Martin Trokšiar Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Zdravim Vas priatelia, posledne dva tyzdne mi auto zacina cim dalej viac chrastit, obcas sa objavi pri dlhsej alebo rychlejsej jazde cervena kontrolka oleja , auto 3 x zapiska a ostane blikat. Po odstaveni a znovunastartovani ide znova niekolko dni normalne. Nestretol sa niekto s tym? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Jedna nevinná otázka - zkontroloval jsi, jestli máš dostatek oleje v motoru? Chrastí ti nejspíš rozvodový řetěz. Dělá to při startu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 20. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Olej bol vymeneny pred 2 mesiacmi. Ked to spravilo prvykrat tak som kontroloval, to bolo prve co ma napadlo. Olej je plny. Retaz chrasti pri starte ale uz aj pocas jazdy, na volnobeh pripadne male otacky. Rozvody som uz mal menene, asi v 60000 , teraz ma auto 135 000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Rozvody jsou neštěstím u tohoto motoru...a prakticky asi neřešitelným. Kdy to bylo vyrobeno?K oleji - takže teď ho tám máš dostatečné množství? Obávám se, že bez zásahu servisu se to neobejde - mohlo třeba odejít olejové čerpadlo - tak abys to nezadřel. Anebo je třeba vadný snímač tlaku oleje v motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 20. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Vyrobene 2010 , presny datum z hlavy neviem. Moze sa stat ze to cerpadlo prestane pracovat odrazu a ja idem dalej ako by sa nic nedialo? A po vypnuti a znovu nastartovani sa cerpadlo rozbehne a zase funguje? Ked som bol po ceste v servise na rychlo tak mi chlap otvoril kryt oleja na motore, kazal mi nastartovat a pridat a vravel ze olej tam prska a cerpadlo by malo byt v poriadku. Takze to tiez videl na ten snimac, vraj su tam dva. Skor ma desi ten zvuk co posledne dni z motora vychadza A blbe je ze zaruka skoncila pred par mesiacmi, ked som bol v servise 12 dni pred koncom zaruky a pytal sa na chrcanie motora a vymenu rozvodov tvrdili mi ze to robi stary olej, ze je ho tam malo a nema take zlozenie ako by mal mat a po vymene to bude ok.... no bolo, dva mesiace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Měl by tam být sdružený snímač teploty/stavu oleje G266. Takto, podle mě to bez napojení a prověření diagnostikou je jen hádání, co by tomu mohlo být. Olejové čerpadlo je typu Duocentric s regulací tlaku, ale jestli může mít jen občasné výpadky nevím. O motorech 1.2 TSI je tady toho na foru mraky a nějak si nevzpomínám, že by už tady bylo něco obdobného.S rozvody zkus zajet do jiného servisu. Mění se řetěz a napínák, případně ještě kryt rozvodů. Ale toto také není definitivní řešení...to totiž asi neexistuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 existuje- prodat ten nepodarek a koupit si jiny auto, nebo aspon stejne auto s jinym motorem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 20. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2014 V stredu som objednany do servisu, uvidim cim to bude. Vecer cestou s prace na postu auto chrastilo, nedalo sa to pocuvat ,clovek sa az boji pridat plyn. NA poste stalo 5 minut, odtial domov cca 10 km, auto ako nove, uplne ticho ani prd. Tak ja to uz nechapem a som velmi zvedavy co povedia v servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 To znám, mě to podobně chrastí na Fabii 1.2 TSI - někdy ticho, někdy rachot i po ujetí třeba 2 km. Je tam riziko přeskočení řetězu. Projdi si motorovou sekci 1.2 TSI u Fabie II. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 dúfam,že neostalo v držiaku olejového filtra tesnenie zo starého filtra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 22. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Tak toto naozaj netusim, filtre a olej menili v servise. Co moze to stare tesnenie sposobit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 logicky špatnú priechodnosť oleja... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 22. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Tak nakoniec mas pravdu ale je to filter, nie tesnenie. Udajne je upchaty co je po dvoch mesiacoch dost divne. Kedze sa upcha neprepust olej ktory netlaci napinak a retaz chrasti ako besna. A tym padom na mna vyskoci cervena kontrolka oleja. Bal som sa ze to bude nieco horsie, chvalabohu len toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 filter??...divné..skôr mám pocit,že tam zabudli to staré tesnenie a hodili to na filter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 22. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Ktovie, dolezite je ze to bude fungovat. Potom budem spokojny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 22. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Tak smola, nepomohlo. Po par kilometroch znova cervena kontrolka oleja a chrastenie. Stale si myslim ze chyba je v tej blbej retazi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 názov servisu? ak tak SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Tak smola, nepomohlo. Po par kilometroch znova cervena kontrolka oleja a chrastenie. Stale si myslim ze chyba je v tej blbej retazi. K tomu jen poznámka - olejové čerpadlo má sice náhon řetězem, ale ne tím, který u tohoto motoru "odchází". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 22. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2014 To je mi jasne ale nejaky suvis to mat musi nie? ked zacne motor hrkotat tak zapipa cervena olejnicka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Nechci do toho zabředávat, ale zaměňuješ příčinu a následek. Že ti to nemaže určitě nezavinil řetěz. Rachocení řetězu a tedy jeho nedostatečné napnutí má na svědomí hydraulický napínák - asi v něm není dostatečný tlak oleje ( když si odmyslím jeho případnou poruchu) a tlak olej má souvislost s olejovým okruhem, do kterého patří i olejové čerpadlo a třeba i ten filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 23. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Tak auto v servise, vraj rozoberu motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Aj, tak ať ti to dobře dopadne, a to jak pro motor, tak pro peněženku. A hlavně ti budeme vděční, když napíšeš, co tomu bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 veru,veru ...pravdu píšeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 23. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2014 No tiez dufam ze to dopadne dobre a bude tam len nejaka chyba ktora nebude stat niekolko vyplat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Trokšiar Vloženo 27. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Takze olejove cerpadlo tlaci naplno len do zahriatia motora, potom klesne tlak na polovicu. Vadny je udajne nejaky ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.