Leden 13, 201312 r Koukám ještě na: http://www.autoesa.cz/skoda/fabia-ii/hatchback/c-1180032.html - ale tam by se muselo hnout s cenou.
Leden 13, 201312 r No uvidíme, zkusil jsem jim navrhnout svojí cenu, pokud se ozvou, pojedu se na ní podívat.
Leden 13, 201312 r ovšem dneska se falšují i servisní knížky, tak je potřeba to pořádně prověřit jinak ono důležitější, než kolik to auto má najeto, je to, v jakém je celkovém stavu - z toho důvodu se taky ty kilometry stáčejí, protože hodně lidí hledí akorát na kilometry a nezjišťují moc stav a pak si třeba koupí pořádný křáp, který má málo najeto oproti jinému, kde je vyděsí najeté kilometry, ale auto je přitom v perfektním technickém stavu Upraveno Leden 13, 201312 r od HjM
Leden 13, 201312 r Jen tak na zkoušku jsem volal na auto Esa co by šlo dělat s jednou Fábkou, hned po telefonu mi dal 10 tis. dolu a prý se ještě dohodneme na pobočce u vozu
Leden 16, 201312 r Já tedy za sebe, auto z dovozu už bych si asi nikdy nevzal, pouze puvod Česká Republika, určitě bych šel do 1.9TDI
Leden 16, 201312 r Proč ne? Třeba pokud máš z Německa, tak jednak auto jezdí po lepších cestách, míň trpí, lidé tam více dbají na servis a podobně, což se odrazí v celkově lepším stavu
Leden 16, 201312 r Hjm:To už je dnes přežitek, stáčí se tam uplně stejně jako u nás, levný auta tam prodavají vetšinou Turci nebo jiná verbeš.Já vidím hlavní plus v tom že pokud máš auto z ČR tak víš aspon cca kolik má najeto(pravidelné TK) a obecně jde lépe dohledat servis atd. Servisní kniha to už je spíš doplněk k vozu.Nikdy nevíš co se děje s autem když ho sem prodejce dotáhl, prodejce to stočí, dá jinou servisku a km poznáš jen horko těžko.Pokud si to ovšem nepřitáhneš sám, ale než se srát s papírováním,převozkami,popř. podválem, tak si to člověk stejně koupí v ČR.Je to muj osobní názor a nikomu ho nevnucuju...
Leden 16, 201312 r Teď se zeptám trochu mimo téma, je možné do krátké Fábky dát něco jako síť aby nám pejsek nelezl na zadní sedačky?
Leden 17, 201312 r Hjm:To už je dnes přežitek, stáčí se tam uplně stejně jako u nás, levný auta tam prodavají vetšinou Turci nebo jiná verbeš.Já vidím hlavní plus v tom že pokud máš auto z ČR tak víš aspon cca kolik má najeto(pravidelné TK) a obecně jde lépe dohledat servis atd. Servisní kniha to už je spíš doplněk k vozu.Nikdy nevíš co se děje s autem když ho sem prodejce dotáhl, prodejce to stočí, dá jinou servisku a km poznáš jen horko těžko.Pokud si to ovšem nepřitáhneš sám, ale než se srát s papírováním,převozkami,popř. podválem, tak si to člověk stejně koupí v ČR.Je to muj osobní názor a nikomu ho nevnucuju... Přesně tak. Stáčí se tam stejně, nebo ještě víc. Na servis tam spousta lidí dlabe, protože je drahý a většina lidí tam má auto na pár let. Na dovezeném autě vidím hlavní problém v tom, že je to auto bez minulosti. Já bych koupil ojetinu jedině přímo od majitele. Obchodníci s ojetinama jsou profíci a našinec proti nim nemá šanci.
