Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

veškeré info pouze od: http://forum.skodahome.cz/user/2276-mustafa/

 

Úpravy Škody Octavie RS od APR
Octavia RS je i po motorové stránce velice schopné auto. Motor je z výroby až extrémně podladěný, takže chiptuning je téměř "must have". Už jen se základní úpravou řídící jednotky na fázi APR Stage 1 se dá dostat na 316 koní a 516 Nm viz graf, která se dá ještě vylepšit na úpravu Stage 2, která je kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku. Pro ty, kteří nechtějí tak extrémní zvýšení výkonu je zde i umírněnější varianta na 295 koní a 457 Nm, která je více šetrná ke spojce a dalším komponentům. Zároveň má citelnější výkonovou špičku posazenou do vyšších otáček, která může vyhovovat více. Zákazník si může vybrat jak mezi výkonnější a umírněnější variantou, tak u každé varianty má možnost volby specifikace paliva, na kterou bude chip optimalizován.

V každém chipu je zakomponovaná kalibrační strategie "Torque Management", která upravuje dávkování točivého momentu na přední kola tak, aby motor podával jen takový výkon, který je auto schopné přenést na vozovku. Díky tomu nebudete zbytečně pálit pneumatiky, jako v případě úprav od konkurence. Více o chování chipu napoví video pod grafy.

Více o úpravě APR stage 1 v odkaze: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-316hp-516nm-chiptuning-skoda-octavia-3-rs-2-0-tsi-5298.html
APR Stage 1
Graf pro silnější variantu:
1211_20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s1_93_cc_640.
Graf pro umírněnější variantu:
1154_20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s1_93_low_cc_
APR Stage 2
Graf úpravy APR Stage 2 s APR prvním dílem výfuku a APR karbonovým sáním:
1208_20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s2_in_dp_93_c
Rozdíl výkonů mezi úpravami APR Stage 1 a 2
1209_Stg1vs2.png
* grafy ukazují naladění na 98 oktanový benzín. Pro více informací klikněte na produkt

Úprava od APR stála také za nejsilnější Škodou Octavia III RS v ČR. Více o tomto autě zjistíte kliknutím na graf:
1153_Skoda_Octavia_3_RS_2,0_TSI_APR_Stag

Všechny tyto úpravy prošly důkladným testováním tak, aby se docílilo nejlepšího naladění. Zákazníci mají plnou podporu od APR. V případě, že se díky novým kalibračním postupům objeví nové možnosti ve zlepšení chipu, popřípadě se po zkušenostech z provozu objeví nějaké neduhy, vydá APR novou inovovanou verzi této úpravy, kterou budou moci zákazníci využít samozřejmě zdarma.

U APR máte možnost v případě pozdějších dalších úprav, jako je dosazení APR výfukého systému, upgradu vaší APR Stage 1 na Stage 2 zdarma. Tím ušetříte peníze za další doladění a vždy tak budete moci využít maximální potenciál přidaných komponent.
* Pro zákazníky s výfukovým systémem od jiné značky bude upgrade na Stage 2 za příplatek.

Momentálně se pracuje na tom, aby úprava mohla obsahovat i pokročilé EMCS funkce, možnost přepínání softwaru a napojení na APR Mobile dongle pro diagnostiku automobilu. Prozatím bude nahrána jen jedna mapa bez dalších funkcí a jakmile bude k dispozici novější verze s naprogramovaným EMCS, tak bude mít zákazník možnost upgradu zdarma.

Torque Management



29.7.2014 - Uvedení APR Stage 1 úpravy V1.0
Vydána úprava pro 2,0 TSI 220/230hp

12.1.2015 - Aktualizace V1.2
Vydána aktualizace chipu:
- vyhlazení chipu v nižších otáčkách. Příjemnější chod, dřívější náběh turbodmychadla
- protažení výkonové špičky. Výkon drží více až k omezovači.
- u DSG zlepšení přechodů při přeřazení, obecně hladší řazení.
- odstraněna neduha u jedné série aut, kde výkon klesal kolem hranice 6tis ot

23.2.2015 Uvedení APR Stage 2 úpravy
- kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku
 
Značení APR úprav:
APR Stage 1 - úprava kalibrovaná pro sériové auto bez větších úprav
APR Stage 2 - úprava kalibrovaná pro auto osazené kompletním výfukovým systémem
APR Stage 3 - kompletní úprava zahrnující větší turbodmychadlo s na míru kalibrovanou úpravou řídící jednotky

Hardwarové doplňky:
APR přichází i s řadou hardwarových produktů, které jsou potřeba v případě dalšího zvyšování výkonu.

