Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

a mate teda cislo toho dilu ktery je urceny pro rusko a ktery by se tam mel dat? To je to eFko?

Treba v ty dobe kdy jsme sli s ematesem tak ten dil dostupny jeste byl (pry to bylo taky po konzultaci se ŠA), nebo je to jeste uplne jiny dil s jinym pismenem, nebo je to stejny dil co tam byl....nicmene hlavne ze to zatim pomohlo:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže pokud se pánové chystáte na výměnu, tak bych brzdil, tohle mi teď bylo zasláno:

 

K věci samé proto doplňujeme: ohledně Vašeho vozidla, číslo
podvozku xxxxxxxxxxxxx, protože inovovaný náhradní díl uložení převodovky není dosud k dispozici, byla předcházející výměna
tohoto dílu prozatímní. Jakmile jej bude (cca 6 týden 2014) možné objednat, opravna BEN-CAR spol. s r.o., Praha 4 Vás bude
kontaktovat a spolu si dohodnete termín k přistavení vozu, ve kterém bude provedena výměna dílu.

 

ty: xxxxxxxxxxx jsem upravil já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

emates a mas cislo toho dilu co nam tam dali? Mne tvrdili ze to ma jine koncove pismenko nez ten puvodni..... nicmene nepopiram ze nerikali ze je to dost mozna provizorni vymena ktera se ale muze ukazat jako definitivni :)

 

Jinak je celkem humáč nechat Vás jezdit další dva měsíce s klepotem:)

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem nakonec po úvaze přistoupil k tomu, že prostě chci teď vyměnit vadný díl za nový díl, který montují nyní do RAPIDů a SPACEBACKů. Auto spí pěkně v teple v servisu do zítřka. Kdo ví, jestli díl, používaný ve výrobě není lepší kvality a vydrží víc km. Uvidíme. Nechci jezdit s tím otravným klepáním a bát se, že se za 2,5 měsíce zimního provozu stane to, že silentblok praskne úplně a převodovka klekne úplně do kastle a stane se to někde v noci za sněhové kalimity. Navíc plýtvám svým benzínem a svým časem a to mi nikdo bohužel neuhradí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kol-47:

jojo ikdybych mel jezdit na vymenu kazdej mesic tak budu, protoze z toho klepani mi sla hlava uplne kolem....doted mam schizu ze kdyz jedu po my trase po tech nerovnostech ze to zacne klepat, ta debilni kovova kulicka jako by tam skakala :D , ale ticho....treba to byly vadny jen nektery šarže silentu nevim:) třeba ted davaji fakt uz tvrdsi....doufam ze to vydrzi do jara:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ŠA nám odepsala na FB, oni snad na tom FB centrumu mají politické školy nebo co. Řekne mi někdo kde mají sídlo, asi se tam pojedu podívat s Kalachem a když už tam budu tak kde je technická podpora, oddělení péče o zákazníky a hlavně management. Kdo mi píchne ?  :kol-143:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a 2,5 tis. na stromě nerostou, tedy alespoň ne tady u nás, platit za věc za kterou nemůžu a ani pravidelné údržby se netýká.

Dobrá, pak navrhuji hromadnou demonstrativní demolici našich Rapidů u sídla ŠA s pozváním novinářů apod. Jako ukončení meatingu se budou opékat buřty na úvěrových a leasingových smlouvách. Kdo se přidá?  :kol-36:

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak cestou ze servisu jsme potkali 3 Rapidy a 2 Spacebacky s Fkama. Že by zkoušeli zkoušeli? Ale na rovný hladký silnici nic moc nezjistěj.

Jinak pro mé VINko jim v servisu prý vyběhl silentblok 6Q0 199 555 AS, což je přesně ten, co se mění i VW POLO SEDAN v Rusku a na Ukraině.

attachicon.gif6Q0 199 555 AS.jpg

 

Jezdim s Rapidem Lift na Fkach ale zklamu te, rozhodne netestuju bouchani :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S-talker: A to je prave chyba. Nechapu jak tento zmetek mohl projit. I kdyz pripoustim ze nemusela byt chyba v testovani ale treba ve zmene dodavatele kvuli par korunam. Coz me jako zakaznika nezajima. Ted at si plati vymeny. A kez by nas bylo hodne. Cim vic tim lip i v zahranici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se vrátíme o několik příspěvků z5 ke kódům silentbloků, najde ETKA toto k RAPIDáckýmu silentbloku 6RF199555D:

 

VW POLO IND (2010 >>): 6Q0199555AR>>05.07.2010; 6Q0199555AS 06.07.2010>>30.04.2011; 6RF199555D 01.05.2011>>07.08.2013; 6RF199555H 08.08.2013>>;  zajímavý je, že se v současnosti všechny POLA "východního" provedení (IND a RUS) se vozí na tom H-čku, i když v průběhu výroby měli D nebo F. "Evropská" POLA mají už dlouho jen jediný typ a to ten původní 6Q0199555AR. Vše platí samosebou pro mechanickou 5RP a benzín.m..