Leden 17, 201312 r Teď se zeptám trochu mimo téma, je možné do krátké Fábky dát něco jako síť aby nám pejsek nelezl na zadní sedačky? podle katalogu originálního příslušenství se dělá dělící mříž akorát pro combiviz. na odkaze str. 9: http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/modely/fabia/60_fabia_accessories_cz.pdf leda asi sehnat něco neoriginálního jinak je pravda, že v dnešní době je nejjistější kupovat auto od někoho, koho znáš, takhle soukromě
Leden 24, 201312 r Nemohl jsem odolat a musel někam dát toto, všimněte si těch najetých kilometrů :kol-98: to jen tak pro odlehčení a pobavení, tam je supr záruka kilometrů http://www.cars.cz/i...term=position-2 Upraveno Leden 24, 201312 r od dick
Leden 14, 201411 r Zdravím všechny, potřeboval bych poradit, od přítelkyně máma si hodlá pořídit náhradu za letitého fakánka. Zamlouvá se jí Fabia II, jezdí krátké trasy do 6km, takže volba padla na benzin. Jaký benzínový motor vybrat? Nejlíp možno nějakýho mezka bez turba, prostě nenáročný motor co se týče udržby. Mělo by to mít najeto kolem 60tis a rok (co nejnovější) takže tak 2009-2010, cenový limit je kolem 120-130tis. Co byste doporučily? Je lepší shánět u soudruhů turků v DE? Případně poprosím kontakt na někoho kdo se zabývá dovozem a stručný popis co to obnáší. Mám zkušenosti spíš s koncernovýma nafťákama do roku 2004 tak se ptám. Děkuji předem. S pozdravem Martin
Leden 14, 201411 r Já bych volil na takové jízdy 1.2 HTP 51 kw, to auto jede celkem slušně a nemá se na tom asi moc co pokazit, ty poslední verze jsou vychytané. 1.4 63 kw je v městském režimu oproti HTP zdechlá a TSI s turbem nechceš, takže myslím, že není co řešit
Leden 14, 201411 r TSI bych ani na tak krátké trasy nedoporučoval.. jsou pak problémy s olejem a pod... Také bych volil 1.2 HTP, motor to špatný není a v dané cenové hladině si myslím, že ani nic lepšího sehnat nepůjde.
Leden 14, 201411 r Protože těch vláken o výběru FII tady bylo víc, sloučil jsem je dohromady a upravil název.
Leden 24, 201411 r Ahoj, dopředu se omlouvám jestli jsem off topic. Chvilku už doma hledáme, které to autíčko si pořídíme. Prolítali jsme kupu značek a při zoufání jsem narazil na čerstvou nabídku Fabia II Trour ( http://www.skoda-auto.cz/models/fabia-rour ). Jelikož jsou zde požadavky na klimatizaci, tak jsem vybral model Tour Active + 2 sklopné klíčky, rezervu a metalízu. Přemýšlíme stále však o přídavných asistentech a dalším airbagům, celkem by bylo auto o 11 000 dražší. U motorizace sme se rozhodli rychle, ale nevím zda-li dobře a to pro 1,4 MPI. S autem bude bude najeto v průměru 250 km za týden (okresky po Vysočině) + 3x do měsice 120 až 250 navíc. V této výbavě mam na výběr dva čtyřválce a to 1,2 TSI a 1,4 MPI (63kw). A dle mého je lepší "slabší" 1,4 MPI, nejedná se o žádného lenocha a i kdyby tak přesedláme z 1,2 (57kw) Thalie, Bojím se onoho přeplňovaného turbem nadupaného TSI, aby najezdil aspoň těch 150 000 bez poruchy, jako tomu je u Thalie . Bylo to tu stokrát omíláno, ale budu moc rád když mi napíšete připomínky a postřehy k obou motorizací, bezpečnost samotné FII a případnému dokoupení ESC+ za 3500 a hlavovým airbagům za 7500. Moc díky chlapi!! Upraveno Leden 24, 201411 r od Sir_ka
Leden 24, 201411 r Ak budeš auto poctivo servisovať, hlavne budeš pravidelne meniť olej a filtre, a z času na čas mu dupneš na krk aby vyfúkol pavučiny z výfuku, tak je TSI lepšou voľbou. Na okreskách sa bude cítiť lepšie, a určite bude mať aj nižšiu spotrebu a aj vyšší výkon. Atmosferická 1.4-ka je skôr také blbubzdorné auto ktorému nevadí ak sa oň majiteľ moc nestará, jazdí iba krátke trasy a tak všeobecne má auto na háku. Čo sa týka doplnkovej výbavy, to ESC+ nechápem. Pokiaľ viem, ESC (ESP) je už v základnej výbave každého auta, čo je potom to ESC+?
Leden 24, 201411 r Myslím ,že každý motor má své plus a mínus . Mám sice 1.4 teprve krátce a nemám moc naježděno ,ale jsem spokojen .Mám už nějaký ten rok a tak mám auto na přepravu a ne na trhání asfaltu Tady je každá rada drahá ,kdo má tsi bude hájit svoje ,kdo 1.4 tak také . Raději si to tady pročti a pak se sám rozhodni.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.