j57 Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 V 17. 10. 2018 na 17:26, Pawouk napsal: Celé je o tom, že těm, kteří DSG z různých důvodů nechtějí, je výrobcem postupně vnucováno bez možnosti výběru... Je tahle diskuze ještě pořád o škodovce? Protože vyčítat automobilce, která prakticky jako jediná na světě nabízí všechny motorizace v manuálu i DSG, že nedává zákazníkovi na výběr, je poněkud absurdní. Výjimku tvoří jen některé nejdražší kombinace (4x4 a/nebo nejsilnější motor), které se prodávají v menších objemech a zákazníci u dražších aut prostě preferují automat. Pro těch pár zákazníků, co by chtěli třeba 2.0TSI 4x4 s manuálem to nikdo vyvíjet a homologovat nebude, protože se to nevyplatí. Kde jinde si lze vybírat z tak široké nabídky? 1 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Celkem dobrá připomínka. Nicméně je tato diskuze asi zcela zbytečná, jen se mrkni na to, kdo zde DSG stále dokola dehonestuje, obvykle bez jediného pravdivého argumentu, a leckdy i bez reálné či pořádné zkušenosti. Důvody ponechám raději bokem, ale každý si to jistě domyslí. Dříve nebo později se to vždy zvrtne do ostřejšího konfliktu, kdy jsou nepohodlné příspěvky odstraněny. Jádro vlákna je tak zúženo jen na pseudoargumenty typu "...je to na ho.no...", nebo na výroky že to příznivci DSG nebo dokonce automobilka "...cpou jiným..." Stačí si polistovat zpět. Že zrovna takové argumenty jdou od těch, k jejichž motorizacím to nikdo necpe 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Ono je to oboustranné, někteří majitelé jenž mají DSG zase dehonestují manuál, případně rovnou jejich vlastníky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Téma přesunuto do hospody, tady si plácejte, co hrdlo ráčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Vy jste ale povedená parta bratrů tedy Jednomu když dojdou argumenty, tak .... (to raději nekomentuji), a rozdává zde své oblíbené mínusy jak v mateřské školce - ale budiž, je to fakt téma na pikaču... A ten druhý @stanmar ? No já si tedy vlákno prolistoval docela dozadu, a nenašel jsem nikoho z tábora uživatelů DSG, kteří by nějak "dehonestovali manuál" jak tvrdíš. To jsi si nějak vycucal z palce, ne ? A nebyla to možná reakce na to jejich předchozí chování ? Naopak, zde řada DSG příznivců konstatovala (a to vč. mě), že si s manuálem dost často zajezdí a využijí ho. A řada z nich i přiznává potíže DSG s motory, ke kterým si já osobně myslím, že tato převodovka vůbec nepatří. Ale to je opět svobodná volba každého. Chlapci oba, chtělo by to více argumentů a méně arogance vůči těm s jinými názory... Měli by jste si uvědomit, že se jedná o veřejné diskuzní fórum, a ne jen nějaký chat pro kámoše. Znakem "diskuzních for" obvykle bývá různorodost názorů, a tolerance k těm s těmi jinými Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Téma přesunuto do hospody, tady si plácejte, co hrdlo ráčí. Super, v takovém případě je lepší Atari, Commodore je křáp! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PcGamer Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 V 16. 10. 2018 na 20:39, suri. napsal: čo chceš na tom odladiť ? prevodovka nevie čo sa bude diať o sto metrov čo normálny šofér vie .... rozmaznaných učičíkaných nemyslím , myslím niekoho kto šoféruje hlavou a má rozmyslené čo ide urobiť aby šetril auto , spotrebu aj to bolo bezpečné . nevim jak zacit bavi me tadle diskuze, jak manul/DSG je nejlepsi. ale ted musim reagovat, ikdyz to bude znamenat dalsi "boj"mezi man a DSG. a taky musim upozornit, ze cize moc neumim, tak zda jsem to spravne pochopil, ale predem musi taky upozornit ze mam s manualem najeto vice nez s DSG. viz. citace, To je to oc u DSG jde, ze nemusis premyslet co budes radit, Takovy to dal bych tam (napr.) 4 ale za chvili bude zatacka kde bych zas daval za 3. Takovy to premysleni co tam musim kdy dat, co bude, co nebude. Todle proste u DSG odpada. CHci jet-plyn, chci zpomalit brzda. Je mi jedno co tam zrovna mam(na maxiku samo ukazuje) chci jet- plyn a razem z 5 je tam 3 a jede to. Da tam to v tu chvili ten nejlepsi stupen, ktera zajisti akceleraci. Sem tam jezdim s manualem, a to premysleni co tam dat, ( jasny je to uz podvedome)ale stale to tam je. Motor to byl 2 litr a nejakych 120 kw a prislo mi, ze nejvesti "brzda" v aute pri zrychlovani sem byl ja. taky jsem byl zastancem manualu, kdyz jsem ho mel, ale jak clovek zpohodlni tak nechce jinak. Hlavni je se naucit s tim jezdit, stejne jak s manualem, kdyz nevis kdy jak co radit, tak je taky spatnej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Prilejem olej do ohňa : Neviem koľko mám najazdené, jednoducho to nesledujem. Ak musím pri manuálnej prevodovke premýšlať, či tam mám 4 alebo 5 a premýšlam čo tam dám - som šofér v začiatkoch a trochu aj rizikový element. Ak musím mať na maxi napísaný ktorý kvalt tam je ...radšej nejdem komentovať . A nakoniec s DSG mi chýba pasia , to vychutnanie si jazdy a trochu radosti zo šoférovania. