Červenec 2, 201411 r Bicista: Já mam do 12V zásuvky připojený antiradar, takže bych právě ocenil, kdyby se mi vypnul po vypnutí motoru. viewer: Kvuli dětem mám okýnka vzadu vypnutý a zásuvka jede furt.
Červenec 3, 201411 r Tak si nech jedine v servisu zasuvku prepojit na pozici v pojistkach ktera se vypina s klickem. Podle mne to pujde jen mechanickym zasahem. Pocitej s 500,- A nebo si nekde pod kolena pridej prepinac a napojit to jak na staly proud tak na lajnu co se vypne a pak si to muze volit sam.
Srpen 6, 201411 r Zdravím Vás pánové, jak je to s 12V zásuvkou v kufru, kdy je pod napětím? U mně je jaksi mrtvá furt.
Srpen 6, 201411 r Autor Já jsem musel před dovolenou zajet do servisu, protože mi zásuvka u řadící páky vůbec nefungovala. Zjistil jsem to až po 3 měsících a to zcela náhodou, když jsem zapojil navigaci, kterou mi to nenabíjelo. V servisu mi napřed řekli, že je to pojistka, ale po prohlédnutí ji museli vyměnit, protože byla nefunkční už od výroby. Oprava za cca 1/2 hodiny hotová a vše funguje jak má.
Srpen 6, 201411 r Autor Já to zjistil zcela náhodou když jsem zapojil vybitou navigaci při odjezdu na dovolenou. Naštěstí mi pomohli na počkání v servisu. Bylo tam prý něco uvnitř zatlačené dolů. Jsem laik, takže jsem moc nerozuměl. Teď ale vše už funguje.
Červenec 13, 20169 r Ahoj, přestala mi fungovat 12V zásuvka vepředu. Pojistkou pro zadní okna to není, to jsem zkoušel. Když otevřu motor a koukam do pojistkové skříně, tak je tam spousta pojistek a nevim jakou mam zkontrolovat. Máte někdo schéma pojistek, abych věděl jaká to je? Zajel bych s tim do servisu na reklamaci, ale jestli je to jen pojistka, tak se mi to zda zbytečný - týden čekat na servis a pak tam mít auto půl dne, to se mi moc nechce. díky za rady
Červenec 13, 20169 r je to poistka 40 v poistkovej skrini vlavo pod volantom http://www.skoda-auto.sk/mini-apps/literatura/pages/octavia.aspx?requestOwnersManualEditionDate=05-2016&requestOwnersManualLanguage=sk&requestOwnersManualOnlineVersion=sk%2fOctavia_5E%2f05-2016%2fManual%2fOctavia%2fonline#!pageId=00567 obrazok sa tu zial neda zvacsit, ale da sa to tam vidiet. ak to tam nevidis, pozri do tlaceneho navodu.
Červenec 18, 20169 r Tak to bylo jen tou pojistkou Nákres s pojistkami a jak je vyměnit je opravdu v manuálu pro auto, tak sorry za blbej dotaz Můžu se ale podělit o zkušenosti:) 1) způsob otevření pojistek je pěkně blbej. Musí se v podstatě silou vyrvat odkládací schránka po levé straně volantu a zpátky jde dát dost špatně - tohle neni moc elegantní řešení :/ Jasně že to nemá na legendární výměnu žárovky v nové Fábii, ale je to taky opruz. 2) Dost se po internetu probírá to, že 12V zásuvka se vypne po zapnutí dětské pojistky na otevírání zadních oken. To jsem zkoušel a u Octavie 3 se už tohle neděje.
Září 30, 20168 r Ahojte, mám takový dotaz na 12v zásuvku u řidiče - dodává stále napětí i po vypnutí a uzamčení vozidla? Mám podezření, že ano. Mám do zásuvky napojenou kameru, která se aktivuje / deaktivuje podle toho, jak se spíná zásuvka. Ve Fordu Mondeu 2012 to fungovalo bezvadně, po uzamčení auta se zásuvka "odpojila", kamera se po nastaveném intervalu vypla. Zdá se, že u O3 pořád dodává šťávu, protože kamera nahrává nonstop. Jde chování zásuvky nějak upravit? Popřípadě vy, co používáte palubní kamery, jakým způsobem je máte v O3 nastavené, aby fungovaly automaticky? Díky za tipy. Upraveno Září 30, 20168 r od GoRingo
Září 30, 20168 r natazeno pod palubku, kde mam i dodelavanou zasuvku, stavu beru z pojistkove skrine, kde jsem si nasel 12 V po zapnuti zapalovani
Září 30, 20168 r Stačí v pojistkové skříni jen přendat výstup od pojistky z pozice 40 na pozici 48 a rovněž i pojistku....
Říjen 1, 20168 r Ferdo a u OII je to také takhle jednoduché? Případně kterou pozici zaměnit? Díky za info.
Říjen 2, 20168 r Co se tím přepojením vlastně změní? Nemá to vliv na jiné systémy (Kessy, autoalarm..)?
Leden 23, 20178 r když připojim kameru na pozici 48 tak to funguje ale při každem vypnutí motoru tlačítkem tam naskočí chybová hláška na maxidotu o závadě spínací skřínky
Duben 3, 20178 r no a teď babo raď, je dobré za každou cenu nechávat předělat napojení proudu pro 12V tak, aby mi do nich šel stále proud? o víkend jsem si napojil v kufru na 12V zásuvku tažné zařízení, abych nemusel tahat kabel až dopředu a samozřejmě se mi vypne osvětlení vozejku při vytažení klíčku ze zapalování..svítí jen auto...a já se bojím, že když si do toho pustím stálý proud, že mi to časem někde něco vyzkratuje a auto vyhoří .-) asi sem moc velká bojavka, ale ta možnost tu asi je. Koukám ale, ze v OIII ty zásuvky zase běží furt... víte tedy někdo, jak jednoduše do nich pustit stálý proud? tady jsem někde četl ze to mám napojit na svorku 15 v pojistkový skříni. Nejde to udělat přes diagnostiku? nebo nějak jinak? nerad bych rozebíral půl dne auto :/
Srpen 13, 20232 r Ahoj, chtěl bych přehodit pin z pozice 40 na pozici 48 kvůli vypínání 12V zásuvky spolu s klíčkem. Jakým způsobem to rozdělat? Na pojistkové skříňce jsou dvě packy, ale nedaří se mi to vytáhnout. Je třeba sundat celý ten podvolantový plast okolo?
Srpen 13, 20232 r demontovat kolenny airbag, pokial je vo vybave. zo spodu palubky 1 skrutka, druha z boku otocena smerom dozadu. celu palubku v spodnej casti tahat smerom dozadu, popritom druhou rukou uvolnit vsetky zapadky (su 3, nie iba 2 oznacene)...popisoval som to aj s fotkami na https://wirer.sk/o3_poistky/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.