APR Karbonové sání:
Toto odcloněné sání s přímým přívodem chladného vzduchu zpoza přední masky zaručí reálné zvýšení výkonu, snížení prodlevy turbodmychadla a protažení výkonové špičky do vyšších otáček. Běžný nárůst výkonu u APR Stage 1 na RSu je cca 10 koní v maximu výkonu a více jak 17hp kolem 6600 ot.
1158_intake_mqb_parts_640.jpg

Více o APR karbonovém sání v odkaze:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/sportovni-filtry-a-sani/apr-karbonove-sani-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5333.html

APR Turbo Muffler Delete
APR představilo díl, který odstraňuje tlumič hluku a pulzů, který je namontovaný na turbodmychadle. Ideální díl, pokud chcete své auto více vnímat.
1159_turbo_muffler_delete_mqb_001_640.jp

Více o APR Turbo Muffler delete v odkaze:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-turbo-muffler-delete-5406.html
 
APR Downpipe výfukový systém
Výměnou seriového prvního dílu výfuku za precizní APR díl vyrobený přesným odlitím nerezové slitiny je perfektní způsob jak dále zlepšit výkon a přidat sofistikované vrčení ke zvuku výfuku. Ideální naladění je dosaženo odvedením výfukových plynů maximální rychlostí skrze nízko turbulentní, litý první díl výfuku. Navrženo a zkompletováno přímo u APR za použití těch nejkvalitnějších materiálů a užitím vrcholných světových technik pro dosažení nesrovnatelné kvality a spolehlivosti.
1210_DP.png

Více o APR Downpipe výfukovým systému v odkaze:
V přípravě..


Možné problémy spojené s úpravou:
1) VW použilo nové IHI turbodmychadlo s elektronicky ovládanou regulací obtoku. Ta při zaseknutí může způsobit i destrukci turbodmychadla. Toto se stává jak na sériových, tak samozřejmě i upravených autech. APR neručí za případné potíže s tímto dílem, který je již z výroby takto poruchový. Nicméně APR se snaží udělat jejich úpravu řídící jednotky pro VW servis maximálně neviditelnou. Díky tomu byli zákazníci zatím 100% úspěšní a ve 3 případech (z cca 30ti upravených aut) jim byla uznána reklamace a dostali nové turbodmychadlo nejnovější revize.

2) U jedněch z prvních vyrobených aut (revize softwaru S0007) se kolem 6ti tis otáček mohl u některých aut objevit prudší pokles výkonu. Verzí chipu V1.2 odstraněno.

Vše najdete na http://www.H-H-S.cz Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ano, jako propagace to je velmi působivý. Netvrdím, že to nejde, jen se zamýšlím nad tím, jak dlouho si to nechají agregáty líbit. Můj typ je, že do 50ti t. km jde do prdele úplně všechno. Jako hoši, ono se dá na dnešních motorech zvednout výkon až do nebes, ale každá sranda něco stojí. A konkrétně s MTM má jednu velmi poučnou zkušenost kolega z VW klubu. Má tentýž motor jako já. Přesto, že se jednalo o celkem běžnou a nenáročnou úpravu map ř.j. , a to na "pouhých"  151 kW a ca. 420 Nm, nebyla firma MTM schopná deklarovanou úpravu provést po dobu jednoho měsíce ani na dva pokusy. Přesněji řečeno, místní zprostředkovatel, auto ISR posílal do Německa ř.j. a upravenou ji zase dával zákazníkovi zpět. Ani za naprosto nesmyslný peníze, který si účtujou, se jim to jaksi nepovedlo. Nakonec mu peníze museli vrátit. Takže za mě, chlapci, dneska už věřím jen skutečně naměřeným věcem. Totéž platí o všech těch powerboxech nebo jak se ten šmejd jmenuje, který stojej šmahem všechny za hovno.  