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 před 2 hodinami, omicron napsal: Chlapci oba, chtělo by to více argumentů a méně arogance vůči těm s jinými názory... Měli by jste si uvědomit, že se jedná o veřejné diskuzní fórum, a ne jen nějaký chat pro kámoše. Znakem "diskuzních for" obvykle bývá různorodost názorů, a tolerance k těm s těmi jinými No když už je to v hospodě - nerad něco řeším, zvláště v osobní rovině, skrz anonymní diskuzi (neboť osobně se znám tak maximálně s 50 členy tohoto fóra) což právě Ty zrovna děláš. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 omicrone, mínusy využívám pouze jako běžnou funkci fora, vyjadřují jasný nesouhlas s daným příspěvkem a dělám to proto, abych nepsal zbytečné off topic příspěvky v tématu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jao Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Je samozrejmé, že každý si chváli to, čo si kúpil a hodnotí to zaujato. To nestranné hodnotenie príde až potom , keď to DSG po čase odjazdí a príde na rad výber konfigurácie ďaľšieho auta. U mňa to bol dlho manuál, potom dlho automat. Pred rokom som si znovu vybral manuál. A to už som lenivý a pohodlný vodič s vysokým nájazdom km. K tej pohodlnosti by sa hodila viac tá automatika, ale životné skúsenosti ma presvedčili, že je lepšie pre mňa, keď o určitých veciach rozhodujem ja a nie niekto za mňa. A to rozhodovanie sa netýka len auta, ale hlavne životného štýlu a názorov vymykajúcich sa z dnešných úznávaných štandardov. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filipes. Vloženo 1. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2018 (editace) Tak ja se taky pridam. Mam RS III TSI DSG, MR2014. Za me prechod z manualu bezproblemovy, asi bych uz manual nechtel. Kdyz chci radit, tak jsou padla, ale vetsinu casu stejne jezdim na D nebo si obcas “podkvaltuju” packou, kdyz mam pocit, ze by se auto trapilo. Nicmene neodpustim si dotaz, protoze to je moje prvni DSG. Za studena (cca prvni 3km) se mi klasicky pri parkovani z kopce/do kopce, jedno jestli D nebo R (pri aktivaci auto holdu - podrzeni brzdy) tak to cukne. Respektive jednou cukne a pak to zacne couvat/jede dopredu. Kdyz to udelam jeste na sytici, pri vyssich otackach nez volnobeznych, tak to nedela. Plyn pridavam jemne. A druha vec - kdyz mam zarazene D a stojim na miste, treba v kolone, tak jsou cejtit do pedalu opravdu jemny vibrace, zatimco na N ne. Je to normalni jev? Diky. Editováno: 1. Listopad 2018, autor: Filipes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robin1976 Vloženo 9. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2018 Jů. tady je sranda:) A přitom jde o takovou blbost... Já jsem si pořídil automat kvůli tomu, že v autě pracuju a ruce mám jenom dvě, tudíž se mi dost často stalo, že jsem poskakoval 40 na pětku, nebo naopak zbytečně točil, než mi to při přemýšlení nad telefonátem, psaním si poznámek a drcením bagety prostě došlo... A taky, protože jsem ho prostě chtěl. Jinak mám manuál rád a na motorce bych si automat třeba představit neuměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 9. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2018 Souhlas, něco podobného jsem zde před časem psal o 4x4, který občas také použiji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2018 No čtyřkolka snad tolik emocí nevzbuzuje. Ta by mi tedy rozhodně nevadila. Jinak s automatem se určitě dá žít. To nepopírám. Jo ještě bychom mohli rozpoutat diskusi nafta vs. benzín 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 9. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2018 No to jsi bohužel zcela špatně pochopil - měl jsem na mysli plnohodnotné 4x4 terénní auto, a k tomu plnohodnotný terén. Žádný 4x4 Haldex pohon na Octavii apod., ne to ne, tam jistě žádné emoce nebudou, to spíše můj (tvůj) motor bude mít jistě více emocí než kdejaký "zetor", když chceš něco rozpoutávat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2018 Tak to pardon, já nevěděl co bylo skryto za tím pohonem 4x4. Jistě haldex je proti klasice někde jinde, nicméně při zhoršených provozních podmínkách není rozhodně k zahození. