Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Můžeš to nějak rozvést, případně dát odkaz na příslušný topic?

Dík [emoji6]

Naozaj sa mi nechce hladat. Niekde som tusim dal aj grafy na zaklade logov od tunajsich kolegov, ktori unho boli na "udajnej" deaktivacii. Teraz to zas volaju "potlaceni", do puce ako debata s politikom [emoji1751]

 

Ked ani ta nebude pomahat, premenuju to zas na "seřízení"

A skončíte jako mercedes dvojité AA...



Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

Protoze mi taky odchazi baterka po 4 a pul rocich,tak jsem se rozhodl odpojit konektor a koupil jsem normalni baterku Varta E44. SS mam vypnuty temer od zacatku. Uvidime jak dlouho vydrzi.

1322718507_VARTAE44.thumb.png.4badeef490a3b90643dcffbd89c8e5db.png

No, zajímavý test.

Taky jezdím už nějaký čas s odpojeným konektorem a až exne současná Varta AGM, tak tam půjde taky normální.

Co mám zatím odměřeno jak to při konkrétních teplotách dobíjí, tak musí bez problémů odstát.

Jestli s AGM takhle pěkně zacházíš a jestli platí, co se o AGM píše, tak by měla vydržet snad 20 let :-)

Svojí AGM mám v autě v kombinaci s WEBASTEM. Samozřejmě mám rekuperaci potlačenou a SSS nepoužívám. Tak uvidím jak dlouho AGM vydrží. Zatím 2 roky a 3 měsíce, což je jako nic.

No vida, já mám auto také s nezávislým topením (denně používáno, zima/léto), navíc elektrické sedačky (denně používané), výhřevy obou hlavních skel atd...

Auto mám od září 2017, tj. 2.5 roku (baterie AGM).

SSS je tovární, vypínám minimálně, nějak mě to nevadí. Rekuperace rovněž v továrním režimu, tzn. neodpojená a funkční.

 

Mám se tedy o baterii bát?

 

Trvale zapojený ZUS Battery Health Monitor mě za posledních 30 dní hlásí "Good range", tj. 14.7-14.8 V, voltage trend 0.2%.

Tak už jsem ten kablík taky vyškubnul. Místo 14,8 - 14,9 to začlo hned dobijet 14,4 - 14,5. Což je super.

Pokud mám odpojenej konektor u baterie,tak nemusím novou baterii kodovat????

 

Skusenost z dneska. [emoji4] Po 4a pol roku zacalo auto hlasit, ze je bateria kaput tak som kupil novu, original skodovacku, s takou istou kapacitou ako stara. Nakolko som ju musel rano v rychlosti vymenit, lebo som uz mal dohodnuty termin na nakodovanie novej, zostal som trosku zarazeny, nakolko som ocakaval, ze budiky budu ako vianocny stromcek, kedze vela ludi to tu pise, ze im svieti snad kazda kontrolka ktora v budikoch je, na mojich budikoch sa nerozsvietilo vobec nic, okrem radia tam mi zrusilo cas. Ma niekto podobnu skusenost, alebo som taky rychly, ze si auto ani nevsimlo ze som ju vymenil [emoji23][emoji23][emoji23]


Odoslané z Redmi Note 8T pomocou Tapatalku

Odpojoval jsem baterku na Fabii III (ale to je vlastně jedno kde), baterka byla odpojená asi 20min (výměna žárovek...). bez jediné kontrolky, jen se vynuloval čas, krátkodobé km  a PP hodnoty spotřeby atd.

No som rad ze nie som sam, uz som sa zacal obavat, ze je nieco na...

No a teraz ma vari niekto nezlincuje, ale ak som spravne pochopil, tak ten konektor, ktory sa tu riesi dookola je vlastne len na "nedobitie" baterie na 100%? Cize kedze jazdim kratke trasy, je pre mna lepsie vytiahnut ho a raz za cas zmerat a dobit bateriu. Kedze ak som to spravne pochopil, tak vytiahnutim tohoto konektoru rekuperaciu nezrusim, len odstavim system, ktory udrziava baterku polonabitu. Pochopil som to spravne? Bateria je EFB pre SS (samozrejme deaktivovany)

Vytažením toho konektoru tu rekuperaci zrušíš (auto bude nabíjet téměř stejně jako před 20ti lety). Co všechno dalšího ten konektor/senzor ovlivňuje bohužel nikdo přesně neví.

Pokud něco ovlivňuje a netvrdím, že ne, tak se to za skoro rok a půl neprojevilo. Dnes jsem po dlouhé době změřil baterii. Výsledek 12,68V.

Je jen škoda že se k tomu nevyjádří taky chiptuneři.

Protože v rámci úpravy řídící jednotky nejen že zvýší výkon, vypne SS ale taky určitě dokáže i nastavit korektní dobíjení i AGM baterie.

  

Ja som dostal neoficialnu info ze to NIC INE neovplyvnuje.

Před hodinou, LukášCBR napsal:

Pokud něco ovlivňuje a netvrdím, že ne, tak se to za skoro rok a půl neprojevilo. Dnes jsem po dlouhé době změřil baterii. Výsledek 12,68V.

ja nemam nic odpojene a ties mam 12.6v cca. zajtra idem kupit do zapalovaca merac a som zvedavi kolko dobija dam vedet.niekto tu pisal ze to dava vela voltov tak som zvedavi

V 18. 1. 2020 na 18:03, sk0d@ napsal:

Male porovnanie napätia z OBD aplikacie Torque (Control Module Voltage) vs. co ukazuje multimeter.

Odchylka je teda cca 1%.

Merane pred aj po štarte.
Napatie OBD Torque vs. Multimeter vypnuty motor.jpgNapatie OBD Torque vs. Multimeter nastartovany motor.jpg

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

prosim ta torgue mas aku verziu ja mam 1.8.94 a nigde som control module voltage nenasiel nechcem klamat neviem cimam cracklu verziu alebo z goolplay bezplatnu d.

Chalani dik. Zas som o kusok mudrejsi [emoji6].
Vari si spomeniem odpojit ho [emoji23]


Ale aj tak by ma este zaujimalo preco niektori maju vianoce po odpojeni a niektori nie.

Preto lebo as cas ukáže ktora voľba je tá správna a kedy začnú baterky umierat.

 

 

@Drincek Torque Pro 1.8.199

V 30. 1. 2020 na 5:12, osobne napsal:

Přinejhorším ne, takové řešení považuji za nejlepší. A to ne jen proto, že už nebude potřebovat nakódovat novou baterii.

 

Pokud je vytaženej konektor,tak se baterie nemusí kódovat???

Nemusí, pokud jde o stejný typ baterie, např. EFB.

Takze keby som sa to opytal skor, tak som mohol usetrit 20cku [emoji23]. Nakodovanie nicomu neublizi, okrem penazenky si myslim. Este raz dik [emoji106][emoji106][emoji106]

Tak som kúpil ten marek do zapaľovače.Pri zmacknutom plyne napätie 13,0/13,1v pustena klima dene svetla pri pusteni blinkra alebo stretavaciek 13,2/13,3v max.Otacky ani rýchlosť nehrá rolu max 0,1v.Pri pusteni plynu hodená rýchlosť jedno aka aj otacky 14,8v.Na záver robím denne min 70km niekedy 2-3xDO TÝŽDŇA po 200-300km.Takze baterka by mala byť ok ide oto jak dobija keď sa jazdí menej a baterka nieje na full dobita.A na volnobech 13,0v.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.