Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahojte ,mam skodu octavia 1,6 75 kw ,mam takovej problem dlouho se mi zahriva motor a pri zahrati pokud jedu rychleji tak teplota klesa, jako kdyby byl porad otevrenej termostat. Jenze treba po jizde asi 10km ,kdyz sahnu na hadice co vede do chladice je studena takze to nechapu.Jinak mi auto topi asi po 3 km uplne v pohode. Posledni dobou mi take trochu skube kdyz sundam nohu z plynu,nemohlo by to byt treba cidlo teploty. Dekuji .Ahojte.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Zdravím, mám SII 2.0 TDI 125 kW CR DPF a zdá se mi, že se motor zahřívá hodně dlouho. Motor se zahřeje (no zahřeje, ručička teploměru se dostane na svou "standardní" polohu) až po 15 km při venkovní teplotě +3 st. C (v létě to bylo o něco méně, cca 11 km). Jedu konstantní rychlostí po okresní a pak rychlostní silnici 90 km/h. Je to normální stav???

Editováno: , autor: DVC64
  • o 11 měsíců později...
Vloženo (editace)

riešil som podobný prípad minulý týždeň a v mojom prípade to bol termostat wink.gif

Ahoj mám stejný problém... pozná diagnostika vadný termostat? čidlo pozná podle toho co jsem vyčetl díky

 

byl to termostat, zůstával otevřený po výměně je to super zahřeje se rychle a drží teplotu.

Editováno: , autor: Píďa
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Čau, jak Vám topí váš SII ?

Nevím jestli je to problém, ale pokud je venku těsně pod nulou, mám problém v tom, že se auto dost pomalu zahřívá a tím pádem i málo topí. Jel jsem nedávno po dálnici a řekl bych, že nic, moc. Při cca 160km/h teplota celkem normální, ale při následném
běžném provozu zase klesla. Předchozí Superb I měl taky podobné problémy, ale řekl bych, že až při nižších teplotách (-8 a níž).Vyměnil
jsem si tam termostat a stejně to nepomohlo. Tak se mi nechce zbytečně měnit termostat i u S II. Myslel jsem, že S II to má nějak lépe
vyřešené. Nechce se mi pořizovat Vebasto. Je nějaké řešení? Dík.
 

Vloženo

Když bylo kolem -10°C, tak mi teplota při klidné jízdě i klesala, ale kolem nuly už to drží, i když delší stání asi taky znamená pokles teploty.

A když tomu na dálnici naložím, tak to topí velmi dobře.

Podle mě to máš v pořádku.

Vloženo

Možná jsem to někde už psal. Mám originál vebasto z fabriky a při teplotách kolem nuly mi teplota při stání a popojíždění v kolonách padá až pod 70° a pak se sepne a dožene to na 90°. A tak stále dokola. 2.0 tdi 103kW a klidný styl jízdy. Pokud jedu už na okresce, tak to problém není. Delší jízda z kopce má za následek opět padání teploty. Teplo je vlastně odpad a pokud je u motorů tdi menší spotřeba, je menší i  odpadní teplo k chlazení kabiny.

Vloženo

mně to dělá to samé při prdlání ve městě když je kosa, skutečně se na to musíš dívat jak říkaj kluci, tedy TDI má hodně efektivní spalování, proto je mnohem míň odpadního tepla a to málo tepla co motor generuje, vyfoukáš topením do kabiny.....

Vloženo

kdyby jsi tam chtěl dávat nějakou dečku,tak mám doma originální zakrytí přední masky,mám to potažené karbonovou samolepkou a nikdy jsem to nakonec nepoužil,jelikož jsem si dsal od milotecu na přední masku chrom a tak mi to tam už nejde.pokud máš zájem tak se dohodneme.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo (editace)

Zdravím pánové, mám problém jedná se o Superb 2.0TDI CR 103kw kod motoru CFFB, rok 05/2010, najeto cca 180 tis km, mám poměrně velký problém s poklesem teplot se auto přestalo ohřívat, resp. při venkovní teplotě okolo 6 stupnů se po 20km při vysoké zátěži (do kopce) teplota vyškrábe na 90, při snížení zátěže hned padá až k 70, dálnice 140kmh tempomat teplota 65-80C dle ukazatele tedy motor se neohřeje.

Termostat vyměnen přímo servis Škoda, auto topí bez problému, čidla to nejsou teplota motoru reálná k tomu odpovídající i neohřátý olej 60-80 stupňů.

Vyjádření autorizaveného servisu: Hmm nevíme co s tím, pošleme podnět do MB do Škodovky, nikdo v ČR tohle prý neřešil.

 

Máte nějaký nápady?

Editováno: , autor: O2kolin
Vloženo (editace)

Ano 2x měnili ten termostat vc. domečku, samostatně asi a i nejde ověřovali jestli nemůže byt problém špatným dílem. Problém stake stejný tedy motor se neohřívá jak ma, motor neni ohřátý ale chladič uz je lehce vlažný. Sahary nespínají.

Editováno: , autor: O2kolin
Vloženo (editace)

To: Prochaine: Jak v termostatu nebo 4 cestny ventil, terkostat je uvnitř prave domecku ktery je 4 cestny, nevo tam je jeste jiny ventil?

Vzhledem k tomu ze zavada neni stala, tedy 2dny se ohriva ok pak treba 2 dny ne, tak nevim.

Uvazovali jsme take nad zavadou pridavne elektricke vodni pumpy v chladícím okruhu (pumpa pro rychlejší distribuci ohrate vody, aby zamezovala praskani hlavy vlivem teplotních rozdilu, ma s tim nekdo zkusenosti? Uvahou je ze by běžela porad a hnala vodu do chladiče.  

Topi normalne, voda ani olej se neztraci ani nepřibývá.

Editováno: , autor: O2kolin
Vloženo

tak se hlásím se stejným problémem, termostat dnes vyměněn a je to naprosto stejné jako předtím ..... jel jsem teď, teplota cca 0 a auto se ohřálo cca na 75 a pote to i klesalo, doufám, že se na něco příjde.

Vloženo

Tak máme pokrok, no vlastně vyloučení dalších možností tou elektrickou vodní pumpou to není, autorizovaný servis samozřejmě na nic nepřišel prý jsem jediny v ČR, evidentne nejsem. Co napada ještě tebe Lewharte? :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...