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misocko Vloženo 18. Duben 2019 Sdílet Vloženo 18. Duben 2019 dlhu dobu som bol zastancom čisto manualu, trufnem si napisat ze viem radit, a rozumiem celemu procesu od nadrze az po vyfuk, ci uz benzin alebo nafta (dokonca si ako trochu autista dokazem uplne presne predstavit ako ide palivo z nadrze cez filter, cerpadlo, trysky, niekokolkorkat vstreknute do valca, horenie, turbo , katalizator, DPF, EGR, vyfuk, chladenie, preklazavanie spojky, prevody, diferencial, .... vozovka - pocas jady, v momente ked pridam , uberiem, brzdim). kupil som DSG lebo bol nahodou v bazare aj koli manzelke (bolelo ma ako zena dokaze trapit cele to ustorjenstvo motor, spojka, prevodovka). Samozrejme v prvom momente sa treba trochu prisposobit aj automatu (napr, parkovanie bez plynu, auto ide aj ked len pustis brzdu - pre ludi ktory si to nevyskusaju asi nepochopitelne - manzelka, musel som vysvetlit ze parkovanie zasadne bez plynu). Tu to vsak pre ženu asi konci. Ja si vyhodim obcas do neutralu ked idem ku krizovatke, sportovy rezim , obcas do ruca). Pre chlapa, zvyknut si na styl jazdy DSG kedy pridat, kedy kikdown (hlavne s lenivou 1,6TDi)... po cca 3/4 na DSG som fasol na sluzobku manual, po pociatocnom fopa , zalozit jednicku bez spojky; mi to islo nakoniec velmi dobre ?, avsak niekde na dialnici som si vsimol na displeji "5 > 6" tak ma napadlo ze pri 130kmh uz mozem zaradit 6. kedze vsak radenie (mesto, krizove situacie, predbiehanie) je pre mna po rokoch ulozene niekde v oblasti reflexov, neviem povedat co vyhrava za mna (za manzelku jednoznacne DSG) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 22. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2019 (editace) Vracím se po dlouhé době na toto vlákno, po dlouhé době používání všelijakých automatů a nyní i DSG v práci ve služebních vozech. A zjišťuji, že můj názor na auta s automatickou převodovkou se nezměnil ani po letech. Domů bych to nechtěl a další auto bude zase manuál. DSG mi prostě nevyhovuje, nebaví. ;) Také mě trochu štve, že ten výkonný dvoulitr v benzínu, co bude v O4 bude jen s DSG a 4x4. Obě dvě věci jsou mi uplně k ničemu. :( Editováno: 22. Listopad 2019, autor: Clint 2 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2019 jj, vztah manuál a automatu prostě není "horší a lepší", či "zastaralý a modernější" - každý je prostě jiný 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 23. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2019 Kdo má automat, může jezdit rovnou autobusem. A ještě se chlubit, že jede autonomně. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 23. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2019 Jooo, tak teď jsi to trefil ??? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 23. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2019 Každému vyhovuje něco jiného, já jsem byl taky kdysi odpůrce automatů, bavilo mě řadit. Teď mě okolnosti donutili mít DSG (výbava, motorizace) a už bych se k manuálu asi dobrovolně nevrátil. Hlavně v kombinaci s výbavou jako je třeba ACC je automat povinnost :-D. Sice mi někdy vadí prodleva v podřazování, ale tak zkoriguju to pádlem na volantě nebo používám režim S. Navíc v poslední době je trend automobilek dělat lepší výbavy už jen s automatem, takže pokud člověk nechce jezdit v "holátku se švihadlama" nemá skoro jinou možnost. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pytlák Vloženo 24. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2019 Tak, tak. Doted jsem mel vzdy manual. Pred par mesici jsem koupil auto s automatem a uz bych nemenil. S adaptivnim tempomatem je to temer nutnost. A pri projizdeni velkym mestem to hodne usnadni jizdu. Chapu ale, ze nekomu automat nemusi vyhovovat a penize radeji usetri nebo investuje do neceho jineho v aute. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 24. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2019 Kdo má automat, může jezdit rovnou autobusem. A ještě se chlubit, že jede autonomně. Kdo má Fabii, může jezdit autobusem. Chjo, to jsou názory:) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.