovania 63 kW verzie, to už má zmysel, lebo motor dostane slušnú porciu koníkov (90 až 96 kW) práve v rozsahu otáčok, kde ich ten motor teraz nemá, a to je nad 4000. Ale v tomto prípade je potrebné aj to, aby Sissinka vedela, že predbiehať sa má tak, že podradí o jeden alebo dva stupne, a nebude sa báť ísť s motorom do otáčok, tj. až takmer po obmedzovač. Ono sa to síce nezdá, lebo tlačí to do sedadla menej, ale ten výkon tam je. Sissinka, ak sa pre chip rozhodneš, tak si to hlavne daj spraviť o renomovanej firmy, ktorá ti zmeria výkon motora pred úpravou motora, aj po nej. Zároveň sa vyhni rôznym powerboxom a podobným "múdrym" krabičkám, ktoré sa dajú akože hockedy odpojiť, lebo to sú iba vyhodené peniaze! Editováno: 8. Září 2017, autor: e1. Citovat
ČudlR Vloženo 9. Září 2017 Vloženo 9. Září 2017 (editace) Pri zapisu do technicaku hlavne nepocitej s 90kW a vic. Vykon se muze zvetsit max o 20% stavajici origo vykonu a to je teda na cca 75kW vic ti nazapisou ;-) Editováno: 9. Září 2017, autor: ČudlR Citovat
Sissinka Vloženo 12. Září 2017 Vloženo 12. Září 2017 Děkuji Vám za rady :-) Pro e1. Nepočítam s tim, že by se výkon zvýšil na 90kW, stačilo by mi těch 81, přinejhorším 77. Někde jsem četla, že lze zvýšit max. o 30%. A děkuji za radu ohledně předjíždění :-D Řídím teda už 17 let, bez jediné nehody, bez jediné pokuty, tak myslím, že už mam něco naježděno (no, ročně tak 7000 soukromě a 8000 služebně). Ale je fakt, že doteď jsem jezdila jen s felicií a fabií, takže ten rapid se řídí a chová uplně jinak. Přeji všem pěkný den. Citovat
ČudlR Vloženo 12. Září 2017 Vloženo 12. Září 2017 Vykon se muze zvetsit max o 20% origo vykonu 1 Citovat
Petrrr Vloženo 12. Září 2017 Vloženo 12. Září 2017 Jo pokud to chceš legálně a chceš to mít s homologací zapsané v TP. Pokud ne, je reálné navýšení výkonu až o těch 30%, myslím si, že ne ve všem nás dobře Sissinka pochopila. Citovat
Sissinka Vloženo 12. Září 2017 Vloženo 12. Září 2017 Aha, tak v tom případě jsem Vás fakt asi blbě pochopila! Takže co byste mi radili? Nechat si to zapsat do TP nebo ne? V březnu příštího roku mě čeká první technická a nerada bych, aby s tutim byl nějaký problém... Čím víc informací mám, tím míň se mi do toho chce jít! :-O Citovat
SkodaRapid Vloženo 12. Září 2017 Vloženo 12. Září 2017 Pokud by jsis to zvysovala jen o tech 20% z 63kW na 77kW, tak doporucuju zkusit se projet s 77kW, jestli ti to vsechno za to vubec stoji.. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.