 

Š RAPID a S TOLEDO (2013 >>): 6RF199555D zatím beze změny; a pozor není rozdíl v silentbloku uložení agregátů 63kW/5R (CBZA) nebo 77kW/6R (CBZB), rozdíl je jen v konzoli, do které se silentblok na převodovku uchycuje, což je právě kvůli odlišnému odlitku skříně.

 

Takže pokud skutečně dali rogererovi a ematesovi H-čko, dali jim "nejmodernější východní" typ, pokud F-ko, pak první verzi z VW POLO IND (2011>>) 13.06.2011>>02.10.2013, který je ale od 03.10.2013 taky na H-čku. A poslední možnost je, že jim dali prostě to D-čko a opili je rohlíkem. Jsem zvědav, co nakonec dají zítra do mého auta. Hlavně aby to nebyl upravený hokejový puk......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servis z jiné planety nenavštěvuji jak píšete výše, ale že se chová k mé osobě po vzájemném dlouhodobém soužití vstřícně nepopírám. Předání vozu zákazníkovi po servisu na určeném místě do určitého okruhu km není problém, pokud je zakázka vyplacena. Ještě nikdy mi vůz nepředali špinavý, pokud se nejednalo pouze o výměnu oleje.Takže předpokládám, že po výměně sinentbloku bude zase umyt. Co by jim tam učni z prvního ročníku jinak dělali :-) 

Servis z jiné planety existuje v ISSA Brno. Zíral jsem v jakém stavu předávají zákazníkovi jednostopé miláčky po servisu i opravě a jaké informace technik zákazníkovi předá.

 

Jinak můj servis má pro mne dodaný sinentblok "háčkový", což mu i doporučila odborná technická pomoc AŠ.

Editováno: , autor: MiKy*
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemůžu se nepodlit s vámi o část dnešního telefonátu s technikem z předchozího servisu. V sobotu jsme telefonicky ukončili zakázku opravy auta s tím, že nebyli schopni sehnat vyjádření ŠA k problému, ačkoliv ze strany pana XY ze zákaznické linky jsem, byl ujišťován, že dostanou veškěrou podporu, pokud o ni požádají. Požádali, nedostali. V pondělí jim přišel e-mail ze ŠA, že mají pokračovat v opravě. Ovšem jakým způsobem, to už nebylo upřesněno. No comment.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kol-46:  No to je prdel. Můj modrák je nyní v servisu, ráno proběhla jízda a nebyl problém, vše bylo slyšet jak má s poznámkou, že to patrné a že by musel být hluchý kdyby to neslyšel a že to rozhodně dělat nemá. Řekl jsem mu veškerý příběh o silentbloku od A až po Z. Říkal, že shodou okolností toto samé řešili u fábie asi před 14 dny kdy na náhradní díl (silentblok) čekali 6dní, což prý není normální, většinou do druhého dne mají. Tedy ač sám více info nemá uznal, že by na tom něco být mohlo s tím  problémem se silentbloky a jejich dodávkou. Tak jsem hlavně naplej jakému výsledku se dohrabou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak stejně jako když mluvíš do dubu, člověk jim to říká a stejně zkoušejí jezdit s odpojenými stabilizátory, teď budou zkoušet zavěšení ramene a že prý to vypadá že na 90% to opravdu asi nakonec bude ten silentblok prý. mě odvezou. No asi hold mají nějaký svoje postupy a nebo potřebují nahonit hodiny jako fakturečku pro ŠA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tu máme finální odpověď od ŠA na moje e-maily ohledně reklamace klepání:

 

K Vašemu podnětu sdělujeme následující: zvukový projev, který se na Vašem vozidle Škoda Rapid vyskytuje, pochází patrně z uložení převodovky (jedná se však pouze o všeobecný závěr, konkrétní může opravna být až po fyzické kontrole uložení převodovky). Pokud bude původní závěr potvrzen, je v současné době připravováno opatření v podobě inovace stávajícího uložení převodovky. Výměnou tohoto dílu bude pak zmíněný zvukový projev odstraněn. Jakmile bude toto opatření pro servisní síť Škoda uvolněno k dispozici, bude Vás pan vedoucí opravny XXXXX kontaktovat a domluví s Vámi termín k přistavení vozu. Za nepříjemnosti, které jste měl v této souvislosti s výrobkem naší firmy, se Vám omlouváme.
S pozdravem XY | PST - Péče o zákazníka
ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

 

P.S.: jedu si vyzvednout auto, tak jsem na to zvědav.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak stejně jako když mluvíš do dubu, člověk jim to říká a stejně zkoušejí jezdit s odpojenými stabilizátory, teď budou zkoušet zavěšení ramene a že prý to vypadá že na 90% to opravdu asi nakonec bude ten silentblok prý. mě odvezou. No asi hold mají nějaký svoje postupy a nebo potřebují nahonit hodiny jako fakturečku pro ŠA.

Vítej do klubu nepochopených zákazníků. Přeju ti hodně trpělivosti!

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...