A jestli to tady někdo umí, tak jsou to : Diesepower, Motorpower a TDIfun     

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen si vemte, že Golf R, kupříkladu, kterej má 300 koní a 380 Nm, je u koncernu v současnosti nejsilnějším TSI dvoulitrem. A někdo takříkajíc mávnutím kouzelnýho proutku za pár minut udělá z RS auto o 124 koní a 110 Nm silnější. Asi blbost, žejo. Ale jak jsem už řek, ono to jde, ale na jak dlouho ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko ty ses odborník, je to vidět... Když nevíme podrobnosti nechapu jak něco můžeš soudit

Od rovnat můžeš i auto za 10000km sériové(například kamarád takhle odrovnal 1.2, výměna brzd, spojky a řetězu u Audi a1) prostě se choval jako hovado.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, používej selský rozum - myslíš, že VW svoje motory, spojky atd., tak předimenzovává (navíc v dodě řádění cost cuttingu), aby toto vydržely? Nějakej exhaust ti motor, spojku, převodovku nezachrání. Jako 350 Nm vs 481 (nebo 490) Nm je poněkud přehnané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko ty ses odborník, je to vidět... Když nevíme podrobnosti nechapu jak něco můžeš soudit

Od rovnat můžeš i auto za 10000km sériové(například kamarád takhle odrovnal 1.2, výměna brzd, spojky a řetězu u Audi a1) prostě se choval jako hovado.

nejsem odborník, pouze se mi dostalo jistého strojního vzdělání a mnohaletých motoristických zkušeností. Kdyby to bylo tak jednoduchý, lze z GTI udělat R za pár korun, tak proč je ve skutečnosti rozdíl pár set tisíc. Že by jenom marketing ? To asi těžko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uvidíme jak to bude u téhle generace TFSI. u předchozí řady TDI CR, z 81kw verze dostali zkušenější upravci cca 140-145kw jako z 103kw či 125kw.

 

pawouku vše se zjednodušuje. proč do výkonějších audi motorizací nedávají manual převodovky, protože by prodali minimum, tak prostě tam dávají jenom automaty samý dvojspojky všude. BMW furt dělá manuály a oznamovali, že prodají v showroomech cca jenom 10% a stojí je to dost financí.... 

 

pawouku pogoogluj Golf fora, atd.. co tam mají za výkony se seriovou převodovkou se staršími modely..... co ti na to mám více říct i tobě Jirko?... nejsme odborníci, všichni si drží hodně věcí pod poklicí logicky... pokud chceš  vědět více, můžeš napsat Petrovi jaký má na to názor, APR atd..(apr psalo, že je O3 2.0 TFSI hodně přiškrcené)....

 

od APR: S3 is around 360bhp and I will release more info about it next week or so.

 

O3 VRS: Completely stock other than Stage 1 flash. However, the engines are a bit under rated from VW so the delta is not quite that big. Still doing stock dyno runs.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me to pujde jako u kazdeho auta dnes nebo v minulosti, pouze kolik to ridicovych kixu snese to bude otazka. Podle me dneska kdybych si udelal trojkovou octavku na sprinty a zvysil bych vykon o 100 % s tim ze streva motoru budou serie tak by to jiste jezdilo ale urcite kratsi dobu nez z octavky jednicky. A to ze se da udelat tolik z light verse vykon top verze je celkem normalni, vsecko se unifikuje a je lepsi delat co nejvic stejne auta, na co mit 5 typu neceho pro 5 vykonovych verzi kdyz staci treba 2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

konečně to někdo i tady chápe... dával sem příklad právě se starší generací TDI, kde šlo z té 81kw verze udělat stejný výkon jako z 125kw verze i příklad co dělá s převodovkami koncern vs BMW třebas...

zajímalo by mě, jak se liší hodně motor cupry a potažmo například spojky a převodovky popřípadě zminované GTI a R 7 generace. akorát dnes se dozvědět něco o autech podrobného je fakt složité, dříve toho byly plné časopisi...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...