Přejít na obsah

Žiarovky do dálkových i tlumených světel


Diamant

Doporučené příspěvky

Založil som to až dnes, včera som nestihol. Prikladám fotografiu, ako vyzerá cesta osvetlená IBA diaľkovými svetlami. Vľavo pôvodné žiarovky (v podstate nové) a vpravo Osram Silverstar.

Zdá sa mi, že nové žiarovky svietia silnejšie, máliko menej do žlta a zrejme kvoli kratšej banke je aj osvetlená oblasť tak nejako plnšia. Takže žiadny zázrak to nie je, ale určite je to lepšie, naž to bolo predtým.

post-59-1158177172.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na predošlom zábere vidieť v časti tesne pred autom, že je farba svetla málinko belšia u Osramu. A aj osvetlený priestor je o čosi väčší. Podotýkam len, že to bolo fotografované fotoaparátom na statíve, z rovnakého miesta a manuálne nastavenou expozíciou a vyvážením bielej. Teda u oboch záberov identicky.

A ešte pridávam záber na auto, naľavo je Osram, napravo pôvodná žiarovka (nie je na nej výrobca, iba Hungary). Opäť vidno rozdiel v svietivosti ako aj vo farbe svetla.

post-59-1158177625.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejně jsou PIAA lepší mám je tam a cenu jsem neřešil, když vím co stojí xenonové výbojky... :D

Jsou ty PIAA opravdu o tolik lepší než Osram Silverstar? Mě se zdá ta cena PIAA opravdu přemrštěná.

O tom neni pochyb, jak jsem tu jiz nekde psal, pouzival jsem je v H4 cca 5-6 let (nez jsem koupil auto s HID), a laik to od xenonu nerozeznal.

Barevna teplota kolem K5000 (tzn. skutecne bile az modrobile svetlo), o cca 30% vetsi svetelny vykon, takze nejake Osram Silvestar a podobna siditka se s nimi vubec nemohou srovnavat, to je zcela bez debat (to je skutecne jina liga).

Bohuzel jejich zivotnost kolem 1 roku za tu cenu byla trochu nizka, to ale svitila temer trvale, kdyz jsem je mel v H4, a svitil jsem jako dnes ve dne v noci.

V H4 je vlakno pro tlumena prave v te vyborne technologii Plasma Blue, a "dalkove" vlakno v Xtreme White (K4100, blize na PIAA webu). Vzdy odeslo bohuzel to vlakno pro tlumena.

V H3 se dela take v PlasmaBlue (modrobile svetlo, barevna teplota totozna s HID), a myslim, ze zde bude otazka zivotnosti v pohode, nebot dalkova sviti oproti tlumenym vyrazne mene, a to samozrejme zivotnost prodlouzi. Take jim nesvedcily starty v rozsvicenem rezimu, coz je u dalkovych svetel rovnez v pohode.

A ta cena ? Myslim, ze cca USD 70 za par zase neni az takova rana, kdyz jsem se to odvazil koupit poprve, take jsem narikal, ovsem kdyz se rozvitily, bylo po narcich. Ta vice nez 2nasobna cena na ceskem webu je samozrejme nehoraznost (!).

Do tech dalkacu u O2 budou ke xenonum to prave orechove... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, kontejner stojí myslím 1 000,- USD . Teda prázdnej  :D

Mam ucet u "autosupermart.com", a tam stoji doprava do CZ cca USD 60.

Vedle PIAA, take prodavaji zarovky Solaris, v USA dost oblibene, sam jsem je mel myslim 2x jeste pred PIAA, na linku :

http://www.autosupermart.com/store/shop/br...pbwS&mv_pc=4057

jsou v HID provedeni v barevne teplote kolem K5000, coz je totozne s pravymi xenony.

Maji vesti vyber patic, nez ma PIAA, dle mych zkusenosti stejna zivotnost, to je u H4 cca 1-2 roky, jak kdy...

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja do žiaroviek viac investovať nehodlám. Počkám  na facelift a budem dúfať, že už bude aspoň bixenón.  B)

jirkaK - aká precíznosť?

no jak všechno pečlivě dokumentuješ. To srovnávací foto a tak... Prostě perfekcionalista. -_-

No mě spíš fascinuje, že postavil auto v noci někam na cestu, vedle foťák na stativ a začal měnit žárovky v předních lampách, což není zrovna jednoduchá činnost, že? :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Priznávam, nebol som sám. Bolo treba nechať zapaľovanie zapnuté, foťák vedľa auta na statíve a vzhľadom na pomerne odľahlú cestu na brehu rieky to nebolo prívetivé prostredie. Tak som nechcel dostať po hlave.

Samotná výmena nebola zase až taký problém. Najskôr som si to natrénoval doma v garáži :D a potom som to už zvládol pomerne rýchlo. Svetlo vyberať netreba (teda aspoň u mňa, ale ja nemám pred baterkou ešte vzduchový filter ako napr. TDI). Len sa vylúpne taká gumová krytka a po odpojení káblika od žiarovky už len stačí vyháknuť tie klasické drôtiky, čo zvyknú žiarovky držať a je to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...